Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
dat is te privéquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op? Posten!
Dat zei Chris, dat heb ik echt niet gezegd. Wijn is best lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij vond wijn voor mietjes
Ik weet zeker dat jij hebt gezegt dat Wijn, Malibu Cola en dergelijke mixen voor mietjes zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zei Chris, dat heb ik echt niet gezegd. Wijn is best lekker
Malibu cola en mixjes zijn gewoon voor mietjes. Wij is lekker.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij hebt gezegt dat Wijn, Malibu Cola en dergelijke mixen voor mietjes zijn.
Als jij je vriendinnetje eens uitnodigt thuis, kom ik ook wel een wijntje meelurkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer wijn drinken dan?
* -_Guitarist_- zwaait Remco uit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
maar nu ben ik weg voor de rest van de avond, * ReMcOrE spreekt jullie morgen weer![]()
Doeiiquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
maar nu ben ik weg voor de rest van de avond, * ReMcOrE spreekt jullie morgen weer![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij je vriendinnetje eens uitnodigt thuis, kom ik ook wel een wijntje meelurken
Echt wel. Ik ben niet gek ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Malibu cola en mixjes zijn gewoon voor mietjes. Wij is lekker.
Ik heb dat werkelijk niet gezegd
Wijn is voor vrouwen en van die mannen die met de benen over elkaar zitten, inclusief bril op en uitvallend haarquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Malibu cola en mixjes zijn gewoon voor mietjes. Wijn is lekker.
Ik heb dat werkelijk niet gezegd
Nooit gehad eigenlijk, alleen safari jus toen ik een jaar of 14 was.quote:
quote:
Ik dronk nog wijn op het terras in de stad toen Chris m'n avond verpeste.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben niet gek ofzo
Echt een typische beschrijving voor mij jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wijn is voor vrouwen en van die mannen die met de benen over elkaar zitten, inclusief bril op en uitvallend haar
Doe dat eensquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahahaha
Komt goed, ik zal eens wat regelen.
Kan ik mij eerlijk waar niet herinneren, wel dat jij dat zei wat ik net zei.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dronk nog wijn op het terras in de stad toen Chris m'n avond verpeste.
Op het kale en de bril na klopt ie wel....quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Echt een typische beschrijving voor mij ja
Hmpf. Dat is niet lief.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het kale en de bril na klopt ie wel....
Je zou soms denken van welquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit ik met mijn benen over elkaar?
quote:Lijkje van kind gevonden in Enschede
In Enschede is het levenloze lichaam van een kind gevonden.
Het Team Grootschalige Opsporing van de politie Twente is begonnen met een onderzoek. Dit team bestaat uit 18 politiemedewerkers. Waar het kinderlijkje is aangetroffen heeft de politie niet bekend gemaakt.
Wtf?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zou soms denken van wel
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Enschede, lijkt me.quote:Waar het kinderlijkje is aangetroffen heeft de politie niet bekend gemaakt.
Ik vind je ook lief hoor!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jullie me allemaal lief vinden enzo
Nu Daniël nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Ja maar... Hij was gewoon wel goedquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik vind je ook lief hoor!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik reserveer de achterkant.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:40 schreef Blawh het volgende:
TT voor #109, Waar David aan alle kanten gepwnd wordt.
Achja. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die weten dat ik totaal geen homo of iets dergelijks benquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:40 schreef Blawh het volgende:
TT voor #109, Waar David aan alle kanten gepwnd wordt.
Ik de voorkant!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
passie met dubbelfrisss ookquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:40 schreef Oldenzaal het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Het werd me er iets te benauwd.quote:
Je hoeft je er niet voor te schamen, het is geen ziekte.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die weten dat ik totaal geen homo of iets dergelijks ben
Dude, wtfquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen, het is geen ziekte.
Je ontkent iets te hard... volgens mij ben je homo.quote:
Of wel, meteen die nare kwaaltjes verklaard...quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen, het is geen ziekte.
Ik kan ze natuurlijk ook van jou hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of wel, meteen die nare kwaaltjes verklaard...
Hepatitis C.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of wel, meteen die nare kwaaltjes verklaard...
Ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan ze natuurlijk ook van jou hebben
Welke vraag?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hebben ze toch antwoord gekregen op hun vraag van 50 topics geleden ofzo
Of jullie in dat ene beroemde lijstje moesten, ofzoquote:
Dus gewoon meespelen word gezien als een bevestiging?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of jullie in dat ene beroemde lijstje moesten, ofzo
Ooh, dat lijstje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of jullie in dat ene beroemde lijstje moesten, ofzo
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus gewoon meespelen word gezien als een bevestiging?
WTF!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef Rikketik het volgende:
Wtf, rare ad:
Hepatitis C - ¤118.00
Ophalen in de dichtsbijzijnde winkel of goedkoop thuisbezorgd!
OMG! Als in, ik wil wraak op m'n ex?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef Rikketik het volgende:
Wtf, rare ad:
Hepatitis C - ¤118.00
Ophalen in de dichtsbijzijnde winkel of goedkoop thuisbezorgd!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus gewoon meespelen word gezien als een bevestiging?
Whehe, sorryquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, komop zeg. Neem mij niet zo serieus alsjeblieft
Daarom zet ik er ook bij dat ik me verlaag tot... Ik vind Rosanne wel leukquote:
Nog slechtere zaakquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zet ik er ook bij dat ik me verlaag tot... Ik vind Rosanne wel leuk
Ja, maar de liedjes zijn best te luisteren!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:04 schreef Rikketik het volgende:
Nick en Simon, zijn dat niet die inteeltfiguren uit Volendam?
Ieder z'n ding.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, maar de liedjes zijn best te luisteren!!
Ik vind het paupermuziek.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, maar de liedjes zijn best te luisteren!!
Ieder z'n ding...quote:
Hihi, je zei klit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef Samzz het volgende:
Ik love mijn haar...Het knupt niet, het klit niet, is lang, zacht, ruikt lekker en glanst!
Whoeja!
Mwoah, dat gaat hem ook niet worden. Beter dan Nick en Simon though.quote:
Zo traag, soft en dromerig. Niet mijn ding.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mwoah, dat gaat hem ook niet worden. Beter dan Nick en Simon though.
Best. song. evah:
Kan ik me iets bij voorstellen, je moet er van houden. Ik vind het altijd zo mooi om naar de lyrics van dit soort nummers te luisteren en die op je eigen manier te interpreteren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo traag, soft en dromerig. Niet mijn ding.
Hoezo bestaan ze nog?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bestaan ze nog?![]()
Maar niemand is dus naar de '80 & '90 party geweest?Was nl. tof
Nou, eigenlijk heb ik er niets meer van gehoord sinds Lowlands 1999. Maar ze zijn dus nog volop aan het toeren. Wat kost het om ze te boeken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:24 schreef Samzz het volgende:
Hoezo bestaan ze nog?![]()
Ze zijn echt super en worden alleen maar beterin Januari een groot feest in Uden!
Ik heb geen idee...quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk heb ik er niets meer van gehoord sinds Lowlands 1999. Maar ze zijn dus nog volop aan het toeren. Wat kost het om ze te boeken?
* Even op Youtube zoekt
* Maar eens gaat babbelen met bepaalde organisatorenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee...Weet wel dat ze machtig mooie feestjes maken!
WELKE ORGANISATOREN?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
* Maar eens gaat babbelen met bepaalde organisatoren
Ik zit net op Youtube naar BZB nummers te luisteren en het gaat voornamelijk over bier. Dus wat denk je? School- en Volksfeest in Goor natuurlijkquote:
Als je Koning Pinteman en Je hoeft niet te gaan Krat luistert heb je wel gelijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zit net op Youtube naar BZB nummers te luisteren en het gaat voornamelijk over bier. Dus wat denk je? School- en Volksfeest in Goor natuurlijk
Verderquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je Koning Pinteman en Je hoeft niet te gaan Krat luistert heb je wel gelijkNooit meer nuchter ook wel...
Maar verder
Ja oke... maar die worden niet gezongen lifequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verder
Hertog Jan
Café
Dorpscafé
Slijterij
Verdrinken Of Verdringen
Bij Annie's in de kroeg
Ik ga BZB voorstellen bij één van de organisatorenHelp jij me herinneren
Als ze George Baker kunnen veroorloven dan moet BZB toch ook kunnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:54 schreef Samzz het volgende:
En ja, ik gooi er wel een paar keer een BZB nummer door. Maar, ik denk niet dat ze goedkoop zijn...
George - Una paloma blanca - Baker? Whehehequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ze George Baker kunnen veroorloven dan moet BZB toch ook kunnen
Juist. Inmiddels heb ik al prijsindicaties, dus ik weet nu wel zeker dat de kosten het probleem niet zijn. En anders weet ik nog een evenement die daar wel oren naar heeftquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
George - Una paloma blanca - Baker? Whehehe
Doet me denken aan de periode bij Zak in Uelsen. Mooie tijdquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En als het goed is komt Iron Maiden komend jaar weer in Nederland
Nee....quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Komen daar nog steeds nieuwe CD's van uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was erbijquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:10 schreef Rikketik het volgende:
Dit jaar waren ze toch ook al op de TT in Assen? Ik was er niet bij, maar moet tof geweest zijn met die volle maan.
Komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was erbijHet was geen volle maan, maar een maansverduistering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Bob-B het volgende:
Kijk mensen, het beste ooit uitgebracht door bitte ein beat:
http://www.deazd.nl/sub/plugins/p13_download_manager/getfile.php?categoryid=20&p13_sectionid=3&p13_fileid=9
Tot op heden één van mijn favo's!
Ik wandelde hier ook binnen met een 'Hai' dus ik ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:20 schreef Fems het volgende:
Vonden jullie mijn Haiii niet heerlijk homo-achtig?
(zo spreek ik hem uit in mijn gedachten)
I seequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:24 schreef Fems het volgende:
Let op de i - tjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik helaas niet, was uitverkocht voordat ik kaartjes kon regelenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:22 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Absolutely
Er gaan mooie dingen gebeuren vanavond
Dat is gewoon eigen schuld dikke bult.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik helaas niet, was uitverkocht voordat ik kaartjes kon regelen![]()
maar je hebt gelijk, vanavond gaan we 3 punten halen en de volgende ronde veilig stellen
nope, dat is het nietquote:Op woensdag 3 december 2008 09:31 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon eigen schuld dikke bult.
helden CD's zijn dat, ik heb ze alle 10quote:
helaas niet, het is bij 10 gebleven, die kwam jaartje of 3/4 geleden uit...quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Komen daar nog steeds nieuwe CD's van uit?
Ard Und Jorn - 16, ook een BEB klassiekerquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:17 schreef Bob-B het volgende:
Kijk mensen, het beste ooit uitgebracht door bitte ein beat:
http://www.deazd.nl/sub/plugins/p13_download_manager/getfile.php?categoryid=20&p13_sectionid=3&p13_fileid=9
Tot op heden één van mijn favo's!
dan ga ik eens even zoeken hoe ik die aan kan gaan vragenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:38 schreef Lamzak_ het volgende:
Dus jij stelt dat je niemand kent met een club/seizoenskaart? Daar waren namelijk 4 kaarten per stuk op te koop.
Daarnaast kun je al lange weer een clubkaart aanschaffen, dit was wel NADAT schalke was uitverkocht, maar sinds die tijd hebben 2 bekenden van me alweer een clubkaart aangeschaft. Dit weet ik 100% zeker
Gewoon bij de oude hoofdingang naar binnen en zeggen dat je clubkaart met uitkaart aan wil vragen, zo klaarquote:Op woensdag 3 december 2008 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan ga ik eens even zoeken hoe ik die aan kan gaan vragen![]()
![]()
en wist ook niet helemaal precies wanneer die verkoop nou was, anders had ik inderdaad wel iemand met een seizoenskaart aan kunnen schieten
bij dat zwarte hek bedoel je? en wat kost uitkaart?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:05 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Gewoon bij de oude hoofdingang naar binnen en zeggen dat je clubkaart met uitkaart aan wil vragen, zo klaar
Dan ga ik ook, gaat mn 7e keer Maiden wordenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is übergaafZou betekenen dat ik ze voor de 3e keer zou zien!
Whehe neej, want ik heb wel een supporters club cardquote:
quote:
maarmaarmaar, ik ga er 1 aanvragenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe neej, want ik heb wel een supporters club card!
troost je: http://www.tvgids.nl/prog(...)Twente_-_Schalke_04/quote:Op woensdag 3 december 2008 11:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil vanavond ook naar de Veste, maar dan moet ik eerst 3 uur in de auto zitten
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
troost je: http://www.tvgids.nl/prog(...)Twente_-_Schalke_04/
1. Enschede is vanavond een grote bende, met +/- 3000 schalke fansquote:Op woensdag 3 december 2008 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
morgenavond maar ff naar Enschede denk ik, spieken naar een nieuwe telefoon
en dan zaterdag ff langs de Veste voor zo'n club/uit-kaart
Met een bordje?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:13 schreef Lamzak_ het volgende:
Uitkaart kost niets, wordt alleen een foto van je gemaakt met een bordje, het is een toevoeging op je clubkaart, dat als ze je clubkaart scannen ook je foto zien.
haha, ja, met een bordje, waar ook het relatienummer op staat.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met een bordje?
Heb ik nooit hoeven te doen, pasfoto was genoeg.
1. ik zei morgenavondquote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
1. Enschede is vanavond een grote bende, met +/- 3000 schalke fans
2. SSU is alleen doordeweeks open
1. Sorryquote:Op woensdag 3 december 2008 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1. ik zei morgenavond
2. je hebt gelijk, andere dag zoeken danvrijdag op school in Enschede, maar duurt tot half 4 en SSU is om 16.00
gesloten i.v.m. Sinterklaas
stiekem Heracles fan??quote:Op woensdag 3 december 2008 13:27 schreef Lamzak_ het volgende:
ik was net vergeten mijn zwart-wit gestreepte shirt aan te doen
Nog 10 voor de 1500quote:Op woensdag 3 december 2008 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
15.246e keer dat ik FOK! bevuil
[..]
zeg dat dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Dagcijfers.Brutal. Fucking. Metal.
Ga dan naar huis manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leed dat surprise heet. Nah stiekem is het best leuk want niemand rekent dit jaar op surprises en ik maak er drie.
There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal niks, op 't moment.
ik kan dus niet synchroniseren, omdat ik de telefoon niet aan kan zetten; dus dat lijkt op een uitzichtloze situatiequote:Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
U kunt doormiddel van de Sony Ericsson PC Suite synchroniseren met outlook, echter dient hiervoor het toestel aan te staan. Als u het toestel niet krijgt opgestart is het niet mogelijk contacten te synchroniseren. U kunt wel een software update uitvoeren als het toestel uit staat. Echter gaan dan inderdaad de gegevens verloren.
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef MinderMutsig het volgende:
OK, dat emmertje van 2 liter is een emmertje van 4 liter en dan krijg je een heel foute mengverhouding als je plaksel gaat maken.![]()
We beginnen dus nóg een keer opnieuw.
Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leed dat surprise heet. Nah stiekem is het best leuk want niemand rekent dit jaar op surprises en ik maak er drie.
Je moet inderdaad het plaksel wel goed mengen anders werkt het niet mooi.
Mannen en voetbal.... Als er een vrouw naakt langs zou lopen zouden ze het niet merken
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
blijkbaar was je niet zo braaf als je zelf dachtquote:Op woensdag 3 december 2008 18:40 schreef Samzz het volgende:
Volgensmij bestaat Sinterklaas niet... Als ik al geen pepernoten krijg, zo braaf als ik ben...
Damn
Ja maar dat snotjoch van de buren kreeg welquote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijkbaar was je niet zo braaf als je zelf dacht
* Blawh plundert een zak chocopepernoten.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:40 schreef Samzz het volgende:
Sinterklaas was er vandaag en ik kreeg niet eens een handje pepernoten
* ReMcOrE graait ook nog even in zijn bakquote:Op woensdag 3 december 2008 18:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
* Blawh plundert een zak chocopepernoten.
Nouquote:Op woensdag 3 december 2008 18:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
* Blawh plundert een zak chocopepernoten.
Hij heeft je vast niet gezien.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:40 schreef Samzz het volgende:
Volgensmij bestaat Sinterklaas niet... Als ik al geen pepernoten krijg, zo braaf als ik ben...
Damn
Ik vind roze zo lekker hoerigquote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb twee nieuwe lippenstiften. Ik heb zo een flinke collectie kwa roze
Ik heb beschaafd rozequote:Op woensdag 3 december 2008 20:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind roze zo lekker hoerig
quaquote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb twee nieuwe lippenstiften. Ik heb zo een flinke collectie kwa roze
Pics, jetzt.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Feest in de Veste! Twente is door naar de volgende ronde!![]()
skipahoiquote:
je zet me aan het denkenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:14 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb hem 3x achter elkaar gekeken
Nathaliequote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb met de wii gespeeld, getreint en vanavond gewerkt.
heb nu met mariokart bij alle cups in de 50cc klasse goud gehaald
dank jequote:
is die hetzelfde als op de wii?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niice.
Op mijn DS heb ik m al helemaal uitgespeeld.
Wij moeten een keer online tegen elkaar racen!quote:Op donderdag 4 december 2008 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb met de wii gespeeld, getreint en vanavond gewerkt.
heb nu met mariokart bij alle cups in de 50cc klasse goud gehaald
ben je in het stadion geweest?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:06 schreef Lamzak_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
mijn vriendin heeft geen online verbinding met dat dingquote:Op donderdag 4 december 2008 00:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wij moeten een keer online tegen elkaar racen!
Vriendin USB-connector voor Sinterklaas geven?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn vriendin heeft geen online verbinding met dat ding
Ik vroeg me al af wanneer iemand erachter kwamquote:Op donderdag 4 december 2008 00:12 schreef Rikketik het volgende:
En Nathalie, mag je überhaupt wel meer dan één keer stemmen in dat stemtopic voor Sint ava's?
Zolang je MM op één blijft zetten...quote:Op donderdag 4 december 2008 00:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer iemand erachter kwam![]()
Ssht!
Daar doe ik het ook voorquote:Op donderdag 4 december 2008 00:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zolang je MM op één blijft zetten...
neuhquote:Op donderdag 4 december 2008 00:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Vriendin USB-connector voor Sinterklaas geven?
Maar het gaat toch allemaal om multiplay bij de Wii?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh
zo vaak zit ze er zelf niet achter.
en ik mag er nauwelijks achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |