Die zit ietsjes lager, zoals op de tekening te zien is. Maar misschien ben jij wel raar.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dank je. Vanochtend merkte ik op dat er daar een plekje zit waardoor het nogal pijn doet als je er op drukt, vroeg me af of het een blindedarmontsteking kon zijn. Heb er nu geen last van dus ik wacht nog even af of ik er later nog steeds last van heb of dat het weer weg gaat.
Niet uitgesloten, ik heb eerder al een of andere oermenstand gehad met twee snijvlakken... zeg maar kruiskopstijlquote:Op woensdag 3 december 2008 17:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die zit ietsjes lager, zoals op de tekening te zien is. Maar misschien ben jij wel raar.
Ik zwaai altijdquote:Op woensdag 3 december 2008 17:35 schreef Etcetera het volgende:altijd als ik jou zie reageren weet ik al dat je zwaait
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, gaat iedereen nu over postgedrag beginnen?
dat dusquote:
hier nietquote:Op woensdag 3 december 2008 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat vandaag trouwens een beetje over dat dichten te denken en ik vraag me af: wordt er nog wel gedicht in de liefde?
Als je opa's en oma's van deze tijd mag geloven schreef men vroeger liefdesgedichten bij de vleet en ging met rijmelend en zwijmelend hand in hand door het leven.
Eigenlijk wel mooi, maar wie doet het nog?
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, gaat iedereen nu over postgedrag beginnen?
Ik ben benieuwd. De invoering van de liberalisering was reeds uitgesteld omdat volgens Bakker(TNT) de concurrenten nog geen goede CAO's hebben en dus oneerlijke concurrent nog steeds hoogtij zou vieren.quote:
Ik las dat hij rood werdquote:Op woensdag 3 december 2008 18:23 schreef MaJo het volgende:ik had vandaag zowel PS als MM in de winkel
jammer dat ze elkaar gemist hebben
toen MM binnenkwam was ik vet druk bezig en toen ik opeens iemand fok hoorde zeggen en besefte dat hij het was werd ik volgens mij knalroodik had al gelezen dat hij zou komen en wilde hem voor zijn door hem te herkennen, maar dat ging dus niet
Oh, dus toch een kutsysteemquote:nem, wat de bonussen betreft: we werken met dagelijkse targets die gelden voor iedereen die dan werkt. Helaas hebben we de target al weken niet gehaald omdat ze steeds belachelijk hoog zijn
Hehe, nee volgens mij nietquote:
ja best welquote:Oh, dus toch een kutsysteem![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:23 schreef MaJo het volgende:
ik had vandaag zowel PS als MM in de winkel
jammer dat ze elkaar gemist hebben
toen MM binnenkwam was ik vet druk bezig en toen ik opeens iemand fok hoorde zeggen en besefte dat hij het was werd ik volgens mij knalroodik had al gelezen dat hij zou komen en wilde hem voor zijn door hem te herkennen, maar dat ging dus niet
Ik moet eerlijk zeggen, de begeleiding was prima door je collega.quote:nem, wat de bonussen betreft: we werken met dagelijkse targets die gelden voor iedereen die dan werkt. Helaas hebben we de target al weken niet gehaald omdat ze steeds belachelijk hoog zijn
Klinkt als:quote:Op woensdag 3 december 2008 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag je staan in de winkel, druk bezig zeepjes e.d. in te pakken en het leek me wat bot om je daarbij abrupt te onderbreken. Ben dus maar wat rond gaan kijken en had eerlijk gezegd geen idee wat ik moest meenemen.
je collega kwam toen opdraven als mijn personal assistant (netjes hoor...) en toen ze me richting kassa nam had ik zoiets van 'Nu moet ik me wel bekend maken...' en zei ik dat je dat Taai Taai-spul (wat is het eigenlijk, badschuim? Wil je cadeuverpakking niet weer open maken...) via Fok! had lopen aanprijzen.
Een rood aanlopend hoofd keek me ineens aan onder woorden: 'O god...'.
Naderhand mocht je mijn aankopen inpakken en hebben we wat over koetjes en kalfjes gesproken.
Met een 'We spreken de volgende keer wel verder' werd ik de winkel uit gebonjourd.
Die's leukquote:Op woensdag 3 december 2008 15:18 schreef Etcetera het volgende:
whehehe als ik nu een sms krijg: Captain, incoming message.
ook van IRC en van star wars/star trek ofzo
Je ex is een bitch? pun intendedquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zat vandaag trouwens een beetje over dat dichten te denken en ik vraag me af: wordt er nog wel gedicht in de liefde?
Als je opa's en oma's van deze tijd mag geloven schreef men vroeger liefdesgedichten bij de vleet en ging met rijmelend en zwijmelend hand in hand door het leven.
Eigenlijk wel mooi, maar wie doet het nog?
Brievenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
helaas pindakaas, na enkele jaren heftig brieven schrijven ( ! ) hebben Tinuviel en ik ons toegelegd op het samenwonen, da's veel romantischer
![]()
Trouwen trouwens ook![]()
En sindsdien heb ik niet echt meer een liefdesgedicht oid geschreven
Ik moet toegeven dat het wat vreemd is iemand in real life te ontmoeten die je alleen maar kent van een forum en dan nog in een drukke omgeving met anderen er bij. Die ervaring had ik nog niet echt gehad...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt als:
Ik, jongen met blauwe jas en groene sjaal, zat in de trein van Den Helder naar Amsterdam.
Jij meisje met houwtje-touwtje jas en Ipod kwam tegenover me zitten. Je zuchte dat het al zo'n kutdag was.
Samen hebben we toen een tijdje lekker zitten klagen. Helaas ging je er bij Alkmaar eruit.
Wil je samen een keer de bloemen buiten zetten en de zon laten stralen?
De Rails
Ik kwam laatst bij het opruimen van wat oude zooi nog een liefdesbrief tegen, ik denk dat ik die in groep 6 ofzo gehad heb, was wel grappig om te lezenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Brieven
Dat mag ook natuurlijk
Ik ken volgens mij echt niemand die het doet. Ik ken één persoon die wat gedichten schreef in tijd van hopeloze verliefdheid maar verder niemand.
Je mag tegenwoordig al blij zijn als je een SMS ontvangt met de tekst:quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Brieven
Dat mag ook natuurlijk
Ik ken volgens mij echt niemand die het doet. Ik ken één persoon die wat gedichten schreef in tijd van hopeloze verliefdheid maar verder niemand.
Ja was voor mij de eerste keer ook wennenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het wat vreemd is iemand in real life te ontmoeten die je alleen maar kent van een forum en dan nog in een drukke omgeving met anderen er bij. Die ervaring had ik nog niet echt gehad...
Ik had me voorgenomen dat als ze bezig zou zijn en ik zou worden aangesproken door een collega dat ik dan in het Engels zou zeggen dat ik alleen even aan het rondkijken was. En dan vervolgens gewoon in het Nederlands met MaJo aan de praat te gaan. Maar helaas, de wereldgrap vond niet plaatsquote:Maar MaJo's reactie was geweldig (ik zag haar verschieten van kleur...) en ik had ook niet verwacht dat we het over de finianciėle crisis o.i.d. zouden gaan hebben. In eerste instantie dacht ik dat ik haar helemaal niet zou kunnen aanspreken, omdat haar collega zich met mij begon te bemoeien.
Maar als ik me niet kenbaar had gemaakt en 's avonds hier had gezegd van 'Ik was in de zaak.', dat was ook niet echt netjes geweest. Laat ik mijn reputatie hier niet nog eens gaan versterken...
Nee, laat dat maar aan mij overquote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Maar als ik me niet kenbaar had gemaakt en 's avonds hier had gezegd van 'Ik was in de zaak.', dat was ook niet echt netjes geweest.
True. Ik denk dat ook mijn generatie gewoon de taalvaardigheid niet meer heeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig al blij zijn als je een SMS ontvangt met de tekst:
'Hi lv, IOU, ltr, XXX'
Ik dacht Hawaii_Tim op Lowlands te hebben gezien in het voorbij lopen. En achteraf klopte dat.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, laat dat maar aan mij over
Ik spot mensen en spreek ze vervolgens niet aan
Zelf sturen...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
True. Ik denk dat ook mijn generatie gewoon de taalvaardigheid niet meer heeft.
Maar met bovenstaand voorbeeld kan je ook zeggen: ontvangen? Als je nou zelf wat stuurt?
Klopt, daarom werkte het ook nietquote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef MadMaster het volgende:
Maar jou kent ze toch al?
Als je binnenloopt zegt ze je gedag met je voornaam, stel ik me zo voor...
Ik dacht MaJo te hebben gezien op pinkpop en dat was achteraf ook zoquote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht Hawaii_Tim op Lowlands te hebben gezien in het voorbij lopen. En achteraf klopte dat.
En achteraf hoorde ik dacht hij gewoon een meter achter me stond bij een concert en me niet aangesproken heeft
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik kwam laatst bij het opruimen van wat oude zooi nog een liefdesbrief tegen, ik denk dat ik die in groep 6 ofzo gehad heb, was wel grappig om te lezen
Dat was eigenlijk ook een beetje de reden dat ik Tim niet aanschoot want ik was hard op weg naar een concert en ik wist het niet zekerquote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik dacht MaJo te hebben gezien op pinkpop en dat was achteraf ook zo
Maar op datzelde moment spotte ik degene waar ik naar opzoek was, dus dat ging ff voor
Ik bedoelde natuurlijk in zijn algemeenheidquote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelf sturen...
Niet mijn sterkste kant, ik stuur nooit van die liefdesverklaringen, langs welke weg dan ooit.
Dunno. Nieuwe Guns 'n Roses is wel aardigquote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Heeft iemand trouwens dat laatste album van Oasis al gehoord? is het de moeite waard?
Guns 'n Roses is niet echt mijn ding, maar ik ga met m'n broertje naar Oasis in januari, dus ben wel ff benieuwd hoe ze tegenwoordig klinken.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dunno. Nieuwe Guns 'n Roses is wel aardig
Was wel op Lowlands, niet Pinkpopquote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk ook een beetje de reden dat ik Tim niet aanschoot want ik was hard op weg naar een concert en ik wist het niet zeker
Herkenbaar +4quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was wel op Lowlands, niet Pinkpop. Overigens had ik eerder ook niet de moeite genomen om jou aan te spreken, het had ook iemand kunnen zijn die veel op je leek, vooral ook omdat er op Lowlands nogal veel mensen rondlopen. En een gesprek als
Hey Nem
-Waar heb je het over
Sorry meneer
is ook een beetje jammer
Komen ze naar Nederland of ga je op reis?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Guns 'n Roses is niet echt mijn ding, maar ik ga met m'n broertje naar Oasis in januari, dus ben wel ff benieuwd hoe ze tegenwoordig klinken.
En aangezien ik nog steeds geen geluid op m'n pc hebhoef ik het ook niet op te zoeken
Word, yo. Ik hoef niet zo nodig de hele trein mee te laten genieten van mijn ringtonesquote:Op woensdag 3 december 2008 19:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb mijn telefoon altijd of trilfunctie staan
Ik ook bijna altijd en de trilfunctie is kapot, lekker rustig dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb mijn telefoon altijd of trilfunctie staan
Ze komen in de HMH, en 2 dagen daarna ga ik op reis, wintersportenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Komen ze naar Nederland of ga je op reis?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef MaJo het volgende:
mijn tweede ex stuurde lieve smsjes met songteksten en hoe mooi ik benlees ze nog wel eens en dan haat ik hem
Als ik de winkel binnen was gelopen en plomp had gezegd: 'Hoi, ik ben MM' dan was je waarschijnlijk ook wel geschrokken. Ik weet niet hoe ik gereageerd had als jij mij min of meer onverwachts zou hebben aangesproken.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef MaJo het volgende:
MM: dat ik rood werd kwam omdat je me overvielvond het niet gĆŖnant ofzo
wel jammer dat ik zo druk was, anders had ik je wel een tour gegeven
vond het leuk om je eens in het echt te zien
en ik bonjourde je heul niet de winkel uiter stond alweer een klant te wachten dus kan dan niet zo uitgebreid praten
Dat had ik laatst dusquote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was wel op Lowlands, niet Pinkpop. Overigens had ik eerder ook niet de moeite genomen om jou aan te spreken, het had ook iemand kunnen zijn die veel op je leek, vooral ook omdat er op Lowlands nogal veel mensen rondlopen. En een gesprek als
Hey Nem
-Waar heb je het over
Sorry meneer
is ook een beetje jammer
Krijgt je vrouw echt nooit een liefdesverklaring?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelf sturen...
Niet mijn sterkste kant, ik stuur nooit van die liefdesverklaringen, langs welke weg dan ooit.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat had ik laatst dusik dacht een meisje te herkennen van de middelbare school dus zeg 'hey jij bent toch kirsten?' zei zegt dat ze niet zo heet en ik verontschuldig me en zeg dat ik dacht dat ik haar van de middelbare school kende. Daarop antwoordt ze 'nee, maar ik volg wel een college met je bij religiestudies'
hoezo voor lul?
![]()
Je kunt het net zo goed majo acties noemen, ik ben ook een meester in lompe actiesquote:
ik hoop altijd dat als ik eens gebeld wordt in het openbaar, iemand me vraagt 'hey wat voor ringtone is dat' en dat ik dan een nieuwe NCIS addict kan creerenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Word, yo. Ik hoef niet zo nodig de hele trein mee te laten genieten van mijn ringtones
Ubercool, die heeft m'n jongste broertje ookquote:Op woensdag 3 december 2008 19:27 schreef MaJo het volgende:
Mijn sms toon is trouwens 'I'm Barack Obama and I approve this message'![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
En anders heb ik worms met het geluid van een overvliegende granaat en dan Incoming! Boem!
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
Soemp, heb jij op de Wegwijzer gezeten toevallig?
Bij DWDD was een oud stukje TV, "Ren je rot" uit 1982quote:
Same here maar dat bekent niet dat de school verdween toen het programma verdweenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Soempie het volgende:
ah, oke. Ik ben geloof ik ook te jong voor dat programma. Heb het in elk geval nooit gezien.
Niet in uitgebreid geschreven woord, voor zover ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Krijgt je vrouw echt nooit een liefdesverklaring?
En heb je ze zelf weleens gekregen dan?
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Niet in uitgebreid geschreven woord, voor zover ik me kan herinneren.
Wel eens kort in een kaartje aan een bos bloemen of aan een cadeau of zo...
Dank je voor de tip, Mona...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Van m'n zwager weet ik dat hij ook echt niet aan geschreven liefdesverklaringen doet en verder ook niet echt eigenlijk. Een aantal jaar geleden moest hij voor Sinterklaas een gedicht schrijven voor m'n zus en dat was dus wel een verkapte liefdesverklaring.Echt een sinterklaasgedicht, maar toch ook weer heel mooi. M'n zus was ook helemaal in een
stemming daarna. Zoiets had ze volgens mij nog nooit meegemaakt met hem.
Dus, als je zoiets nooit doet is het een ideetje om het een keer wel te doen. Dan komt het juist extra aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |