Ja, dan gaan de views van dat topic helemaal snel omhoog... prachtig topic wat heel veel aangeklikt wordt, maar waar niemand in reageert. Dat itt topics met een vrouwelijke TS....quote:Op woensdag 17 december 2008 22:36 schreef Fogel het volgende:
Hee flipsebel, iemand zoekt een reisgenoot: Help ik wil op vakantie, maar hoe?
Volgens mij ging die toch met UIO op stap? Misschien toch wel naar Buenos Aires als ik UIO´s reisplannen voor 2009 zag? Maken we er gelijk een meet van. Met stroopwafels graag (niet voor mij, voor mijn aanstaande)quote:Op woensdag 17 december 2008 22:36 schreef Fogel het volgende:
Hee flipsebel, iemand zoekt een reisgenoot: Help ik wil op vakantie, maar hoe?
Wat een prutser zeg.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Kom dit topic nu pas tegen: 5 minuten
Dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef k_man het volgende:
Nu we het toch over Afrika hebben; ik denk dat zoiets me wel wat lijkt;
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een kwestie van prioriteiten UIO. En keuzes. En soms is het best moeilijk om te kiezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is nou het probleem hè. Zo veel te zien. Zo veel mogelijkheden.
Dobbelen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is een kwestie van prioriteiten UIO. En keuzes. En soms is het best moeilijk om te kiezen.
Dat ga ik wel weer eens doen als ik me echt ga vervelen. Of als safarikleding weer in de mode komt / bij m'n leeftijd gaat passen.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:08 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Over vijf minuten ga ik van huisquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef Fogel het volgende:
Nog drie kwartier en dan ga ik naar huis
Ja maar!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef Liejannuh het volgende:
Het is een kwestie van prioriteiten UIO. En keuzes. En soms is het best moeilijk om te kiezen.
Oh, dus je hebt in Zuid Afrika ook andere dingen gedaan dan game drives? Waarom ga je er dan van uit dat een reis door Zuidelijk Afrika enkel zou bestaan uit een paar weken lang game drives?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef DutchTrain het volgende:
OK, eerlijk gezegd vond ik de game drives in Zuid Afrika wel heel erg leuk, maar dan wel voor een paar dagen, niet een paar weken. Ontspannend is het wel.
In de route op het plaatje zie ik geen (grote) steden en vooral woestijn, strand en een stukje bergen... dus wat zou je anders moeten doen dan rondrijden in safaritrucks, eten, drinken en slapen ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:05 schreef k_man het volgende:
Oh, dus je hebt in Zuid Afrika ook andere dingen gedaan dan game drives? Waarom ga je er dan van uit dat een reis door Zuidelijk Afrika enkel zou bestaan uit een paar weken lang game drives?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |