quote:
Ik wilde vorig jaar meedoen maar het kwam er niet van. Geen inspiratie meerquote:Op woensdag 3 december 2008 21:07 schreef Etcetera het volgende:
en, gaat er nog iemand meedoen aan de kerstverhalenwedstrijd van FOK!/NCRV dit jaar?
Vooralsnog geen inspiratie. Beetje druk ookquote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef Etcetera het volgende:
en dit jaar dan
het lijkt me wel leuk maar geen idee of ik inspiratie heb
AKQ Slowpaint #1: A new Hope deze?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Zat trouwens wat oude topics door te bladeren maar kan het akqpaintopic niet meer vinden
Die jaquote:Op woensdag 3 december 2008 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
AKQ Slowpaint #1: A new Hope deze?
Heb vorig jaar meegedaan met het Kerstverhaal van Tong80.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:07 schreef Etcetera het volgende:
en, gaat er nog iemand meedoen aan de kerstverhalenwedstrijd van FOK!/NCRV dit jaar?
Zo, weer 20 Euro aan Lush-producten er doorheen geramd...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef MaJo het volgende:
Lekker in bad geweestVoetenmasker daarna, stoombehandeling voor mijn gezicht en zit nu met een groen masker op achter de computer
Hoezo niet zo'n succes?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb vorig jaar meegedaan met het Kerstverhaal van Tong80.
Was niet zo'n succes...
Geloof me, dat zit wel goed...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gewoon met je vrouw te doen.
Is dat spul echt zo geweldig dat het dat geld waard is?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Zo, weer 20 Euro aan Lush-producten er doorheen geramd...
Bedoelde het begin van de post-maar-raak-periode, niet toen je voor het eerst postte.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:23 schreef MaJo het volgende:
wyccie, dat ik toen dacht dat niemand me aardig vond is nog niet zo lang geleden. Toen was ik erg down en dacht ik dat niemand me aardig vondik draai al iets langer mee in de SC
AKQ Slowpaint #1: A new Hope Tada! Helaas heeft Tinypic er veel gewistquote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Zat trouwens wat oude topics door te bladeren maar kan het akqpaintopic niet meer vinden
Dat geloof ik ook wel. Was niet een serieuze opmerking van mijn kant.quote:
Heb de mijne op photobucket, dus mijn meesterwerken staan er nogquote:Op woensdag 3 december 2008 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
AKQ Slowpaint #1: A new Hope Tada! Helaas heeft Tinypic er veel gewist
Geen refresh, Etcie was me al voor
Het ruikt heel lekker, de geur blijft lang hangen! Ik douche by default nog met mijn supermarkt-douche gel, maar voor op zondag is zo'n speciaal zeepje wel lekker.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:48 schreef Soempie het volgende:
Leuk als in: grappige namen, mooie verpakking, etc.
Dat vraagt natuurlijk om fotosquote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef MaJo het volgende:
Lekker in bad geweestVoetenmasker daarna, stoombehandeling voor mijn gezicht en zit nu met een groen masker op achter de computer
Het maskertje was gratis. Aangezien de maskers niet lang houdbaar zijn mogen we ze maar 2 weken verkopen. Daarna mogen wij ze meenemenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo, weer 20 Euro aan Lush-producten er doorheen geramd...
Klinkt wel goed. Misschien kan ik het nog op m'n verlanglijstje zetten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het ruikt heel lekker, de geur blijft lang hangen! Ik douche by default nog met mijn supermarkt-douche gel, maar voor op zondag is zo'n speciaal zeepje wel lekker.
Absoluutquote:Op woensdag 3 december 2008 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is dat spul echt zo geweldig dat het dat geld waard is?![]()
Of is het gewoon meer voor de leuk?
Thanks.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccie:
Za, 02/05/09
20.15 uur MILOW
Tivoli
Nederland
Meer Info
Wat een flikkers.quote:LET OP: Wij maken u erop attent dat de prijzen van de Milow tickets op onze website gebaseerd zijn op vraag en aanbod en HOGER zijn dan de oorspronkelijke kostprijs van de kaarten. Alle geplaatste orders zijn definitief en kunnen niet geannuleerd worden.
quote:wo 10 12 BOSS HOG feat. Jon Spencer & Cristina Martinez
De winkel is me te ver wegquote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk geen redenen waarom je geen Lush zou gebruiken
We hebben douchegels, douchejellys, gewone zeep, zeep met lotion en zeep met scrub. Genoeg keuze dusquote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt wel goed. Misschien kan ik het nog op m'n verlanglijstje zetten.Hebben ze er ook douchegel of zijn het alleen blokjes zeep?
De bruisballen inderdaad, de bubble bar slices kun je in stukken breken en een keer of 5 mee doen. Frothy is ook een BBSquote:Op woensdag 3 december 2008 22:16 schreef Soempie het volgende:
Sven kijkt op de site: dat is gewoon fucking duur voor iets dat na een paar minuten verdwenen is.
Dan vraag je toch aan iemand uit Utrecht die ze voor je op wil pikken?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Thanks.
Bij Tivoli kosten de kaartjes 15 euro, op internet 35 euro. En dit staat op de site van de onlineticketshop:
[..]
Wat een flikkers.![]()
Is dat Jon Spencer van de Blues Explosion?quote:Er komen echt goede artiesten in Tivoli! Normaal wil ik iemand zien en kijk ik op internet of er binnenkort concerten zijn en dan kom ik erachter dat die net gewest zijn. Nu was ik niet op zoek en toch vond ik iets geweldigs!
[..]
Je koopt toch niet bij zo'n illegale toko?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Thanks.
Bij Tivoli kosten de kaartjes 15 euro, op internet 35 euro. En dit staat op de site van de onlineticketshop:
[..]
Wat een flikkers.![]()
Er komen echt goede artiesten in Tivoli! Normaal wil ik iemand zien en kijk ik op internet of er binnenkort concerten zijn en dan kom ik erachter dat die net gewest zijn. Nu was ik niet op zoek en toch vond ik iets geweldigs!
[..]
Drinkt Sven wel eens dure drank? Dat kan je nu tegen hem gebruikenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:16 schreef Soempie het volgende:
Sven kijkt op de site: dat is gewoon fucking duur voor iets dat na een paar minuten verdwenen is.
Ja dat bedoelquote:Op woensdag 3 december 2008 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je koopt toch niet bij zo'n illegale toko?
Gewoon bij Ticketmaster vanaf morgen...
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=2273603&l=NL&C=
Oh, gewoon bij het GWK kan toch ook?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
Dan vraag je toch aan iemand uit Utrecht die ze voor je op wil pikken?
Of je moet even bij Plato kijken ofso.
Ja, maar ik ken die muziek niet.quote:Is dat Jon Spencer van de Blues Explosion?
BBS...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
De bruisballen inderdaad, de bubble bar slices kun je in stukken breken en een keer of 5 mee doen. Frothy is ook een BBS
Precies, vanaf morgen 10.00 uur verkrijgbaar...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, gewoon bij het GWK kan toch ook?
Ja wat MM zegt. Gewoon ticketmaster dus en de verkooppunten daarvanquote:Op woensdag 3 december 2008 22:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, gewoon bij het GWK kan toch ook?
[..]
Jon Spencer Blues Explosion is dus blues maar die vind ik niet geweldig.quote:Ja, maar ik ken die muziek niet.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:00 schreef Soempie het volgende:
Dat is wel lekker LB.
Hoe zit het bij jou met liefdesbrieven?
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]nou..... mijn ex wilde nog wel eens poetisch worden, zeer hoogdravend allemaal, maar mn
is niet zo
Heb het er wel toevallig nog vandaag met een cliente over gehad, dat liefdesbrieven eigenlijk aan het uitsterven zijnjammer eigenlijk.... Het zijn nu veelal smsjes, emails en in mijn geval berichtjes op ons forum
Overigens bewaar ik wel al mn smsjes vanen als mn telefoon vol is typ ik ze over in Word...
Oh dat is gek omdat "ft" vaak mee dat de namen erachter gewoon meedoen met "de band"quote:Op woensdag 3 december 2008 23:25 schreef wyccie het volgende:
Oh, het staat er wel wat vreemd:
BOSS HOG feat. Jon Spencer & Cristina Martinez
Het is dus niet dat Boss Hog een losse band is en dat Jon Spencer en Cristina met ze meedoen. Hij en zijn vrouw zijn samen met een paar anderen de band zelf.
Ik denk dat ze dat apart vermeld hebben omdat die namen wat bekender zijn dan de bandnaam.
Ja ik kan hem nu niet meer bellenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:33 schreef wyccie het volgende:
Jah, marketingtrucje denk ik.
Is het te laat om je oom te bellen? Dit is best belangrijk. Dat bedoel je dus met 'misschien'.
Als ik een auto had, of een rijbewijs for that matter, dan had ik natuurlijk allang heen en weer geweestquote:Op woensdag 3 december 2008 23:41 schreef wyccie het volgende:
Da's kut. Kun je met de auto gaan? Dat is minder erg.
En waar ben jij dan opeens?quote:
Deur is niet verlicht en touwtje is heel dun. Komen niet veel mensen langs maar 1 is genoeg.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Het had ook gewoon luiheid kunnen zijn.
Als er duur gereedschap ligt en er komen best wel wat mensen langs, of de deur met het touwtje is verlicht....dan zou ik wel even kijken. Hoe ver fietsen is het?
Maar dat is niet echt. Als je een nieuwe telefoon hebt kun je het misschien opslaan op zo'n micro sd-kaartje?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens bewaar ik wel al mn smsjes vanen als mn telefoon vol is typ ik ze over in Word...
![]()
Moeilijk.quote:
Ik kan morgen sowieso wel iets later op.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moeilijk.
Als je nu gaat, mag je morgen uitslapen. Zoiets?
Ik ga nu slapen en morgen niet uitslapen.
Als je een Nokia hebt kun je met je datakabel en de software je SMS-jes backuppen op je PC.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt. Als je een nieuwe telefoon hebt kun je het misschien opslaan op zo'n micro sd-kaartje?
Ja sorryquote:
Wat? Een beetje met de hond knuffelen?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorrywas even pauw en witteman aan het kijken en met Vito aan het knuffelen bij de openhaard
toen ik thuis kwam vanavond ging hij eerst panisch rondrennen omdat hij zijn touw kwijt wastoen ie hem gevonden had kwam ie hallo zeggen met zijn touw in zijn bek
Of je gaat nu naar bed.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:18 schreef MaJo het volgende:
Ik heb morgen om 9 uur college en moet om 2 uur werken. Zit er toch sterk aan te denken om college te skippen![]()
Ze keek bij een zwarthandelaarquote:Op donderdag 4 december 2008 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus je besteld kaartjes en tijdens de transactie gooien ze ineens de prijs omhoog
Ja, maar, het is Vitoquote:Op donderdag 4 december 2008 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat? Een beetje met de hond knuffelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |