Dankquote:Op woensdag 3 december 2008 22:04 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hors_Cat%C3%A9gorie![]()
tsss!
Mjah als er flink geklommen is heb je meestal ook wel een leuke afdaling!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef Tokamak het volgende:
[..]
in zn totaliteit wel ja, In oktober was t helemaal om te huilen soms
Moet je op google finance ns terugscrollen tot pakweg 10 oktoberquote:Op woensdag 3 december 2008 22:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Mjah als er flink geklommen is heb je meestal ook wel een leuke afdaling!
Dat is het voordeel van het hooggebergte
Erg lang vertoeven ze daar nooit
quote:
Vandaar die heuvels natuurlijk, lance is weer in training....quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Moet je op google finance ns terugscrollen tot pakweg 10 oktoberDaar krijg je zelfs Lance niet overheen
Deze ongelimiteerde EPO-renner klautert met z'n helikopteraangedreven fiets van de ene top naar de nog absurdere Hors Categorié, bijgestaan door z'n PPT-tourploeg.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Ongelooflijk dat deze hardrijder nog niet gepakt is inderdaad. Check die grijns.
Je zou haast gaan vermoeden dat hij met alle macht beschermd wordt door zijn nationale bond.
die meeste van die bergen heb ik al eens beklommen.per fiets....quote:Op woensdag 3 december 2008 22:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dank
Ik kijk enkel voetbal, en dan ook nog enkel de samenvattingen... Wielrennen is saai
Ze staan nu nog steeds hoger dan in 2006, dus ik zou er nog geen stuiver voor geven. Bovendien vallen de orders helemaal stil natuurlijk ivm de grote crisis.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:11 schreef slap het volgende:
De beurs schijnt te overdrijven. Wat zou in deze tijd een koopwaardige aanschafprijs zijn van Smit?
en op basis waarvan?quote:Op donderdag 4 december 2008 09:39 schreef pberends het volgende:
AEX lijkt er opeens zin in te hebben met een plusje van 1,5%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |