abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2008 @ 15:19:32 #251
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_63726608
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:06 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ja ok, maar dat was in een later stadium.
In de Senaat van Texas is de wet aanvankelijk aangenomen met slechts één tegenstem (van de 31).
Tja prima dat zal, maar zoals ik zei, Texas is nou niet echt bepaald serieus te nemen, wat weer gestaafd wordt door het hooggerechtshof, want deze schoot die wet weer de vergetelijkheid in.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_63726722
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Semisane het volgende:

[..]

Tja prima dat zal, maar zoals ik zei, Texas is nou niet echt bepaald serieus te nemen, wat weer gestaafd wordt door het hooggerechtshof, want deze schoot die wet weer de vergetelijkheid in.
Akkoord.
Daggla zei "Dat doen ze zelfs in Texas niet", vandaar de relevantie van hun stemgedrag.
Als het aan alleen hun zelf lag zouden ze het doen (bij tweede veroordeling).
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63726731
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:18 schreef Zith het volgende:
Waarom komen mensen hier met argumenten?

Halcon geeft zelf geen argumentatie, maar verwacht dit wel van alle anderen (en nee Halcon, je OP is geen argumentatie).
Hij is aan het eten, komt zo terug.
pi_63726747
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:26 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hij is aan het eten, komt zo terug.
Laat hem een flesje wijn meebrengen.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_63726830
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:27 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Laat hem een flesje wijn meebrengen.
Halcon, als je dit leest, vino, pronto!
pi_63727042
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:30 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Halcon, als je dit leest, vino, pronto!
Vino tinto, por favor.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_63727628
quote:
Op woensdag 3 december 2008 14:23 schreef Gia het volgende:

[..]

5 tegen 4, ja.
Naja, in Texas wonen nou eenmaal meer conservatieve retards. Hence hoe close het lag.
Hier op FOK! is dat wat minder, vandaar dat alleen jij en Halcon echt voor zijn. .
-
pi_63728060
Ik ben opzich wel voor, maar enkel voor meervoudige moord, bijvoorbeeld voor seriemoordenaars. Dus niet dat je na 1 moord al eventueel de doodstraf kan krijgen. Zo maak je de kans ook kleiner dat een onschuldige veroordeeld wordt.

Dr. Daggla heeft wel een goed punt, eerst zal de algehele strafmaat omhoog moeten. Je kunt natuurlijk niet zo'n Volkert van de G 7 jaar laten zitten, en iemand anders ter dood veroordelen.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  woensdag 3 december 2008 @ 16:38:23 #259
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63728453
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:22 schreef Timmehhh het volgende:
Ik ben opzich wel voor, maar enkel voor meervoudige moord, bijvoorbeeld voor seriemoordenaars. Dus niet dat je na 1 moord al eventueel de doodstraf kan krijgen. Zo maak je de kans ook kleiner dat een onschuldige veroordeeld wordt.
Zoals Lucia de B. zeg maar? Die nu levenslang heeft (en eerst levenslang met TBS); maar aan wier schuld heel erg getwijfeld wordt.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_63728730
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:38 schreef Iblis het volgende:

[..]

Zoals Lucia de B. zeg maar? Die nu levenslang heeft (en eerst levenslang met TBS); maar aan wier schuld heel erg getwijfeld wordt.
dit is het probleem met mensen die een bepaalde emotie voelen en dan maar beginnen te roepen dat ze pro doodstraf zijn (maar wel alleen voor de ALLER ergste boeven...)

pi_63728851
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Naja, in Texas wonen nou eenmaal meer conservatieve retards. Hence hoe close het lag.
The U.S. Supreme Court, hence hoe belangrijk het is dat Obama wrs drie nieuwe rechters mag nomineren ipv McCain drie nieuwe retards.

ook slechts 5 van de 9 zittende rechters achten abortus niet in strijd met de grondwet bv
  woensdag 3 december 2008 @ 17:44:48 #262
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63730142
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
The U.S. Supreme Court, hence hoe belangrijk het is dat Obama wrs drie nieuwe rechters mag nomineren ipv McCain drie nieuwe retards.

ook slechts 5 van de 9 zittende rechters achten abortus niet in strijd met de grondwet bv
Dat abortusvraagstuk is door de Supreme Court op een opvallende manier opgelost, vind ik eigenlijk. Er is niet eens zozeer gesproken over de vraag: wanneer heeft een foetus recht op leven, maar wanneer heeft een vrouw recht op abortus. Roe v Wade is 7-2 aangenomen, maar daarna zijn er nog wat zaken geweest. Hoe dan ook, een van degenen die het niet eens was met Roe v Wade was dit niet omdat hij van mening was dat abortus fout was, maar omdat hij van mening was dat op deze manier het gerechtshof te zeer wetgevend werd. Hij achtte het constitutionele amendement niet sterk genoeg en vond dat het hof niet de staatswetten zo kon overrulen.

En dat is een federatie zoals de VS natuurlijk wel een belangrijk punt. En dat blijft ook zeer een spanningspunt. Inmiddels zijn er al wat staten met ‘triggerlaws’ die in werking treden zodra Roe v Wade overruled wordt die automatisch abortus in een staat legaal of illegaal maken.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 3 december 2008 @ 19:38:11 #263
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_63733277
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 22:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

DNA-tests.

Degene die mij 10 onterecht voltrokken vonnissen uit de VS kan noemen krijgt een fles wijn toegezonden.
Volgens mij is er in de VS een keer een laborante gearresteerd die fraudeerde met het DNA van verdachten. Een aantal gevangenen zijn op grond van de test waar zij mee werkte veroordeeld.

Ik kan niet zo snel vinden waar het bericht stond, mocht het me lukken, ik drink graag Zinfandel.

-edit- gevonden, maar dan in Australië. Stuur je even een PM voor de adresgegevens?

http://www.crimelink.nl/a(...)oste-zaken-heropend/
Non possumus non loqui
  † In Memoriam † woensdag 3 december 2008 @ 19:45:06 #264
230491 Zith
pls tip
pi_63733539
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:50 schreef Adamo144 het volgende:

[..]

dit is het probleem met mensen die een bepaalde emotie voelen en dan maar beginnen te roepen dat ze pro doodstraf zijn (maar wel alleen voor de ALLER ergste boeven...)

En dus kom je bij de Hitler figuren waardoor deze doodstraf niets zal veranderen in NL want er zijn niet echt veel Nederlanders in deze maatschappij die andere etnische groep bij duizenden in de oven stopt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_63733750
De doodstraf is een barbaars gebruik. Als je als samenleving van mening bent dat een mensenleven gerespecteerd moet worden, dan zul je ook het leven van een misdadiger moeten respecteren.
pi_63736442
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 23:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nergens beweer ik er tien te hebben gevonden, maar 9 is al te veel.
En ik heb bij de meeste het hele verhaal erbij gepost. Dus bek dicht en lezen voor je die debiele bek van je weer eens opentrekt .
Jij bent echt stoer.
pi_63736524
Daar is ie toch
pi_63736533
@NJ:

Ik heb het opgezocht en het gaat om Keith Coleman. Hij is destijds ter dood veroordeeld in Virginia vanwege de verkrachting en moord op zijn schoonzusje. Hij heeft tot in de executiekamer ontkend. In 1992 waren zijn laatste woorden "Hier wordt een onschuldige gedood" en "Wanneer mijn onschuld is bewezen zullen Amerikanen zich realiseren wat een onrecht de doodstraf is".

De gouverneur van Virginia (een Democrat overigens) heeft jarenlang geweigerd om toestemming te geven voor DNA-tests. Uiteindelijk kwam die test er toch en de uitslag was ondubbelzinnig: Keith Coleman was de dader!
pi_63736592
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hier op FOK! is dat wat minder, vandaar dat alleen jij en Halcon echt voor zijn. .
FOK is niet echt representatief voor de Nederlandse samenleving, net zoals Texas niet representatief is voor de Amerikaanse samenleving.

Ik denk dat er in Nederland best wel wat steun is. Ik zeg niet dat de steun 80 a 90% zal bedragen, maar 50% moet te halen zijn.
pi_63736632
quote:
Op woensdag 3 december 2008 16:22 schreef Timmehhh het volgende:

Dr. Daggla heeft wel een goed punt, eerst zal de algehele strafmaat omhoog moeten. Je kunt natuurlijk niet zo'n Volkert van de G 7 jaar laten zitten, en iemand anders ter dood veroordelen.
Daar heb je een punt, al is Volkert al veroordeeld en kun je dat niet met terugwerkende kracht aanpassen natuurlijk.
pi_63736711
Lekker gegeten Halcon?
pi_63736712
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:00 schreef Semisane het volgende:
Och ja...een land dat zijn eigen burgers vermoord, want laten we echt heel eerlijk zijn; daar komt het gewoon op neer, kan gewoon weg niet serieus worden genomen, geld ook over het justitieel systeem/apparaat van dat land/staat.

Overigens heb ik van de TS nog geen overtuigende cijfers gezien die aantonen dat de doodstraf afschrikwekkend werkt mbt criminaliteit.
In iedergeval heeft bijvoorbeeld Amnesty International daarover niks gevonden, sterker nog, ze stellen dat:
[..]

Waarbij ik wel moet aangeven dat Amnesty International geen enkele bron aangeeft en daar dit clubje uiteraard niet te vertrouwen is, zal dit helaas ook niet tellen in deze, oh zo boeiende discussie.
Wat ik al zei: of het afschrikwekkend is of niet weet niemand en blijft gissen, maar het is ook niet zo relevant.

Als je een moordenaar executeert, dan red je onschuldige levens. En als dat niet zo mocht zijn, dan heb je een moordenaar geexecuteerd. What´s the problem?
pi_63736737
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Lekker gegeten Halcon?
Ja hoor en daarna gezellig wat wezen shoppen en lekker geslapen.
pi_63737206
ben jij trouwens gelovig Halcon?
pi_63737381
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ben jij trouwens gelovig Halcon?
Is dat relevant in deze?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')