Moet dat echt?quote:Op donderdag 4 december 2008 10:06 schreef Lamzak_ het volgende:
En zaterdag moeten we écht oppassen voor SP-AR-TA

Het mag niet net als die andere wedstrijden zo zijn dat we weer verliezen.. Maar dat zullen zij ook wel begrijpenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:06 schreef Lamzak_ het volgende:
 Ik denk trouwens wel dat Perez de komende wedstrijden niet zal spelen, hij is van dusdanig grote waarde om te laten spelen en de kans op een langere blessure te riskeren.
 Ik denk trouwens wel dat Perez de komende wedstrijden niet zal spelen, hij is van dusdanig grote waarde om te laten spelen en de kans op een langere blessure te riskeren.

Bier?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:04 schreef Lamzak_ het volgende:
Woah, mijn hoofd zit er nog helemaal vol van.

Aj den leu neet versloat bink neet zo blie meer met FC Twente.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:06 schreef Lamzak_ het volgende:

Komt wel goedquote:Op donderdag 4 december 2008 14:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Aj den leu neet versloat bink neet zo blie meer met FC Twente.

D'r an met de lippe dus.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:11 schreef Dos37 het volgende:
Dat zeeden wie veurig joar ok. Sparta is onze angstgegner.

Net ff terug gekeken. Geweldig, met commentaar van evert ten napel erbijquote:Op donderdag 4 december 2008 14:28 schreef Merson het volgende:
Zouden er al ergens beelden zijn van Theo in de hoek?

woarquote:Op donderdag 4 december 2008 17:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Net ff terug gekeken. Geweldig, met commentaar van evert ten napel erbij

videoquote:

quote:Op donderdag 4 december 2008 17:20 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Net ff terug gekeken. Geweldig, met commentaar van evert ten napel erbij

Hier hetzelfde, vanuit Boston!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:11 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik zit in Kaapstad maar zou hier toch graag van meegenieten, kan dat?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |