Ligt er aan hoe nauw je voorhuid is. T' is even een stapje, maar pak de telefoon en maak een afspraak.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef nickhguitar het volgende:
Nou is mijn vraag dus: Wat is het meest voor de hand liggende bij de dokter? (dus wat zal hij adviseren/doen?)
Wat de doktor zal adviseren zal je vanzelf horen als hij het zaakje eens aandachtig aanschouwt, daar kunnen wij weinig over zeggen uiteraard, maar gezien het feit dat je in slappe toestand al moeite hebt je voorhuid over den eikel te schuiven is besnijden wellicht helemaal geen slechte optie...want dat zou namelijk ook de gevoelige eikel op wat langere termijn verhelpen.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef nickhguitar het volgende:
Nou wat je dus eigenlijk hoort zijn 2 verhalen.. Oprekken, en besnijden.
Nou is mijn vraag dus: Wat is het meest voor de hand liggende bij de dokter? (dus wat zal hij adviseren/doen?) besnijden, of zalf o.i.d.?
En de gevoelige eikel? Hoe zat dat nou met die thee? (zie m'n eerste post)..
PS: Thx voor de reacties, het lucht in zekere zin wel op om hier m'n verhaal te zetten
Nou nee dat lijkt me dat ze dat netjes gaan behandelen...een doktor is geen slager.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef nickhguitar het volgende:
oké dankjewel:D Maar met dat toompje, word die dan ook losgemaakt tijdens de ingreep?.. Of moet die vanzelf los knappen?
Ik had vroeger ook een vrij nauwe voorhuid. Dat is inderdaad over gegaan door regelmatig en rustig aan de voorhuid op te rekken. In het begin kan het misschien ongemakkelijk aanvoelen, maar je zult zien dat het snel beter gaat.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:29 schreef Curri het volgende:
Je kunt hem zelf ook oprekken. Gewoon in slappe toestand je voorhuid elke dag iets verder over je eikel heen proberen te krijgen. Rustig aan oprekken. Als dat op een gegeven moment lukt, ook eens met een stijve proberen. Op een gegeven moment wordt je voorhuid steeds rekbaarder.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:37 schreef MovieWave het volgende:
Heb hier ook last van gehad. Ben, toen ik een vriendin kreeg waar ik wel wat verder mee wilde gaan, ervoor naar de dokter gegaan. Hij verwees me door naar de uroloog. Hij pakte een grote kniptang en sneed onverdoofd het hele zaakje weg... Onee, dat was de nachtmerrie...
Ik heb een zalfje voorgeschregen gekregen dat de huid wat rekbaarder zou moeten maken.Uiteindelijk nooit gebruikt. Door het vele aangeklooi met mn vriendin werd de voorhuid vanzelf al wijder. Weet wel dat de eerste paar keer neuken nou niet bepaald zonder pijn was.. Helemaal als je dan klaarkomt, wordt ie nog wat dikker, ooooeeeeiiiiiii.........
Nu nergens meer last van.
Was uiteindelijk wel mega opgelucht dat het opgelost was, het was al heel lang iets waar ik echt ontzettend van baalde....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je 'm er niet helemaal overheen halen...quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:37 schreef nickhguitar het volgende:
Nee nog niet naar huisarts geweest. Heeft oprekken dan geen nut als het in slappe toestand al niet lukt?
En wat ik dus ook heb, en dit klinkt raar, ik weet het. Maar als je zegmaar denkt aan de vorm van de eikel. Als mijn voorhuid dan over dat punt heen is, dan krijg ik het niet meer terug. Dat heb ik dus eerder gehad en daarom haal ik hem er niet meer over heen...
Krijg hier een beetje hetzelfde gevoel bij als die gast die laatst in Turkije aan de buikloop was..quote:Op woensdag 3 december 2008 15:10 schreef MarMar het volgende:
Ik denk dat het er aan ligt hoe nauw het precies is of oprekken voldoende gaat werken voor je.
Een beetje een goede arts zal dat vast beter kunnen bepalen dan een handjevol fokkers.
Gewoon...net als een pleister; in één snelle rukquote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef nickhguitar het volgende:
Fargo,
Bedankt voor je post, ik ga nu eerst maar eens oprekken, en als dat niet lukt weet ik wat me te doen staat inderdaad..
Maar (en ik voel me nu heel dom) dat toompje, dat gaat nou goed. Maar als ik de voorhuid verder naaar achteren haal dan knapt die toch?... Of denk ik nou verkeerd?..
Grt,
Nick
quote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef nickhguitar het volgende:
Fargo,
Bedankt voor je post, ik ga nu eerst maar eens oprekken, en als dat niet lukt weet ik wat me te doen staat inderdaad..
Maar (en ik voel me nu heel dom) dat toompje, dat gaat nou goed. Maar als ik de voorhuid verder naaar achteren haal dan knapt die toch?... Of denk ik nou verkeerd?..
Grt,
Nick
Goede smoes!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:33 schreef livors het volgende:
Die overgevoeligheid zou ook vanzelf weg kunnen gaan, daar had ik vroeger ook wel last van, maar dat is eigenlijk vanzelf weg gegaan. Tijdens de sex je gewoon eerst goed laten pijpen door je vrouwelijke aanwinst. Dat scheelde bij mij altijd een slok op een borrel.
Sterkte ermee
Voorhuid is rekbaar, dus het kan wel, maar je moet niet te snel gaan. Als je te snel wilt kan het pijnlijk en bloederig worden en dat wil je ook niet. Gewoon langzaam aan doen. Maar ik zou toch echt gewoon naar een arts gaan, die kan je veel meer vertellen. En het is echt niet vreemd om dit met een arts te bespreken, die heeft dit echt wel vaker meegemaakt.quote:Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef nickhguitar het volgende:
Fargo,
Grt,
Nick
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef nickhguitar het volgende:
Ik ga toch maar gewoon proberen op te rekken. Hopen dat dat lukt.. Na een paar dagen merk ik al ietsje verandering. Maar dat toompje, wat is dat in godsnaam voor ondingeen soort dood zenuwtje zonder verder nu ofzo
Ga er maar vanuit dat het een grap is. Als je dit echt zou doen heb je kans dat het toompje losscheurt en dat kan nogal bloederig en pijnlijk zijn. En op een forum als dit heb je altijd mensen die elkaar tegenspreken, daarom is het ook beter om maar een huisarts te gaan, die kan je precies vertellen wat wel en niet goed is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef nickhguitar het volgende:
Nou weet ik nog niet wat ik er mee aan moet, de een zegt er dit over, de ander dat:P Is de vorige post nou een grap? Of meen je dit serieus?
Het is geen dood zenuwtje...het is de aanhechting van je huid aan je eikel, zoals ik al eerder aangaf gaat het afscheuren van je toompje met lekker veel bloed gepaart.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef nickhguitar het volgende:
Ik ga toch maar gewoon proberen op te rekken. Hopen dat dat lukt.. Na een paar dagen merk ik al ietsje verandering. Maar dat toompje, wat is dat in godsnaam voor ondingeen soort dood zenuwtje zonder verder nu ofzo
precies....quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het een grap is. Als je dit echt zou doen heb je kans dat het toompje losscheurt en dat kan nogal bloederig en pijnlijk zijn. En op een forum als dit heb je altijd mensen die elkaar tegenspreken, daarom is het ook beter om maar een huisarts te gaan, die kan je precies vertellen wat wel en niet goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |