quote:Op zondag 4 januari 2009 17:57 schreef Shark.Bait het volgende:
Die kleurenpracht en lichtstralen van nummer 2![]()
Nummer 1 insturen, hoe slechter jou kans, hoe beter de mijne
Ik zou de 2de foto doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:03 schreef Noxa het volgende:
Eerst maar es een top 3 doen... en dan verder uit kristalliseren.
1. Gouden Budda beeld in het koningklijke paleis te Bangkok, Thailand
[ afbeelding ]
Flickr
2. Viaduc de Millau, 2,nog wat Km lang. Schitterende brug!
[ afbeelding ]
Flickr
3. Mijn allermooiste foto tot nu toe, denk ik..... Een Hyena in het Kruger Park, Zuid Afrika.
[ afbeelding ]
Flickr
deze staat voor mijn gevoel veel te scheefquote:Op zondag 4 januari 2009 18:00 schreef Noxa het volgende:
[..]
Ik ruik hier enige competitie drang.
Dis ook wel een mooie...
[ afbeelding ]
Demi is t voor mij helemaalquote:Op zondag 4 januari 2009 18:01 schreef snakelady het volgende:
Noxxa, ik vind de 2de het mooiste door de fijne kleuren!
-Robbedoes- , de 1ste vind ik heel mooi, lekkere kleuren en die geconcentreerde blikkken vind ik heel gaaf, ook een lekkere scherptediepte. alleen dat stukje vuil naast de schoen stoort een beetje
1 Deze is nog net in 2008 gemaakt, in december.
[ afbeelding ]
2. afgelopen zomer gemaakt.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
Ja heb ook wel foto's van andere posities. Maar grootste deel om de brug is afgesloten. Dus kan niet veel plekken kiezen.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:02 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik zou de 2de foto doen.
Alleen jammer dat je hem genomen hebt van een plek waar iedereen zijn foto;s maakt van dit viadukt.
Kijk maar eens op mijn site wat de mogelijkheden zijn van dit viadukt.
KLIK
Beetje last van vallende lijnen idd.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
deze staat voor mijn gevoel veel te scheef
HDR en panoramafoto's zullen wel toegelaten worden bij deze wedstrijd.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:02 schreef Intrepidity het volgende:
In de regels staat dat meerdere foto's samenvoegen niet toegestaan is.. Vallen hier ook HDR-foto's en panoramafoto's onder? of gaat het om het verplaatsen van een object uit de foto naar een andere foto?
Gewoon een beetje illegaal klimmen en klauteren. :-)quote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef Noxa het volgende:
[..]
Ja heb ook wel foto's van andere posities. Maar grootste deel om de brug is afgesloten. Dus kan niet veel plekken kiezen.
Uploaden die hapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |