Had je maar geen ban moeten krijgen... of wacht, dat is bijna onmogelijk met het regime hier.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als ik geen maandban had of langer had ik die uitslagen gepwnd.
Winkels hebben dus echt nooit wat ik zoekquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik heb helemaal niet gestemd, slecht he.
Anders moet je is een echte winkel proberen.
Hij klinkt als Jeroen van Koningsbrugge als marokkaan in draadstaal.quote:
Adelante heeft daar ruimschoots gewonnen. Volgens mij maar 3 mensen die niet op hem stemdenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Slechtste klb mod:
Daar stemde ik op Juup.
Je denkt toch niet serieus dat trottoir hetzelfde is als een fietspad he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen in mijn topic die me serieus nemen
Dat boek dus wel!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Winkels hebben dus echt nooit wat ik zoek
Nee, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat trottoir hetzelfde is als een fietspad he?
Belachelijk dat ik niet de award voor beste paints heb gewonnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Adelante heeft daar ruimschoots gewonnen. Volgens mij maar 3 mensen die niet op hem stemden
jwt.quote:
Je was 2e op 1 stem verscholquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Belachelijk dat ik niet de award voor beste paints heb gewonnen
Jij maakt ook wel leuke paints, maar het bazengehalte ligt nog iets te laag.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Belachelijk dat ik niet de award voor beste paints heb gewonnen
Hoi Fas. Waar is je foto heen?quote:
Zotheid!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:59 schreef Zotheid het volgende:
HOI FAS!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt gisteren hele mooie topics gemist.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:58 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Jij maakt ook wel leuke paints, maar het bazengehalte ligt nog iets te laag.
+ Rickokun is een paint-pionier.
De Fas foto.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zotheid!!!!
Wat dan?
Welke foto paaskonijn?
Je bedoelt:quote:
En ja, sinds gisteren.quote:Wtf is Lakitu weer unbanned?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |