Oh, mijn gegeil op Bt (waar heb je mij recently nog op haar zien geilen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke reacties? Je moet niet alles serieus nemen joh!
Omdat ze lesbo is vind ze elk meisje dat langsloopt leuk?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, mijn gegeil op Bt (waar heb je mij recently nog op haar zien geilen?) dient wel serieus genomen te worden en jouw soms haast stalkerig aandoende gegeil op Bt en more recently op TC niet? Puhlease.
Gaarne.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hyver sinds 21-05-2007
moet je me pincode ook?
That's not the point, dear.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omdat ze lesbo is vind ze elk meisje dat langsloopt leuk?
Ja, omdat de users aldaar nog niet groot genoeg waren om zelf dingen te doen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
PUB SC styl0w.
Daar lieten we de modjes de OP erin zetten.
Tieten collectiequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:56 schreef gers het volgende:
wat is tc nu eigenlijk![]()
te lui om terug te lezen
+126 ongelezen pm's op fokquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
kanker op hyves heb ik ook al 215 van die ongelezen kankerberichten
Je hebt iets op je neusquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:57 schreef afcajos het volgende:
7878 x bekeken , Hyver sinds 26-04-2007
Naam: Jos-edit-
Niet slecht met 214 vrindjes
Ja de TS van het vorige deel, omdat de wiki weer fucked up was. Wmb prima zo zonder wiki OP, die wordt toch alleen maar steeds verneukt door gebanden. Maak een leuk plaatje voor in de OP en zet die er steeds in, veel simpeler.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet mijn fout, een of andere rotkakkerlak heeft die link verwijderd
Ook jou pwn ik digitaal!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:57 schreef afcajos het volgende:
7878 x bekeken , Hyver sinds 26-04-2007
Naam: Jos-edit-
Niet slecht met 214 vrindjes
Kom op IQMquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, mijn gegeil op Bt (waar heb je mij recently nog op haar zien geilen?) dient wel serieus genomen te worden en jouw soms haast stalkerig aandoende gegeil op Bt en more recently op TC niet? Puhlease.
als ik in mn middelbare schooltijd al hyves had, had ik er ook 350+. Dan was het gewoon een race om iedereen toe te voegenquote:
I will do my best, wait a minutequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja de TS van het vorige deel, omdat de wiki weer fucked up was. Wmb prima zo zonder wiki OP, die wordt toch alleen maar steeds verneukt door gebanden. Maak een leuk plaatje voor in de OP en zet die er steeds in, veel simpeler.
Die drollen waren eenmaligquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja de TS van het vorige deel, omdat de wiki weer fucked up was. Wmb prima zo zonder wiki OP, die wordt toch alleen maar steeds verneukt door gebanden. Maak een leuk plaatje voor in de OP en zet die er steeds in, veel simpeler.
Whehe, een oorlogswond vriend, althans; dat is wat ik de chicks vertelquote:
Ik heb geen race om iedereen toe te voegen. De mensen die dat doen hebben er 600 ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
als ik in mn middelbare schooltijd al hyves had, had ik er ook 350+. Dan was het gewoon een race om iedereen toe te voegenNu ben ik was zorgvuldiger met vriendjes en weiger ook met regelmaat luitjes
Och Vietnam veteraanquote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe, een oorlogswond vriend, althans; dat is wat ik de chicks vertel
Je gaat weer niet inhoudelijk op me in. Figures.quote:
Een oorlogswondquote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe, een oorlogswond vriend, althans; dat is wat ik de chicks vertel
Je was niet de enige die ermee liep te fucken, kennelijk is een OP in de wiki alleen geschikt voor serieuzere SC's.quote:
feyenoordquote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef Adelante het volgende:
De OP is het eerste dat sneuvelt, wat volgt.
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:01 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn outfit voor prom
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |