abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2008 @ 20:36:31 #1
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_63735325
Omdat BA weer geen topic geopend heeft.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  woensdag 3 december 2008 @ 20:38:48 #2
Stranger than fiction
pi_63735386
Uiteraard met typevaud.
pi_63735543
tvp
pi_63735776

Pfff. Het jaarlijkse stadten zit er weer op. Oogst bestond uit lingerie & laarzen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63735918
die TT
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_63735942
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef sigme het volgende:

Pfff. Het jaarlijkse stadten zit er weer op. Oogst bestond uit lingerie & laarzen.
en nu verwacht jij dat er niet geroepen gaat worden om plaatjes?
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  woensdag 3 december 2008 @ 20:58:50 #7
Stranger than fiction
pi_63736101
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef sigme het volgende:

Geile dondert.
pi_63736148
Winkelen. Dat is voor mij altijd een kleine ramp.

Beter van niet...

[ Bericht 22% gewijzigd door Autodidact op 03-12-2008 21:06:53 ]
pi_63736444
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef Autodidact het volgende:
Winkelen. Dat is voor mij altijd een kleine ramp.

Beter van niet...
de kleren hebben is leuk maar het proces van passen uitdoen passen al die rekken door
dan shop ik liever electronica
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_63736597
Het is mijn hobby ook niet, maar het moet gedaan worden.

Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 3 december 2008 @ 21:17:08 #11
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63736695
Nee
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_63736744
En nog zo'n rampennummer: de kapper.
  † In Memoriam † woensdag 3 december 2008 @ 21:22:10 #13
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63736886
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Omdat BA weer geen topic geopend heeft.
Weer.
Carpe Libertatem
pi_63736973
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef sigme het volgende:
En nog zo'n rampennummer: de kapper.
ik hoop voor je dat het niet te druk was. Ik heb daar zo hekel aan. Dat je niet eens een normale looppas kan aanhouden omdat mensen slenteren, of ineens stil gaan staan in kleine steegjes. En dan heb ik het nog niet over die idioten die je wat aan willen smeren.

nee, winkelen is niet echt aan mij besteed.
And that is the news.''
pi_63737071
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_63737184
quote:
Godsdienstvrijheid betekent meer dan de vrijheid om naar de kerk te gaan. Christenen hebben het recht om publiekelijk overeenkomstig hun overtuiging te handelen. Dat betreft ook de zondagsrust.

Dat zei de voorzitter van het Europees Parlement, de Duitse christendemocraat Hans-Gert Pöttering, bij het jaarlijkse Europese gebedsontbijt dat gisteren voor de elfde maal in Brussel werd gehouden. Ook de Nederlandse minister van Jeugd en Gezin, ChristenUnie-politicus André Rouvoet, voerde er het woord.

Volgens Pöttering kan het voor toegewijde christenen moeilijk zijn om publiekelijk hun geloof te uiten op plaatsen waar sprake is van ,,een sterke stroom van militant secularisme''. Hij noemde in dit verband de tegenwerpingen van parlementariėrs tegen bepaalde activiteiten in het Europarlement, zoals het christelijke gebedsontbijt of redevoeringen van religieuze leiders. Daarentegen pleitte Pöttering juist voor een openlijke bijdrage van gelovigen in politiek en samenleving. Hij noemde als voorbeeld het onderwijs, sociale dienstverlening en de gezondheidszorg.
pi_63737185
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef One_of_the_few het volgende:

[..] En dan heb ik het nog niet over die idioten die je wat aan willen smeren.
Je kan inderdaad vaak kiezen uit de Telegraaf, trouw, veronica, god, greenpeace, aidsfonds en het wereldnatuurfonds in 1 straat .
pi_63737303
APELDOORN – Burgemeester Fred de Graaf van de gemeente Apeldoorn heeft woensdag een opmerkelijk kunstwerk onthuld: een net vol testikels en borsten dat hangt in een boom in het Sprengenpark.
pi_63737366
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef sigme het volgende:
APELDOORN – Burgemeester Fred de Graaf van de gemeente Apeldoorn heeft woensdag een opmerkelijk kunstwerk onthuld: een net vol testikels en borsten dat hangt in een boom in het Sprengenpark.
En dat in Apeldoorn .

Zou Wolfje al protest hebben aangetekend?
pi_63737484
nu het weer hommeles is tussen India en Pakistan en de nucleaire winter voor de deur lijkt te staan:
quote:
VN breken een lans voor nucleaire landbouw
Sanjay Suri

LONDEN, 3 december 2008 (IPS) - Wetenschappers achten de tijd rijp voor meer kerntechnologie in de landbouw. Wereldwijd worden reeds honderden miljoenen hectaren ingezaaid met plantensoorten die via bestraling betere eigenschappen kregen. De FAO, de Voedsel- en Landbouworganisatie van de VN, gelooft dat een nog ruimere toepassing de honger in de wereld kan helpen terugdringen.

“Meer dan 3.000 plantenvariėteiten op de markt werden door bestraling gewijzigd en meer dan honderd landen maken gebruik van deze technologie”, zegt Pierre Lagoda. Hij staat aan het hoofd van de Afdeling Teelt en Genetica, een samenwerking tussen de FAO en het Internationaal Atoomagentschap (IAEA). “De gewassen worden in de industrie gebruikt, ze maken deel uit van onze dagelijkse voeding en genereren miljarden dollars aan extra inkomen voor landbouwers.”

Het gaat om een techniek waarbij zaden met x- en gammastralen worden behandeld. De gewassen die zo ontstaan, zijn beter gewapend tegen ongunstige omstandigheden en klimaatverandering. “De natuur past zich ook zelf aan aan de veranderde omstandigheden, maar daar gaat veel tijd over. Deze technologie versnelt dat proces drastisch, zodat we er meteen de vruchten van plukken”, aldus Lagoda.

“In vergelijking met elke andere denkbare techniek is deze aanpak goedkoop, efficiėnt en milieuvriendelijk”, zegt Jagoda. Toch blijft het een angstaanjagende gedachte door nucleaire straling gewijzigd voedsel op tafel te krijgen. Maar volgens Lagoda kan de wereld op twee oren slapen. “Door bestraling kan je geen wijzingen aanbrengen die de natuur zelf niet zou kunnen doorvoeren. Bovendien blijft er geen restant van de bestraling achter in de plant”.

Ontwikkelingslanden

Volgens het IAEA kan de technologie landen helpen hun voedselveiligheid te vergroten en het hongerprobleem helpen aanpakken. Ze levert variėteiten op met een hoger rendement, die bovendien aangepast zijn aan barre klimaatomstandigheden en resistent zijn tegen bepaalde ziekten en insectenplagen. IAEA-directeur Mohamed El Baradei pleit ervoor wereldwijd meer middelen ter beschikking te stellen voor de ontwikkeling en het gebruik van kerntechnologie in de landbouw.

In Japan becijferde het Instituut voor Nucleaire Teelt dat door bestraling gewijzigde gewassen tussen 1959 en 2001 maar liefst 62 miljard dollar opbrachten, voor een investering van 69 miljoen dollar. In Pakistan zorgde de techniek voor een viermaal hogere katoenproductie in 10 jaar tijd. Ook de VS en China maken gretig gebruik van de technologie. Maar volgens wetenschappers blijft de techniek onvoldoende verspreid.

IPS(JDM, PD)
pi_63737504
Apeldoorn onthult testikels in boom
Lokale CU/SGP vonden dat het geteefd had moeten worden.
pi_63737524
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:28 schreef sigme het volgende:

[..]
,,een sterke stroom van militant secularisme''? Tsjoh, de 21e-eeuwse contrareformatie begint wel vorm te krijgen, hm?

Maar om het samen te vatten: volgens hen houdt vrijheid van godsdienst in dat "seculiere militanten" niet zo moeten zeuren als gelovigen vinden dat zij het recht hebben lak te hebben aan vrijheid van godsdienst... of meer rechten willen... of whatever... zolang christenen maar van alles mogen bepalen voor mensen die daar niet van gediend zijn, zoals De Zondagsrust.
pi_63737662
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je kan inderdaad vaak kiezen uit de Telegraaf, trouw, veronica, god, greenpeace, aidsfonds en het wereldnatuurfonds in 1 straat .
Hier is de Volkskrant opvallend vaak te koop.

En god ook ja
And that is the news.''
pi_63737791
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:37 schreef Monidique het volgende:

[..]

,,een sterke stroom van militant secularisme''? Tsjoh, de 21e-eeuwse contrareformatie begint wel vorm te krijgen, hm?

Maar om het samen te vatten: volgens hen houdt vrijheid van godsdienst in dat "seculiere militanten" niet zo moeten zeuren als gelovigen vinden dat zij het recht hebben lak te hebben aan vrijheid van godsdienst... of meer rechten willen... of whatever... zolang christenen maar van alles mogen bepalen voor mensen die daar niet van gediend zijn, zoals De Zondagsrust.
precies.
Gelijke rechtne voor seculieren is niet de bedoeling natuurlijk. Dan ben je fundamentalistisch bezig. en aangezien iedereen dat met terreur en dus dood en verderf associeert gaat er bijna niemand tegenin. Je neemt het toch niet op voor terroristen
And that is the news.''
pi_63738011
Monidique_77:
quote:
‘Een redacteur van Pauw & Witteman heeft mij gebeld en zei dat Verhagen een veto over mij heeft uitgesproken,’ aldus Jami tegen elsevier.nl. ‘Hij wil per se niet met mij aan tafel zitten daar.’

(...)

De redactie Pauw & Witteman verklaart in een reactie aan elsevier.nl dat het programma eigenlijk geen uitspraken doet over de samenstelling. ‘We zijn nog in gesprek met Jami. Het woord veto is in ieder geval niet gevallen,’ aldus redacteur Ben Min.
http://www.elsevier.nl/we(...)ij-Pauw-Witteman.htm

Tsja. Ik twijfel zeer aan die Jami. Ik geloof hem niet. Ik geloof P&W ook niet bij voorbaat. Hm...

En ook:
quote:
Pauw & Witteman wil alleen maar fragmenten, en dus niet de film in zijn geheel laten zien. Bovendien staat de VVD met zijn vrijdenkersruimte ook niet te springen om de film uit te zenden.

‘Op deze manier wordt het mij onmogelijk gemaakt mijn film uit te zenden,’ zegt Jami.
Behalve dan via, zoals er inderdaad staat, internet. Een website. Liveleak. YouTube. Maar het is belangrijk te zeggen dat het je onmogelijk wordt gemaakt je boodschap te verkondigen.
  woensdag 3 december 2008 @ 21:52:10 #26
Stranger than fiction
pi_63738146
Droeftoeters
pi_63738586
quote:
Kromwijk benadrukt dat Van der Laan in zijn brief nogmaals bevestigt dat Woonbron de wet- en regelgeving correct heeft nageleefd. "Dat hebben zijn drie voorgangers ook al gesteld.''
Weinig zulke dom commentaar gehoord als die van Kromwijk. Wanbeleid kan prima binnen de wet vallen. Dat betekent nog niet dat het wenselijk is dat je nevenactiviteiten je hoofdactiviteit in gevaar brengt. Dat ziet toch elke idioot?
And that is the news.''
pi_63739188
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Weinig zulke dom commentaar gehoord als die van Kromwijk. Wanbeleid kan prima binnen de wet vallen. Dat betekent nog niet dat het wenselijk is dat je nevenactiviteiten je hoofdactiviteit in gevaar brengt. Dat ziet toch elke idioot?
Probleem is dat alle corporaties graag met dat soort leuke prestigeprojectjes bezig zijn voor vastgoedboer willen spelen. Ze willen gewoon niet voor elkaar onder doen
pi_63739779
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Probleem is dat alle corporaties graag met dat soort leuke prestigeprojectjes bezig zijn voor vastgoedboer willen spelen. Ze willen gewoon niet voor elkaar onder doen
volgens mij denken veel mensen echt dat als ze maar binnen de wet blijven het wel goed komt. Anders had de overheid toch wel een wet gemaakt zodat we geen mismanagement zullen hebben?
And that is the news.''
pi_63740171
De wetgeving waardoor corporaties meer mogen doen buiten hun oorspronkelijke takenpakket is vrij bewust gemaakt volgens mij. Dat dat regelmatig mis gaat moeten we dan maar op de koop toenemen
pi_63741037
Buurtonderzoek in zaak babylijkje Enschede

18 politiemedewerkers op één zaak. Het korps had niets te doen.
pi_63741218
Want? Als je een beetje uitgebreid onderzoek moet doen maak je daar toch mensen voor vrij?

Of moeten parkeerboetes voorrang krijgen hierop?
  † In Memoriam † woensdag 3 december 2008 @ 23:05:55 #33
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63741301
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:03 schreef du_ke het volgende:
Want? Als je een beetje uitgebreid onderzoek moet doen maak je daar toch mensen voor vrij?

Er ligt vast nog wel een grote stapel onopgeloste misdrijven.
Carpe Libertatem
pi_63741322
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:36 schreef du_ke het volgende:
De wetgeving waardoor corporaties meer mogen doen buiten hun oorspronkelijke takenpakket is vrij bewust gemaakt volgens mij. Dat dat regelmatig mis gaat moeten we dan maar op de koop toenemen
Je kan niet verwachten dat de overheid tot op de duizendste achter de komma gaat voorkauwen wat je buiten je takenpakket eventueel zou kunnen doen in geval x, toch?

Op mij komt het over op het afschuiven van verantwoordelijkheden. Als ik een bedrijf in zeg maar vastgoed had en ik ga in een project wat mijn hoofd gedeelte in gevaar zou kunnen brengen dan moeten de risico's wel laag zijn. Blijkbaar waren die te hoog. Dat kan redenen hebben waar ze niks aan konden doen en met schuld van de overheid. Maar elk project wat misloopt en waar de overheid kritiek op heeft hoor je dat ze binnen de wet zijn gebleven. Bij de kredietcrisis had ook niemand schuld, men bleef allemaal binnen de wet.

Net doen of binnen de wet blijven gelijk staat aan het niet hebben van verantwoordelijkheid voor tegenvallende resultaten staat me een beetje tegen.
And that is the news.''
pi_63741446
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:03 schreef du_ke het volgende:
Dat zeg ik: ze hadden niets te doen. Dus iedereen is klaar voor Team Grootschalig Belletje Lellen.
pi_63741637
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:10 schreef Picchia het volgende:

[..]

Dat zeg ik: ze hadden niets te doen. Dus iedereen is klaar voor Team Grootschalig Belletje Lellen.
Ik denk dat de maatschappij meer prioriteit stelt bij het zo snel mogelijk zorgen voor duidelijkheid in deze zaak dan bij het bekeuren van een paar fietsers zonder licht.
pi_63741654
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:05 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Er ligt vast nog wel een grote stapel onopgeloste misdrijven.
Die kan je ook echt met een handvol mensen oplossen op woensdagavond .
  † In Memoriam † woensdag 3 december 2008 @ 23:18:28 #38
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63741721
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die kan je ook echt met een handvol mensen oplossen op woensdagavond .
Babymoordjes en ah gossie dat is toch wel heel erg zieligmoorden worden jaren en jaren lang vaak tientallen mensen op gezet. We hebben het hier niet over een woensdagavondje.
Carpe Libertatem
pi_63741799
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Babymoordjes en ah gossie dat is toch wel heel erg zieligmoorden worden jaren en jaren lang vaak tientallen mensen op gezet. We hebben het hier niet over een woensdagavondje.
Toch wel er is vandaag een babylijkje gevonden en er is nu een team van 18 man opgezet om een buurt onderzoek te doen. 9 teams van 2 man kan je mooi wat straten mee afwerken op een avond.

En kan je zo'n onderzoek beter doen op de dag dat er een lijkje gevonden wordt of liever 2 maand later?
pi_63742005
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:58 schreef Picchia het volgende:
Buurtonderzoek in zaak babylijkje Enschede

18 politiemedewerkers op één zaak. Het korps had niets te doen.
een lijk blijft niet eeuwig goed
  donderdag 4 december 2008 @ 00:02:29 #41
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63743031
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Je zal maar een seculiere, militante Staatsburger zijn. Krijg je mooi even Rouvoet op bezoek. Achter je voordeur. 9.02 's ochtends. Zondag.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_63743160
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:02 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Je zal maar een seculiere, militante Staatsburger zijn. Krijg je mooi even Rouvoet op bezoek. Achter je voordeur. 9.02 's ochtends. Zondag.
direct achter mijn voordeur zit de ingang van de kruipruimte. Zomaar achter de voordeur komen kan dus vrij gevaarlijk zijn
And that is the news.''
pi_63743823
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:24 schreef Specularium het volgende:
Waarom verbieden ze scooters niet gewoon voor mensen die valide zijn?
met dank aan 4 kabinetten JP 'ongelovigen functioneren niet' balkenende teeven mensen uit zichzelf al.
And that is the news.''
  donderdag 4 december 2008 @ 07:24:07 #44
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_63746458
Tieten wat is het vroeg...

Goedemorgen trouwens.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 07:38:46 #45
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63746535
Voordat iedereen het weer vergeet: TERREUR!!!
Carpe Libertatem
pi_63746629
Mogge.

Aan de overkant hebben ze het teeven al wat beter onder de knie:
quote:

Het Britse ministerie van Justitie heeft tienduizend fluorescerende hesjes besteld die gedragen moeten gaan worden door criminelen of overtreders aan wie taakstraffen zijn opgelegd. De oranje vesten, met daarop in paarse letters de tekst ‘Community Payback’, moeten het publiek duidelijk maken dat het veroordeelden zijn die bij hen in de buurt een stoep aanleggen of graffiti weg schrobben, en geen betaalde krachten van de gemeente.
  donderdag 4 december 2008 @ 08:05:52 #47
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_63746672
quote:
Op donderdag 4 december 2008 07:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Voordat iedereen het weer vergeet: TERREUR!!!
*bibber
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 08:10:24 #48
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63746704
quote:
Op donderdag 4 december 2008 07:57 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Aan de overkant hebben ze het teeven al wat beter onder de knie:
[..]

Het is weer eens wat anders dan ze verplicht gratis krantjes laten uitdelen.
Carpe Libertatem
pi_63746722
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:37 schreef sigme het volgende:
Apeldoorn onthult testikels in boom
Lokale CU/SGP vonden dat het geteefd had moeten worden.
Een typerend modern kunstwerk.
  donderdag 4 december 2008 @ 10:24:06 #50
Stranger than fiction
pi_63748813
Morguh.

Ik ben nu op kosten van de klant sinterklaasgedichten aan het schrijven....
pi_63749805
quote:
Op donderdag 4 december 2008 10:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Morguh.

Sinterklaas komt er bij mij niet in dit jaar.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 4 december 2008 @ 11:12:30 #52
Stranger than fiction
pi_63750014
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sinterklaas komt er bij mij niet in dit jaar.
Wat een negatieve houding. Kan je vriendin niet dichten?
pi_63750209
quote:
Op donderdag 4 december 2008 10:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Morguh.

'sint vond op zijn gemak,
dit voor het ouwe wrak.'
And that is the news.''
  donderdag 4 december 2008 @ 11:22:35 #54
Stranger than fiction
pi_63750266
Sint zei hard en luid: we stoppen hier!
De beste sint hoeft niet meer bier....
pi_63750369
ook al is het glas zo klein,
piet zuipt altijd wijn.
And that is the news.''
  donderdag 4 december 2008 @ 11:30:32 #56
Stranger than fiction
pi_63750466
Zeg Ootf, wat studeer jij ook alweer?
pi_63750560
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zeg Ootf, wat studeer jij ook alweer?
WTB afgerond(ing) en begin in september biomedical engineering in eindhoven. Begin dinsdag weer met werken.
And that is the news.''
pi_63750664
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wat een negatieve houding. Kan je vriendin niet dichten?
Ik probeer langdurige relaties voorlopig nog lekker te vermijden. Ik zie dagelijks de gevolgen om me heen.
  donderdag 4 december 2008 @ 11:39:12 #59
Stranger than fiction
pi_63750667
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:34 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

WTB afgerond(ing) en begin in september biomedical engineering in eindhoven. Begin dinsdag weer met werken.
Je hoeft niet achteraan te sluiten bij het uitzendbureau?
pi_63751013
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je hoeft niet achteraan te sluiten bij het uitzendbureau?
ik heb iedereen gepasseerd van de rij baan via uitzendbureau, maar zij stellen alleen kandidaten voor. Je moet wel gewoon solliciteren. ik: geen ervaring. 12 anderen: veel ervaring. wie wordt het? ik
en ik heb helemaal geen vlotte babbel. Heb wel als student veel sollicitatiegesprekken gedaan als werkgever. Bij het aannemen van docenten zit er altijd een student bij en dat heb ik vaak gedaan.
And that is the news.''
  donderdag 4 december 2008 @ 11:55:24 #61
Stranger than fiction
pi_63751061
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:53 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ik heb iedereen gepasseerd van de rij baan via uitzendbureau, maar zij stellen alleen kandidaten voor. Je moet wel gewoon solliciteren. ik: geen ervaring. 12 anderen: veel ervaring. wie wordt het? ik
en ik heb helemaal geen vlotte babbel. Heb wel als student veel sollicitatiegesprekken gedaan als werkgever. Bij het aannemen van docenten zit er altijd een student bij en dat heb ik vaak gedaan.
Je hebt zitten flirten met de HRM-doos.
pi_63751067
Wat ga je doen?
pi_63751144
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je hebt zitten flirten met de HRM-doos.
Zo zou je het kunnen noemen
And that is the news.''
pi_63751194
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:55 schreef Monidique het volgende:
Wat ga je doen?
het is maar tot halverwege januari. ben bezig om daarna iets voor meerdere maanden te krijgen. Dit is een soort van interne callcenter en wat administratief werk. MBo+ -hbo, goed te doen dus.
And that is the news.''
  donderdag 4 december 2008 @ 12:02:50 #65
Stranger than fiction
pi_63751277
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:58 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen noemen
Dan heeft het volleyballen met PABO meisjes toch nog zin gehad.
pi_63751313
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dan heeft het volleyballen met PABO meisjes toch nog zin gehad.
haha

volleyballende meisjes

pabo meisjes
And that is the news.''
pi_63751345
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:59 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

het is maar tot halverwege januari. ben bezig om daarna iets voor meerdere maanden te krijgen. Dit is een soort van interne callcenter en wat administratief werk. MBo+ -hbo, goed te doen dus.
Oke'
pi_63751435
quote:
Much more common are scientists who totally understand what race is as a biological concept, totally understand why it is not a widely useful concept for humans, totally understand that there are a limited number of situations in which race can be used as a sort of shorthand, but are sufficiently annoyed by 'political correctness' to stick with the race concept mainly for the purpose of sticking it to their postmodern la la chichi colleagues down the hall in the Cultural Anthropology and Humanities departments.
pi_63751627
Haha.
pi_63751692
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:17 schreef Monidique het volgende:
Haha.
Ik vond het voornamelijk een wat curieuze gedachtengang.
pi_63751733
Whiplash!
  donderdag 4 december 2008 @ 12:29:35 #72
Stranger than fiction
pi_63751921
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:22 schreef Monidique het volgende:
Whiplash!
Geen sinterklaas voor jou?
pi_63753835
Ow!

Allah Al Watan Al Malik
pi_63754231
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sint zei hard en luid: we stoppen hier!
De beste sint hoeft niet meer bier....
De sint zat te denken,
Wat hij POL SC nou zou schenken.
Yildiz hoopte op een gelegaliseerde paddestoel,
want dat geeft je een warm gevoel.
Hij zal het kweeksetje al hebben aangeschaft,
ook al had hij wat coulance van de liberalen verwacht.
Maar Fred zal hem niks geven,
al zijn aandacht gaat voorlopig naar betaalde heroļneTeeven.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 13:55:36 #75
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63754328
Wat is dat toch voor een gezeur dat banken moeilijk doen over hypotheken verstrekken. Ik word met open armen ontvangen en ze fixen het voor mij buiten kantoortijden.
Carpe Libertatem
  donderdag 4 december 2008 @ 14:01:11 #76
Stranger than fiction
pi_63754496
En dat met zo'n piercing door je lip.
pi_63754537
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat is dat toch voor een gezeur dat banken moeilijk doen over hypotheken verstrekken. Ik word met open armen ontvangen en ze fixen het voor mij buiten kantoortijden.
Net als al dat gezeur van de mensen die claimen geen baan te kunnen krijgen. Ik word met open armen ontvangen en heb nu naast mijn voltijd-studie 2 baantjes!
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 december 2008 @ 14:05:56 #78
Stranger than fiction
pi_63754633
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Net als al dat gezeur van de mensen die claimen geen baan te kunnen krijgen. Ik word met open armen ontvangen en heb nu naast mijn voltijd-studie 2 baantjes!
Er is altijd een tekort aan wietkwekers en drugskoeriers.
  † In Memoriam † donderdag 4 december 2008 @ 14:07:06 #79
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_63754669
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En dat met zo'n piercing door je lip.
Nou heh, het is mij wat.
Carpe Libertatem
pi_63754680
Steve Jobs liet me net schrikken. Ik heb vandaag mijn iPhone gekregen en deed hem aan en in het logo van Apple wat je ziet als je hem opstart zit een soort barst.

Gelukkig hoort dat. Lang leve google .
  donderdag 4 december 2008 @ 14:17:53 #81
Stranger than fiction
pi_63754973
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef MrX1982 het volgende:
iPhone
  donderdag 4 december 2008 @ 14:31:42 #82
Stranger than fiction
pi_63755367

pi_63755562
http://www.ad.nl/buitenla(...)in_stand_houden.html
quote:
De Europese Unie wil er bij de Verenigde Naties voor pleiten homoseksualiteit niet langer strafbaar te stellen.

Het Vaticaan protesteert daartegen met het argument dat ‘sodomieten hierdoor een geprivilegieerde groep dreigen te worden’

Homoseksualiteit is in circa negentig landen nog een strafbaar feit en in negentien islamitische landen staat er zelfs de doodstraf op. Om de aandacht te vestigen op dit probleem wil Frankrijk later deze maand namens de EU in de VN een oproep presenteren om aan die toestand een einde te maken.

De motie, die is ondertekend door vijftig lidstaten, kan niet rekenen op de steun van de waarnemer van het Vaticaan, aartsbisschop Celestino Migliore. Dood- en lijfstraffen voor homo’s kunnen ook zijn goedkeuring niet wegdragen, maar dat hoeft voor hem nog niet formeel te worden vastgelegd. Daardoor zou immers de druk toenemen op landen waar seks tussen homo’s nog wel strafbaar is.
Fijne vent die aartsbisschop, om zo de hand boven het hoofd te houden van de Ayatollahs en hun achterlijke achterban.

[ Bericht 0% gewijzigd door Autodidact op 04-12-2008 15:03:02 ]
  donderdag 4 december 2008 @ 14:39:18 #84
Stranger than fiction
pi_63755610
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:37 schreef Autodidact het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)in_stand_houden.html
[..]

Fijne vent die aartsbisschop, om zo het hand boven het hoofd te houden van de Ayatollahs en hun achterlijke achterban.
Zonder elk goed argument. Feitelijk zegt die droeftoeter dat hij het ook smerig vindt en het liefst ze allemaal naar de hel stuurt.
  donderdag 4 december 2008 @ 17:19:28 #85
66825 Reya
Fier Wallon
pi_63759845
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:39 schreef Mutant01 het volgende:
Ow!

[ afbeelding ]
Daar staat mijn fiets dus nu.
pi_63760122
Is het hebben van de wens om een keer te reizen, de wereld over ofzo, een hobby?

Bij beschrijvingen van mensen staat bij hobby's of wat ze leuk vinden, reizen. maar hebben er op moment geen tijd voor, is voor later. nu even 2 weken limburg..
waarom is het hip om te vermelden dat je toch echt wel van reizen houd?
And that is the news.''
pi_63761390
quote:
Op woensdag 3 december 2008 22:36 schreef du_ke het volgende:
Het geld moet ergens heen. Er mag tenslotte niet gebouwd worden van de overheid.
pi_63761640
Lalala.
pi_63761986
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Het geld moet ergens heen. Er mag tenslotte niet gebouwd worden van de overheid.
Corporaties hoeven zelf niet bijster veel geld te hebben. Het bezit zit in de woningen en op basis van dat onderpand kan men leningen aantrekken voor dit soort projecten.
pi_63762286
Terwijl mensen niet aan te slepen waren hielden ze de sociale voorzieningen in stand. Nu de banenmarkt gaat instorten wil het kabinet iedereen aan het werk hebben.
pi_63762386
Het CDA mag nu wel opschieten met haar voorstel om mensen makkelijker te ontslaan, anders is de crisis straks weer voorbij.
pi_63762442
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:19 schreef Reya het volgende:

[..]

Daar staat mijn fiets dus nu.
Heb je weer iets goeds gedaan voor de mensheid.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 december 2008 @ 19:32:19 #93
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63762890
quote:
Op donderdag 4 december 2008 08:12 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Een typerend modern kunstwerk.
Functioneel naakt is al zo oud dat het amper modern meer is te noemen. Tenzij je alles vanaf de fictionele werken genaamd Genesis 'modern' wilt noemen.
pi_63762891
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:56 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Corporaties hoeven zelf niet bijster veel geld te hebben. Het bezit zit in de woningen en op basis van dat onderpand kan men leningen aantrekken voor dit soort projecten.
Toch hebben ze 20 miljard klaarliggen om te investeren, maar het mag simpelweg niet. De overheid wil geen bouwgrond beschikbaar stellen aan de bevolking.
  donderdag 4 december 2008 @ 19:33:04 #95
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63762911
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:32 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Toch hebben ze 20 miljard klaarliggen om te investeren, maar het mag simpelweg niet. De overheid wil geen bouwgrond beschikbaar stellen aan de bevolking.
Je hebt geen lege bouwgrond nodig om te investeren.
pi_63762942
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:33 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Je hebt geen lege bouwgrond nodig om te investeren.
Nee, maar renoveren wordt weer door de bewoners tegengehouden die niet zitten te wachten op huursverhoging.
  donderdag 4 december 2008 @ 19:35:38 #97
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63762976
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:34 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Nee, maar renoveren wordt weer door de bewoners tegengehouden die niet zitten te wachten op huursverhoging.
Je hebt geen bewoonde panden nodig om te investeren in de buurt. Lege panden kan ook. Investeren in datgene wat tussen de huizen staat -de buurt, woonplezier, groen, kunst, etc.- is ook een mogelijkheid.
pi_63763461
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:29 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Er mag echt volop gebouwd worden als je maar aan een paar basisregels voldoet.
pi_63763508
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:35 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Je hebt geen bewoonde panden nodig om te investeren in de buurt. Lege panden kan ook. Investeren in datgene wat tussen de huizen staat -de buurt, woonplezier, groen, kunst, etc.- is ook een mogelijkheid.
Klopt maar de corporaties steken liever extra tijd en geld in hun commerciėle vastgoedtak. Sociale huurwoningen hebben namelijk nogal een onrendabele top.
pi_63763650
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:35 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat kan gebeurt op kleine schaal ook maar dat is echt een taak van de gemeente verder vergroot het de onrendabele top alleen maar.

Wat ze wel kunnen doen (en waar ook aan begonnen wordt) is het grootschalig slopen van vooroorlogse woningen naoorlogse portieketageflats zonder lift.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')