I'd do her too.quote:
Om haar te doen vind je haar vrolijke uitstraling belangrijker dan wel of niet een geil lichaam?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:33 schreef Walter81 het volgende:
[..]
I'd do her too.
Ik vind die vrolijke uitstraling in haar gezicht veel belangrijker dan een eventueel grammetje vet.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef -Mellow- het volgende:
Wel hopen dat ze dat zelfde gezicht blijft trekken dan als je dr neukt
Als je geil bent, trek je meestal een ander gezicht.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef -Mellow- het volgende:
Wel hopen dat ze dat zelfde gezicht blijft trekken dan als je dr neukt
Ja, want als het geen klein buikje is, is het meteen een gratenpakhuis zonder 'vormen'...quote:Op woensdag 17 december 2008 15:39 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet hoor. Van mij mag je best voorkeur hebben voor een gratenpakhuis.
Maar ik vind het niet mooi.
Geldt dat ook als je een 'gratenpakhuis' neukt?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:33 schreef Walter81 het volgende:
[..]
I'd do her too.
Ik vind die vrolijke uitstraling in haar gezicht veel belangrijker dan een eventueel grammetje vet.
Mmmm... klinkt goed. Dan heb je tenminste wat om vast te houden, hè!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:30 schreef Rotaderp32 het volgende:
oh ja ik heb ook weleens met een vet varken geneukt ( 90kg )....neukte ook best lekker!
Ja en wtf wil je daarmee?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:51 schreef FokR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vrouwen schamen zich vaak voor dikke buik en vetrolletjes
19 jun 2008
Vrouwen schamen zich vaak voor hun dikke buik en vetrolletjes. De eerste dag op het strand of in het zwembad voelt veertig procent zich wit en dik. Dat blijkt uit het Nationaal Blootonderzoek, een tweejaarlijks representatief onderzoek naar de blootbeleving van de Nederlanders in opdracht van het tijdschrift gezondNU. Ook over een ander wordt keihard geoordeeld. Iemand met overgewicht op het strand? 'Lelijk' zegt 46 procent van de vrouwen. Dat veel vrouwen graag een dunne, strakke buik willen bleek eerder dit jaar al uit onderzoek van BeautyNieuws.nl
Ja die heb je zo te zien.quote:
Jij hebt toch ook geen buikje.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:01 schreef Merelinho het volgende:
[..]
Ja dit is een strakke buik, geen buikje
Picsquote:Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
Door dit topic krijg ik steeds meer vrede met het feit dat ik ook een buikje aan het kweken ben.![]()
Ik ben het met jullie eens, een buikje kan veel mooier zijn dan dun, als het maar goed verdeeld is.
Zolang het niet zo erg is als op deze foto is er ook helemaal niks mis met als je een klein buikje hebt hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
Door dit topic krijg ik steeds meer vrede met het feit dat ik ook een buikje aan het kweken ben.![]()
Ik ben het met jullie eens, een buikje kan veel mooier zijn dan dun, als het maar goed verdeeld is.
quote:
Wtf gast. Deze vrouw is een stuk dunner dan die vrouw op de vorige pagina die jij als normaal en standaard benoemde.quote:
dat was idd mijn punt jaquote:Op woensdag 17 december 2008 19:06 schreef FokR het volgende:
[..]
Als je geil bent, trek je meestal een ander gezicht.
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
Doe er dan wat aan. Dan voel je je ook niet ongemakkelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 23:51 schreef FokR het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vrouwen schamen zich vaak voor dikke buik en vetrolletjes
19 jun 2008
Vrouwen schamen zich vaak voor hun dikke buik en vetrolletjes. De eerste dag op het strand of in het zwembad voelt veertig procent zich wit en dik. Dat blijkt uit het Nationaal Blootonderzoek, een tweejaarlijks representatief onderzoek naar de blootbeleving van de Nederlanders in opdracht van het tijdschrift gezondNU. Ook over een ander wordt keihard geoordeeld. Iemand met overgewicht op het strand? 'Lelijk' zegt 46 procent van de vrouwen. Dat veel vrouwen graag een dunne, strakke buik willen bleek eerder dit jaar al uit onderzoek van BeautyNieuws.nl
Een dagje strand of zwembad is niet voor elke vrouw een onverdeeld genoegen. Niet alleen voelt een grote groep zich dik en wit, ook de onzekerheid slaat toe. 'Ik voel me opgelaten/schaamtevol', zegt twintig procent, elf procent voelt zich zelfs minderwaardig ten opzichte van anderen en negen procent voelt zich naakt. Mannen komen een stuk zelfverzekerder tevoorschijn in het onderzoek.
Schaamte voor dikke buik en vetrolletjes
Waar schaamt de Nederlandse vrouw zich voor in bikini, badpak of naakt in de sauna? De buik! Veertig procent schaamt zich voor haar buik, gevolgd door vetrolletjes (25 procent), benen (19 procent) en heupen (13 procent). Gelukkig vindt 25% dat ze zich nergens voor hoeven schamen.
BMW?quote:Op maandag 22 december 2008 21:05 schreef draaijer het volgende:
Alleen lange slanke vrouwen met een BMW < 21 zijn welkom..
Dat komt ervan als je te materialistisch bentquote:
Envy, envy, envy ,envy en nog eens envyquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:29 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Dat komt ervan als je te materialistisch bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |