quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:30 schreef cafca het volgende:
Ik vind het overigens best verontrustend dat ik bij belsen's vraag bijna alle Musicals herkende
Gewoon inzenden, beter een inzending met 1 antwoord, dan helemaal geen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:35 schreef Charmian het volgende:
Ik moet nog van alles inzendenen bij sommigen weet ik echt maar 1 antwoord of zo
Ik heb al mijn antwoorden ingestuurdquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Zullen we dan maar tot en met zondagavond 21.00 doen voor Peace en TSE?
Graag ja, want ik heb alleen nog maar wat antwoorden staan die ik voor de vakantie al had (en dat is voor slechts 2 vragen).quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Zullen we dan maar tot en met zondagavond 21.00 doen voor Peace en TSE?
Ik heb nu 3 antwoorden binnen, mag ik de punten die ik niet kan uitdelen zelf houden?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:23 schreef peaceman het volgende:
Inmiddels 2 ingestuurd, 3e bijna 'af', die van GP moet ik weer opnieuw beginnenBen de antwoorden die ik al had kwijt.
![]()
Probeer van alles nog wat in te leveren voor morgenavond 21.00 uur.
Moet je aan de jury vragenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 antwoorden binnen, mag ik de punten die ik niet kan uitdelen zelf houden?
Je hebt er in ieder geval goed aan gedaan om een tweede poging aan mijn vraag te wijdenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb al mijn antwoorden ingestuurd
Ik verwacht nog wel een paar antwoorden!
En dan nog zeggen "het is niet veel"quote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gambolputty, Ranja, Mark en Cafca hebben een berichtje
Die clips vond ik echt moeilijk, maar de meeste zijn echt van (ver) voor mijn tijd...quote:Op zondag 4 januari 2009 09:55 schreef Mark het volgende:
[..]
En dan nog zeggen "het is niet veel"![]()
Je zou de rest eens moeten zien....
Vanavond na 21 uur lijkt me.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:56 schreef Burnett het volgende:
Wanneer kan de uitslag bekend gemaakt worden?
Heb nu 5 inzendingen..., met enkele goede antwoorden goed kun je al punten halen..., voor de twijfelaars...
Vanochtend nog echt niet, misschien meegedaan aan de FOK serious request-actiequote:Op zondag 4 januari 2009 14:51 schreef ranja het volgende:
Hm placebeau heet ineens beregd. Nou ja.
In elk geval heb ik die ook net ingestuurd en daarmee heb ik volgens mij bij iedereen een antwoord ingeleverd, soms wat meer en soms wat minder compleet.
Nu naar Ekko
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |