das een heel goede vraag idd, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat ze de opzet van de wedstrijd voor komend jaar willen aanpassenquote:Op maandag 29 december 2008 14:44 schreef ElizabethR het volgende:
Wat wordt eigenlijk het onderwerp voor Januari???
Kijk je stemmen ff naquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:39 schreef Ronhui het volgende:
Zo, ook weer gestemd. Gaan de wedstrijden volgend jaar weer door? Heb nu mijn eigen setje, dus wil ook wel eens een poging wagen
Volgend jaar zijn er weer gewoon wedstrijden!quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:39 schreef Ronhui het volgende:
Zo, ook weer gestemd. Gaan de wedstrijden volgend jaar weer door? Heb nu mijn eigen setje, dus wil ook wel eens een poging wagen
Coolio.. Vind dat echt een mooie manier om bepaalde technieken te gaan lerenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn er weer gewoon wedstrijden!
Oeps... of beter, dan mag ik nog iemand in het zonnetje zettenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk je stemmen ff naJe hebt 1 persoon nu 2x genoemd
Stemmen kan tot vanavond 22.00 uur.quote:Op donderdag 1 januari 2009 07:27 schreef Sugar het volgende:
Kun je nu stemmen tot zondag 4 of tot vrijdag 2 januari? Er staat zondag 2 januari namelijk in het stemtopic?
Zo snel heb ik je die uitslag nog nooit zien postenquote:
Voor 2009 is al bepaald hoe e.e.a. zal gaan. Dit wordt in januari bekend gemaakt. Het onderwerp voor januari is zoals vorige jaar: "de beste van 2008"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef Jep. het volgende:
Ik vond persoonlijk hoe 't in 2007 ging met die onderwerpen leuker.
De top 3 van de fotowedstrijd mocht een onderwerp verzinnen en daar werd op gestemd. Waarom doen we dit jaar dat niet weer?
Dan heb je mindere kans dat mensen alvast voor 8 maanden verder iets gaan schieten of iets uit hun archief halen.
Oh, en gefeliciteerd P!
Goed hé!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo snel heb ik je die uitslag nog nooit zien posten
Mwjah.....jullie leren het welquote:
Hmmmm.... dat wordt een lastigequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef Xilantof het volgende:
Het onderwerp voor januari is zoals vorige jaar: "de beste van 2008"
Vaak wordt de top 3 bedoeld danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:38 schreef Zorro het volgende:
Winnaars? Er is toch maar 1 winnaar?
Daarom: PdeHoog gefeliciteerd!
Die had zich uit de fotowedstrijd teruggetrokken.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef blomst het volgende:
P.dehoog gefeliciteerd.
Mis ik nu de foto van ElizabethR ??
Stomme fout van mij. Ik had een foto gebruikt zonder toestemming van mijn model, en die had bezwaar. Echt oerdom om niet van tevoren te informeren.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef blomst het volgende:
P.dehoog gefeliciteerd.
Mis ik nu de foto van ElizabethR ??
Heeee. Da's jammer ERquote:Op zondag 4 januari 2009 13:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Stomme fout van mij. Ik had een foto gebruikt zonder toestemming van mijn model, en die had bezwaar. Echt oerdom om niet van tevoren te informeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |