Fok! Eilandquote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet dingen niet tot in het oneindige vasthouden, veranderen, creatiefig zijn.
Dood is dood,tijd voor wat nieuws.
Er staan 12 centrale topics in ONZ hoor. Dan zou ik toch énige activiteit verwachten in ONZ eigenlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is nu nog maar de vraag, de users die in de reeksen kwamen bleven allemaal weg nadat ze dicht gingen.
Waarvan alleen GPD nog oude users heeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Er staan 12 centrale topics in ONZ hoor. Dan zou ik toch énige activiteit verwachten in ONZ eigenlijk.
Even nagekeken, kwam uit FOT en werd opgeschoond en pas daarna naar ONZ gegooid, en alles weer teruggezet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Haal de druk van de ketel in andere fora. Je ziet zo vaak dat users iets grappigs oppikken in een serieus topic, maar de mod het weer verpest door alles te editen/verwijderen.
Voorbeeld: Welk foto-shop-talent kan nog wat met deze foto?
TS had wat photoshop-talent nodig, al werd dat niet serieus opgepikt. Iedereen lachen, hahaha, (ja, zelfs de TS!) en wat doet een mod? Die haalt alles weg.
Als de reeksen weer in de gewone lijst komen dan zie je ook de leuke gezellige topics voorbij komen ipv de laatste 10 baggerkutpiem0lwhehehehetopics.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Je denkt dat dit idee gaat helpen? Nou hup hup hup flikker de 'reeksen' van centraal af en we hebben weer een levendig ONZ.
we hadden wat nieuws en leuks , 5 topics lang, de singels reeksquote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet dingen niet tot in het oneindige vasthouden, veranderen, creatiefig zijn.
Dood is dood,tijd voor wat nieuws.
Nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarvan alleen GPD nog oude users heeft.
Jij begrijpt er echt geen ene jota van he?.
Leverde wel leuke rellen opquote:
That's it. Come to our side, Boemie. It's warm and fuzzy here.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Al moet ik ook wel zeggen dat ik de mensen die in die reeksen zie posten wel dagelijks andere qualiteit zie openen in ONZ hoor, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.
Dat dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als de reeksen weer in de gewone lijst komen dan zie je ook de leuke gezellige topics voorbij komen ipv de laatste 10 baggerkutpiem0lwhehehehetopics.
Laat de reeksenmensch ook eens om zich heen kijken ipv onderaan te vegeteren.
Waarom zouden die reeksenmensen als hun vertrouwde topic niet meer centraal staat opeens meer posten in ONZ? Daar hebben ze blijkbaar geen trek in anders deden ze het wel gewoon.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Als de reeksen weer in de gewone lijst komen dan zie je ook de leuke gezellige topics voorbij komen ipv de laatste 10 baggerkutpiem0lwhehehehetopics.
Laat de reeksenmensch ook eens om zich heen kijken ipv onderaan te vegeteren.
Niveau.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee.
Wat zou nou het verschil zijn tussen nieuwe en oude users?
Voorbeeld, Gellarboy post weer regelmatig in de HOMO reeks, et voila, meteen weer leven indie reeksquote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarvan alleen GPD nog oude users heeft.
Jij begrijpt er echt geen ene jota van he?.
Ja, nadat wij klaagden over het gebrek aan humor van de mod in kwestie.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even nagekeken, kwam uit FOT en werd opgeschoond en pas daarna naar ONZ gegooid, en alles weer teruggezet.
Maar je hebt een punt.
Kan wel wat erover zeggen, de mod die dat deed was nog niet goed opgevoed
NEE PANNENKOEK DE MEESTE REEKSEN ZIJN HELEMAAL WEG.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh. Ik post altijd in KLB maar als de reeks daar centraal komt ga ik echt niet meer in KLB kijken hoor, komop wat heeft dat voor zin.
Sterf. Echt. Sterf.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou mensen, bel de oude garde op want ik wil leuke topics.
Boem., no offence, maar je hebt denk ik geen idee waar we het over hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou mensen, bel de oude garde op want ik wil leuke topics.
Wat doe je hier nog, maak reeksen aan, hup.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NEE PANNENKOEK DE MEESTE REEKSEN ZIJN HELEMAAL WEG.
De TERING wat kan jij ongelooflijk dom zijn zeg.
Ja, PDD zag ik ook al voorbij komen laatst.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voorbeeld, Gellarboy post weer regelmatig in de HOMO reeks, et voila, meteen weer leven indie reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |