Wie is de scharrelquote:
Vencooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
en een scharrel...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Litpho het volgende:
Klinkt als een goed plan. Nu nog vrije dagen ergens vandaan toveren.
Ja, ik wilde me eigenlijk voor de verandering niet op dat fijne detail concentrerenquote:
We zitten hier in singles, dat is geen geheim.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik wilde me eigenlijk voor de verandering niet op dat fijne detail concentreren.
En het is alweer donkerquote:
Eitjes eet je gelukkig ook met zoutquote:Op woensdag 3 december 2008 16:31 schreef vencodark het volgende:
We hebben wel scharreleieren, telt dat ook??
ik weet het, tis een flauwe
Ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eitjes eet je gelukkig ook met zout
Alles is geoorloofd, ALLES !quote:Op woensdag 3 december 2008 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het ook geoorloofd om heel flauwe grapjes te maken over scharrelKIPjes dan?
Of is dat TE?
Dat dus!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alles is geoorloofd, ALLES !
Hey Jaloersscharreltjequote:
Gatinha. Wat letterlijk vertaald poesje betekend, Brazilianen doen er niet moeilijk over door het een speciaal naampje te geven. Is trouwens wel de vrouwelijke variant. De man is een gato, een kater.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey Jaloersscharreltjeen wat is een scharrel in het brazeliaans Belsezar ?
?quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
Tss.
Waar wi je naar toe dan? Ik heb dagen, nooit te beroerd om een reisje te maken en als we elkaar nu scharrel noemen hebben we ook dat stukje afgedekt. Wil nog niet zeggen dat er daadwerkelijk gescharreld dient te worden, maar omwille van de sappige verhalen voor op fok doen we net alsofquote:Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef Ripley het volgende:
wie gaat er met een scharrel op vakantie?
Kwaak ziet mogelijkheden.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Waar wi je naar toe dan? Ik heb dagen, nooit te beroerd om een reisje te maken en als we elkaar nu scharrel noemen hebben we ook dat stukje afgedekt. Wil nog niet zeggen dat er daadwerkelijk gescharreld dient te worden, maar omwille van de sappige verhalen voor op fok doen we net alsof
Ouch!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
Om vrij te kunnen krijgen zou ik eerst werk moeten hebben. Op het moment zit ik zonder werk. Nu heb ik wel tijd alleen heb ik geen geld.![]()
Oh ja aan een scharrel enzulks onbreekt het ook.![]()
Extra pijnlijk wordt als mijn broertje met mijn ex heeft.![]()
Ja, mij te incestueus iddquote:Op woensdag 3 december 2008 17:23 schreef Tegan het volgende:
Dat snap ik nooit helemaal. Ik zou al moeten kotsen van het feit dat hij seks met mijn zus heeft gehad.
Niet dat mijn zus vies is, maar dan komt hij er bij mij niet in, om het maar plat te zeggen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:26 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel een rebound-scharrel. Ik heb totaal geen behoefte om iets serieus te hebben met iemand die niet mijn oude scharrel is. Maar ik denk dat de enige manier om verder te gaan is om maar gewoon een andere scharrel te nemen. Maar ik weet niet of dat nou wel zo slim is om te gaan doen.
Kijk handige infoquote:Op woensdag 3 december 2008 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gatinha. Wat letterlijk vertaald poesje betekend, Brazilianen doen er niet moeilijk over door het een speciaal naampje te geven. Is trouwens wel de vrouwelijke variant. De man is een gato, een kater.
Maar je gebruikt het ook om een aantrekkelijk persoon te benoemen.
quote:
quote:
Tuurlijk, altijd in oplossingen denken, nooit in problemenquote:
Nee, maar om te voorkomen dat je weet teruggaat naar de oude, moet ik iig wel iets nieuws hebben. En, ik wil helemaal niets serieus. Misschien dat dat er nog van komt, maar in eerste instantie niet. Maar, dit is maar praat, ik blijf gewoon scharrel-loos.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, wat is dat toch?
Waarom moet er altijd een reboundje achter aan komen?
Zijn mensen bang om alleen te zijn?
Ik wil precies het tegenovergestelde nu eigenlijk, nou ja willen. Het is wenselijk. Geen rebound scharrel maar iemand die voor de wat langere termijn durft te gaan en niet het leuk vind om poosje te scharrelen tot er een leukere haan voorbij komt.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:26 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel een rebound-scharrel. Ik heb totaal geen behoefte om iets serieus te hebben met iemand die niet mijn oude scharrel is. Maar ik denk dat de enige manier om verder te gaan is om maar gewoon een andere scharrel te nemen. Maar ik weet niet of dat nou wel zo slim is om te gaan doen.
WTFquote:Op woensdag 3 december 2008 17:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, maar om te voorkomen dat je weet teruggaat naar de oude, moet ik iig wel iets nieuws hebben.
Ik las over 2 en een halve week heb ik een relatie.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:22 schreef RealZeus het volgende:
Oh, en ik heb geen scharrel dus ik ga niet op vakantie.![]()
Over 2 en een halve week heb ik wel vakantie.
*dagen aftelt.
Bij een persoon niet nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF![]()
Heb je geen zelfbeheersing? Dat je tegen jezelf zegt:"Ho, niet doen, da's een eikel."
Ik wil dat ook. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik me zo ga voelen over een nieuw iemand, omdat ik die gevoelens nog heb voor iemand anders...quote:Op woensdag 3 december 2008 17:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik wil precies het tegenovergestelde nu eigenlijk, nou ja willen. Het is wenselijk. Geen rebound scharrel maar iemand die voor de wat langere termijn durft te gaan en niet het leuk vind om poosje te scharrelen tot er een leukere haan voorbij komt.
Nu heb je dat risico altijd wel, alleen het zou fijn zijn als het wederzijds tijdverdrijf de insteek van het geheel zou zijn
En dan nu ff wat afmaken, kan ik met beetje geluk nog voor 18:00 het pand uit rennen
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik las over 2 en een halve week heb ik een relatie.
Waar zit ik met mijn gedachten.![]()
Ik wil helemaal niks, ik zie wel wat me overkomtquote:Op woensdag 3 december 2008 17:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik wil precies het tegenovergestelde nu eigenlijk, nou ja willen. Het is wenselijk. Geen rebound scharrel maar iemand die voor de wat langere termijn durft te gaan en niet het leuk vind om poosje te scharrelen tot er een leukere haan voorbij komt.
Nu heb je dat risico altijd wel, alleen het zou fijn zijn als het wederzijds tijdverdrijf de insteek van het geheel zou zijn
En dan nu ff wat afmaken, kan ik met beetje geluk nog voor 18:00 het pand uit rennen
Ik zal het nooit begrijpen. Het verlangen wel, maar de feestdagklok...quote:Op woensdag 3 december 2008 17:38 schreef RealZeus het volgende:
Het loopt weer tegen Kerst en dan heb ik toch weer het verlangen om iemand om me heen te hebben.
Normaal ook wel, maar nou is dat veel sterker.
Het is meer dat knusse van de Kerst en al mijn broers en zussen die met hun vriend/vriendin/man aan tafel zitten en ik in mijn uppie en zulks.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal het nooit begrijpen. Het verlangen wel, maar de feestdagklok....
En een rebound haalt het gevoel/verlangen naar die ander weg ?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij een persoon niet nee.
[..]
Ik wil dat ook. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik me zo ga voelen over een nieuw iemand, omdat ik die gevoelens nog heb voor iemand anders...
Hoi! Ik ben weer beschikbaar. En ook toe aan een rebound.quote:Op woensdag 3 december 2008 @ 17:26 schreef Tegan het volgende:
En ik wil gewoon ff mn piemel in mn collegaatje stoppen, zonder dat ze daarna nog iets gezelligs wil gaan doenquote:Op woensdag 3 december 2008 17:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als je maar wel doorhebt dat dat iets is wat je jezélf oplegt en wijsmaakt, want droog bekeken is zo'n kerstdag ook maar gewoon één van de 365 in een jaar. En al die overige dagen hebben die andere mensen ook die partner.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:45 schreef Tegan het volgende:
Het is niet dat je alleen bent, maar dat je met Kerst en dergelijken meer dan op een normale dag wordt geconfronteerd met het feit dat andere mensen wel een partner hebben.
vandaar ook de "nou ja willen", mischien had ik beter kunnen zeggen dat ik er wel open voor sta.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks, ik zie wel wat me overkomt
Wrijf het er maar lekker inquote:Op woensdag 3 december 2008 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..] En al die overige dagen hebben die andere mensen ook die partner.
Ja, ik heb dat gevoel eigenlijk nooit. Er is altijd wel iemand om wat leuks mee te doen op 2e kerstdag en het is ook gezellig bij mijn ouders, ook al heeft mijn zusje een vriend en ik niet. Ze heeft namelijk ook een gezellige vriendquote:Op woensdag 3 december 2008 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je maar wel doorhebt dat dat iets is wat je jezélf oplegt en wijsmaakt, want droog bekeken is zo'n kerstdag ook maar gewoon één van de 365 in een jaar. En al die overige dagen hebben die andere mensen ook die partner.
Dat denk ik wel en dat was idd mijn punt. Als je soortgelijke aandacht krijgt van de rebound als je van de eerdere persoon zou krijgen, dan ben je volgens mij minder snel geneigd om terug te grijpen naar de eerste persoon. Maar dat verandert totaal als die nieuwe persoon wel een relatie wil (op den duur), want daar ben je gewoon niet klaar voor, tenzij je eerst dat eerste hoofdstuk afsluit.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
En een rebound haalt het gevoel/verlangen naar die ander weg ?
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks, ik zie wel wat me overkomt
Ik zie een verbandquote:Op woensdag 3 december 2008 17:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik wil gewoon ff mn piemel in mn collegaatje stoppen, zonder dat ze daarna nog iets gezelligs wil gaan doen.
Ben je singlequote:Op woensdag 3 december 2008 17:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben weer beschikbaar. En ook toe aan een rebound.
Ja, idd. En daarom ben ik er wel van overtuigt dat mijn methode wel zal werken. Maar of ik hem echt ga uitvoeren is een ander iets. Waarschijnlijk niet dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vandaar ook de "nou ja willen", mischien had ik beter kunnen zeggen dat ik er wel open voor sta.
En Tegan, vergelijken met oude liefde's doet volgens mij iedereen, het gaat er meer om of je bereid bent voor die ander te gaan, en als ik dat zo eens lees ben je dat nog niet. Dat kan toch, als je daar tegen over scharrel 2.0 maar eerlijk over bent. <cliche>Niets is zo pijnlijk als een scharrel te zijn terwijl je meer wilde zijn dan een scharrel, en dat de andere kant daar nooit eerlijk over geweest is. Denk dat iedereen eigenlijk wel eens in zo'n situatie heeft gezeten</cliche>
Als jullie in de zelfde schuur aan het werken zijn wel inderdaadquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 @ 17:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ahhh, scharrel mogelijkheden.
Zet mijn zonnebril op, dan zie je t welquote:
Per sms, dat vergat je te vermelden.quote:
Jij ziet geen verbanden, daarom neuk je nietquote:Op woensdag 3 december 2008 18:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als jullie in de zelfde schuur aan het werken zijn wel inderdaad
Je bent lekker bezigquote:Op woensdag 3 december 2008 18:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Per sms, dat vergat je te vermelden.
Maar rebounds zijn toch eenmalig ? (of bedoel je dat dan ook ? )quote:Op woensdag 3 december 2008 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat denk ik wel en dat was idd mijn punt. Als je soortgelijke aandacht krijgt van de rebound als je van de eerdere persoon zou krijgen, dan ben je volgens mij minder snel geneigd om terug te grijpen naar de eerste persoon. Maar dat verandert totaal als die nieuwe persoon wel een relatie wil (op den duur), want daar ben je gewoon niet klaar voor, tenzij je eerst dat eerste hoofdstuk afsluit.
Op het moment dat je geneukt wordt ben je geliefd. Alleen als het kwakje dr uit is moet je gewoon ophoepelenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:04 schreef Tegan het volgende:
(Gevoelloos) neuken is overrated, ik wil geliefd zijn.
Nee hoor. Rebounds kunnen zelfs 'echte' relaties zijn, of ONS's, en alles er tussen in.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:05 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar rebounds zijn toch eenmalig ? (of bedoel je dat dan ook ? )
Interessante theorie iig
Dus je wil van je rebound-pretendent dat hij je wel écht liefheeft? Da's ook niet eerlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:04 schreef Tegan het volgende:
Per smsquote:Op woensdag 3 december 2008 18:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Per sms, dat vergat je te vermelden.
Hoe is het nu met je Q? Ben je al boos op d'r?
Dat is juist het punt. Ik wil ook geliefd zijn als ik een keer geen zin hebquote:Op woensdag 3 december 2008 18:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Op het moment dat je geneukt wordt ben je geliefd. Alleen als het kwakje dr uit is moet je gewoon ophoepelen.
Vrouwen
Daar ben je dan een rebound voor. Dat moet je dan wel ff duidelijk zeggen. En anders, alsof iedere relatie eerlijk is.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus je wil van je rebound-pretendent dat hij je wel écht liefheeft? Da's ook niet eerlijk.
Een rebound is een rebound, T. Met de functie om te 'rebounden' na een relationele tegenvaller. Op het moment dat daar relatie-aspiraties bij komen kijken, ontstaat vaak de ellende.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:06 schreef Tegan het volgende:
Nee hoor. Rebounds kunnen zelfs 'echte' relaties zijn, of ONS's, en alles er tussen in.
Brrrr.... Wat eng...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is juist het punt. Ik wil ook geliefd zijn als ik een keer geen zin heb. Of geliefd zijn, als we gewoon samen op de bank tv kijken, zonder dat daar meteen seks bij hoeft te komen kijken.
[..]
.
Ja je kunt van iedere relatie wel zeggen dat die oneerlijk is als het niet gaat zoals één van de partijen dat wil, of als één van de partijen zich benadeeld voelt. Dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:09 schreef Tegan het volgende:
En anders, alsof iedere relatie eerlijk is.
Je kent het toch wel. Een van je vrienden heeft een langdurige relatie. Meteen nadat dat uit is heeft hij ineens een nieuwe vriendin, wat na drie maanden oid ook weer uitgaat. Iedereen weet dat dat dan een reboundrelatie was, maar de vriend in kwestie en de nieuwste ex zullen het allebei ontkennen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een rebound is een rebound, T. Met de functie om te 'rebounden' na een relationele tegenvaller. Op het moment dat daar relatie-aspiraties bij komen kijken, ontstaat vaak de ellende.
Nee, ik wil gewoon een rebound, in wat voor vorm dan ook. En ik denk dat ik bij iets eenmaligs niet genoeg heb gerebound. En dat ik eigenlijk geen meerdere reboundpersonen wil hebben voor een rebound. Ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:15 schreef Garisson72 het volgende:
Maar dan heb je het over een relatie die achteraf een rebound bleek. Jij hebt het erover om het op voorhand al als een rebound-relatie te plannen.
Zonder zijn medeweten, no less!![]()
Ga maar lekker lossssss...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon een rebound, in wat voor vorm dan ook. En ik denk dat ik bij iets eenmaligs niet genoeg heb gerebound. En dat ik eigenlijk geen meerdere reboundpersonen wil hebben voor een rebound. Ofzo.
't Is een van haar strong suits.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:18 schreef Ripley het volgende:
Tegan, je lijkt me wel heel aardig, maar wel ingewikkeld hoor
Dat gaat prima als ik niet door heb dat ik eigenlijk de rebound ben, als ik dat wel door heb knaagt er constant iets in mijn achterhoofd "Doe geen moeite, ze is straks toch weer weg"quote:Op woensdag 3 december 2008 18:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is juist het punt. Ik wil ook geliefd zijn als ik een keer geen zin heb. Of geliefd zijn, als we gewoon samen op de bank tv kijken, zonder dat daar meteen seks bij hoeft te komen kijken.
[..]
Rebounders-kettingreactie!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:19 schreef Tegan het volgende: Ookal zal jouw rebound dan ook wel een rebound nodig hebben daarna.
Dat maakt niet uit voor haar, omdat zij er heel veel hulp van heeft gehad. Dat kan je ook zien als een complimentquote:Op woensdag 3 december 2008 18:19 schreef Garisson72 het volgende:
Ik denk niet dat ik er enthousiast van zou worden als ik moest horen dat de relatie die ik heb met iemand waar ik wel echt gek op ben, voor haar slechts een rebound is.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is een van haar strong suits.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, wat is dat toch?
Waarom moet er altijd een reboundje achter aan komen?
Zijn mensen bang om alleen te zijn?
Meestal makkelijk, iemand om je problemen van een vorige relatie op te botvieren en dan af te schepen.quote:
Ze heeft het wel helemaal uitgedacht daar kan je niets van zeggenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:28 schreef Garisson72 het volgende:
Nou T, je hebt je theorie zo goed doortimmerd, het zou toch zonde zijn als je hem niet ook in praktijk zou brengen.
Ik kan er niet echt bij met mijn hoofd, als ik net uit een relatie kom dan neem ik wat tijd voor mezelf, dan hoef ik echt niet direct een andere vrouw in mijn leven, of dat nou alleen om te rebounden is of niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meestal makkelijk, iemand om je problemen van een vorige relatie op te botvieren en dan af te schepen.
Ja, dat dus. Ik snap de mate van "maar met kerst ben ik extra zielig, boehoehoehoe" niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:50 schreef Garisson72 het volgende:
Als je maar wel doorhebt dat dat iets is wat je jezélf oplegt en wijsmaakt
Helpt het als ik zeg dat ik je toch wel lief vind, maar niet met je wil neuken? Of is dat weer té?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:04 schreef Tegan het volgende:
Jij mag het hele jaar dat wel zijn hoor Litquote:Op woensdag 3 december 2008 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik snap de mate van "maar met kerst ben ik extra zielig, boehoehoehoe" niet.
Het kan even zielig zijn als je niet alleen bent. boehoehoehoe.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik snap de mate van "maar met kerst ben ik extra zielig, boehoehoehoe" niet.
Ook dat nog eens, ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het kan even zielig zijn als je niet alleen bent. boehoehoehoe.
Valt nog mee he, ze zijn niet zo happig met inkoppen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef kwaakvaak het volgende:
mijn kont doet zeer, erg vervelend.
(kom maar op met die inkoppertjes...)
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik je toch wel lief vind, maar niet met je wil neuken? Of is dat weer té?
Je verpest helemaal zijn "approach"quote:
Te druk met suprises inpakken denk ik!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Valt nog mee he, ze zijn niet zo happig met inkoppen.
Dat mag. Tegan ongetwijfeld ook nietquote:
Wat een onduidelijk antwoord.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat mag. Tegan ongetwijfeld ook niet.
Sorry Lquote:Op woensdag 3 december 2008 20:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je verpest helemaal zijn "approach"
Hoe kan ik jouw excuses nou niet accepteren?quote:
Het is geen antwoord. Stelde Ripley een vraag?quote:
5Km terug stopt er elke 30 minuten een treinquote:Op woensdag 3 december 2008 21:33 schreef vencodark het volgende:
Soms wordt ik zo moe van het openbaar vervoer he. Morgen stagecontactdag (jaja) en het wordt weer krap, wachten en stoptreinen missen naar het gammele dorp van mij
Soms wordt ik zot ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef mrbox het volgende:
Vencodark![]()
Soms !?!? moe worden van het OV ...
Hoest met u ?
Die komt misschien nog.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is geen antwoord. Stelde Ripley een vraag?
Hey huppelkluts.quote:
Goed goed...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms wordt ik zot ja.![]()
Maare, verder gaat het goed.En met jou?
Hm. Toch klopt er iets niet. Al mijn vrienden moeten natuurlijk (stiekem) wel met mij willen neukenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik je toch wel lief vind, maar niet met je wil neuken? Of is dat weer té?
Een wat?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:25 schreef Tegan het volgende:
Zullen we een Loos-meet doen? Ik heb net geregeld dat er kaartjes voor mij worden gehaald.
Nooit doenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:14 schreef Grimm het volgende:
Zo das een regel rechte mindfuck! emailed je ex, waar je ziel en zaligheid 3 jaar lang mee hebt gedeeld, dat ze wil dat het weer goed komt
Nou ik ga het never nooi niet doen maar ik zat toch wel even met trillende handjes achter me laptop hehe na een koud flesje bier en de slappe lach voel ik weer kiplekkerquote:
www.loosweb.nlquote:Op woensdag 3 december 2008 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een wat?
Net alsof je dan wel komt T
Ligt er net aan hoe je je daarbij voelt en de manier waarop het uit is gegaan lijkt mij. Met ruzie zou ik het niet doen maar al ben je gewoon uit elkaar gegaan en een goed gevoel bij waarom niet?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:19 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou ik ga het never nooi niet doen maar ik zat toch wel even met trillende handjes achter me laptop hehe na een koud flesje bier en de slappe lach voel ik meer kiplekker
Ik ga maar niks terug sturen..
Het is allemaal wat vreemd gegaan toen.. Ik doe het maar niet ze zal wel een borrel teveel op hebben ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt er net aan hoe je je daarbij voelt en de manier waarop het uit is gegaan lijkt mij. Met ruzie zou ik het niet doen maar al ben je gewoon uit elkaar gegaan en een goed gevoel bij waarom niet?
Dus je komtquote:Op donderdag 4 december 2008 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ja....![]()
Wel Pop/Rock/Alternative
Gewoon even laten zou ik, merkt het vanzelf wel mocht ze echt toenadering willen. En wat ik al zei al voel je je er niet goed bij niet doen.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:25 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het is allemaal wat vreemd gegaan toen.. Ik doe het maar niet ze zal wel een borrel teveel op hebben ofzo.
Naah ik doe het niet, ik weet dat ze alles tot de puntjes gaat analyseren hehe alles wat ik antwoord zal toch verkeerd vallen.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon even laten zou ik, merkt het vanzelf wel mocht ze echt toenadering willen. En wat ik al zei al voel je je er niet goed bij niet doen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:25 schreef Tegan het volgende:
Zullen we een Loos-meet doen? Ik heb net geregeld dat er kaartjes voor mij worden gehaald.
De rode schoentjes...quote:Op donderdag 4 december 2008 09:30 schreef dawg het volgende:
Hoge hakken.
Gister had mijn gezelschap ook even rode pumps aan.![]()
En dan ben ik daar echt door afgeleid.
Ze stond niet te hakkuh.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
De rode schoentjes...
>bonkbonkbonk<
Da's wel te doen als de dame in kwestie een rok(je) aanheeft. Draagt ze een spijkerbroek, dan moeten de schoenen toch eerst echt uit. Tenzij je die broek letterlijk van haar kont wil/kan/mag scheurenquote:Op donderdag 4 december 2008 09:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Ze stond niet te hakkuh.Jammer wel, want dat zou er volgens mij heel tof uitzien.
Hopen dat ze ze straks weer aanheeft.En dan op bed gooien. Kleding uit, alles uit, behalve de pumps. Enzo.
![]()
It's all about the technique.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's wel te doen als de dame in kwestie een rok(je) aanheeft. Draagt ze een spijkerbroek, dan moeten de schoenen toch eerst echt uit. Tenzij je die broek letterlijk van haar kont wil/kan/mag scheuren
Of een schaar bij de handquote:
Wie zegt dat het over mij gaat?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of een schaar bij de hand
Maak het hem niet zo moeilijk joh, trek een rokje aan
Of bootcut jeansquote:Op donderdag 4 december 2008 09:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
We hadden het over scharrels en exotische landenquote:Op donderdag 4 december 2008 09:41 schreef Kluts het volgende:
Ik kan natuurlijk ook teruglezen, maar daar heb ik geen zin in. Dus: Vanwaar de TT?
De gedachte van scharrels en exotische landen is toch vooral het opdoen van een scharrel tijdens een vakantie naar een zonnig oord, waar je die scharrel dan ook achterlaat als je weer terugkomt?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We hadden het over scharrels en exotische landen
Kluts
Dawg
Kwaak
De Baas![]()
Het topic liep net even andersquote:Op donderdag 4 december 2008 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
De gedachte van scharrels en exotische landen is toch vooral het opdoen van een scharrel tijdens een vakantie naar een zonnig oord, waar je die scharrel dan ook achterlaat als je weer terugkomt?
kut.... dus wat je eigenlijk zegt is dat ik terug naar het buitenland moet om daar te gaan lonken met mijn nederlandse kaaskoppigheid?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het topic liep net even andersHet ging over schermen met je exotische afkomst om scharrels te krijgen die vervolgens mee willen naar je exotische landje.
Ah, zo.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het topic liep net even andersHet ging over schermen met je exotische afkomst om scharrels te krijgen die vervolgens mee willen naar je exotische landje.
Jij bent dolfijnen-trainster zeker ?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, zo.
Oh, daar heb ik geen exotische afkomst voor nodig.
En naar welk land ga je dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
kut.... dus wat je eigenlijk zegt is dat ik terug naar het buitenland moet om daar te gaan lonken met mijn nederlandse kaaskoppigheid?
GRAAG zelfs...
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij bent dolfijnen-trainster zeker ?
Ook.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij bent dolfijnen-trainster zeker ?
Eerst de verwarming op 24gr dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tot op heden had ik iets met oost europa, maar mischien dat ik deze keer mijn grens is naar zuid europa moet verleggen. Heb even zitten spelen de gedachte om het deze keer wat verder te doen, en richting Australie te gaan, maar daar heb ik tot op heden nog van afgezien omdat ik het toch wel erg ver weg vind,quote:
quote:
Australiequote:Op donderdag 4 december 2008 10:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tot op heden had ik iets met oost europa, maar mischien dat ik deze keer mijn grens is naar zuid europa moet verleggen. Heb even zitten spelen de gedachte om het deze keer wat verder te doen, en richting Australie te gaan, maar daar heb ik tot op heden nog van afgezien omdat ik het toch wel erg ver weg vind,
Hij heeft het geloof ik wel een paar keer laten vallen hoor! Was ergens halverwege november dacht ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:35 schreef Kluts het volgende:
Dat had ie dan ook wel even mogen zeggen.
Ik wil ook naar hun concert!
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij heeft het geloof ik wel een paar keer laten vallen hoor! Was ergens halverwege november dacht ik.
Valt me nog mee die ticket prijs. Ik zou het lekker een keertje doenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
Belsezar, het is niet zozeer de reis die me tegenhoudt hoor, eerder de bank.
Ik wil altijd terug kunnen wat er ook gebeurt, dus ik zorg altijd dat er voldoende geld is om een ticket terug naar NL te kunnen kopen, en hier een huis kan huren. Dus minimaal 2K achter de hand zeg maar. Als je naar Ausie gaat moet je dat bedrag bijna verdubbelen omdat alleen het ticket terug al tegen de 1K aan loopt.
Met naar het buitenland gaan bedoel ik voor iets langer dan 2 weken!. Mijn laatste verblijf was 8 maanden, maar was eigenlijk niet de bedoeling. Idee was langer te gaan namelijkquote:Op donderdag 4 december 2008 10:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Valt me nog mee die ticket prijs. Ik zou het lekker een keertje doenMaar goed ik ben dan ook iemand die van slag op sprong naar het buitenland gaat als ik wil
Het is:quote:Op donderdag 4 december 2008 10:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Valt me nog mee die ticket prijs. Ik zou het lekker een keertje doenMaar goed ik ben dan ook iemand die van slag op sprong naar het buitenland gaat als ik wil
Australie is geweldig! IK ben er vorig jaar een maand geweest - met als resultaat geen exotische scharrel, maar een relatie met een braboquote:Op donderdag 4 december 2008 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
Belsezar, het is niet zozeer de reis die me tegenhoudt hoor, eerder de bank.
Ik wil altijd terug kunnen wat er ook gebeurt, dus ik zorg altijd dat er voldoende geld is om een ticket terug naar NL te kunnen kopen, en hier een huis kan huren. Dus minimaal 2K achter de hand zeg maar. Als je naar Ausie gaat moet je dat bedrag bijna verdubbelen omdat alleen het ticket terug al tegen de 1K aan loopt.
We hadden toch afgesproken dat je hier niet over zou beginnen?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:05 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde trouwens gister op de radio dat Brabo's 2 hersenhelften nodig hebben om ABN te kunnen spreken, in tegenstelling tot de rest van de mensen die gewoon maar 1 helft nodig hebben.
Nee, ik had je allang verteld dat je dit eeuwig achter je aan gegooid zou krijgen.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:06 schreef dawg het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken dat je hier niet over zou beginnen?
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:05 schreef Kluts het volgende:
Ik hoorde trouwens gister op de radio dat Brabo's 2 hersenhelften nodig hebben om ABN te kunnen spreken, in tegenstelling tot de rest van de mensen die gewoon maar 1 helft nodig hebben.
Limburg werd ook genoemd hoor.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een schattig koppeltje is het toch.dat kibbelen online.
![]()
Ben blij dat ik geen Brabo ben.![]()
Uhu. Wij bwabo's hebben gewoon hersenen te over, daarom is dat.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik had je allang verteld dat je dit eeuwig achter je aan gegooid zou krijgen.
Niet waar.quote:
Maar ik ben vrouw, dat gaat dan alleen op voor mannen. uhmm, dat verklaart wel hoe mijn ex is.quote:
Och Hollander.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet waar.
Maar goed, Limburg, Brabant.
Potato, potato.
Dan ben je dus wel exotischquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is:
-op stel en sprong
-op slag
of
-van slag zijn.
En dawg:
Een zachte g is idd wel leuk, maar het moet niet te erg worden.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Een zachte G is alleen leuk bij vrouwen.
Ging ooit uit in Club X in België, stonden daar van die hele brede gasten met peperdure truien aan, gouden kettingen e.d., een lange mat, en dan zeiden ze ineens iets, en moest ik mijn lach inhouden...
Kan ik me heel goed voorstellen inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2008 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Een zachte G is alleen leuk bij vrouwen.
Ging ooit uit in Club X in België, stonden daar van die hele brede gasten met peperdure truien aan, gouden kettingen e.d., een lange mat, en dan zeiden ze ineens iets, en moest ik mijn lach inhouden...
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een zachte g is idd wel leuk, maar het moet niet te erg worden.
Maar als ik in Brabant kom is het op zich voor mij al een behoorlijk cultuurshock.
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan ben je dus wel exotisch
Kan je hier aan de westkust komen vertellen dat je Maasdolfijnentrainer bent
Ookal rugklachten.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn speciale bureau-stoel is eindelijk binnen. Misschien eens na een jaar van de rugklachten af zijn
Die zijn natuurlijk hééél zeldzaam dus is het heel specifiek werkquote:Op donderdag 4 december 2008 11:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ooohw... maasdolfijnentrainer!... Ja dat is een goed plan!...
En ik ben dan nog wel gespecialiseerd in de witte maasdolfijn he, die grijze is komt gelukkig al wat meer voor in de biesbosch, maar de witte, Die laat zich niet zo makkelijk vangen en het vergt een opleiding van enkele jaren voor je op mag voor je maasdolfijn brevet Wquote:Op donderdag 4 december 2008 11:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk hééél zeldzaam dus is het heel specifiek werk
Een stoel met pendelmechanisme waardoor je rug de hele tijd kleine bewegingen maakt. Afgeleverd en ingesteld met de ergonoom.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ookal rugklachten.Wat voor stoel is het?
We kunnen ook samenwerken. Ga ik naast je staan en allemaal stoere alfaman verhalen ophangen van zeehonden knuppelen en bedreigde diersoorten schieten op safari en "wijven neuken". Dan vinden ze mij een klootzak en als jij dan met jouw verhaal komt krijg je ongetwijfeld bergen aandachtquote:Op donderdag 4 december 2008 11:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En ik ben dan nog wel gespecialiseerd in de witte maasdolfijn he, die grijze is komt gelukkig al wat meer voor in de biesbosch, maar de witte, Die laat zich niet zo makkelijk vangen en het vergt een opleiding van enkele jaren voor je op mag voor je maasdolfijn brevet W![]()
Klinkt als een goede wipstoel.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Een stoel met pendelmechanisme waardoor je rug de hele tijd kleine bewegingen maakt. Afgeleverd en ingesteld met de ergonoom.bengeltje
You've got your technique down and everything, zo the horen.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
We kunnen ook samenwerken. Ga ik naast je staan en allemaal stoere alfaman verhalen ophangen van zeehonden knuppelen en bedreigde diersoorten schieten op safari en "wijven neuken". Dan vinden ze mij een klootzak en als jij dan met jouw verhaal komt krijg je ongetwijfeld bergen aandacht
he vriend, zo werkt het niet he!.. Ik ga jouw niet betalen voor jouw eigen plezier. Dat is als een hoer die geld toegeeft omdat het zo goed voor haar was!quote:Op donderdag 4 december 2008 11:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
We kunnen ook samenwerken. Ga ik naast je staan en allemaal stoere alfaman verhalen ophangen van zeehonden knuppelen en bedreigde diersoorten schieten op safari en "wijven neuken". Dan vinden ze mij een klootzak en als jij dan met jouw verhaal komt krijg je ongetwijfeld bergen aandacht
Ik heb uiteraard wel een starttarief, exclusief stomerijkosten en de aanschaf van een toque
Met mijn theoretische kennis is niks mis, het schort 'm meestal aan de uitvoeringquote:Op donderdag 4 december 2008 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
You've got your technique down and everything, zo the horen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met mijn theoretische kennis is niks mis, het schort 'm meestal aan de uitvoering
Vergelijk je jezelf nu met een hoer en mij met een briljante minnaar?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
he vriend, zo werkt het niet he!.. Ik ga jouw niet betalen voor jouw eigen plezier. Dat is als een hoer die geld toegeeft omdat het zo goed voor haar was!
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met mijn theoretische kennis is niks mis, het schort 'm meestal aan de uitvoering
Dat brabo's moeite met ABN hebben bijvoorbeeld.quote:
Je mag hem wel eens komen testenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt als een goede wipstoel.kleine bewegingen. Is dat wel goed voor je rug?
Kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen.
Hahahaha!quote:Op donderdag 4 december 2008 12:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat brabo's moeite met ABN hebben bijvoorbeeld.
Oke, ik zal er nu over ophouden.
Mijn mottoquote:Op donderdag 4 december 2008 12:31 schreef Kluts het volgende:
Practice makes pervert, zeggen ze.
Dat is ook Limburg. Dat is dan ook gewoon eigenlijk Belgie.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:43 schreef KhaZ het volgende:
Af en toe voor het werk naar Geleen, Roermond en omstreken en dan heb ik om de 3-4 zinnen ook zoiets van: pardon? Ze praten daar gewoon Duits man!
Laat ze het maar niet horen.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:47 schreef KhaZ het volgende:
Maar Braboland is wel een beetje hetzelfde als Limburg
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:47 schreef KhaZ het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:47 schreef KhaZ het volgende:
Als je dat al Duits noemt, moet je niemand uit Kerkrade tegenkomen.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:43 schreef KhaZ het volgende:
Af en toe voor het werk naar Geleen, Roermond en omstreken en dan heb ik om de 3-4 zinnen ook zoiets van: pardon? Ze praten daar gewoon Duits man!
Beide zijn leuk! Altijd beter dan de Randstadquote:
Idd. Heb regelmatig mensen uit Kerkrade aan de telefoon gehad, en die versta je echt niet. Ik snap wel wat hij met dat duits bedoeld, maar het is idd geen duits, maar een of ander vaag taaltje wat ik niet versta.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je dat al Duits noemt, moet je niemand uit Kerkrade tegenkomen.
Jammer trouwens dat je zo slecht Duits kent.
Ik snap ook wel wat hij met Duits bedoelt. Alles boven Limburg versta ik ook wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Heb regelmatig mensen uit Kerkrade aan de telefoon gehad, en die versta je echt niet. Ik snap wel wat hij met dat duits bedoeld, maar het is idd geen duits, maar een of ander vaag taaltje wat ik niet versta.
T!quote:
Wil je Deventenaren niet uitmaken voor Hollandersquote:
Ik ben dan ook geen Deventernaar.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wil je Deventenaren niet uitmaken voor Hollanders.
Lit.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hollanders of Deventenaren? Niet dat het antwoord verschilt trouwensquote:Op donderdag 4 december 2008 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lit.
Niet? Wat dan? Is het een volkje apart?
Waar val jij dan onder? Onder het kopje apart, Hollander of Deventenaar.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hollanders of Deventenaren? Niet dat het antwoord verschilt trouwens.
West-Kust for teh win zeg ik jequote:Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beide zijn leuk! Altijd beter dan de Randstad![]()
Maar Brabant heeft een streepje voor.
De Billy boekenkastquote:Op donderdag 4 december 2008 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen Deventernaar.
En ja, ik zit hier goed hoor, op die Billy.
Maar wel arabisch?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:31 schreef kwaakvaak het volgende:
het is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag dag heel holland,geen holands meer lult!
Kijk deze zin zegt al voldoende, Limburgs.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:31 schreef kwaakvaak het volgende:
het is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag dag heel holland,geen holands meer lult!
i know Limburgers zijn best tof, alleen ze hebben een naam nogal op zichzelf te zijn en niet zo zeer aan buiten de provincie dating te doen. Spijtig, want het bourgondische mengeltje tussen vlaams en duits is zo charmantquote:Op donderdag 4 december 2008 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kijk deze zin zegt al voldoende, Limburgs.Hollands past helemaal niet.
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:40 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nu weer weg. Ik ga inkopen doen, zodat ik zaterdag een hele kalkoen (als we er een kunnen vinden) en als toetje een witte-chocoladetaart kan maken![]()
![]()
. Voor mijn mama's verjaardag
.
Doeg.
Oja?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
i know Limburgers zijn best tof, alleen ze hebben een naam nogal op zichzelf te zijn en niet zo zeer aan buiten de provincie dating te doen. Spijtig, want het bourgondische mengeltje tussen vlaams en duits is zo charmant
Onder de noemer aparte, niet nader te definieren, Hollander.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar val jij dan onder? Onder het kopje apart, Hollander of Deventenaar.
Met de stad Den Haag als stralend middelpunt. Uiteraardquote:
Je weet hoe ik overquote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met de stad Den Haag als stralend middelpunt. Uiteraard
Ik vond Den Haag anders een smerige stad.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met de stad Den Haag als stralend middelpunt. Uiteraard
Deze limbo welquote:Op donderdag 4 december 2008 13:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
i know Limburgers zijn best tof, alleen ze hebben een naam nogal op zichzelf te zijn en niet zo zeer aan buiten de provincie dating te doen. Spijtig, want het bourgondische mengeltje tussen vlaams en duits is zo charmant
Ik had erger verwacht, maar t valt meequote:Op donderdag 4 december 2008 12:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Heb regelmatig mensen uit Kerkrade aan de telefoon gehad, en die versta je echt niet. Ik snap wel wat hij met dat duits bedoeld, maar het is idd geen duits, maar een of ander vaag taaltje wat ik niet versta.
mischien ben jij wle de uitzondering op die regel Bengeltje!quote:Op donderdag 4 december 2008 13:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja?Dit is nieuw voor me, niet buiten de provincie. Op zichzelf uhm ja, soms.
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je weet hoe ik overDen Haag
denk.
Fixed.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vond Den HaagAmsterdam anders een smerige stad.
Lex.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:14 schreef Lexjuuuh het volgende:
[..]
Ik had erger verwacht, maar t valt mee![]()
ik ook, en ik woon er momenteel nog ook, en twijfel nog of ik dat wel voor de lange termijn wil.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vond Den Haag anders een smerige stad.
Nee hoor, ben wel wat gewend en ja Kerkraads is een moeilijk verstaanbaar en zeer louche / smerig taaltje..quote:
Wie weet.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mischien ben jij wle de uitzondering op die regel Bengeltje!
Niks fixed, ookal vind ik Amsterdam ook smerig.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Koken is prima te doen in Den Haag, trouwens
[..]
Fixed.
Ik heb er een maand gezeten. *rill*.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ook, en ik woon er momenteel nog ook, en twijfel nog of ik dat wel voor de lange termijn wil.
Elke grote stad is smerigquote:Op donderdag 4 december 2008 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
Niks fixed, ookal vind ik Amsterdam ook smerig.![]()
[..]
Ik heb er een maand gezeten. *rill*.Vond dat wel voldoende.
Ookal waren er natuurlijk mooie gedeeltes.
Ik ga mijn favo stad niet weer herhalenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Koken is prima te doen in Den Haag, trouwens
[..]
Fixed.
Ik kan nog niet zo goed wennen eigenllijk, en het is niet dat ik niet gewend ben in grote steden te wonen. Vorige grote stad waar mijn bed sliep had 1.6 miljoen mensen op 36 km² en was ook niet echt schoon kwa millieu. Bruinkool en zwavelhoudende diesel etc. Dat is ook niet waar mijn schoen wringt, de soort mensen wringt nog een beetje. Dat is mischien generaliserend fout van mij, maar ik vind het stuk waar ik dagelijks kom (zeehelden) nogal uhh kouwig kwa mensen, uit de hoogte neerbuigend naar andere mensen toe,quote:Op donderdag 4 december 2008 14:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Elke grote stad is smerig
Ik woon er nu een jaar naar volle tevredenheid
Het pittoreske en immer bruisende Almere was het toch?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga mijn favo stad niet weer herhalen
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:43 schreef dawg het volgende:
Apeldoorn! Dat is wel een schone en vrij mooie stad! Ha!
Ik woon in het gedeelte van de Haagse Hogeschool maar heb nergens last van. Nu kom ik ook niet zovaak buiten en is het hier echt een mix van vanalles. Jong, oud, nederlands, turks, indiaas, pools, chinees, marokkaans, surinaams, je kan het zo gek niet bedenken of het woont er welquote:Op donderdag 4 december 2008 14:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik kan nog niet zo goed wennen eigenllijk, en het is niet dat ik niet gewend ben in grote steden te wonen. Vorige grote stad waar mijn bed sliep had 1.6 miljoen mensen op 36 km² en was ook niet echt schoon kwa millieu. Bruinkool en zwavelhoudende diesel etc. Dat is ook niet waar mijn schoen wringt, de soort mensen wringt nog een beetje. Dat is mischien generaliserend fout van mij, maar ik vind het stuk waar ik dagelijks kom (zeehelden) nogal uhh kouwig kwa mensen, uit de hoogte neerbuigend naar andere mensen toe,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |