quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:28 schreef afcajos het volgende:
fipo
Zolang speel ik nog geen gitaar dus ik kan er niet zo heel veel van.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Pm is al je gespeelde nummers, nummers die je wil leren of gewoon eenpm met ''gitaren'' als onderwerp of zal ik beginnen?
über über über fail?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:29 schreef Lakitu het volgende:
FIPO
YES EINDELIJK DE EERSTE, IK HEB DE FIPO YEEEAAHH![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
haphapquote:
Haha, omg. Successful troll is successful.quote:
Oh jij happerdiehappert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:29 schreef Lakitu het volgende:
FIPO
YES EINDELIJK DE EERSTE, IK HEB DE FIPO YEEEAAHH![]()
![]()
![]()
![]()
IkKuh sp33l gIt@@r EnN Pii@n0o.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:31 schreef Skaff-a het volgende:
Wie bespeelt er eigenlijk een instrument?
En zo ja, welk instrument?
Doe is een audio fragment van jezelf uploaden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Waarom hebben die Amerikaanse mannen zulke hoge stemmen?
Ik schreeuw m'n stem kapot op the pretender van the foo fighters.
Komt omdat ze gecastreerd worden bij de geboorte.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
IkKuh sp33l BeEtJuH gIt@@r EnN BeEtJuH Pii@n0o.
Je baggert wel. Je hebt er zelfs een award voor gekregen.quote:
Ik lijk wel gek.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe is een audio fragment van jezelf uploaden.
Ken je Myles Kennedy, zanger alter bridge? Ik kan net zo zingenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je baggert wel. Je hebt er zelfs een award voor gekregen.En face it: 75% van je posts is totaal inhoudsloos.
Award? Woar?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je baggert wel. Je hebt er zelfs een award voor gekregen.En face it: 75% van je posts is totaal inhoudsloos.
OMGS, YOU REBELquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omg.
Ik stoot net de GIbson Les Paul om.
Gelukkig issie nog heel.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:35 schreef Silentalarm het volgende:
maar je bent wel lief maagd hoor BP!
Je weet dat dit een bagger SC is?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt die post niet gelezen? Figures? Het was namelijk een post van meer dan tien regels en dat is al zeker te lang voor je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |