Bron?quote:Op donderdag 11 december 2008 18:08 schreef paddy het volgende:
Politie zegt niet uit te sluiten dat er nog meer babylijkjes gevonden zullen worden
Dat weet je dus nog helemaal niet, misschien was ze zwanger van een familielid? Te vroeg geboren? Er zijn zoveel mogelijkheden..quote:Op donderdag 11 december 2008 18:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met geschiftheid of iets in die zin..
Ik ben dat ook gehoord in één van de journaals of Hart van Nederland, ben ik ff kwijt. Maar de Volkskrant schrijft: "Het onderzoek naar de dood van de twee baby’s is in volle gang. De politie heeft op diverse plaatsen in de gemeente Enschede zoekingen gedaan. De politie is op zoek naar de placenta en andere sporen. Zij gaat er nu niet van uit dat er nog meer babylijkjes zijn verborgen."quote:
Vanmiddag op journaal (tv)gehoord terwijl ik aan het typen was. Dacht rtl7. Had het erbij moeten vermelden. Mijn excusesquote:
Vanmiddag zeiden ze anders. Alhoewel dat natuurlijk wel een reporter was. Toen sloot de politie meerdere lijkjes niet uit.quote:Op donderdag 11 december 2008 19:45 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik ben dat ook gehoord in één van de journaals of Hart van Nederland, ben ik ff kwijt. Maar de Volkskrant schrijft: "Het onderzoek naar de dood van de twee baby’s is in volle gang. De politie heeft op diverse plaatsen in de gemeente Enschede zoekingen gedaan. De politie is op zoek naar de placenta en andere sporen. Zij gaat er nu niet van uit dat er nog meer babylijkjes zijn verborgen."
of dwang door vriendlief, maar goed idd maar ff afwachtenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:34 schreef deedeetee het volgende:
Tot er meer info naar buiten komt houd ik 't op een gekte
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:54 schreef el_godi het volgende:
Buren merkten niets aan moeder 'baby Enschede'
Enschede - Niemand zegt ooit wat aan haar te hebben gemerkt.
"Zelfs de vader van haar vriend wist van niets", zo zegt een overbuurvrouw. "Vorige week nog is zijn zoon met zijn vriendin bij hem wezen eten. Bron: Telegraaf.nl
De mensen om haar heen hadden dus wel vermoedens.quote:Vermoedelijke moeder studente geschiedenis ( 11-12-2008 18:58:57 )
De vrouw die is opgepakt na de vondst van het eerste babylijkje in Enschede is een 23-jarige studente.
De vrouw woonde in Enschede samen en stond ingeschreven bij de faculteit geschiedenis in Nijmegen. De vrouw is dinsdag opgepakt en vermoedelijk de biologische moeder van de gevonden baby. Volgens mensen die haar kenden probeerde ze haar zwangerschap met smoezen geheim te houden.
kan een eerdere zwangerschap zijn hequote:Op zaterdag 13 december 2008 10:16 schreef Gia het volgende:
Als de eerste baby haar eigen kind was en het was geen tweeling, dan moet er toch iemand een baby missen!!
quote:DNA Baby was van moeder http://marikehermens.hyves.nl/fotos/Marike Hermens.
zaterdag 13 december 2008 | 10:35 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 13 december 2008 | 10:36
ALMELO/ENSCHEDE Het DNA van het eerste babylijkje dat onlangs in Enschede werd gevonden, komt overeen met dat van de verdachte moeder, de 23-jarige Marike H. Dat meldt het Openbaar Ministerie (OM) op basis van onderzoek door het Nederlands Forensisch Instituut (NFI).
In de loop van volgende week moet duidelijk worden of dit ook geldt voor het tweede lichaampje. Het NFI denkt woensdag een DNA-onderzoek en de sectie te hebben afgerond. Sectie op de eerste baby wees uit dat het om een jongetje ging dat heeft geleefd. Het OM gaat ervan uit dat Marike H. ook de moeder is van het tweede kind, omdat zij de plaats kon aanwijzen waar het lag.
Betrokkenen vertellen over Marike H. in de krant van zaterdag.
- verwijderd op verzoek -quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:39 schreef Re het volgende:
[..]
of dwang door vriendlief, maar goed idd maar ff afwachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |