quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:28 schreef afcajos het volgende:
fipo
Zolang speel ik nog geen gitaar dus ik kan er niet zo heel veel van.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Pm is al je gespeelde nummers, nummers die je wil leren of gewoon eenpm met ''gitaren'' als onderwerp of zal ik beginnen?
über über über fail?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:29 schreef Lakitu het volgende:
FIPO
YES EINDELIJK DE EERSTE, IK HEB DE FIPO YEEEAAHH![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
haphapquote:
Haha, omg. Successful troll is successful.quote:
Oh jij happerdiehappert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:29 schreef Lakitu het volgende:
FIPO
YES EINDELIJK DE EERSTE, IK HEB DE FIPO YEEEAAHH![]()
![]()
![]()
![]()
IkKuh sp33l gIt@@r EnN Pii@n0o.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:31 schreef Skaff-a het volgende:
Wie bespeelt er eigenlijk een instrument?
En zo ja, welk instrument?
Doe is een audio fragment van jezelf uploaden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom hebben die Amerikaanse mannen zulke hoge stemmen?
Ik schreeuw m'n stem kapot op the pretender van the foo fighters.
Komt omdat ze gecastreerd worden bij de geboorte.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
IkKuh sp33l BeEtJuH gIt@@r EnN BeEtJuH Pii@n0o.
Je baggert wel. Je hebt er zelfs een award voor gekregen.quote:
Ik lijk wel gek.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is een audio fragment van jezelf uploaden.
Ken je Myles Kennedy, zanger alter bridge? Ik kan net zo zingenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je baggert wel. Je hebt er zelfs een award voor gekregen.En face it: 75% van je posts is totaal inhoudsloos.
Award? Woar?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je baggert wel. Je hebt er zelfs een award voor gekregen.En face it: 75% van je posts is totaal inhoudsloos.
OMGS, YOU REBELquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omg.
Ik stoot net de GIbson Les Paul om.
Gelukkig issie nog heel.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:35 schreef Silentalarm het volgende:
maar je bent wel lief maagd hoor BP!
Je weet dat dit een bagger SC is?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt die post niet gelezen? Figures? Het was namelijk een post van meer dan tien regels en dat is al zeker te lang voor je.quote:
Die gast kan echt fucking goed zingen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ken je Myles Kennedy, zanger alter bridge? Ik kan net zo zingen
Vraag NB maar
Thema als dit mag ook wel een keerquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:35 schreef Lakitu het volgende:
Poging om het topic toch te redden:
[ afbeelding ]
Was dit nou een countertroll of is hij gewoon getrolled? Ik snap het niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
IK MAAK GEWOON ZELF HET INKOPPERTJE MENG!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KINDERRCOLA!quote:
Dit is een Fender SC.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet dat dit een bagger SC is?
Faler!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:38 schreef kurk_droog het volgende:
Doei
Ik ben aan het falen in de makro![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omg.
Ik stoot net de GIbson Les Paul om.
Gelukkig issie nog heel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:38 schreef Fascination het volgende:
You spin me right round baby right round, like a record baby.
Jewaidut!quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Verkapte ik ben rijk want ik heb een gibson. Dus ik heb geld over. post?SILENT IS EEN HOER?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Dit is zelden een SC.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit is een Fender SC.
En je weet wat SC betekent?
Heb je de topics al bestudeerd?quote:
MOAR HAI KEN DER WEL MÊNNUS HARD OP FAPPENquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef IQM het volgende:
Waarom geef jij zoveel om je postaantal?Geen enkel meisje dat erop geilt, hoor.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Verkapte ik ben rijk want ik heb een gibson. Dus ik heb geld over. post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel 75% van je posts zijn ontopic.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je weet dat dit een bagger SC is?
Ken jij alle meisjes? NEIN.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:39 schreef IQM het volgende:
Waarom geef jij zoveel om je postaantal?Geen enkel meisje dat erop geilt, hoor.
Nog niet. I'm working on it.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ken jij alle meisjes? NEIN.
Tevens ben jij soms ook behoorlijk irritant.
Nee ben bezigquote:
Watch over youquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die gast kan echt fucking goed zingen.
PWNquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oftewel 75% van je posts zijn ontopic.
Fas geilt op mijn postcount.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ken jij alle meisjes? NEIN.
Tevens ben jij soms ook behoorlijk irritant.
Dat kon best heurrrr.quote:
En je bent ook nog eens van hetzelfde geslacht als Fas, dus dat zou wel kunnen werken.quote:
Keep telling yourself thatquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Nog niet. I'm working on it.
Weet ik. Dat is tevens mijn charme.
Doe isquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat kon best heurrrr.
Doe maar lief anders plaats ik een audiofragment met hoe ik praat, dan kan je kotsen.
Oh ja kloptquote:
Jij hebt zoooooo geen smaak.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keep telling yourself that.
[ afbeelding ]
Hij is zo knap. No hetero
.
Stuur 'm naar mij, jajajajaajaja!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat kon best heurrrr.
Doe maar lief anders plaats ik een audiofragment met hoe ik praat, dan kan je kotsen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En je bent ook nog eens van hetzelfde geslacht als Fas, dus dat zou wel kunnen werken.
Die verhoudingen zijn raar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Nou fas!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Straks, maybe.quote:
1 op 3?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Die verhoudingen zijn raar.
Fonetische schrijfwijze teneinde de nadruk nog meer op het woord 'zo' te leggen.quote:
Maar mijn mic is kapot. Dan moet ik eerst m'n camera opladen zodat ik daar een filmpje mee kan maken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stuur 'm naar mij, jajajajaajaja!!
Ik heb er ook nog wel één.
Soms denk ik wel eens dat er een flamboyante homoman in mij verscholen zitquote:
Misschien.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik quote jou ook. Mag ik je nu aanraken?
Zelfs homo's hebben nog meer smaak dan jij.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat er een flamboyante homoman in mij verscholen zit.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jude Law.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Zelfs homo's hebben nog meer smaak dan jij.
Dit moet ik gequote hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Zelfs homo's hebben nog meer smaak dan jij.
Echte intelligentie uit zich pas in het feit dat je je kan aanpassen aan de omgeving oftewel ik snap geen kut van wat je zegtquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Fonetische schrijfwijze teneinde de nadruk nog meer op het woord 'zo' te leggen.
En een zin eindigt met een leesteken.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ok.quote:
Nee, maar de opmerking maakte mij aan het lachen.quote:
Waarom zou je een leren knikker met lucht trainen?quote:
Een dikke reet dus?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:56 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb het over Schouders/Borst : Heupen.
Ik kan me heel makkelijk aanpassen. Ik heb daar in KLB alleen niet zo'n zin in.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:52 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Echte intelligentie uit zich pas in het feit dat je je kan aanpassen aan de omgeving oftewel ik snap geen kut van wat je zegtTevens is het gebruik van, over het algemeen genomen, moeilijke woorden geen aanduiding van intelligentie maar het geeft slechts aan dat jou vocabulaire breder doch diepgaander is.
Omdat je altijd zo slim denkt te zijn
Sommigen gaan naar buiten om te sporten en plezier te hebben met anderen... en sommigen posten achter hun pc tot ze bovenaan de lijstjes staan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom zou je een leren knikker met lucht trainen?
Luisteren zal het niet hoor.
Ik heb sport nooit erg plezierig gevonden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Sommigen gaan naar buiten om te sporten en plezier te hebben met anderen... en sommigen posten achter hun pc tot ze bovenaan de lijstjes staan.
Één fout valt meequote:Op dinsdag 2 december 2008 17:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan me heel makkelijk aanpassen. Ik heb daar in KLB alleen niet zo'n zin in.
En waar zie je mij moeilijke woorden gebruiken?
P.S.
Het is 'jouw vocabulaire', niet 'jou vocabulaire'.
Ik vind het hier wel gezellig.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:58 schreef Fascination het volgende:
Terrorizing_Cookie ben je hier nu ook een vast lid?
Omdat:quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Één fout valt mee
En je gaat niet tegen me in
Jammer
Wat een kaklied zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen luisteren naar de wolken, wtf?
Die PM komt eraan Zotheid.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
WAT EEN GRAP!!!!!!11111quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom zou je een leren knikker met lucht trainen?
Luisteren zal het niet hoor.
TOFFER DAN PUB HÈ!!!1111quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vind het hier wel gezellig.
Ik was dan ook bloedserieus.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WAT EEN GRAP!!!!!!11111 [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:02 schreef jitzzzze het volgende:
Wie wil er neuken?
Stem op mij: [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat:
"Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience."
Ik op 1 jij op 2, deal?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:02 schreef jitzzzze het volgende:
Wie wil er neuken?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een kaklied zeg.
Synesthesie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen luisteren naar de wolken, wtf?
![]()
Daar ROFL ik weer.quote:
Ben je nou al naar de bibliotheek geweest?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
TOFFER DAN PUB HÈ!!!1111
Hier komen allemaal serieuze geesten bijeen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een kaklied zeg.
Je ging hem zelf naar mij PMen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen luisteren naar de wolken, wtf?
Die PM komt eraan Zotheid.
En jeuj.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee gek! Ik werd vandaag bruut gepwnd door school.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ben je nou al naar de bibliotheek geweest?
Wie niet waagt, wie niet wintquote:
Dan winnen we allebei he? Lijkt me een topdealquote:
Joh, neem het niet zo serieus.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]En waaruit maak je dat op? Omdat mijn spelling niet helemaal is zoals het hoort te zijn?
Anders was ik trouwens ook niet gegaan btw.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee gek! Ik werd vandaag bruut gepwnd door school.
VOTE PK EN KRIJG KUDO'S!!!!!1quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie niet waagt, wie niet wint
[..]
Dan winnen we allebei he? Lijkt me een topdeal
Ik denk alsnog dat je niet wint.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie niet waagt, wie niet wint
[..]
Dan winnen we allebei he? Lijkt me een topdeal
quote:
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
TOFFER DAN PUB HÈ!!!1111
Hier komen allemaal serieuze geesten bijeen.
Helaas.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee gek! Ik werd vandaag bruut gepwnd door school.
Dat is een van de vele mogelijke verklaringen. Bij Spinvis hoef je niet alles letterlijk te nemen. Dat doe je toch ook niet bij poëzie of wel?quote:
Koop een nieuwe.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Helaas. Mijn kudo doos is al vol.
Lachen om supermanquote:
Nee.quote:
GAAFquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:08 schreef jitzzzze het volgende:
quote:
En ik weet niet eens hoe ik dat deedquote:
Het klinkt een beetje pseudo-diepzinnig.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is een van de vele mogelijke verklaringen. Bij Spinvis hoef je niet alles letterlijk te nemen. Dat doe je toch ook niet bij poëzie of wel?Het gaat om een gevoel. Als je dat erbij krijgt, that is.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik weet niet eens hoe ik dat deed
Ik ben echt goed
Dat weet ik dus ook niet, maar jouw post ziet er ook zo ruk uitquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dat?Je gebruikt alleen de sup-tags.
Je mag stoppen met het dure woorden gebruik heur.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje pseudo-diepzinnig.
Doet me denken aan blof.
Maar ik zal ongetwijfeld te simpel zijn om 't te snappen.
OH NOESSSSquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:08 schreef NoelGallagher het volgende:
OASIS OP RADIO VERONICA!!!!!!!!!!
Waarom praat iedereen elkaar na?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje pseudo-diepzinnig.
Doet me denken aan blof.
Maar ik zal ongetwijfeld te simpel zijn om 't te snappen.
Dudequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
Je geilt erop meng.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
Whehehe, een rijtje supertags kan fok niet zo goed tegen
Helaas luistert het gros van de mensen naar de hapklare brokken, kijk maar de top40.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom praat iedereen elkaar na?Waarom is het meteen pseudo-diepzinnig als je het niet begrijpt?
Want wie zegt dat Spinvis diepzinnig wil zijn?
Precies.
Hij wil je een verhaal vertellen en doet dat op een niet zo conventionele manier. Is dat verhaal daardoor minder mooi? Nee.
Een artiest kan hapklare brokken afleveren ("Ik hou van jou. De lucht is blauw. De kat zegt 'mauw'"), of een artiest kan een deel van het verhaal duidelijk afleveren en de rest overlaten aan de luisteraar. Die dan zijn eigen betekenis mag geven aan het nummer.
Stem op mij: [STEMTOPIC] FEE SINT AVATARSquote:
WIJN EN TIETEN JALALALALALAAAAAAAAAA!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je mag stoppen met het dure woorden gebruik heur.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
WIJN EN TIETEN JALALALALALAAAAAAAAAA!!!
Hahahahahaaquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom praat iedereen elkaar na?Waarom is het meteen pseudo-diepzinnig als je het niet begrijpt?
Want wie zegt dat Spinvis diepzinnig wil zijn?
Precies.
Hij wil je een verhaal vertellen en doet dat op een niet zo conventionele manier. Is dat verhaal daardoor minder mooi? Nee.
Een artiest kan hapklare brokken afleveren ("Ik hou van jou. De lucht is blauw. De kat zegt 'mauw'"), of een artiest kan een deel van het verhaal duidelijk afleveren en de rest overlaten aan de luisteraar. Die dan zijn eigen betekenis mag geven aan het nummer.
iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:17 schreef Zotheid het volgende:
Wat is dat toch met die "dure woorden" de afgelopen dagen?
Als je niet intellectueel genoeg bent ga je maar ergens anders spammen.
Tuurlijk voor tha bi's in tha housequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wijn, bier, tieten & piemels.
Kan dat ook, of?
Neequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wijn, bier, tieten & piemels.
Kan dat ook, of?
Dat zeg ik hierbovenquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk voor tha bi's in tha house.
Bi's.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk voor tha bi's in tha house.
Dat las ik dus niet goed.quote:
Je bent gewoon een omhooggevallen ventje dat andere mensen beschuldigd van happen terwijl je dat zelf ook doetquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn vermoedens.
Wat heb je gemaakt ?quote:
Knor...quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:20 schreef Zotheid het volgende:
Wijn en borrrsten harr harr harr harrr harrrrrrrr!
Beschuldigt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent gewoon een omhooggevallen ventje dat andere mensen beschuldigd van happen terwijl je dat zelf ook doet.
quote:
Ben je het nou met me eens of niet?quote:
Je bent 't dus met me eensquote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben je het nou met me eens of niet?
Dan ken jij rare bi mensen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent 't dus met me eens?
Waarom zijn alle bi mensen die ik ken slettebakken?
wrapsquote:
Vuige slet.quote:
TVP voor die bi meidenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent 't dus met me eens?
Waarom zijn alle bi mensen die ik ken slettebakken?
Ik ken er ook niet veel, dat is 't probleem denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dan ken jij rare bi mensen.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha!
Bah.. die CarOnline is te goed
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
Die link moet in de OP.. + heb meer vrienden nodig haha!
Oh, nou. Welkomquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Heb zo'n 200 delen geleden ooit iets gepost.
Dus niet helemaal nieuw.
Het ligt er trouwens aan hoe je bi defineert.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken er ook niet veel, dat is 't probleem denk ik.
Jij bent een niet-slettebak bi![]()
?
Oh nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het ligt er trouwens aan hoe je bi defineert.
Te lang verhaal voor hier.
Ik had honger en mênnus zin in een discussiequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh, neem het niet zo serieus.Het is een bekend citaat en ik vond 'm wel enigszins toepasbaar.
Ik own je toch wel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik had honger en mênnus zin in een discussie
bi is toch gewoon dat je van 2 walletjes snoeptquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het ligt er trouwens aan hoe je bi defineert.
Te lang verhaal voor hier.
Echt welquote:
quote:
TOF TOCHquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:36 schreef gers het volgende:
[..]
bi is toch gewoon dat je van 2 walletjes snoept
*Opmerking voor zich houdenquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:36 schreef gers het volgende:
[..]
bi is toch gewoon dat je van 2 walletjes snoept
NEE!quote:
Niet doenbaar. Sterker nog, totaal niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:36 schreef IQM het volgende:
Ik ga even kijken hoe T_C eruit ziet. Ben zo terug.
Ik dacht ik hap even voor IQMquote:
Wat voor onderzoek?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:38 schreef IQM het volgende:
[..]
NEE!
Ik opwn je nu al!1!!!!111
Ik heb geen zin in ellenlange discussies met huilende slachtoffers na afloop. Ik moet aan m'n onderzoek werken.
So? Ik mag toch wel kijken hoe een nieuwe KLB-SC'er eruit ziet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet doenbaar. Sterker nog, totaal niet.
Dat kan je ook oordelen met een foto.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet doenbaar. Sterker nog, totaal niet.
Hoe anders?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat kan je ook oordelen met een foto.
True. Maar ik wilde je alvast waarschuwen, misschien had je gehoopt op een fucking spange chick.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:41 schreef IQM het volgende:
[..]
So? Ik mag toch wel kijken hoe een nieuwe KLB-SC'er eruit ziet.
Alsof alle FOK!kers zo doable zijn. Of zouden moeten zijn.
Ik verwachtte niks, dus ik ben ook niet teleurgesteld.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe anders?
[..]
True. Maar ik wilde je alvast waarschuwen, misschien had je gehoopt op een fucking spange chick.
alleen bij meisjes bij jongens is het viesquote:
ben ik do-ablequote:Op dinsdag 2 december 2008 18:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Die andere do-able foto's heb ik verwijderd omdat dat uit een andere periode uit mijn leven is.
Misschien als je er het één en ander over kan vertellen?quote:
is dat noorsquote:
Daar ging ik eerlijk gezegd wel vanuit, ja.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Misschien als je er het één en ander over kan vertellen?
Of hoor ik meteen te weten wat je bedoeld met viral marketing?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:47 schreef Zotheid het volgende:
Wat een stel slettebakken bij elkaar zijn jullie zeg.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. De bril staat je niet echt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:49 schreef Lakitu het volgende:
Het is trouwens die bril die het imo echt verpest, TC.Neem lenzen, of een ander montuur en je ziet er al een stuk beter uit, denk ik.
Flikker op manquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:49 schreef Lakitu het volgende:
Het is trouwens die bril die het imo echt verpest, TC.Neem lenzen, of een ander montuur en je ziet er al een stuk beter uit, denk ik.
Welke opleiding doe je?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar ging ik eerlijk gezegd wel vanuit, ja.En als je niet weet wat het betekent, zal het vast ook niet interessant genoeg zijn voor je.
Maar denk aan mond-tot-mond-reclame op het internet en hoe dat werkt. Voorbeeld van viral marketing: de 'Bassie heeft een vrouw bezwangerd'-hoax van Ohra.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Flikker op man. Dat jij er niet van houdt wil niet zeggen dat 't lelijk is
.
Ik dacht aan je toen ik vandaag in het ziekenhuis was.quote:
Het is een foto vanuit een vreemde hoek.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:49 schreef Lakitu het volgende:
Journalistiek. Al heeft mijn afstudeerrichting daar nauwelijks nog iets mee te maken (gelukkig).quote:
drikk du øl?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |