abonnement Unibet Coolblue
pi_63714299
------------------------------------


Dit is Nederland regelstaat nr 1

Hoe ziet jullie toekomst eruit als je de nieuwe elektronische identiteitskaart op zak hebt?

Een klein voorproefje:


Telefoniste : 'Pizza Hut, goede morgen.'

Klant: 'Goede morgen, ik wil een paar pizza's bestellen.'

Telefoniste: 'Mag ik uw Burgerservicenummer, meneer?'


Klant: 'Dat is 222 0033653 52.'

Telefoniste : 'Dank U, meneer Jan Vandenbroecke. Uw adres is Haagstraat 256 en uw vaste telefoonnummer is 288 54 22. Uw telefoon op uw werk bij Dexia is 678 89 65 en uw GSM 0475-65 25 32. Vanuit welke locatie belt U ons?'


Klant : 'Euh.... ik ben thuis. Vanwaar haalt u al deze info over mij?'

Telefoniste: 'Wij zijn op Het Systeem aangesloten, meneer.'

Klant: (zucht diep) 'Goed dan! Mag ik twee pizza's met ham, mozzarella en...'


Telefoniste: 'Ik denk niet dat dit een goed idee is, meneer.'

Klant: 'Hoezo?'

Telefoniste: 'U lijdt volgens uw medisch dossier aan hoge bloeddruk en u hebt ook een te hoog cholesterolgehalte; uw ziekteverzekering weigert de gevolgen van schadelijk eetgedrag te vergoeden in geval van problemen. Bovendien krijgen wij ook een boete voor het leveren ervan.'


Klant: 'Oei! Wat raadt u mij dan aan?'

Telefoniste: 'Probeert u onze Pizza met yoghurt en sojabrokjes eens. U zult dat ongetwijfeld heel lekker vinden.'

Klant: ' Waarom denkt u dat ik dat zal lusten?'


Telefoniste: 'Uw vrouw heeft onlangs het boek 'Lekkere recepten met soja ' in de lokale bibliotheek geleend'.


Klant: 'Oké... stuurt u daar dan twee van. Voor mij en mijn vrouw.'

Telefoniste: 'Goed. Dat kost samen dertig euro.'

Klant: 'Prima. Ik geef u het nummer van mijn creditkaart. Dat is....'


Telefoniste: 'Sorry, meneer, maar u hebt uw toegestane bedrag al overschreden. U zult cash moeten betalen.'


Klant: ' Okay! Ik haal het bedrag wel uit de muur voordat uw bezorger arriveert.'

Telefoniste: 'Dat zal niet lukken, meneer, er staat niets meer op uw bankrekening.'

Klant (boos): ' Dat is uw zaak niet! Stuur die pizza's en ik zorg wel dat ik het geld heb. Hoelang duurt het'?


Telefoniste: 'U krijgt de pizza's over een uur bij u thuis. Hebt u haast, dan kunt u ze hier afhalen en contant betalen. Maar pizza's per motor vervoeren is niet aan te raden, meneer.'

Klant (getergd): 'Hoe weet u dat ik een motor heb??'


Telefoniste: 'Ik lees hier dat u uw afbetalingen van uw auto niet meer hebt kunnen doorbetalen en dat uw wagen in beslag is genomen. Maar uw motor is betaald, dus ik veronderstel dat u die gebruikt.'


Klant: '@#%/$@&?#!' <mailto:'@#%/$@&?#!'>

Telefoniste: 'Mag ik U verzoeken om beleefd te blijven, meneer? U bent al eens veroordeeld geweest wegens belediging van een wetsdienaar. Een tweede aanklacht zou niet best zijn.'


Klant: (Sprakeloos)

Telefoniste: 'Nog iets anders, meneer?'

Klant: 'Neen... Of ja, toch wel: vergeet niet om ook de gratis twee liter Cola te leveren zoals in uw folder staat.'


Telefoniste: 'Sorry, meneer, een uitsluitingclausule in onze vergunning verbiedt ons om gratis dranken, die suiker bevatten, aan diabetici te geven.... wat dacht u van suikervrije Rivella, meneer? Die moet u natuurlijk wel betalen, maar...'


Klant: hangt op.



--------------------------------------------------------------------------------


Klacht: bepaalde mensen die met email kunnen omgaan en naar mij sturen
  woensdag 3 december 2008 @ 00:16:59 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63714327
Ik wilde gaan janken hier dat je het allemaal zelf had getypt. Maar dat is dus niet zo. FW:Mailtjes.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  Donald Duck held woensdag 3 december 2008 @ 00:17:35 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63714338
gewoon een regeltje instellen. als het onderwerp fw bevat, dan hop, enkeltje prullenbak
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 3 december 2008 @ 00:18:58 #4
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_63714365
Nee. Dat is niet de toekomst. Slotje.
  woensdag 3 december 2008 @ 00:20:20 #5
182991 esco_
ruler of worlds
pi_63714394
Pauper
Die Today For A Better Tomorrow
pi_63714408
Een stuk sluit anders wel aardig aan op het bettulingsregime van het balkenende kabinet, ook al is het uiteraard lichtjes overdreven...
Patat Friet
  woensdag 3 december 2008 @ 00:21:32 #7
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_63714415
Ik vind deze wel erg leuk. Overigens erg afgekeken van die SF films over deze onderwerpen.

Ik erger me echt helemaal dood aan die email van mensen die denken dat ze dood gaan, ongelukkig worden als ze het niet doorsturen of een i-pod krijgen als ze dat wel doen... De mensen die dat doen worden uit mijn adressenlijst gekicked en ongewenst verklaard, want met zulke domme mensen wil ik niet geen contact hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dirty-Little-Monkey op 03-12-2008 00:38:09 ]
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
  woensdag 3 december 2008 @ 00:22:19 #8
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_63714430
quote:
Op woensdag 3 december 2008 00:21 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
Ik vind deze wel erg leuk. Overigens erg afgekeken van die SF films over deze onderwerpen.

Ik erger me echt helemaal dood aan die email van mensen die denken dat ze dood gaan, ongelukkig worden als ze het niet doorsturen of een i-pod krijgen als ze dat wel doen... De mensen die dat doen worden uit mijn adressenlijst gekicked en ongewenst verklaard, want met zulke domme mensen wil ik niet contact hebben.
Wil je geen contact hebben.
pi_63714611
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 3 december 2008 @ 00:56:38 #10
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_63714981
quote:
WTF, dat filmpje is laatst bij mijn opleiding naar voren gekomen..
Wist dat de OP me ergens bekend van voor kwam
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_63715313
quote:
Op woensdag 3 december 2008 00:18 schreef Biels het volgende:
Nee. Dat is niet de toekomst. Slotje.
Inderdaad, dan zijn er geen gewone telefoons meer.
pi_63715789
Klant: '@#%/$@&?#!' <mailto:'@#%/$@&?#!'>
ik moest lachen
pi_63715815
Ik moest (glim)lachen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_63716947
Okee. Behalve dat het een heel oud stukje is, klopt het niet helemaal. Het gaat volgens de eerste regel over Nederland, maar verder in de tekst blijkt dat het over België gaat.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 3 december 2008 @ 08:30:24 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_63717005
Vanmorgen me bezwaarschrift PDE op de bus gedaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_63722116
Ik moet altijd een beetje huilen van binnen om mensen die dit soort mailtjes maken
  woensdag 3 december 2008 @ 12:12:22 #17
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_63722182
^2
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_63722378
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:12 schreef Lakitu het volgende:
2
Cool story, Hansel.
pi_63726552
Dit kan nu ook al, ik moest laatst mijn pincode afgeven samen met mijn bankpas, top service en een lekker pizza.
In een ressentte studi is bewesen da al wi da goet is in bet tameleik feel vauten schreift
  woensdag 3 december 2008 @ 15:27:07 #20
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_63726736
Wat een ontzettend slechte doorstuurmail. Sowieso, doorstuurmails .
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
  woensdag 3 december 2008 @ 15:34:48 #21
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_63726933
Een van de betere die ik lees
Ook al heb ik een grafhekel aan doorstuurmails en vergelijkbare zaken
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_63727630
FW mailtjes afschieten die mensen die ze maar blijven doorsturen.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  woensdag 3 december 2008 @ 17:31:39 #23
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63729808
Ik vind het wel grappig... Beter dan de shit die ik regelmatig in de virtuele postbus krijg...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')