quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:34 schreef nickhguitar het volgende:Nou wat je dus eigenlijk hoort zijn 2 verhalen.. Oprekken, en besnijden.
Nou is mijn vraag dus: Wat is het meest voor de hand liggende bij de dokter? (dus wat zal hij adviseren/doen?) besnijden, of zalf o.i.d.?
En de gevoelige eikel? Hoe zat dat nou met die thee? (zie m'n eerste post)..
PS: Thx voor de reacties, het lucht in zekere zin wel op om hier m'n verhaal te zetten
Wat de doktor zal adviseren zal je vanzelf horen als hij het zaakje eens aandachtig aanschouwt, daar kunnen wij weinig over zeggen uiteraard, maar gezien het feit dat je in slappe toestand al moeite hebt je voorhuid over den eikel te schuiven is besnijden wellicht helemaal geen slechte optie...want dat zou namelijk ook de gevoelige eikel op wat langere termijn verhelpen.
Je eikel is namelijk zo gevoelig omdat het zo beschermt wordt door de voorhuid, als dat niet meer gebeurt, wordt je eikel vanzelf wat minder gevoelig.
Althans dat is mijn ervaring, daar ik ook last had van een strakke voorhuid, maar dan vooral in stijve toestand en een paar jaar tijdens het sexen er iets
te enthousiast aan het voorhuidje werd getrokkken met als gevolg dat mijn toompje in één snelle beweging volledig van de eikel afscheurde en ik al bloedend er achter kwam dat mijn voorhuid spontaan veel gemakkelijker over de eikel heen ging.
De jaren daarna merkte ik dat mijn eikel ook wat ongevoeliger werd, maar dat wat eigenlijk niet zo slecht, daardoor houd ik geseks toch een stuk langer vol, zonder allerlei mentale truukjes.
Dus...succes...en echt...bloediger dan mijn ervaring zal het denk ik niet worden...doktoren zijn over het algemeen toch een stuk netter wat dat betreft.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."