1) Marieke - Jacques Brelquote:Op woensdag 3 december 2008 08:43 schreef Beregd het volgende:
[ afbeelding ]
Zingt:
1) ai![]()
, ik hield zoveel van je, tussen de torens van Brugge en Gent (5)
2) en, al wat ik had was jou en al wat jij had was mij (4)
3)heeft het licht gezien, ze vraagt kun jij nog dromen (2)
4) Ik zei, hallo, Vaarwel hart, lieve
, ik ben zo verliefd op jou (3)
5) Je rijdt te snel, kan je alstublieft zwijgen, ik bel de politie, als je niet stopt (3)
6), je moet je niet kwaad laten maken door hen, je bent het beste wat je kan (11 artiest)
7), jij zoet ding, je maakt me gek, ik moet terug naar jou, schat (5)
8),
,
, ik wil zo rap mogelijk met je trouwen, M, M, M, ik wil zo rap mogelijk met je trouwen (5)
9),
, men neeft je zo genoemd, je bent zoals de dame met de mysterieuze lach (7)
10) oh, Ik heb alles geprobeerd, je sleurde me weg van thuis, gewoon om niet alleen te zijn (7)
11) oh, je kwam en je gaf zonder te nemen, maar ik zond je weer weg (3)
12) oh,
, ze doet me denken aan een westers verhaal, opgegroeid in Spaans Haarlem (6)
13) Waar isgebleven, waar kan
nu zijn, ze zou me vandaag haar ja-woord geven (8)
wat te doen:
1 elk stukje tekst (al dan niet vertaald) komt uit een nummer over een zeker meisjebeginnend met een M , geef de titel en de originele uitvoerende artiest (punt per song, punt per artiest)
2 van die titel neem je de nde letter (n is het getal tussen haakjes), eenmaal doe je dat van de artiest., met die letters kun je een Muziekwoord maken (5 punten)
3 schiftingsvraag: bij gelijke stand: wie de meeste extra songs kan geven die in het rijtje passen wint. (andere titel, andere uitvoerende)
ah, juist, dat was Monster Magnetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef ranja het volgende:
Ik was een poosje met de vraag bezig geweest en toe keek ik even naar Popstars en daar begon een kandidaat Mandy van Barry Manilow te zingen. Ik dacht... he die tekst komt me bekend voor.
Marina was gewoon een gok vanwege het 3x achter elkaar noemenEigenlijk waren het vrijwel allemaal gokjes... ook Marieke, Gent en Brugge, dat zal wel Brel zijn dan. Mia van Gorki zat er vast bij, en er waren maar 2 of 3 waarbij de zoveelste letter 3 of minder was. Zo kom je al een heel eind
Had iemand het woord goed trouwens? En wat was dat?
nat king cole heeft er meer dan een maand de americaanse hitlijsten mee aangevoerd indertijdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:54 schreef ranja het volgende:
Mona Lisa wel, maar wie dat zong wist ik niet. Dacht dat er ook een belgische band was die een nummer met die titel had. Of was er een band die zo heette?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:33 schreef ranja het volgende:
Had iemand het woord goed trouwens? En wat was dat?
Geen wonder dat het niet geraden werd: je vroeg de 2e letter van Mia en de titel van Ricky Nelson is Hello Mary Lou, daar had ik dus een L als 3e letter. Probeer dat maar eens in Monster Magnet kwijt te rakenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:50 schreef Beregd het volgende:
ah, juist, dat was Monster Magnet
ja, j hebt gelijk, is wat misgelopenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Geen wonder dat het niet geraden werd: je vroeg de 2e letter van Mia en de titel van Ricky Nelson is Hello Mary Lou, daar had ik dus een L als 3e letter. Probeer dat maar eens in Monster Magnet kwijt te raken
Geen antwoord gehad van Newbie dus je was de enige...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef peaceman het volgende:
@ Burnett: was er nog iemand anders die Sunny Day Real Estate goed had?
Nee, je was niet de enige dus wellicht was ik niet helemaal duidelijk. Ik ben ook soepel omgegaan met de verschillende schrijfwijzen van Bon Jovi - Wanted dead or alivequote:
Eigenlijk jammerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, je was niet de enige dus wellicht was ik niet helemaal duidelijk. Ik ben ook soepel omgegaan met de verschillende schrijfwijzen van Bon Jovi - Wanted dead or alive
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |