quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Omdat Remco zo zeurt
Krijgt hij van de Piet een anale beurt
Hij kan zn billen niet meer samenknijpen
Dus moet ie de Sint maar pijpen
Zo?
Whehehequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sinterklaas is een oude wijze man
Zeggen ze, maar daar klopt niets van!
Zo'n wijze man gaat toch niet van Spanje naar Nederland?
Hier heb je sneeuw, in Spanje heb je zand!
mwuahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De Sint had geen broertjes of zusjes,
Nu wil hij als raspedofiel van al die kleine kindertjes zijn kusjes
Liefde kreeg hij niet,
Daarom zijn liefdesrelatie met Zwarte Piet
Aandacht was aan hem niet besteedt,
Daarom loopt Zwarte Piet met een uitgescheurde reet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
hier moet jij je beroep van maken kerel, gedichten schrijven voor mensenquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nathalie ging met dat rijmpje toch echt over de lijn,
Deze grap resulteert voor haar in veel pijn.
De Sint is groot geschapen, zo vertelde Piet,
Dus passen in Nathalie, doet 'ie niet!
Hehehehequote:Op dinsdag 2 december 2008 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier moet jij je beroep van maken kerel, gedichten schrijven voor mensen
Ik ben niet bang voor die oude nazi.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
laat de Sint dit niet lezen kindertjes!!
jawohl Herr Sint!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor die oude nazi.
John Cleese, geniaal.quote:
nee, denk niet dat schoonmoeders blij wordt van grappen over anale/kinder-seksquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog wat ideeën opgedaan van mijn gedichtjes?
Niet? Wat een watjequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, denk niet dat schoonmoeders blij wordt van grappen over anale/kinder-seks
Ohquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:14 schreef Oldenzaal het volgende:
Het valt de Sint zwaar tegen,
Dat San diefstal wil plegen.
Ze maakt zich er makkelijk vanaf
En je weet het:
Stoute kindjes verdienen straf!!
[ afbeelding ]
Mijn pa zou me voor ik weet niet wat uitmaken denk ik.... en die gedichten zijn niet zo geschikt wanneer er ook kleine kinderen bij zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet? Wat een watje
De mijne zou dubbel liggen van het lachen
ik heb al grappen over drank en over guppiesquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet? Wat een watje
De mijne zou dubbel liggen van het lachen
Hehehehe. Ik denk dat mijn moeder het ook niet grappig zou vinden, eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa zou me voor ik weet niet wat uitmaken denk ik.... en die gedichten zijn niet zo geschikt wanneer er ook kleine kinderen bij zijn
* -_Guitarist_- bevestigt de bevestigde bevestiging.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE bevestigt de bevestiging van Guitarist
Whehehequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb al grappen over drank en over guppies
Whehehe, mijne niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ex-schoonmoeder zou het ook alleen maar geiniger hebben gevonden
Ik vind het fijn dat jullie me allemaal lief vinden enzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE bevestigt de bevestiging van Guitarist
Mijn ouders hadden het daarentegen echt NIET grappig gevonden. Die zouden me haske boos aankijken.quote:
Wanneer gaan we weer wijn drinken dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat jullie me allemaal lief vinden enzo
Nu Daniel nog
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden het daarentegen echt NIET grappig gevonden. Die zouden me haske boos aankijken.
Jij? Wijn?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer wijn drinken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |