Oh, mijn gegeil op Bt (waar heb je mij recently nog op haar zien geilen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke reacties? Je moet niet alles serieus nemen joh!
Omdat ze lesbo is vind ze elk meisje dat langsloopt leuk?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, mijn gegeil op Bt (waar heb je mij recently nog op haar zien geilen?) dient wel serieus genomen te worden en jouw soms haast stalkerig aandoende gegeil op Bt en more recently op TC niet? Puhlease.
Gaarne.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hyver sinds 21-05-2007
moet je me pincode ook?
That's not the point, dear.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omdat ze lesbo is vind ze elk meisje dat langsloopt leuk?
Ja, omdat de users aldaar nog niet groot genoeg waren om zelf dingen te doen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
PUB SC styl0w.
Daar lieten we de modjes de OP erin zetten.
Tieten collectiequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:56 schreef gers het volgende:
wat is tc nu eigenlijk![]()
te lui om terug te lezen
+126 ongelezen pm's op fokquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:56 schreef BigKahuna het volgende:
kanker op hyves heb ik ook al 215 van die ongelezen kankerberichten
Je hebt iets op je neusquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:57 schreef afcajos het volgende:
7878 x bekeken , Hyver sinds 26-04-2007
Naam: Jos-edit-
Niet slecht met 214 vrindjes
Ja de TS van het vorige deel, omdat de wiki weer fucked up was. Wmb prima zo zonder wiki OP, die wordt toch alleen maar steeds verneukt door gebanden. Maak een leuk plaatje voor in de OP en zet die er steeds in, veel simpeler.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niet mijn fout, een of andere rotkakkerlak heeft die link verwijderd
Ook jou pwn ik digitaal!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:57 schreef afcajos het volgende:
7878 x bekeken , Hyver sinds 26-04-2007
Naam: Jos-edit-
Niet slecht met 214 vrindjes
Kom op IQMquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, mijn gegeil op Bt (waar heb je mij recently nog op haar zien geilen?) dient wel serieus genomen te worden en jouw soms haast stalkerig aandoende gegeil op Bt en more recently op TC niet? Puhlease.
als ik in mn middelbare schooltijd al hyves had, had ik er ook 350+. Dan was het gewoon een race om iedereen toe te voegenquote:
I will do my best, wait a minutequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja de TS van het vorige deel, omdat de wiki weer fucked up was. Wmb prima zo zonder wiki OP, die wordt toch alleen maar steeds verneukt door gebanden. Maak een leuk plaatje voor in de OP en zet die er steeds in, veel simpeler.
Die drollen waren eenmaligquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja de TS van het vorige deel, omdat de wiki weer fucked up was. Wmb prima zo zonder wiki OP, die wordt toch alleen maar steeds verneukt door gebanden. Maak een leuk plaatje voor in de OP en zet die er steeds in, veel simpeler.
Whehe, een oorlogswond vriend, althans; dat is wat ik de chicks vertelquote:
Ik heb geen race om iedereen toe te voegen. De mensen die dat doen hebben er 600 ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
als ik in mn middelbare schooltijd al hyves had, had ik er ook 350+. Dan was het gewoon een race om iedereen toe te voegenNu ben ik was zorgvuldiger met vriendjes en weiger ook met regelmaat luitjes
Och Vietnam veteraanquote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe, een oorlogswond vriend, althans; dat is wat ik de chicks vertel
Je gaat weer niet inhoudelijk op me in. Figures.quote:
Een oorlogswondquote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe, een oorlogswond vriend, althans; dat is wat ik de chicks vertel
Je was niet de enige die ermee liep te fucken, kennelijk is een OP in de wiki alleen geschikt voor serieuzere SC's.quote:
feyenoordquote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef Adelante het volgende:
De OP is het eerste dat sneuvelt, wat volgt.
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:01 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn outfit voor prom
[ afbeelding ]
zelfs om in te trouwen kan dat nietquote:Op woensdag 3 december 2008 00:01 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn outfit voor prom
[ afbeelding ]
look out for charlies in the tree'squote:
Jij vindt Bt gewoon leuk geef maar gewoon toe.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Je gaat weer niet inhoudelijk op me in. Figures.Maar houd dan ook gewoon je mond over mij en Bt.
EENSCHquote:Op woensdag 3 december 2008 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je was niet de enige die ermee liep te fucken, kennelijk is een OP in de wiki alleen geschikt voor serieuzere SC's.
KoP, week bij je ban.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef GeenKloonVanJordeeh het volgende:
Goedenavond lieve mensen!
Men, het niveau daalt hier ook. Sinds wanneer is hyves leuk men?
Ja, daarom ben ik hier idd.
Jouw modrechten.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:00 schreef Adelante het volgende:
De OP is het eerste dat sneuvelt, wat volgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Digitale liefdequote:Op woensdag 3 december 2008 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij vindt Bt gewoon leuk geef maar gewoon toe.
En ja ik heb me soms een beetje als een randdebiel gedragen tegenover haar, geef ik toe.
Wauw vet mooiquote:Op woensdag 3 december 2008 00:01 schreef BigKahuna het volgende:
Mijn outfit voor prom
[ afbeelding ]
Een meisje dat je via internet kent leuk vindenquote:Op woensdag 3 december 2008 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ja ik heb me soms een beetje als een randdebiel gedragen tegenover haar, geef ik toe.
NOOOOOOOEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!quote:
Tragisch, ik weet 'tquote:
Haha dat was slimquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jouw modrechten.daarom heb ik ook twee foraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dit is een prom outfit:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Dan ga je meeten en neuken.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een meisje dat je via internet kent leuk vinden![]()
![]()
Ben jij dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
daarom heb ik ook twee fora
[ afbeelding ]
Leuke skinny's.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
daarom heb ik ook twee fora
[ afbeelding ]
Like I said earlier: sommige FOK!kers mag ik meer dan anderen. Bt hoort bij die eerste categorie.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neen. Maar ik heb de outfit wel.quote:
Ze wil me, hè.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
IQM en Fascination zijn echt schattig.
Maatpak?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:08 schreef Zotheid het volgende:
Leuk hoor allemaal maar mijn mcGreoger pak heeft overduidelijk meer klasse.
Je hebt zo'n groen fluwelen jasje?quote:Op woensdag 3 december 2008 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Neen. Maar ik heb de outfit wel.
Alsof dat die 200 topics daarvoor compenseert!quote:Op woensdag 3 december 2008 00:08 schreef IQM het volgende:
Ga zoeken in de laatste tien topics en kom terug met overtuigende posts. I dare you.
Uiteraard.quote:
jup, green velvet jacket.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je hebt zo'n groen fluwelen jasje?
Joah maar ik ga nog groeien en shit, ik ben 17.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik ben een goede klant van de McG shop in Den Haag.
Kloont, week erbij.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:12 schreef afcajos het volgende:
Emimich, posten uit naam gebande, mag een maand nadenken over zijn daad.
Maatpakken zijn tof.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik ben een goede klant van de McG shop in Den Haag.
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:11 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben bij het curlen dusdanig op m'n arm gevallen dat ik 'm niet meer kan strekken nu.
Vor het eerst ben ik het met je eensquote:Op woensdag 3 december 2008 00:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Alsof dat die 200 topics daarvoor compenseert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |