Kayak of cheaptickets.com Maar meestal is het goedkoper om een open jaw ticket te kopen en tussen de andere steden met de trein of een low-cost maatschappij te reizen. Ligt er dus maar net aan waar je moet zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:52 schreef Fogel het volgende:
Welke bookings-engine gebruiken jullie over het algemeen als je een vliegreis met meerdere bestemmingen wil maken? (De bedoeling is om 2 a 3 dagen in 1 stad te zijn en vervolgens naar de volgende stad te vliegen en daar 2 a 3 dagen verblijven en vanaf daar naar huis en dat dan als 1 ticket boeken).
Bedankt voor de tip. Als het alleen het toetsenbord zou zijn....quote:Op woensdag 17 december 2008 21:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tip: til het toetsenbord op, draai het om en tik er twee keer mee op tafel
Sollyquote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ieuw! Ieuw! Ieuw!
Gatverdamme DutchTrain!
Bewijzen, linkjes, foto'squote:Ik heb het geheim van K_man ontdekt.
K_man is eigenlijk Martijn en Annemarie!
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Halcon het volgende:
Bedankt voor de tip. Als het alleen het toetsenbord zou zijn....
En wie zijn Martijn en Annemarie?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het geheim van K_man ontdekt.
K_man is eigenlijk Martijn en Annemarie!
Dat stond op het naambordje bij het huis van K_man!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:04 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de Oost-Europa tips.
[..]
En wie zijn Martijn en Annemarie?
Yepz, en het was helemaal niet eng!quote:
Hmm. Verdachtquote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
Dat stond op het naambordje bij het huis van K_man!
Echt waar! Zelf gezien!
Als je een beetje goede stalker bent, heeft hij er niks van gemerkt en kan er dus niks van vindenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Yepz, en het was helemaal niet eng!
vond ik dan, ik weet natuurlijk niet wat K_man vond!
Je had toch wel appeltaart meegenomen ?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
Als je het goed doet, dan ziet hij je niet natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |