abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63733077
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef PP. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat bedoel je? Onze reeks is er nog steeds. Enigzins.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 3 december 2008 @ 19:32:02 #177
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63733081
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef IQM het volgende:

[..]

En daar ben ik het niet mee eens. Het is een nobele gedachte, hoor, dat openlaten in de hoop dat er iets moois uit bloeit, maar face it: met de duizenden users die FOK! en ONZ nu herbergen, heb je misschien 1 leuk topic dat ontstaat uit 30 baggertopics. Is dat het je waard? Die verhouding?

Of ga je het strenger aanpakken (zoals pak 'm beet twee jaar geleden toen er nog niet de regel gold om 'alles in principe open te laten') en sluit je al het gebagger? Nieuwe baggertopics openen hebben dan weinig zin; dat duurt alleen misschien wat lang om door te dringen in de koppies van de baggeraars, maar na een tijdje merken zij ook wel dat het niks meer aan is en gaan ze elders verder baggeren.
Komop. Je ziet hoe het nu loopt er moet toch iets gebeuren? Er zijn wel degelijk veel uit origine bagger-topics geweest die uiteindelijk lachen waren.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  Admin woensdag 3 december 2008 @ 19:33:19 #178
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63733122
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:32 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Zie! Je ként het nieteens.
Los die reeksen!
Weg met de centrale topics!
Up the barricades!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_63733123
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat KLB is helemaal een grap geworden he?
Waar en wanneer is dat opeens zo misgegaan?
Persoonlijk heb ik KLB altijd als ONZ2 beschouwt.
pi_63733142
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je haalt me de woorden uit de mond!
We kwamen over en weer en bij tijden voerde je een razzia uit op een onschuldige reeks
Of werd er massaal een TO door het slijk gehaald. .
Mooi was die tijd .
-
  Admin woensdag 3 december 2008 @ 19:34:15 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63733152
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef zovty het volgende:

[..]

Is ook zo, in 2000 al.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_63733158
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:32 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ja, we maken die foto's altijd wanneer we of dronken of brak zijn. Levert altijd prachtige foto's op.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  woensdag 3 december 2008 @ 19:34:40 #183
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63733165
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zie! Je ként het nieteens.
Los die reeksen!
Weg met de centrale topics!
Up the barricades!
Je wilt ze niet meer centraal zetten? Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Mensen komen naar ONZ om in een SC te posten? Wat de hell is daar leuk aan er zijn genoeg slowchats op dit forum en daar word per kliekje gewoon alle onzin die er is besproken en écht niet alleen maar het onderwerp van het subforum waar de slowchat in staat.
pi_63733186
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef zovty het volgende:

[..]

Naja, er was een tijd dat het een normaal subforum was. Toen Q en die andere aan het modden waren.
-
  Admin woensdag 3 december 2008 @ 19:35:29 #185
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63733197
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:34 schreef PP. het volgende:

[..]

Ja, we maken die foto's altijd wanneer we of dronken of brak zijn. Levert altijd prachtige foto's op.
Lowlands was wel een hoogtepunt hoor.

woensdag 3 december 2008 @ 19:35:41 #186
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63733204
*uit de oude doos rukt*

1. Met een naam als Onzin is een forumonderdeel gedoemd tot verbaggering. Laten we het anders noemen.
2. Strenger op de user modden! Al die kleuters met hun FiPo, Lapo, Piem0l reacties waarschuwing uitdelen en dan een dagban.
3. Matige topics sneller sluiten. Kuttopics gelijk sluiten. Zero tolerance!! <insert dwerg op pony>
Fok!bejaarde
  Admin woensdag 3 december 2008 @ 19:36:36 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63733226
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:34 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Je wilt ze niet meer centraal zetten? Wat verwacht je dan dat er gaat gebeuren? Mensen komen naar ONZ om in een SC te posten? Wat de hell is daar leuk aan er zijn genoeg slowchats op dit forum en daar word per kliekje gewoon alle onzin die er is besproken en écht niet alleen maar het onderwerp van het subforum waar de slowchat in staat.
Het zijn geen SC's, het zijn reeksen, de frituur ( godbetert een idee van jaaaaaaaaaaaaren geleden!) en nachtbagger zijn slowchats

pi_63733229
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:34 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom, of lees je niet wat Yv en ik schreven?
Alle mensen die vroeger in de reeksen kwamen, kwamen ook in de andere topics van OvjL. Zo kregen de grootste baggertopics nog een leuke wending.
Gast, ga ajb in PUB spelen als je niet weet waar je het over hebt.
-
pi_63733230
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lowlands was wel een hoogtepunt hoor.
Vrolijk - somber - kots -coma.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  woensdag 3 december 2008 @ 19:37:25 #190
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63733246
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:35 schreef Anosmie het volgende:
*uit de oude doos rukt*

1. Met een naam als Onzin is een forumonderdeel gedoemd tot verbaggering. Laten we het anders noemen.
2. Strenger op de user modden! Al die kleuters met hun FiPo, Lapo, Piem0l reacties waarschuwing uitdelen en dan een dagban.
3. Matige topics sneller sluiten. Kuttopics gelijk sluiten. Zero tolerance!! <insert dwerg op pony>
Uit den ouden doosch? Twee punten hiervan gebeuren dagelijks hoor.
  Moderator woensdag 3 december 2008 @ 19:37:55 #191
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_63733269
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben het trouwens niet met IQM eens, dat soort topics waren wel degelijk een poos leuk en wat meer was, iedereen kon meedoen, of het mocht was een tweede
Wat ook was, we wisten wanneer iets op en uit was en verzonnen weer iets nieuws.
Gesloten topics weer opengooien en eralsnog iets van maken etc etc etc, je zat een hele dag in ONZ, maar zorgde er wel voor dat dingen liepen.

Usuals
Goedemorgen Dave
@@@
Bifi reeks
Nachtbar

Wat wél zo is: de reeksen of slowchats staan nu centraal en misschien is het wel een optie die weer los te gooien, zeker in ONZ
Niemand weet meer dat ze bestaan,
bifi was tof
nachtbar ook

en natuurlijk de BEF reeks al moicht die na een tijd niet meer
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  woensdag 3 december 2008 @ 19:38:00 #192
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63733275
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het zijn geen SC's, het zijn reeksen, de frituur ( godbetert een idee van jaaaaaaaaaaaaren geleden!) en nachtbagger zijn slowchats
En wat de hell is het verschil?
  woensdag 3 december 2008 @ 19:38:29 #193
158452 IQM
I am the one
pi_63733293
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Er zijn nu al best wel veel misplaatste pogingen tot humor in de serieuze fora. Niet dat humor zo vervelend is, maar het is zo vervelend als iemand gewoon een vraag stelt en vervolgens tussen de leuk bedoelde onzinantwoorden de correcte antwoorden niet vinden kan.

Het is al best wel vaak gebeurd dat iemand z'n computer om zeep heeft geholpen omdat een grapjas met een "format C:"-opmerking aan kwam zetten. Dat soort dingen moet je niet hebben. Ik vind dus dat er gewoon een vaste plek moet zijn voor humor, zodat het gevoel voor humor (of het gebrek daaraan) van de bezoekers niet averechts gaat werken.
Oké, afgezien van dat soort Format C-grapjes (je moet dus geen schade toebrengen aan een andere user), is er imo niks verkeerds met meer luchtigheid in de subfora.

Zo gaat dat in het echte leven toch ook? Jij maakt toch ook wel eens een grapje als het gesprek over het weer, een tv-show, een recept, de politiek, computers of showbizzsterren gaat? Alle 'humor' in één hoekje stoppen werkt gewoon niet meer. Het is hetzelfde als tien mensen van straat plukken en ze op een podium zetten. Het is Lama Gezocht forumstyle. Te veel mensen die denken dat ze grappig zijn en maar wat doen. En als ze erachter komen dat ze niet grappig zijn, gaan ze los in gebagger.

Haal de druk van de ketel in andere fora. Je ziet zo vaak dat users iets grappigs oppikken in een serieus topic, maar de mod het weer verpest door alles te editen/verwijderen.
Voorbeeld: Welk foto-shop-talent kan nog wat met deze foto?
TS had wat photoshop-talent nodig, al werd dat niet serieus opgepikt. Iedereen lachen, hahaha, (ja, zelfs de TS!) en wat doet een mod? Die haalt alles weg.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_63733310
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Uit den ouden doosch? Twee punten hiervan gebeuren dagelijks hoor.
Je weet niet waar je 't over hebt, mên.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  woensdag 3 december 2008 @ 19:39:05 #195
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63733311
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom, of lees je niet wat Yv en ik schreven?
Alle mensen die vroeger in de reeksen kwamen, kwamen ook in de andere topics van OvjL. Zo kregen de grootste baggertopics nog een leuke wending.
Gast, ga ajb in PUB spelen als je niet weet waar je het over hebt.
Je denkt dat dit idee gaat helpen? Nou hup hup hup flikker de 'reeksen' van centraal af en we hebben weer een levendig ONZ.
  Moderator woensdag 3 december 2008 @ 19:39:13 #196
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_63733317
laats was dr weer een toffe reeks / sc reeks van 5 topics , toen was t echt weer ff leukjes
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_63733318
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:38 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

En wat de hell is het verschil?
Oh je beantwoordt mijn vraag al op deze manier .
-
pi_63733320
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef IQM het volgende:

[..]
Of ga je het strenger aanpakken (zoals pak 'm beet twee jaar geleden toen er nog niet de regel gold om 'alles in principe open te laten') en sluit je al het gebagger? Nieuwe baggertopics openen hebben dan weinig zin; dat duurt alleen misschien wat lang om door te dringen in de koppies van de baggeraars, maar na een tijdje merken zij ook wel dat het niks meer aan is en gaan ze elders verder baggeren.
Strenger heeft weinig zin als je geen nieuwe users aantrekt. Je trekt geen nieuwe users aan omdat je niet streng genoeg bent. Volg je het nog?

cerror was bijvoorbeeld heel wat strenger, strakker en sloot bagger veel sneller dan ik, maar dat heeft er niet echt voor gezorgd dat er meer users kwamen (met kwaliteit). Er waren tijden in ONZ waarbij er gewoon geen nieuwe topics werden geopend, omdat de moderatie dan weer te strak was. Het was wel doorgedrongen dat er meer nodig was dan alleen een regeltje OP, maar het bleef rustig. Vele malen rustiger dan nu. Men ging elders baggeren (KLB, klacht verwerken in de OP), omdat het daar dan minder streng is.

Je kunt strenger worden, maar als de users niet komen, dan werkt het alleen maar averechts: geen nieuwe users en de users die je had, gaan weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2008 19:39:39 ]
  Admin woensdag 3 december 2008 @ 19:39:24 #199
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63733327
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

bifi was tof
nachtbar ook

en natuurlijk de BEF reeks al moicht die na een tijd niet meer
Je moet dingen niet tot in het oneindige vasthouden, veranderen, creatiefig zijn.
Dood is dood,tijd voor wat nieuws.

pi_63733344
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Je denkt dat dit idee gaat helpen? Nou hup hup hup flikker de 'reeksen' van centraal af en we hebben weer een levendig ONZ.
Dat is nu nog maar de vraag, de users die in de reeksen kwamen bleven allemaal weg nadat ze dicht gingen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')