Ach, ik heb in januari 4 weken op de bank gezeten. En dat was zelfs nog in mijn proeftijdquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:28 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de kriebels als het meer dan 3 weken duurde.
Dan nog liever een paar kruimelklusjes van een paar weken in Utrecht, Amsterdam of Maastricht.
Zo'n klusje in Maastricht had me bijna een klus van 9 maanden in Zwitserland opgeleverd.
Die ging helaas niet door.
Maar goed dat was een vorige dip.
Nu heb ik ook kinderen, dus zou ik liever niet meer in een hotel gaan zitten voor een paar weken, laat staan een paar maanden
Ik vraag me toch af hoe dat in NL zit. Hoelang zouden mensen het kunnen uitzingen zonder inkomen hier?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik niet lang, maar ik begin ook pas net met werken dus heb geen buffer op kunnen bouwen. Als ik langere tijd werk heb ik echt wel een buffer opgebouwd waarmee ik langere tijd kan uitzingen. Maar sparen is niet iets wat Amerikanen kunnen ofzo. Die leven liever op de pof, op de vele creditcards die ze hebben
Hele goeie vraag, ik denk wel wat langer dan twee maanden. Nederlands zijn vrij spaarzaam, helemaal in deze tijden. Ik gok dat de meesten het wel een half jaar kunnen volhouden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat in NL zit. Hoelang zouden mensen het kunnen uitzingen zonder inkomen hier?
Dat hangt er maar helemaal vanaf hoeveel mijn gespaarde euro's nog waard zijnquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe dat in NL zit. Hoelang zouden mensen het kunnen uitzingen zonder inkomen hier?
Een week of anderhalf?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Met uitkering... 2-3 jr.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:28 schreef capricia het volgende:
Er was laatst een uitzending op tv van Oprah, waarin gesteld werd dat de meeste Amerikanen "only 2 paychecks away from poverty" zijn. Daarmee werd bedoeld dat als ze ontslagen zouden worden ze na 2 maanden echt op straat zouden staan omdat al hun geld op was.
Hoe is dat hier?
Hoelang kun je zonder salaris rondkomen?
ik maak me nog steeds geen zorgen, werk genoeg hier (vialis)quote:Op donderdag 12 februari 2009 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vraag ff een merge aan met Kredietcrisis: kun je al iets merken op je werk? Ben wel benieuwd of er mensen zijn die zich een tijdje geleden geen zorgen maakten maar inmiddels wel.
Grappig doen jullie de hardware? Wij ontwikkelen namelijk de ov-chipkaart sitesquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:14 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik maak me nog steeds geen zorgen, werk genoeg hier (vialis)
Rotterdam lijkt de ov chipkaart geaccepteerd te hebben, nu is het een kweste van blijven verbeteren en zorgen dat we het SLA halen
Je bent wel een principieel iemand, als je na 25 jaar dienstverband opzegt omdat de koffie niet te zuipen isquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is een bekende tactiek, zorgen dat de koffie niet meer te zuipen is zodat mensen uit zichzelf weggaan zonder ontslagvergoeding.
Bij L&L niet hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:57 schreef Minnie_ het volgende:
Ik merk er zeker wat van. Werk op een notariskantoor, wat voor het grootste deel afhankelijk is van de onroerend goed-praktijk. Nu de huizenmarkt ingestort is, is dat heel goed te merken. Ik zit zelf ook per eind maart zonder werkEn bij alle notariskantoren gaan er mensen uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |