quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:35 schreef Solstice het volgende:
[..]
Hebben allemaal een zaklamp mee. Daarom worden de slechter bezochte wedstrijden ook vaak niet meer in de Veste gespeeld.
quote:Gerritsen vertrekt bij Twente
ENSCHEDE - Patrick Gerritsen vertrekt in de winterstop zo goed als zeker bij FC Twente. De 21-jarige aanvaller komt in Enschede niet aan spelen toe en mag verhuurd worden. Eerste divisionist Go Ahead Eagles heeft al belangstelling getoond voor de speler, maar Gerritsen hoopt in eerste instantie op een club op het hoogste niveau.
Om zich te verder te ontwikkelen, moet hij verder kijken, vindt Gerritsen. " Ik ben nu negentiende man, alleen als er blessures zijn, zit ik op de reservebank. Daarom sta ik er voor open om ergens anders naar toe te gaan. Om beter te worden, moet ik op een hoger niveau spelen dan het beloftenteam. Ik voel me goed, maar ik heb nog geen kans gehad om me te bewijzen in het eerste elftal. En ik denk ook niet dat die kans zich snel aandient", aldus de speler uit de eigen jeugdopleiding van Twente.
Lance Davids
FC Twente heeft officieel nog geen beslissing genomen over de Zuid-Afrikaan Lance Davids, maar de kans is klein dat de - inmiddels vertrokken - proefspeler een contract krijgt in Enschede. Davids liet een goede indruk achter, maar de vraag is of hij een meerwaarde is voor de rechtsback of rechtshalfpositie. En dat is in zijn geval een must. De speler komt van buiten de EU en dat houdt in dat hij jaarlijks een salaris van minimaal vier ton euro moet verdienen.
PSG - op RTV Oost
De Uefa Cupwedstrijd Paris Saint-Germain - FC Twente is donderdag 18 december live te zien bij TV Oost
Dit heb je goed, uit hetzelfde land weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:38 schreef Frutsel het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk qua loting?
nr.1 speelt tegen een nr.3 en een nr.2 tegen een nr.3 van de CL?
Kan Ajax ook de tegenstander worden?
quote:Ok, de derde ronde is dus binnen.
Een aantal punten:
* De loting voor de derde ronde is op 19 december. Dan wordt ook voor de 1/8 finale geloot.
* Wij zijn sowieso 1e of 2e in de poule.
* Wij spelen op 18 of 19 februari een uitwedstrijd.
* Op 26 februari spelen we de return in de Grolsch Veste.
* Wij kunnen in de derde ronde geen Nederlandse club loten, vanaf de 1/8 finale kan dit wel.
* Wij kunnen in de derde ronde geen ploeg uit onze huidige poule loten.
* Wanneer wij 1e in de poule worden loten we een nummer 3 uit een van de andere poules.
* Wanneer wij 2e in de poule worden loten we een afvaller uit de Champions League.
Op dit moment staan in de CL de volgende ploegen op een derde plek:
* Bordeaux (Fra)
* Anorthosis (Cyp)
* FC Shakhtar Donetsk (Oek)
* Olympique Marseille (Fra)
* Aalborg (Den)
* Fiorentina (Ita)
* FC Dynamo Kyiv (Oek)
* Zenit (Rus)
N.B. dit zijn dus ploegen die we kunnen loten als we 2e in de poule blijven.
In de UEFA Cup staan op dit moment de volgende ploegen op een derde plek:
* Schalke 04 (Dui) (kan dus niet geloot worden)
* Olympiakos (Gri)
* VfB Stuttgart (Dui)
* N.E.C. (Ned) (kan dus niet geloot worden)
* Braga (Por)
* HSV (Dui)
* Club Brugge (Bel)
* Deportivo (Spa)
N.B. dit zijn dus ploegen die we kunnen loten als we 1e in de poule worden.
Euh... voor mijn gevoel zijn de 3e plekken uit de UEFA cup sterker dan die van de CL?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:43 schreef Dos37 het volgende:
We moeten echt eerste worden, dat is niet mis wat 3de is geworden in de champions league
Ik, met nvido (fok-user, niet actief in twentetopicsquote:Op woensdag 10 december 2008 16:05 schreef Stienn het volgende:
Laten we dit keer gewoon een beetje geluk hebben met de loting!
wie gaan er trouwens nog naar Paris St. Germain volgende week?
Dan graag in de finalequote:Op woensdag 10 december 2008 14:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh... voor mijn gevoel zijn de 3e plekken uit de UEFA cup sterker dan die van de CL?
* Bordeaux (Fra)
* Anorthosis (Cyp)
* Olympique Marseille (Fra)
* Aalborg (Den)
Deze clubs moet toch te doen zijnDan moet je dus 2e worden
Of wil je graag een kanjer van een loting tegen een topclub? Ik heb die liever in de ronde daarna
Ik, samen met 3 vrienden van me.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:05 schreef Stienn het volgende:
Laten we dit keer gewoon een beetje geluk hebben met de loting!
wie gaan er trouwens nog naar Paris St. Germain volgende week?
Er gaan maar 150 man mee hoorquote:Op donderdag 11 december 2008 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Reken er maar op dat het uitvak vol zit, zeker bij Twente is dat niet raar.
Groningen kan het uitvak opsplitsen, dus waarschijnlijk heeft Twente doorgegeven dat er maar 1 deel gebruikt hoeft te worden.quote:
ok.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef Lamzak_ het volgende:
Nee, ze dachten dat bussen niet meer aangevuld kunnen worden, dus volgens mij gewoon een bus of 3-5
Waar heb je die info vandaag?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:08 schreef Mark-Hgl het volgende:
Er gaan 7 of 8 bussen vol naar Groningen.. dat is zo'n 300-400 man?
150 is wel heel weinig hoor... zoveel gingen er op een woensdagavond mee naar FC Eindhoven voor de beker... denk dat Groningen nog wel iets meer trekt
* Mark-Hgl is er overigens ook niet bij zondag i.v.m. andere verplichtingen...
Oorzaak--->gevolg? :pquote:Op donderdag 11 december 2008 15:36 schreef poehej het volgende:
Ga ik een keer een uitwedstrijd.. gaat er geen hond heen.. Nouja, als ze maar winnen
Zou je bijna denken jaquote:
Het zal er ook aan liggen dat het gewoon niet meer zo spannend is om naar Groningen te gaan. Ben zelf helaas nooit heen geweest, maar ik begreep dat je eerder gewoon tussen de ME, door het Oosterpark naar het stadion werd gevoerd. I.p.v. daarvan is het nu blijkbaar net of je fort knox binnenwandelt. Wat een deel van de charme weggehaald zal hebben.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:21 schreef poehej het volgende:
[..]
Zou je bijna denken ja
Ik ga er gewoon vanuit dat mensen geen zin hebben om 2 keer kort achter elkaar naar een uitwedstrijd te gaan.
quote:De doelman van FC Twente, Sander Boschker, staat op het punt om de top tien van spelers met de meeste Eredivisieduels achter de naam binnen te stormen. De ballenstopper van Twente staat nu op 493 wedstrijden. Als de doelman zondag tegen FC Groningen speelt, komt hij op gelijke hoogte met Willem van Hanegem, die nu op de tiende plek staat. Boschker wordt dan de zesde doelman in de top tien. (Soccernews)
Top tien spelers met meeste Eredivisieduels:
687 Pim Doesburg: Sparta / PSV
677 Jan Jongbloed: DWS / FC Amsterdam / Roda JC / Go Ahead Eagles
574 Piet Schrijvers: DWS Amsterdam FC / FC Twente / Ajax / PEC Zwolle
554 Eddy Treijtel: Xerxes/DHC / Feyenoord / AZ '67
544 Willy van der Kuijlen: PSV / MVV
537 Danny Blind: Sparta / Ajax
519 Edward Metgod: Haarlem / Sparta
512 Willy van de Kerkhof: FC Twente / PSV
505 Aad Mansveld: FC Den Haag / Feyenoord / FC Utrecht
494 Willem van Hanegem: Xerxes/DHC / Feyenoord / AZ '67 / FC Utrecht
493 Sander Boschker FC Twente
Telling begint bij 7, hij had dus kaartjes voor bus 1quote:Op vrijdag 12 december 2008 18:04 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Van een kameraad die kaartjes had voor bus 7.. dan zijn bus 1-6 vol lijkt me?
Kan dit jaar nog een paar plekken stijgen. Staat hij er volgend seizoen nog, dan komt de top5 in zicht. Erg mooi dat hij al zo lang op de been blijft. Al blijft het jammer van dat jaartje bankzitten bij Ajax.quote:
Als hij nog even doorgaat, dan zit een derde plek er zeker in.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:24 schreef Stienn het volgende:
Lamzak_ ben jij de zelfde als Lamzak op fctwente.net?
Zo doen we hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |