Wie is de scharrelquote:
Vencooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
en een scharrel...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Litpho het volgende:
Klinkt als een goed plan. Nu nog vrije dagen ergens vandaan toveren.
Ja, ik wilde me eigenlijk voor de verandering niet op dat fijne detail concentrerenquote:
We zitten hier in singles, dat is geen geheim.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik wilde me eigenlijk voor de verandering niet op dat fijne detail concentreren.
En het is alweer donkerquote:
Eitjes eet je gelukkig ook met zoutquote:Op woensdag 3 december 2008 16:31 schreef vencodark het volgende:
We hebben wel scharreleieren, telt dat ook??
ik weet het, tis een flauwe
Ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Eitjes eet je gelukkig ook met zout
Alles is geoorloofd, ALLES !quote:Op woensdag 3 december 2008 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het ook geoorloofd om heel flauwe grapjes te maken over scharrelKIPjes dan?
Of is dat TE?
Dat dus!quote:Op woensdag 3 december 2008 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alles is geoorloofd, ALLES !
Hey Jaloersscharreltjequote:
Gatinha. Wat letterlijk vertaald poesje betekend, Brazilianen doen er niet moeilijk over door het een speciaal naampje te geven. Is trouwens wel de vrouwelijke variant. De man is een gato, een kater.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey Jaloersscharreltjeen wat is een scharrel in het brazeliaans Belsezar ?
?quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
Tss.
Waar wi je naar toe dan? Ik heb dagen, nooit te beroerd om een reisje te maken en als we elkaar nu scharrel noemen hebben we ook dat stukje afgedekt. Wil nog niet zeggen dat er daadwerkelijk gescharreld dient te worden, maar omwille van de sappige verhalen voor op fok doen we net alsofquote:Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef Ripley het volgende:
wie gaat er met een scharrel op vakantie?
Kwaak ziet mogelijkheden.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Waar wi je naar toe dan? Ik heb dagen, nooit te beroerd om een reisje te maken en als we elkaar nu scharrel noemen hebben we ook dat stukje afgedekt. Wil nog niet zeggen dat er daadwerkelijk gescharreld dient te worden, maar omwille van de sappige verhalen voor op fok doen we net alsof
Ouch!quote:Op woensdag 3 december 2008 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
Om vrij te kunnen krijgen zou ik eerst werk moeten hebben. Op het moment zit ik zonder werk. Nu heb ik wel tijd alleen heb ik geen geld.![]()
Oh ja aan een scharrel enzulks onbreekt het ook.![]()
Extra pijnlijk wordt als mijn broertje met mijn ex heeft.![]()
Ja, mij te incestueus iddquote:Op woensdag 3 december 2008 17:23 schreef Tegan het volgende:
Dat snap ik nooit helemaal. Ik zou al moeten kotsen van het feit dat hij seks met mijn zus heeft gehad.
Niet dat mijn zus vies is, maar dan komt hij er bij mij niet in, om het maar plat te zeggen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:26 schreef Tegan het volgende:
Ik wil wel een rebound-scharrel. Ik heb totaal geen behoefte om iets serieus te hebben met iemand die niet mijn oude scharrel is. Maar ik denk dat de enige manier om verder te gaan is om maar gewoon een andere scharrel te nemen. Maar ik weet niet of dat nou wel zo slim is om te gaan doen.
Kijk handige infoquote:Op woensdag 3 december 2008 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gatinha. Wat letterlijk vertaald poesje betekend, Brazilianen doen er niet moeilijk over door het een speciaal naampje te geven. Is trouwens wel de vrouwelijke variant. De man is een gato, een kater.
Maar je gebruikt het ook om een aantrekkelijk persoon te benoemen.
quote:
quote:
Tuurlijk, altijd in oplossingen denken, nooit in problemenquote:
Nee, maar om te voorkomen dat je weet teruggaat naar de oude, moet ik iig wel iets nieuws hebben. En, ik wil helemaal niets serieus. Misschien dat dat er nog van komt, maar in eerste instantie niet. Maar, dit is maar praat, ik blijf gewoon scharrel-loos.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Echt, wat is dat toch?
Waarom moet er altijd een reboundje achter aan komen?
Zijn mensen bang om alleen te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |