Loose the Tattooquote:
Niks mis meequote:Op woensdag 10 december 2008 09:38 schreef Queen_E het volgende:
Mijn buikje:
http://efelientje.valtaf.nl/index.php?pxd=.p&pxc=213140¤t=photos¤t=overview
Wat dacht je van alle modemagazines, tv-series etc etc etc.. Daar zie je bijna nergens vrouwen met buikjes hoor.. En zo gaan (jonge) meiden denken dat een buikje niet hoort en je alleen mooi bent als je maatje 34-36 hebt en geen kont en borsten.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:03 schreef Specularium het volgende:
Vrouwen met houvast.![]()
Ik snap ook nog steeds niet zo goed waar dat hysterische "ik moet dun zijn" soms vandaan komt.
Maar dat is ook allemaal nep.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:06 schreef Queen_E het volgende:
[..]
Wat dacht je van alle modemagazines, tv-series etc etc etc.. Daar zie je bijna nergens vrouwen met buikjes hoor.. En zo gaan (jonge) meiden denken dat een buikje niet hoort en je alleen mooi bent als je maatje 34-36 hebt en geen kont en borsten.
En dat is? Ik krijg namelijk toch altijd de indruk dat mannen (in de leeftijdsgroep van 20-30) vallen op erg dunne meisjes..quote:Op woensdag 10 december 2008 10:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat de meeste heteromannen toch niet echt verdeeld
zijn over dit onderwerp.
Is dit dik?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef Queen_E het volgende:
[..]
En dat is? Ik krijg namelijk toch altijd de indruk dat mannen (in de leeftijdsgroep van 20-30) vallen op erg dunne meisjes..
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:38 schreef Queen_E het volgende:
Mijn buikje:
De meeste mannen die ik ken vinden iets voller toch echt beter. En dat zit rond/boven de leeftijd van 25.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef Queen_E het volgende:
[..]
En dat is? Ik krijg namelijk toch altijd de indruk dat mannen (in de leeftijdsgroep van 20-30) vallen op erg dunne meisjes..
Ik denk van nietquote:Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef Queen_E het volgende:
[..]
Mannen worden net zo goed beinvloed door de reclames en dergelijke. Wie wil dr nou niet zon babe als uit de reclame aan de haak slaan?quote:Op woensdag 10 december 2008 10:11 schreef Queen_E het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik me niet druk maken over wat anderen van je vinden, maar wat je van jezelf vind.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:28 schreef Queen_E het volgende:
Dan hoop k maar dat jullie gelijk hebben![]()
Zelf vind ik te dun ook niet mooi, maar gewoon slank wel. Ik ben altijd 12 kilo zwaarder geweest en ben toen gaan afvallen. Op die foto ben k nog 2 kilo zwaarder dan nu, maar wil er het liefst nog wel een kilo of 5-6 af. Niet omdat ik dan meer voldoe aan het schoonheidsideaal, maar omdat ik me dan zelf iets beter voel over mezelf denk ik.. (en ook wel een klein beetje omdat dat mooier wordt gevonden denk k)
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 10 december 2008 10:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik me niet druk maken over wat anderen van je vinden, maar wat je van jezelf vind.
Wanneer je lekker in je vel zit komt ook vanzelf de juiste vent op je af die je neemt zoals je bent.
Zeker een sexy buikjequote:Op woensdag 10 december 2008 09:38 schreef Queen_E het volgende:
Mijn buikje:
Heel mooi buikje heb je.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:38 schreef Queen_E het volgende:
Mijn buikje:
Ja kleine navels zijn schattig.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:03 schreef Queen_E het volgende:
haha beter een klein naveltje dan zon eindeloos diep groot gat toch?![]()
Zal anders morgen eens wat meer buikfototjes maken.. ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden
quote:Op woensdag 10 december 2008 16:13 schreef FokR het volgende:
[..]
Ja kleine navels zijn schattig.
Nieuwe foto's![]()
Je weet wat ik van je buikje vind...
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:56 schreef FokR het volgende:
[..]
Heel mooi buikje heb je.
Ook mooi vrouwelijk en zacht.
Klein naveltje heb je
Niet meer foto's?
Als je morgen nieuwe foto's post, krijg je nog meer reacties.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:37 schreef Queen_E het volgende:
wauw wat een positieve reacties allemaalHad ik niet verwacht hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |