Velen zullen op haar figuurtje jaloers mogen zijn hoor. Zeker als ze recht staat.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Charmante pose is anders.
Maar ben benieuwd wat er van die "pens" over is wanneer ze gewoon normaal recht staat.
maar dat betekent nog niet dat iedere man haar dan maar mooi moet vinden...quote:Op woensdag 17 december 2008 14:08 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Velen zullen op haar figuurtje jaloers mogen zijn hoor. Zeker als ze recht staat.
Hoeft van mij ook niet hoor. Van mij mag je best voorkeur hebben voor een gratenpakhuis.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:09 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
maar dat betekent nog niet dat iedere man haar dan maar mooi moet vinden...
I'd do herquote:Op woensdag 17 december 2008 08:12 schreef Walter81 het volgende:
Een plaatje uit het topic deel 3:
[ afbeelding ]
Van zo'n mooi zacht buikje kan toch niemand zeggen dat dat niet mooi is?
I'd do her too.quote:
Om haar te doen vind je haar vrolijke uitstraling belangrijker dan wel of niet een geil lichaam?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:33 schreef Walter81 het volgende:
[..]
I'd do her too.
Ik vind die vrolijke uitstraling in haar gezicht veel belangrijker dan een eventueel grammetje vet.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef -Mellow- het volgende:
Wel hopen dat ze dat zelfde gezicht blijft trekken dan als je dr neukt
Als je geil bent, trek je meestal een ander gezicht.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef -Mellow- het volgende:
Wel hopen dat ze dat zelfde gezicht blijft trekken dan als je dr neukt
Ja, want als het geen klein buikje is, is het meteen een gratenpakhuis zonder 'vormen'...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet hoor. Van mij mag je best voorkeur hebben voor een gratenpakhuis.
Maar ik vind het niet mooi.
Geldt dat ook als je een 'gratenpakhuis' neukt?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:33 schreef Walter81 het volgende:
[..]
I'd do her too.
Ik vind die vrolijke uitstraling in haar gezicht veel belangrijker dan een eventueel grammetje vet.
Mmmm... klinkt goed. Dan heb je tenminste wat om vast te houden, hè!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:30 schreef Rotaderp32 het volgende:
oh ja ik heb ook weleens met een vet varken geneukt ( 90kg )....neukte ook best lekker!
Ja en wtf wil je daarmee?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:51 schreef FokR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vrouwen schamen zich vaak voor dikke buik en vetrolletjes
19 jun 2008
Vrouwen schamen zich vaak voor hun dikke buik en vetrolletjes. De eerste dag op het strand of in het zwembad voelt veertig procent zich wit en dik. Dat blijkt uit het Nationaal Blootonderzoek, een tweejaarlijks representatief onderzoek naar de blootbeleving van de Nederlanders in opdracht van het tijdschrift gezondNU. Ook over een ander wordt keihard geoordeeld. Iemand met overgewicht op het strand? 'Lelijk' zegt 46 procent van de vrouwen. Dat veel vrouwen graag een dunne, strakke buik willen bleek eerder dit jaar al uit onderzoek van BeautyNieuws.nl
Ja die heb je zo te zien.quote:
Jij hebt toch ook geen buikje.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:01 schreef Merelinho het volgende:
[..]
Ja dit is een strakke buik, geen buikje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |