quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Xilantof het volgende:
Beide winnaars van vorige maand worden benaderd door mij: ze krijgen beide een foto afgedrukt van www.herinneringenoplinnen.nl
Top! Ben heel benieuwd..quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Xilantof het volgende:
Beide winnaars van vorige maand worden benaderd door mij: ze krijgen beide een foto afgedrukt van www.herinneringenoplinnen.nl
Hele toffe service inderdaad!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:59 schreef Xilantof het volgende:
Alle credits naar onze sponsor die zeer meewerkend is al geruime tijd.
Ik moet zeggen dat hun sponsoring wat mij betreft ook wel werkt: dankzij hun sponsoring van FOT, heb ik bij hun al een paar keer doeken besteld.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:59 schreef Xilantof het volgende:
Alle credits naar onze sponsor die zeer meewerkend is al geruime tijd.
Dat is leuk te horen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hun sponsoring wat mij betreft ook wel werkt: dankzij hun sponsoring van FOT, heb ik bij hun al een paar keer doeken besteld.
Gefeliciteerd trouwens, winnaars!
wow, die is fokking grootquote:Op woensdag 3 december 2008 12:34 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hele toffe service inderdaad!![]()
[ afbeelding ]
Prijs van de vorige keer staat er naast ter vergelijk...
Wel ja joh. Ruime zatquote:Op woensdag 3 december 2008 13:57 schreef Danny het volgende:
[..]
wow, die is fokking groot![]()
Kun je die wel kwijt?
Nicequote:Op woensdag 3 december 2008 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Vooralsnog is deze die mij het meest aanspreekt om eventueel in te zenden. Alleen is de maand nog lang.
Ik ga een foto maken van mijn ringtonequote:Op woensdag 3 december 2008 12:02 schreef Ynske het volgende:
muziek, k verwacht heel veel concertfoto's
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik ga een foto maken van mijn ringtone
Ik denk dat een aantal mensen hier een flink archief over open kunnen trekkenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:02 schreef Ynske het volgende:
muziek, k verwacht heel veel concertfoto's
denken ja, hopen neequote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal mensen hier een flink archief over open kunnen trekken
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
denken ja, hopen nee
lang leve de creativiteit
Oja, dit is m:quote:Op woensdag 3 december 2008 12:32 schreef chpbrugge het volgende:
Heb er al 1 ingestuurd.. Ben ik de 1e?
nette plaatquote:Op woensdag 3 december 2008 18:35 schreef chpbrugge het volgende:
[..]
Oja, dit is m:
[ afbeelding ]
Hij komt uit een serie over een kerstviering in het verzorginshuis..
De rest staat http://www.flickr.com/photos/brugge/sets/72157604214212435/
Nette platenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Danny het volgende:
Probeersel van een paar weken geleden. Dit hangt zo in de verlaten MBI Beton fabriek.
[ afbeelding ]
Mooi plaatje, in zwart wi komen dit soort foto's altijd mooi tot zijn recht, athans, das mijn mening.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:35 schreef chpbrugge het volgende:
[..]
Oja, dit is m:
[ afbeelding ]
Het idee is leuk, maar ik zou de ketting weg laten. Ik vind het weinig toevoegen aan de foto. En persoonlijk denk ik dat ook leuker is om niet de hele tattoo (gok ik?) op de foto te zetten maar slechts een detail-opname te maken. Bijv. de rechterschouder met de microfoon en nog voldoende van de schouder om te zien dat het een schouder is.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:29 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn hemel Marjo, wat een enorme foto! Maar wel erg mooi
Erik, fraaie kleuren, en chpbrugge, mooi verstild beeld, hoe raar dat ook klinkt in een wedstrijd met als thema muziek. Danny, mooie compositie, en dat dat zomaar hangt te hangen zeg. In een betonfabriek notabene
Mijne. Is het wat? Ik heb hem heel bewust zo goed als gedesatureerd en er een vrij hard contrast ingegooid.
[ afbeelding ]
Edit: Ook nog even de kleurversie erin gezet. Dus nogmaals, is het iets? En zo ja, welke versie??
[ afbeelding ]
Leuk idee. Probeer eens te spelen met scherptediepte op bijv. die schakelaars. Denk dat je daar toffe effecten mee kunt bereiken.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Mooi plaatje, in zwart wi komen dit soort foto's altijd mooi tot zijn recht, athans, das mijn mening.
Nog eentje uit de oude doos. Was tijdens mijn eerste concertreportage geschoten....:)
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 3 december 2008 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Vooralsnog is deze die mij het meest aanspreekt om eventueel in te zenden. Alleen is de maand nog lang.
Zo eentje staat er bij mij ook nog hoog op de verlanglijstquote:Op woensdag 3 december 2008 18:35 schreef chpbrugge het volgende:
[..]
Oja, dit is m:
[ afbeelding ]
Leuke andere invalshoekquote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Danny het volgende:
Probeersel van een paar weken geleden. Dit hangt zo in de verlaten MBI Beton fabriek.
[ afbeelding ]
Ik heb veel betere van jou gezienquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
ff een paar uit t archief posten:
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
Een muzieknoot!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:03 schreef -Marjo- het volgende:
Even iets heel anders dan een concertfoto
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:03 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
Gave iNoot !quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:03 schreef -Marjo- het volgende:
[ afbeelding ]
shitquote:Op zondag 7 december 2008 21:50 schreef Noxa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat ik m'n hoofd heb. Maar dan nog iets beter....
iKnowquote:
ik denk dat "jouw favorieten" in dit geval het belangrijkste is van het verhaalquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
ow? Vertel? op de laatste na zijn dit alemaal een paar favo's van mij. zeker de 2de is een van mijn populairste platen .... (dankzij Converse)
Kun je niet iets doen aan de kleuren? Vooral die eerste man ziet er uit of ie al jaren dood is.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:21 schreef snakelady het volgende:
heb er ook wel een aantal maar origineel zijn ze niet.
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
Mijn mening is dat hij te donker is en wat licht kan gebruiken.....quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:51 schreef Sugar het volgende:
Hmmm, op mijn werk was de foto echt héél donker, hebben jullie dat ook?
Op de laptop en pc hier thuis zie ik gewoon de schaduwtjes als donkerste stukken op de foto, op mijn werk was alles behalve de poppetjes heel erg donker en de ondergrond helemaal diepzwart.
Willen jullie eens zeggen of jullie 'm gewoon zien, of ook zo donker? Bedankt!
Tof! Ik nog niet, maar ja, het moet een stukje verder verstuurd worden.quote:Op maandag 15 december 2008 23:14 schreef chpbrugge het volgende:
Heb mn cavasdoek binnen! Echt cool, het is er een van 60x40 geworden!
Dank naar Fok en Sponsor en neit te vergeten de stemmers!
Mét! Mét! Mét!!!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:32 schreef Zorro het volgende:
Laat ik ook eens een plaatje uit het archief trekken.
[ afbeelding ]
Twijfel, met of zonder spotlight?
Julian Sasquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:32 schreef Zorro het volgende:
Laat ik ook eens een plaatje uit het archief trekken.
[ afbeelding ]
Twijfel, met of zonder spotlight?
Dat zou ik maar doen jaquote:Op woensdag 17 december 2008 07:59 schreef Zorro het volgende:
Zo, leuk dat de foto zo goed in de smaak valt!
Gezien de reacties geloof ik dat ik maar met spotlight moet insturen
Oe....die is lekkerquote:Op zondag 21 december 2008 21:26 schreef CoffeeJunk het volgende:
Lijkt wel of er problemen zijn met de mail of de modjes hebben het erg druk, deze heb ik vorige week ook al ingezonden naar het fotowedstrijd mailadres, maar hij staat er ook nog niet bij.
Let's play the gitar
[ afbeelding ]
Wilde ook wel een keertje meedoen met een wedstrijd
Zou hem iest lichter maken, hij is nu nog wat te donker naar mijn mening.quote:Op maandag 22 december 2008 11:37 schreef Chicolate het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Ik denk dat dit hem gaat worden, of ik moet mijn andere idee nog uitwerken komende dagen...
Hey ja, je hebt gelijk, daar had ik nog niet eens op gelet. Heb hem meteen flink lichter gemaakt, zo vond ik hem het mooist:quote:Op maandag 22 december 2008 12:40 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Zou hem iest lichter maken, hij is nu nog wat te donker naar mijn mening.
quote:Op maandag 22 december 2008 09:32 schreef BartusKN het volgende:
heb mijne ingezonden maar zie hem er niet tussenstaan heeft de beste man hierin wat vertraging ?? of ben ik te ongeduldig ? ben nieuw hier dus weet niet hoe het normaal gaat.
quote:Op maandag 22 december 2008 08:59 schreef Chanty het volgende:
Die witte vlek mag je volgens mij gewoon weghalen hoor![]()
Wordt het wedstrijdtopic nog een keer geupdate trouwens? Heb een week geleden al ingestuurd...
quote:Op zondag 21 december 2008 21:27 schreef Ynske het volgende:
je hoeft je echt niet druk te maken dat de foto's nog niet in het topic staan, dat komt echt voordat de wedstrijd is. De jongens hebben het gewoon wat druk
ietsje aanscherpen nog een hij komt hel dicht in de buurtquote:Op maandag 22 december 2008 12:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ja, je hebt gelijk, daar had ik nog niet eens op gelet. Heb hem meteen flink lichter gemaakt, zo vond ik hem het mooist:
[ afbeelding ]
En commentaar blijft welkom, moet het allemaal nog leren.
Die streep op de hand zou ik weghalen.quote:Op maandag 22 december 2008 12:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ja, je hebt gelijk, daar had ik nog niet eens op gelet. Heb hem meteen flink lichter gemaakt, zo vond ik hem het mooist:
[ afbeelding ]
En commentaar blijft welkom, moet het allemaal nog leren.
Heb bewust juist wat onscherper gemaakt, omdat er anders een vreselijke ruis overheen zitquote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
ietsje aanscherpen nog een hij komt hel dicht in de buurt
Ik zie het idd, iso 1600 is een mooie ruisopwekkerquote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb bewust juist wat onscherper gemaakt, omdat er anders een vreselijke ruis overheen zit. Die ruis kreeg ik kado bij het converteren.
Tofquote:Op maandag 22 december 2008 21:05 schreef Kamermans het volgende:
heb ook weer eens wat gemaakt:
[ afbeelding ]
Eensch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik zeg de 1ste. veul meer sfeer.
Niet twijfelen, de eerste, meer sfeer door het licht, nette plaat!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel tussen
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
't Is een standaard jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:54 schreef -Marjo- het volgende:
2 is mooi sereen maar dat ding (standaard?) zit jammer genoeg in beeld...
Mooi he, halsbrekende toeren uithalen voor die ene shot, snap precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik al halsbrekende toeren moeten uithalen om hem uberhaupt te kunnen makenOp een gammel trapje voor een grote speaker lang leve oordopjes
en dan je rug half verdraaien en nog eens op je tenen gaan staan om er maar iets verder overheen te komen
Maar een geweldig optredenDat wel
Hmmm, "niet stemmen", da's wel een valse opmerking bij het maandthema Muziekquote:Op woensdag 24 december 2008 16:44 schreef Chicolate het volgende:
Ziek geworden, uitwerken van idee 2 gaat dus niet meer lukken, want dat wilde ik buiten doen en het is nu ook al donker. Morgen ga ik op vakantie. Dus de handen gaat het worden.
@Kamermans: wow die is mooi, ik kan dit keer niet stemmen vanwege niet aanwezig, maar mijn stem had je gehad
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:48 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Hmmm, "niet stemmen", da's wel een valse opmerking bij het maandthema Muziek
Ik vind de kleuren van de tweede foto echt geweldig, ook zeer sprekend qua emotie, maar dat is de eerst ook wel. Vanwege de kleuren zou ik toch foto 2 kiezen.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:49 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
Rinus heeft er écht zin in... of hij vraagt zich af waar z'n linkerhand nú weer mee bezig is...
[ afbeelding ]
Nu nog ff kiezen...
Die eerste heeft een sterke emotie, maar ik mis gewoon een stuk aan de foto. Foto 2 vind ik een stuk sterker wat dat betreft. Errug coolquote:Op donderdag 25 december 2008 10:49 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
Rinus heeft er écht zin in... of hij vraagt zich af waar z'n linkerhand nú weer mee bezig is...
[ afbeelding ]
Nu nog ff kiezen...
Je heb al tijdje mail terug...quote:Op maandag 22 december 2008 14:37 schreef Xilantof het volgende:
Op één foto na zijn alle ingezonden foto's geplaatst.
De gene die niet geplaatst is heeft een mailtje
edit:
De reden voor de vertraging is dat we wat onderbemand zijn momenteel.![]()
Excuses hiervoor
Eerste wat me opvalt is de ruis! Olympus is niet goed in met hogere ISO's omgaan, al is het maar 400. Verder best een origineel concept, en leuke foto.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:06 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik deze foto ga insturen:
[ afbeelding ]
Hij is inderdaad binnen gekomen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
zou nog bijna vergeten t in te sturen...
anyway... kheb t maar bij de 1ste gelaten.
Goed dat je het zegt. Ik was bijna vergeten mijn foto in te sturenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij is inderdaad binnen gekomen.
De gene die nog willen insturen: het kan tot 22.00 uur vanavond.
Check!quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik was bijna vergeten mijn foto in te sturen.
Nu alsnog gedaan!
Same here, per se geen concertshot en ik moest van mezelf toch minimaal 1x dit jaar mee doen. Laatste kans dus. Laat het nou net de drukste maand van het jaar zijn... tjaquote:Op zondag 28 december 2008 00:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzzz.. voor me gevoel had ik toch een andere foto willen doen. maar die ene heb ik niet meer kunnen maken en ik wou iets anders dan bandje insturen ... anyway. succes everyone
Dat gevoel is herkeenbaar maar goed, volgende keer beter mocht het niet lukken.quote:Op zondag 28 december 2008 00:49 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmzzz.. voor me gevoel had ik toch een andere foto willen doen. maar die ene heb ik niet meer kunnen maken en ik wou iets anders dan bandje insturen ... anyway. succes everyone
das een heel goede vraag idd, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat ze de opzet van de wedstrijd voor komend jaar willen aanpassenquote:Op maandag 29 december 2008 14:44 schreef ElizabethR het volgende:
Wat wordt eigenlijk het onderwerp voor Januari???
Kijk je stemmen ff naquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:39 schreef Ronhui het volgende:
Zo, ook weer gestemd. Gaan de wedstrijden volgend jaar weer door? Heb nu mijn eigen setje, dus wil ook wel eens een poging wagen
Volgend jaar zijn er weer gewoon wedstrijden!quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:39 schreef Ronhui het volgende:
Zo, ook weer gestemd. Gaan de wedstrijden volgend jaar weer door? Heb nu mijn eigen setje, dus wil ook wel eens een poging wagen
Coolio.. Vind dat echt een mooie manier om bepaalde technieken te gaan lerenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn er weer gewoon wedstrijden!
Oeps... of beter, dan mag ik nog iemand in het zonnetje zettenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk je stemmen ff naJe hebt 1 persoon nu 2x genoemd
Stemmen kan tot vanavond 22.00 uur.quote:Op donderdag 1 januari 2009 07:27 schreef Sugar het volgende:
Kun je nu stemmen tot zondag 4 of tot vrijdag 2 januari? Er staat zondag 2 januari namelijk in het stemtopic?
Zo snel heb ik je die uitslag nog nooit zien postenquote:
Voor 2009 is al bepaald hoe e.e.a. zal gaan. Dit wordt in januari bekend gemaakt. Het onderwerp voor januari is zoals vorige jaar: "de beste van 2008"quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:34 schreef Jep. het volgende:
Ik vond persoonlijk hoe 't in 2007 ging met die onderwerpen leuker.
De top 3 van de fotowedstrijd mocht een onderwerp verzinnen en daar werd op gestemd. Waarom doen we dit jaar dat niet weer?
Dan heb je mindere kans dat mensen alvast voor 8 maanden verder iets gaan schieten of iets uit hun archief halen.
Oh, en gefeliciteerd P!
Goed hé!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo snel heb ik je die uitslag nog nooit zien posten
Mwjah.....jullie leren het welquote:
Hmmmm.... dat wordt een lastigequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef Xilantof het volgende:
Het onderwerp voor januari is zoals vorige jaar: "de beste van 2008"
Vaak wordt de top 3 bedoeld danquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:38 schreef Zorro het volgende:
Winnaars? Er is toch maar 1 winnaar?
Daarom: PdeHoog gefeliciteerd!
Die had zich uit de fotowedstrijd teruggetrokken.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef blomst het volgende:
P.dehoog gefeliciteerd.
Mis ik nu de foto van ElizabethR ??
Stomme fout van mij. Ik had een foto gebruikt zonder toestemming van mijn model, en die had bezwaar. Echt oerdom om niet van tevoren te informeren.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:32 schreef blomst het volgende:
P.dehoog gefeliciteerd.
Mis ik nu de foto van ElizabethR ??
Heeee. Da's jammer ERquote:Op zondag 4 januari 2009 13:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Stomme fout van mij. Ik had een foto gebruikt zonder toestemming van mijn model, en die had bezwaar. Echt oerdom om niet van tevoren te informeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |