quote:Op donderdag 11 december 2008 20:33 schreef x10van het volgende:
Ik zoek het volgende nummer
het nummer waar het om gaat begint bij 1.14
Wie kan mij helpen?
alvast bedankt!
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef Aged10years het volgende:
Hey, wie kan mij a.u.b helpen. Ik zoek het volgende nummer van Herman van Veen. Het heet op stap en komt van de cd Alfred J. Kwak uit 1978.
Alvast bedankt!
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
http://www.bol.com/nl/p/m(...)002377837/index.htmlquote:Op donderdag 11 december 2008 23:23 schreef Aged10years het volgende:
Hey, wie kan mij a.u.b helpen. Ik zoek het volgende nummer van Herman van Veen. Het heet op stap en komt van de cd Alfred J. Kwak uit 1978.
Alvast bedankt!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:43 schreef x10van het volgende:
nu zoek ik nog een nummer. Het heeft dit jaar of vorig jaar in de top 40 gestaan. Het is volgens mij van een servische band/ het nummer heet iets van boneciva dacht ik. Het heeft wel een geinig en gek soundje.
wie o wie kan mij helpen? thanx
thanx dat is snel dankjewlelquote:
hoe kom je bij het nummer waar heb je het gehoord?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef prupke het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat acapella is gezongen door een groep mannen/jongens.
Het enige wat ik weet is dat de clip opgenomen is in een cafe? je ziet een bar waar mannen aanzitten en de leadanger loopt daar voor bij.
volgens mij is het uit de jaren 80.
Het is een rustig nummer
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand of er hier een versie van bestaat zonder beat:
als je snapt wat ik bedoel ?
EDIT: ik zie net dat dit een remix is:)
maar tog graag zou ik de volledige versie willen hebben (original)
thank you so FOK!ING muchquote:
ik ken het van vroeger en ongeveer een jaar geleden kreeg ik het via een vriend op youtube te zien (vandaar dat ik nog wel weet hoe de clip ging)quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hoe kom je bij het nummer waar heb je het gehoord?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:44 schreef prupke het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat acapella is gezongen door een groep mannen/jongens.
Het enige wat ik weet is dat de clip opgenomen is in een cafe? je ziet een bar waar mannen aanzitten en de leadanger loopt daar voor bij.
volgens mij is het uit de jaren 80.
Het is een rustig nummer
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Cone het volgende:
Hoi daar :-)
Ik zoek een nummer dat word gezongen door een afro-amerikaanse vrouw denk ik![]()
Ze heeft in ieder geval een afro. En in het liedje eindigen een paar woorden uit het refrein met -ie volgens mij
Het staat nu volgens mij in de hitlijsten. Het is best wel een relaxed nummer![]()
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
....maar deze versie is natuurlijk veel beter:
Misschien deze?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Cone het volgende:
Hoi daar :-)
Ik zoek een nummer dat word gezongen door een afro-amerikaanse vrouw denk ik![]()
Ze heeft in ieder geval een afro. En in het liedje eindigen een paar woorden uit het refrein met -ie volgens mij
Het staat nu volgens mij in de hitlijsten. Het is best wel een relaxed nummer![]()
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
is dit een nee op mij en feeeble?quote:Op zaterdag 13 december 2008 10:51 schreef Cone het volgende:
Nee helaas![]()
Ze heeft een soort van afro net als die Nathalie van IdolsMaar dan een bruinere kleur.
Tori Amos - The Beekeeperquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:38 schreef sinadO het volgende:
Nu op Veronica: Fobiac. Dat muziekje wat je op de achtergrond hoort in de filmpjes tussen de items door, die stukjes met die gast in die doktersjas, wat is dat muziekje toch?? Ik héb dat, op cd, dat weet ik 100% zeker. Maar wat is het?? Ik word er gék van!
Edit: Dit dus.
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=283054/langid=43
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |