abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63723057
Hoi!

Om maar met de deur in huis te vallen: Ik heb een nauwe voorhuid. Zelf in ' slappe' toestand krijg ik mijn voorhuid niet over de eikel heen..

Nou is dit voor mij zelf natuurlijk wel een probleem. Ik ben 18, ben al met wat meisjes geweest. Maar ben om bovenstaande reden nog nooit verder geweest dan zoenen..

Ook is het zo dat mijn eikel heel gevoelig is. Ik zag het in een ander topic op dit forum al mooi beschreven: 'Het voelt alsof je met een doorn in je oog steekt'. Dit heb ik ook, ik kan er vrijwel niks aan hebben.

Nou las ik ook iets over thee ofzo. Nou kan dit lachwekkend overkomen, maar hoe wil je je jongeheer in thee gaan dopen? (de thee is lauw neem ik trouwens aan?..) moet je een bakje vullen, of een glas? Of?..

En als ik naar de dokter ga, wat is dan het meest waarschijnlijke wat er gaan gebeuren? M'n ouders weten het niet, niemand weet het. Alleen een vriendin van vroeger waar ik nou geen contact meer mee heb..

IK heb al eerder een topic op een kleiner forum gemaakt maar hier had ik vrijwel geen reacties en de topic bloedde zodoende 'dood'.

Is er iemand die antwoorden/hulp kan bieden of tips kan geven of wat dan ook? Ook al lees ik op verscheidene sites dat het niet zo'n ramp is, je kunt je niet voorstellen hoe erg ik hier mee zit..

Bedankt,
Nick
  woensdag 3 december 2008 @ 12:50:50 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_63723136
Huisarts. Die dankzij vertrouwelijkheid niets aan je ouders zal vertellen.
  woensdag 3 december 2008 @ 12:55:22 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_63723232
En dan doen ze Knip en weg issie.
pi_63723265
Gewoon oprekken!
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_63723288
Ik kan me voorstellen dat je je ouders er liever buiten laat, maar het is niet ondenkbaar dat je eigen vader met het probleem bekend is. Als de appel in deze niet ver van de boom valt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:13:07 #6
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_63723670
Naar de dokter! Succes!
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  woensdag 3 december 2008 @ 13:27:37 #7
151520 1DIOOT
Koekoek 3 uur
pi_63724038
Inderdaad enigste is gewoon naar de dokter gaan, die vertellen echt niets tegen je ouders.
En in deze moderne tijd, waar sex geen taboe meer is, zou je het toch misschien aan je pa
kunnen vertellen.. Het is misschien wat ongemakkelijk, maar toch.. mannen onder elkaar
DUCK MY SICK OR SOMETHING LIKE THAT!
WHAT? ARE YOU NUCKING FUTS???!!!
opzoute ! Ik denk niet zoals jij bent :(
IK BEN HOOGBEVAAGD!
pi_63724241
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_63724260
Wat maakt het verder trouwens uit als je ouders het weten?

Als je uiteindelijk besneden moet worden zullen ze er toch wel achter komen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 3 december 2008 @ 13:43:54 #10
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_63724472
Owja! Ik herinner me opeens dat een vriend van mij dat ook had.. Die heeft zich toen laten besnijden en toen was alles weer goed!
pi_63724577
Zoals Nijns zegt..

Ik ken idd ook iemand die zich om diezelfde reden heeft laten besnijden.
Hij zag er heel erg tegenop, maar vond het achteraf vreselijk stom van zichzelf dattie het niet eerder had laten doen. De ingreep op zich stelde niet eens zo heel veel voor vondtie en hij heeft er heel veel plezier van.

Bespreek dit gewoon met je huisarts.

En idd, ik weet natuurlijk niet hoe jouw ouders zijn, maar het is zeker niet iets om je voor te schamen hoor!

De betreffende gozer waar ik het net over had, was er tegen iedereen erg open over en werd door iedereen gefeliciteerd toenie eindelijk na de ingreep voor het eerst goede seks gehad had
  woensdag 3 december 2008 @ 14:29:03 #12
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_63725473
Je kunt hem zelf ook oprekken. Gewoon in slappe toestand je voorhuid elke dag iets verder over je eikel heen proberen te krijgen. Rustig aan oprekken. Als dat op een gegeven moment lukt, ook eens met een stijve proberen. Op een gegeven moment wordt je voorhuid steeds rekbaarder.
pi_63725596
Nou wat je dus eigenlijk hoort zijn 2 verhalen.. Oprekken, en besnijden.

Nou is mijn vraag dus: Wat is het meest voor de hand liggende bij de dokter? (dus wat zal hij adviseren/doen?) besnijden, of zalf o.i.d.?

En de gevoelige eikel? Hoe zat dat nou met die thee? (zie m'n eerste post)..

PS: Thx voor de reacties, het lucht in zekere zin wel op om hier m'n verhaal te zetten
pi_63726396
Ik denk dat het er aan ligt hoe nauw het precies is of oprekken voldoende gaat werken voor je.
Een beetje een goede arts zal dat vast beter kunnen bepalen dan een handjevol fokkers.
pi_63726479
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef nickhguitar het volgende:
Nou is mijn vraag dus: Wat is het meest voor de hand liggende bij de dokter? (dus wat zal hij adviseren/doen?)
Ligt er aan hoe nauw je voorhuid is. T' is even een stapje, maar pak de telefoon en maak een afspraak.
  woensdag 3 december 2008 @ 15:14:08 #16
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_63726483
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef nickhguitar het volgende:
Nou wat je dus eigenlijk hoort zijn 2 verhalen.. Oprekken, en besnijden.

Nou is mijn vraag dus: Wat is het meest voor de hand liggende bij de dokter? (dus wat zal hij adviseren/doen?) besnijden, of zalf o.i.d.?

En de gevoelige eikel? Hoe zat dat nou met die thee? (zie m'n eerste post)..

PS: Thx voor de reacties, het lucht in zekere zin wel op om hier m'n verhaal te zetten
Wat de doktor zal adviseren zal je vanzelf horen als hij het zaakje eens aandachtig aanschouwt, daar kunnen wij weinig over zeggen uiteraard, maar gezien het feit dat je in slappe toestand al moeite hebt je voorhuid over den eikel te schuiven is besnijden wellicht helemaal geen slechte optie...want dat zou namelijk ook de gevoelige eikel op wat langere termijn verhelpen.

Je eikel is namelijk zo gevoelig omdat het zo beschermt wordt door de voorhuid, als dat niet meer gebeurt, wordt je eikel vanzelf wat minder gevoelig.

Althans dat is mijn ervaring, daar ik ook last had van een strakke voorhuid, maar dan vooral in stijve toestand en een paar jaar tijdens het sexen er iets te enthousiast aan het voorhuidje werd getrokkken met als gevolg dat mijn toompje in één snelle beweging volledig van de eikel afscheurde en ik al bloedend er achter kwam dat mijn voorhuid spontaan veel gemakkelijker over de eikel heen ging.
De jaren daarna merkte ik dat mijn eikel ook wat ongevoeliger werd, maar dat wat eigenlijk niet zo slecht, daardoor houd ik geseks toch een stuk langer vol, zonder allerlei mentale truukjes.

Dus...succes...en echt...bloediger dan mijn ervaring zal het denk ik niet worden...doktoren zijn over het algemeen toch een stuk netter wat dat betreft.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_63732487
oké dankjewel:D Maar met dat toompje, word die dan ook losgemaakt tijdens de ingreep?.. Of moet die vanzelf los knappen?
  woensdag 3 december 2008 @ 20:21:15 #18
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_63734848
quote:
Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef nickhguitar het volgende:
oké dankjewel:D Maar met dat toompje, word die dan ook losgemaakt tijdens de ingreep?.. Of moet die vanzelf los knappen?
Nou nee dat lijkt me dat ze dat netjes gaan behandelen...een doktor is geen slager.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_63736794
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:29 schreef Curri het volgende:
Je kunt hem zelf ook oprekken. Gewoon in slappe toestand je voorhuid elke dag iets verder over je eikel heen proberen te krijgen. Rustig aan oprekken. Als dat op een gegeven moment lukt, ook eens met een stijve proberen. Op een gegeven moment wordt je voorhuid steeds rekbaarder.
Ik had vroeger ook een vrij nauwe voorhuid. Dat is inderdaad over gegaan door regelmatig en rustig aan de voorhuid op te rekken. In het begin kan het misschien ongemakkelijk aanvoelen, maar je zult zien dat het snel beter gaat.
pi_63737520
Heb hier ook last van gehad. Ben, toen ik een vriendin kreeg waar ik wel wat verder mee wilde gaan, ervoor naar de dokter gegaan. Hij verwees me door naar de uroloog. Hij pakte een grote kniptang en sneed onverdoofd het hele zaakje weg... Onee, dat was de nachtmerrie...

Ik heb een zalfje voorgeschregen gekregen dat de huid wat rekbaarder zou moeten maken.Uiteindelijk nooit gebruikt. Door het vele aangeklooi met mn vriendin werd de voorhuid vanzelf al wijder. Weet wel dat de eerste paar keer neuken nou niet bepaald zonder pijn was.. Helemaal als je dan klaarkomt, wordt ie nog wat dikker, ooooeeeeiiiiiii.........

Nu nergens meer last van.

Was uiteindelijk wel mega opgelucht dat het opgelost was, het was al heel lang iets waar ik echt ontzettend van baalde....
pi_63743947
In jouw geval zou ik toch even naar de huisarts gaan in plaats van zelf vanalles proberen. Je huisarts heeft al een miljoen lullen gezien, dus daar hoef je niet moeilijk over te doen. Bovendien ben je ook geen 12 meer, dus niet zo aanstellen.

Als je met je ouders nooit over dit soort dingen praat zou ik het er toch maar eens ingooien. Is namelijk niet echt normaal dat je ouders daar over zwijgen. Je bent zelf tenslotte ook tot stand gekomen doordat je vader je moeder eens even flink hard genomen heeft.
  donderdag 4 december 2008 @ 01:02:07 #22
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_63744187
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:37 schreef MovieWave het volgende:
Heb hier ook last van gehad. Ben, toen ik een vriendin kreeg waar ik wel wat verder mee wilde gaan, ervoor naar de dokter gegaan. Hij verwees me door naar de uroloog. Hij pakte een grote kniptang en sneed onverdoofd het hele zaakje weg... Onee, dat was de nachtmerrie...

Ik heb een zalfje voorgeschregen gekregen dat de huid wat rekbaarder zou moeten maken.Uiteindelijk nooit gebruikt. Door het vele aangeklooi met mn vriendin werd de voorhuid vanzelf al wijder. Weet wel dat de eerste paar keer neuken nou niet bepaald zonder pijn was.. Helemaal als je dan klaarkomt, wordt ie nog wat dikker, ooooeeeeiiiiiii.........

Nu nergens meer last van.

Was uiteindelijk wel mega opgelucht dat het opgelost was, het was al heel lang iets waar ik echt ontzettend van baalde....
Wat hij zegt.
Door veel seks wordt de eikel ook minder gevoelig, hij wordt wat getrainder waardoor je het langzaam aan ook langer gaat volhouden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_63784864
Ik heb het ook (gehad)
Sinds een paar dagen kan ik de voorhuid er wel over halen als hij slap is
Nu nog ff oefenen in stijve toestand dus
pi_63809596
Voordat ik uiteindelijk iets onderneem zou ik graag van het rotgevoel afkomen dat ik heb als ik m'n eikel aanraak (wat ik dus ook al heel lang niet meer heb gedaan, omdat het zeer deed). Toen ik 14 was ofzo heb ik hem een keer aangeraakt en dat deed zo zeer dat ik dat sindsdien niet meer heb gedaan.. Wat kan ik hieraan doen?
pi_63846562
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 december 2008 @ 11:48:41 #26
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_63847271
Ben je al bij de dokter geweest?
pi_63865915
Dokter of voorzichtig oprekken.

Mijn advies: Bezoek de dokter als je hem in slappe toestand al niet over je dop heen krijgt.
pi_63878730
Nee nog niet naar huisarts geweest. Heeft oprekken dan geen nut als het in slappe toestand al niet lukt?
En wat ik dus ook heb, en dit klinkt raar, ik weet het. Maar als je zegmaar denkt aan de vorm van de eikel. Als mijn voorhuid dan over dat punt heen is, dan krijg ik het niet meer terug. Dat heb ik dus eerder gehad en daarom haal ik hem er niet meer over heen...
pi_63894830
oprekken kan je proberen, maar wilt niet altijd de goede oplossing zijn. bel morgenochtend vroeg naar de huisarts, en laat die kijken. waarschijnlijk kan hij het weg laten halen (wel verdoofd etc).
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 10 december 2008 @ 11:58:57 #30
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_63901690
Huisarts is toch echt het beste, die heeft er meer verstand van. Ook vanwege de hygiene enzo is het belangrijk dat de voorhuid wel naar achteren kan.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_63924789
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:37 schreef nickhguitar het volgende:
Nee nog niet naar huisarts geweest. Heeft oprekken dan geen nut als het in slappe toestand al niet lukt?
En wat ik dus ook heb, en dit klinkt raar, ik weet het. Maar als je zegmaar denkt aan de vorm van de eikel. Als mijn voorhuid dan over dat punt heen is, dan krijg ik het niet meer terug. Dat heb ik dus eerder gehad en daarom haal ik hem er niet meer over heen...
Dan moet je 'm er niet helemaal overheen halen...
Met een stijve penis je voorhuid tot net voor de rand terughalen (zodat die nog terug kan) en dan flink kracht zetten (zodat je penis nog iets groter wordt) Op deze manier kun je vast beginnen met oprekken.
  maandag 15 december 2008 @ 14:24:37 #32
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_64030875
dat je je voorhuid niet meer terug over je eikel krijgt, ligt niet aan de vorm van je eikel maar het feit dat je voorhuid te klein is. Ivm je zelfvertrouwen, je overgevoeligheid aan je eikel, de hopelijk toekomstige sex en de hygiene raad ik je toch aan even naar de huisarts te gaan. Die zal je een zalfje voorschrijven, die je dagelijks kan gebruiken om je huid soepeler te maken en zodat je zo heel langzaamaan je voorhuid kan oprekken ( en niet in 2 dagen tijd je voorhuid over je eikel trekken, zo heb je alleen maar kans op een spaanse kraag...zo krijg je wel ook je besnijdenis maar ik raad je die manier niet aan ) of hij stuurt je idd naar de uroloog die een gedeeltelijke besnijdenis kan doen of een totale. Zo gepiept en het zal je veel plezier opleveren, en je eikel zal dan vanzelf minder gevoelig worden, daar heb je dan geen thee voor nodig.

ga nu maar gewoon!
pi_64035383
Het beste (en in mijn ogen het enige) wat je kunt doen is naar de huisarts gaan. En ook al volstaat het na doktersbezoek dat je de voorhuid simpelweg oprekt, dan nog vind ik dat je je dit het beste kunt laten adviseren door een dokter dan, met alle respect, sommige forummers hier.

Ikzelf ben hiervoor een anderhalve maand geleden naar de dokter geweest. Doorverwezen naar de uroloog en tussen Kerst en oud en nieuw ga ik onder het mes. Ja, ik kijk er toch wel tegenop. Maar ik heb nog nooit iemand gesproken voor wie het is tegen gevallen. Dus ik weet waar ik het voor doe. En dat sterkt me, dus ga ik er binnenkort gewoon voor.
pi_64039379
Fargo,

Bedankt voor je post, ik ga nu eerst maar eens oprekken, en als dat niet lukt weet ik wat me te doen staat inderdaad..

Maar (en ik voel me nu heel dom ) dat toompje, dat gaat nou goed. Maar als ik de voorhuid verder naaar achteren haal dan knapt die toch?... Of denk ik nou verkeerd?..

Grt,
Nick
  maandag 15 december 2008 @ 20:38:52 #35
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_64039985
nee die knapt niet die wordt ook soepeler, als je niet te hard oefent natuurlijk
pi_64058890
Als je te snel wilt, dan gaat het idd. fout. Maar langzaam aan en voorzichtig, dan is het in een paar weekjes al flink beter.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:42:36 #37
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64059318
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:10 schreef MarMar het volgende:
Ik denk dat het er aan ligt hoe nauw het precies is of oprekken voldoende gaat werken voor je.
Een beetje een goede arts zal dat vast beter kunnen bepalen dan een handjevol fokkers.
Krijg hier een beetje hetzelfde gevoel bij als die gast die laatst in Turkije aan de buikloop was..
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:17 schreef nickhguitar het volgende:
Fargo,

Bedankt voor je post, ik ga nu eerst maar eens oprekken, en als dat niet lukt weet ik wat me te doen staat inderdaad..

Maar (en ik voel me nu heel dom ) dat toompje, dat gaat nou goed. Maar als ik de voorhuid verder naaar achteren haal dan knapt die toch?... Of denk ik nou verkeerd?..

Grt,
Nick
Gewoon...net als een pleister; in één snelle ruk

Causaliteit....dat is 't.
  dinsdag 16 december 2008 @ 16:09:09 #38
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_64060217
quote:
Fargo,

Grt,
Nick

voorzichtig met je toompje doen, kan nogal pijnlijk zijn!, t moet natuurlijk niet kapot!
maar ook je toompje kan je rekken!
(niet in 5 minuten, denk eerder aan een paar maanden)
pi_64061054
Ik zou niet naar je huisarts gaan als ik jou was.

Wat kan zo iemand nou doen? Helpen? tsssss Die willen alleen maar geld!!

godsamme gozert, ga nou naar de huisarts ipv aan te pielen
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_64079722
Ga naar de dokter!
Die kan je sowieso gewoon advies geven. Je kan daarna altijd nog beslissen om eraan te gaan lopen pielen. Het is idd niet fijn om je broek naar beneden te trekken voor een vreemde, maar die dokter heeft er echt wel al meer gezien.
En die hele ingreep valt ook wel mee.
pi_64079803
Gewoon naar de dokter gaan gozer, er is namelijk niets vreemd aan. Ik weet geen cijfers en dergelijke, maar het "probleem" komt vaak genoeg voor. Dus daar word zonder problemen iets aan gedaan, niks aan de washand.

Mocht je je toch schamen kun je altijd nog zeggen dat je van religie bent veranderd, besnijdenis is tegenwoordig al helemaal niet meer taboe. Persoonlijk zou ik me meer schamen bij deze optie hoor, maar ieder z'n ding.

Hou altijd in gedachte dat jij het gek vind, maar dat je wel met wat beters aan moet komen om de huisarts te laten schrikken.

Die overgevoeligheid zou ook vanzelf weg kunnen gaan, daar had ik vroeger ook wel last van, maar dat is eigenlijk vanzelf weg gegaan. Tijdens de sex je gewoon eerst goed laten pijpen door je vrouwelijke aanwinst. Dat scheelde bij mij altijd een slok op een borrel.

Sterkte ermee
  woensdag 17 december 2008 @ 10:45:47 #42
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64081394
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:33 schreef livors het volgende:
Die overgevoeligheid zou ook vanzelf weg kunnen gaan, daar had ik vroeger ook wel last van, maar dat is eigenlijk vanzelf weg gegaan. Tijdens de sex je gewoon eerst goed laten pijpen door je vrouwelijke aanwinst. Dat scheelde bij mij altijd een slok op een borrel.

Sterkte ermee
Goede smoes!
"Schat...als je wil dat de rest goed verloopt, zul je met toch eerst even moeten pijpen....anders is 't te gevoelig"

woensdag 17 december 2008 @ 10:57:51 #43
152789 karr-1
pi_64081676
quote:
Fargo,

Grt,
Nick
Voorhuid is rekbaar, dus het kan wel, maar je moet niet te snel gaan. Als je te snel wilt kan het pijnlijk en bloederig worden en dat wil je ook niet. Gewoon langzaam aan doen. Maar ik zou toch echt gewoon naar een arts gaan, die kan je veel meer vertellen. En het is echt niet vreemd om dit met een arts te bespreken, die heeft dit echt wel vaker meegemaakt.
pi_64121881
Ik ga toch maar gewoon proberen op te rekken. Hopen dat dat lukt.. Na een paar dagen merk ik al ietsje verandering. Maar dat toompje, wat is dat in godsnaam voor onding een soort dood zenuwtje zonder verder nu ofzo
  donderdag 18 december 2008 @ 20:00:35 #45
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64129286
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef nickhguitar het volgende:
Ik ga toch maar gewoon proberen op te rekken. Hopen dat dat lukt.. Na een paar dagen merk ik al ietsje verandering. Maar dat toompje, wat is dat in godsnaam voor onding een soort dood zenuwtje zonder verder nu ofzo

...zoals ik al zei....gewoon pleisterstyle!
pi_64145197
Nou weet ik nog niet wat ik er mee aan moet, de een zegt er dit over, de ander dat:P Is de vorige post nou een grap? Of meen je dit serieus?
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:50:39 #47
152789 karr-1
pi_64145460
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef nickhguitar het volgende:
Nou weet ik nog niet wat ik er mee aan moet, de een zegt er dit over, de ander dat:P Is de vorige post nou een grap? Of meen je dit serieus?
Ga er maar vanuit dat het een grap is. Als je dit echt zou doen heb je kans dat het toompje losscheurt en dat kan nogal bloederig en pijnlijk zijn. En op een forum als dit heb je altijd mensen die elkaar tegenspreken, daarom is het ook beter om maar een huisarts te gaan, die kan je precies vertellen wat wel en niet goed is.
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:41:36 #48
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_64146940
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef nickhguitar het volgende:
Het is geen dood zenuwtje...het is de aanhechting van je huid aan je eikel, zoals ik al eerder aangaf gaat het afscheuren van je toompje met lekker veel bloed gepaart.

Het kan idd zo zijn dat de aanhechting vrij kort is, waardoor het lastig is je voorhuid terug te rollen om je eikel heen en bij een erectie kan het dan pijnlijk zijn, omdat het niet ver genoeg meerekt. Op rekken van het toompje kan helpen, enkel is het nogal een taai iets en rekt het ook niet dermate mee, dat mocht het echt te kort zijn dat je daarmee het probleem verhelpt.

Zoals ook anderen in dit topic meerdere malen aan hebben gegeven, ga naar de huisarts als je er last van blijft houden. De huisarts kan je dan adviseren wat de mogelijkheden zijn met je getergde lid. En je schamen hoef je je ook niet, zo'n huisarts krijgt zoveel piemels te zien, dat die hoogst waarschijnlijk niet snel onder de indruk van de jouwe zal zijn.
  zaterdag 20 december 2008 @ 19:46:47 #49
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_64185488
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 11:50 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat het een grap is. Als je dit echt zou doen heb je kans dat het toompje losscheurt en dat kan nogal bloederig en pijnlijk zijn. En op een forum als dit heb je altijd mensen die elkaar tegenspreken, daarom is het ook beter om maar een huisarts te gaan, die kan je precies vertellen wat wel en niet goed is.
precies....
pi_64197836
De oprektechniek werkt trouwens een stuk beter als je gelijktijdig je prostaat simuleert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')