Over Nijland gesproken.. PSV wilde toch alle Nederlandse talenten aantrekken? Hoe zit het dan met van Wolfswinkel houdt PSV hem ook in de gaten of gaan ze hem dan ook halen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:23 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zij gaan met Marcus Berg aan de haal. Maar goed......wij hebben Nijland!![]()
Zou niet geheel onterecht zijn, want waarom zouden Wuytens of Nijland ook de voorkeur boven Bakkal moeten krijgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:32 schreef Manu82 het volgende:
Iemand overigens de sportweek gelezen?
Volgens Derksen staat Bakkal daar te janken...
Ja, maar wil wel eens weten wat hij dan gezegd heeftquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zou niet geheel onterecht zijn, want waarom zouden Wuytens of Nijland ook de voorkeur boven Bakkal moeten krijgen...
quote:Tot zijn eigen verrassing zat Otman Bakkal zaterdag op de bank bij PSV tijdens de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. "Ik hield er rekening mee dat ik zou spelen. Dus was ik vooral verbaasd. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik ernaast zou staan."
"De trainer zei dat hij wilde vasthouden aan de tweede helft tegen Atletico Madrid. Nou, daar was ik volgens mij gewoon bij", vertelt de 23-jarige aanvallende middenvelder in Sportweek. "Maar ja, als de trainer hiervoor kiest, dan is dat zijn goed recht natuurlijk. Nee, een verklaring waarom deze beslissing is genomen, heb ik niet gekregen. En die heb ik zelf eigenlijk ook niet, maar het is niet zo dat ik dan meteen op de trainer afstap."
Tegen Atletico Madrid verving hij vorige week woensdag al na een halfuur de geblesseerd geraakte Ibrahim Afellay. De middenvelder was ook in Friesland nog afwezig. "Ik doe mijn stinkende best. Op wat voor positie dat ook is. Ik word niet snel boos. Maar de trainer beoordeelt."
Wel mooi hoe Derksen tekeer ging tegen Genee over Huub Stevens..quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:32 schreef Manu82 het volgende:
Iemand overigens de sportweek gelezen?
Volgens Derksen staat Bakkal daar te janken...
"Jij moet eens zo'n grote mond hebben als Huub hier een keer zit..."quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:14 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Wel mooi hoe Derksen tekeer ging tegen Genee over Huub Stevens..
Derksen heeft nog alle vertrouwen in Huub!
ja dat was inderdaad wel een mooi moment..quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:14 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Wel mooi hoe Derksen tekeer ging tegen Genee over Huub Stevens..
Derksen heeft nog alle vertrouwen in Huub!
eens! Toch is Stevens ook niet altijd even gelukkig geweest dit seizoen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Degene die ECHT kunnen/MOETEN vertrekken zijn Reker, Schuitema, Timmer en de rest van dat zooitje van de RVC
Timmer is allang vertrokkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Amen. Want als ik al een zie hier en op PSV Netwerk dat Stevens maar beter kan vertrekken... man man. Degene die ECHT kunnen/MOETEN vertrekken zijn Reker, Schuitema, Timmer en de rest van dat zooitje van de RVC
Ajax wil hem halen als opvolger van Huntelaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Over Nijland gesproken.. PSV wilde toch alle Nederlandse talenten aantrekken? Hoe zit het dan met van Wolfswinkel houdt PSV hem ook in de gaten of gaan ze hem dan ook halen?
Denk het niet, jullie krijgen vast een opleidingsvergoeding? Of krijgt alleen De Graafschap die?quote:
wij ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Denk het niet, jullie krijgen vast een opleidingsvergoeding? Of krijgt alleen De Graafschap die?
Maar dat zal niet veel zijn.quote:
van 2000 tot 2003, kan toch best wat centjes opbrengen. Als hij uitgeleend is dan vangen volgens mij de hurende club voor die jaren de centenquote:
quote:1/12/2008 - Kans op vertrek Van Bommel bij Bayern steeds groter
(Gepost door RvN)
BRON: Telegraaf.nl
De kans op een noodgedwongen vertrek van Mark van Bommel bij Bayern Munchen wordt volgens Duitse media steeds groter. Afgelopen weekend heeft de Duitse club onderhandeld met Zenit St. Petersburg over het aantrekken van Anatoly Tymoschuk. De middenvelder zou veertien miljoen euro moeten kosten en Van Bommel op gaan volgen.
Ja, behalve het feit dat Ajax never nooit niet Huntelaar aan PSV zal verkopen voor 20 miljoen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:45 schreef WooZ het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat we ipv zo'n nijland/pieters etc spendering beter real voor kunnen zijn en 20 mil voor huntelaar betalen
Mooiquote:
2 ton schijnbaar, toch een aardig zakcentje voor een speler die maar één keer in het eerste heeft gestaan.quote:
Ja, wrijf het er lekker in...quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
2 ton schijnbaar, toch een aardig zakcentje voor een speler die maar één keer in het eerste heeft gestaan.
quote:PSV zoekt afleiding bij karting
Nadat coach Huub Stevens op gebak had getrakteerd vanwege zijn 55ste verjaardag, afgelopen zaterdag, hielden spelers en trainers van PSV gisteren een lange nabespreking van de wedstrijd tegen SC Heerenveen.
De ochtendtraining begon niet om tien uur, maar pas om tien over twaalf. De toeschouwers waren toen al huiswaarts gekeerd, niet één supporter bezocht de oefensessie, die precies één uur duurde en bestond uit een kort en intensief partijspel. Opvallende aanwezige was Nordin Amrabat, die na zes weken hersteld is van een liesblessure en volop meetrainde. Hij lijkt klaar voor de wedstrijd van komende zaterdag tegen FC Groningen. 's Middags, nadat er tijdens de lunch hanenpoten waren geserveerd, vertrok de hele selectie naar het kartingcentrum van Mike Hezemans in Woensel. Daar leefden de spelers zich uit in een wedstrijdje autoracen. De middagtraining kwam zodoende te vervallen. Na het karten keerde PSV terug naar De Herdgang om zich voor te bereiden op het avondprogramma: een jaarlijkse bijeenkomst in Waalre met enkele grote sponsors van de club. Op de foto staan de PSV'ers klaar om een heat te beginnen. Vooraan Eric Addo.
Precies, en Reker zichzelf maar op de borst slaan met zijn financiele cijfertjes, even voorbijgaand aan het feit dat PSV al 3 jaar de CL gelden in zijn eentje opstrijkt en het parkeerterrein verkocht heeft. Ja, dan gaat het hard. Kijken wat hij zegt als we UEFAcup voetbal mislopen dit jaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef noxious het volgende:
[..]
Ja, behalve het feit dat Ajax never nooit niet Huntelaar aan PSV zal verkopen voor 20 miljoen.
Naast het feit dat Huntelaar dat zelf niet zal willen, aangezien we hem zelf al voor een appel en een ei weg hebben gegeven aan Heerenveen
Maar ik ben het wel eens met je dat de Pietertjes en Nijlandtjes bij elkaar meer hebben gekost dan 1 fatsoenlijke speler die we veel beter konden gebruiken... al vind ik het wel goed dat PSV Nederlandse talenten wil binden. Maar dan niet voor 4 miljoen per stuk!
Goed nieuwsquote:
Wie heeft er nou gewonnen? Vast een Braziliaan.quote:
Uhuh... Huntelaar wou best bij PSV blijven maar vond de aanbieding lachwekkend. Goed, hij heeft iig zijn gelijk bewezenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:59 schreef motherflocker het volgende:
Huntelaar is toendertijd terecht verkocht.
Wilde zijn contract niet verlengen omdat we toen op dat moment een superspits in de basis hadden staan (Kezman) en hij geen kans had zich in de basis te knokken + niet genoegen wilde nemen met tribune plaats.
Is daarom naar Heerenveen gegaan waar hij wél de kans had om zich in de basis te vechten, dus PSV valt niks kwalijks te nemen omdat er toendertijd al een super spits in stond waar je niet om heen kon.
Dan nog, weg ermee!quote:
ik weet verder niets over details, wel dat ik destijds totaal niet snapte dat psv hem liet gaan. Huntelaar was al twee jaar topscorer van de jeugdcompetitie en had veel potentie. Als ik me niet vergis zag Hiddink het niet in hem zitten en toen is hij vertrokken?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uhuh... Huntelaar wou best bij PSV blijven maar vond de aanbieding lachwekkend. Goed, hij heeft iig zijn gelijk bewezen
+topscorer van 1e divisie, wat dus blijkbaar toch meer zegt dan iedereen denkt....Maargoed ik zag hem destijds ook echt geen topper worden dus ik verwijt Hiddink niet veel.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik weet verder niets over details, wel dat ik destijds totaal niet snapte dat psv hem liet gaan. Huntelaar was al twee jaar topscorer van de jeugdcompetitie en had veel potentie. Als ik me niet vergis zag Hiddink het niet in hem zitten en toen is hij vertrokken?
Tsja, zelfs Hiddink maakt wel eens fouten!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik weet verder niets over details, wel dat ik destijds totaal niet snapte dat psv hem liet gaan. Huntelaar was al twee jaar topscorer van de jeugdcompetitie en had veel potentie. Als ik me niet vergis zag Hiddink het niet in hem zitten en toen is hij vertrokken?
Huntelaar wilde een eerlijke kans in het eerste en Hiddink kon die door de aanwezigheid van Kezman niet geven. Hiddink zag het wel in Huntelaar zitten, maar wilde hem nog niet de kans geven bij PSV. Voor de toekomst zag Hiddink in hem wel een prima speler, maar Huntelaar wilde niet nog een jaar verhuurd worden en besloot daarom te vertrekken bij PSVquote:Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef WooZ het volgende:
[..]
lang dagje werk geweest voor de herenquote:
ik heb nog een training op video band staan waarop hij enorm goed bezig was, hoor je me zeggen op de achtergrond "zo, die komt er wel"..................... toch niet slecht gezienquote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
+topscorer van 1e divisie, wat dus blijkbaar toch meer zegt dan iedereen denkt....Maargoed ik zag hem destijds ook echt geen topper worden dus ik verwijt Hiddink niet veel.
Uploaden.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb nog een training op video band staan waarop hij enorm goed bezig was, hoor je me zeggen op de achtergrond "zo, die komt er wel"..................... toch niet slecht gezien
Volgens mij wou Hiddink hem er graag bijhouden zelfs maar wou Huntelaar niet voor een veredeld jeugdcontract gaan voetballen en daar geef ik hem groot gelijk in.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja, veel trainerswissels leiden tot succes, kijk maar naar de rijkste club van het land, die doen het ook al jaren fantastisch met hun trainerswisselsquote:
Het gaat nu wel beter met de Spurs...quote:Op woensdag 3 december 2008 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, veel trainerswissels leiden tot succes, kijk maar naar de rijkste club van het land, die doen het ook al jaren fantastisch met hun trainerswissels![]()
AZ doet het al jaren met dezelfde trainerquote:Op woensdag 3 december 2008 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, veel trainerswissels leiden tot succes, kijk maar naar de rijkste club van het land, die doen het ook al jaren fantastisch met hun trainerswissels![]()
Ja, maar die speelden zelfs vorig jaar nog redelijk goed. En van Gaal had de onvoorwaardelijke steun van zijn spelersgroep.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AZ doet het al jaren met dezelfde trainer
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:57 schreef venomsnake het volgende:
Zware tijden voor de PSV supporter. Komend weekend weer verliezen, tis wat...![]()
Moet Stevens dan opdonderen?
Het is wat kort door de bocht zoals snake het zegt maar ik zie een nederlaag als een zeer reëele mogelijkheid komende zaterdag hoor...quote:
Dat zie jij zelfs zo tegen Heracles of De Graafschap, dit keer is de kans wel wat groter daarentegen.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is wat kort door de bocht zoals snake het zegt maar ik zie een nederlaag als een zeer reëele mogelijkheid komende zaterdag hoor...
Haluuuuuuuhquote:Panathinaikos wil in januari een bod uitbrengen op Alex Rodrigo Dias da Costa, kortweg Alex (foto, links). De voormalig PSV'er komt onder Luiz Felipe Scolari nauwelijks aan spelen toe bij Chelsea en staat welwillend tegenover een transfer. Henk ten Cate is al sinds afgelopen zomer op zoek naar een degelijke centrumverdediger. De Braziliaan kan echter niet voor een andere club in de Champions League uitkomen. Ten Cate maakt nog kans om in het miljoenenbal te overwinteren.
idd.. en dan samen met Marcellis centraal in de verdediging.. kan Marcellis misschien nog dingen van em leren..quote:Op donderdag 4 december 2008 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haluuuuuuuh![]()
En kom nou niet met dat salaris smoesje...
Zou wel een aardig centrum zijn achterin.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
idd.. en dan samen met Marcellis centraal in de verdediging.. kan Marcellis misschien nog dingen van em leren..
helaas zal het waarschijnlijk slechts utopie zijn..quote:Op donderdag 4 december 2008 11:10 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Zou wel een aardig centrum zijn achterin.
Dat zie jij week in week uit, dat zijn we nu wel gewentquote:Op donderdag 4 december 2008 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is wat kort door de bocht zoals snake het zegt maar ik zie een nederlaag als een zeer reëele mogelijkheid komende zaterdag hoor...
Dit PSV kan ook zomaar van iedereen verliezen, zoveel is de laatste maanden wel duidelijk gewordenquote:Op donderdag 4 december 2008 10:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat zie jij zelfs zo tegen Heracles of De Graafschap, dit keer is de kans wel wat groter daarentegen.
Klopt, maar de thuisvorm is dit jaar niet echt slecht te noemen. Dus als er iets positiefs is waar we ons aan mogen vastklampen is dat het wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit PSV kan ook zomaar van iedereen verliezen, zoveel is de laatste maanden wel duidelijk geworden
Nee, die zal gewoon spelen.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:00 schreef Manu82 het volgende:
Is Berg eigenlijk nog geschorst?
dat zou een droom zijn als hij terug komt.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haluuuuuuuh![]()
quote:PSV niet in de markt voor Zenden komende winter
Huub Stevens meldt in Voetbal International dat PSV niet in de markt is voor Boudewijn Zenden komende winter. De linkerflank is in zijn ogen goed bezet. "Erik Pieters, Mike Zonneveld en Balázs Dzsudzsák, dat zijn toch niet de minste spelers. Daarom denk ik niet dat we Boudewijn in de winterstop moeten halen," aldus Stevens.
Nou, PSV, als de godverdomme je portemonnee trekken en Chelsea bellen!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haluuuuuuuh![]()
Nee want ze verliezen niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:57 schreef venomsnake het volgende:
Zware tijden voor de PSV supporter. Komend weekend weer verliezen, tis wat...![]()
Moet Stevens dan opdonderen?
Ja ja, en dan wordt alles ineens beter.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:08 schreef motherflocker het volgende:
Stevens snel oprotten, haal Rutten maar terug!
Die mag tegen Groningen gewoon weer in de basis.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:50 schreef neilpad het volgende:
Amrabat heeft er schijnbaar alweer twee in liggen met Jong PSV tegen Jong Feyenoord.
Staan met 3-0 voor, de wedstrijd is nog bezig.
4-0 geworden, Waalkens de score geopend. Amrabat blijkbaar twee mooie goals in de 35' en 45'. Romario Sabajo heeft de eindstand bepaald.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die mag tegen Groningen gewoon weer in de basis.
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die mag tegen Groningen gewoon weer in de basis.
quote:Wanneer Stevens de dribbelaar weer in zijn keurkorps op zal nemen, is nog niet duidelijk. Aankomende zaterdag nemen de Eindhovenaren het in eigen huis op tegen FC Groningen, maar dat duel lijkt nog te vroeg te komen. Mogelijk is hij er drie dagen later in de Champions League-ontmoeting met Liverpool wel weer bij.
En omdat we 2 waardeloze linksbacks hebben moeten we maar een dure oude speler halen die alleen maar met zijn ervarenheid iets kan toevoegen?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja pure kwaliteit die Pieters en Zonneveld. Stevens lijkt me een prima visie te hebben.
ja Stevens haalt die zooi erbij. Bovendien voegt Zenden natuurlijk wel iets meer toe kan hij ook prima centraal uit de voetenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:26 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En omdat we 2 waardeloze linksbacks hebben moeten we maar een dure oude speler halen die alleen maar met zijn ervarenheid iets kan toevoegen?
Dat bedacht ik net ookquote:Op donderdag 4 december 2008 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als Huntelaar nou eens machtig veel gaat scoren voor Real, en Ruud geen basisplaats meer krijgt, kunnen we Ruud dan niet terughalen naar Eindhoven?
Ik vind het zelf nog best een goed ideequote:
Zijn de salarissen in Griekenland zoveel hoger?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:25 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
helaas zal het waarschijnlijk slechts utopie zijn..
Zelfde met Beerens en Aissati dus? 2 jonge ego'tjes met geen geduld.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Huntelaar wilde een eerlijke kans in het eerste en Hiddink kon die door de aanwezigheid van Kezman niet geven. Hiddink zag het wel in Huntelaar zitten, maar wilde hem nog niet de kans geven bij PSV. Voor de toekomst zag Hiddink in hem wel een prima speler, maar Huntelaar wilde niet nog een jaar verhuurd worden en besloot daarom te vertrekken bij PSV
Wie zegt dat hij dat gaat doen dan? Misschien blijft ie wel gewoon.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn de salarissen in Griekenland zoveel hoger?
Dat is natuurlijk vraag 1.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat gaat doen dan? Misschien blijft ie wel gewoon.
Gerrard haalt uit, krijgt een bovenbeenblesssure(hamstring of wat dan ook) en gaat liggen.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
mcyodogg.... ik staar een minuut naar je ava... maar begrijp er nog steeds geen reet van...
Mash up tussen een moment bij L'pool-WHU en City-Man.Utdquote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
mcyodogg.... ik staar een minuut naar je ava... maar begrijp er nog steeds geen reet van...
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:47 schreef rubbereend het volgende:
mooi die kritiek we kregen op de gelimiteerde transfersommen............. Ajax gaat er nu ook aan
Serieus... minder bier Rubber, minder bierquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:55 schreef rubbereend het volgende:
vvooral veel PSV fans ook, dat topspelers 15 miljeon in hun contract hadden staan en dat Ajax schepen volgeld voor Sneijder o.a. ving
M´kay.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:55 schreef rubbereend het volgende:
vvooral veel PSV fans ook, dat topspelers 15 miljeon in hun contract hadden staan en dat Ajax schepen volgeld voor Sneijder o.a. ving
quote:Bayern wil verder met Van Bommel
Uitgegeven: 5 december 2008 09:46
Laatst gewijzigd: 5 december 2008 09:47
AMSTERDAM - Bayern München wil het contract van Mark van Bommel verlengen. "We willen met een redelijk aanbod ervoor zorgen dat hij blijft", zo verklaarde voorzitter Karl-Heinz Rummenigge tegen het tijdschrift Kicker.
Binnen een week gaat de club met aanvoerder Van Bommel, die ook een aanbieding van PSV op zak heeft, om de tafel.
De international reageerde afwachtend op de woorden van Rummenigge, die overigens ook Bastian Schweinsteiger en Zé Roberto langer aan de club wil binden.
Afwachten
"Als ze graag willen dat ik mijn contract verleng, wacht ik af wat ze mij bieden." De verbintenis van de 31-jarige middenvelder loopt medio 2010 af.
Ik hoop op een cocu scenario, Barca wou hem ook houden maar Philip vond de aanbieding zo magertjes dat hij dan liever terug naar Nederland kwamquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als Bayern hem wil houden, krijgen wij hem niet terug
Ja inderdaad. Ik hoop echt dat wij een speler als Van Bommel op het middenveld krijgen. Niks ten nadele van Simons, maar ik vind een Van Bommel beter.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop op een cocu scenario, Barca wou hem ook houden maar Philip vond de aanbieding zo magertjes dat hij dan liever terug naar Nederland kwam
Maar goed, hoogstwaarschijnlijk komt hij niet nee....
Sinds het vertrek van ons aller vriend; Philip Cocu.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:39 schreef ruud.nl het volgende:
Sowieso heeft hij betere leiderscapaciteiten wat naar mijn mening sowieso al twee seizoenen het grootste gemis in deze selectie is.
En nu ook op NU.nl:quote:5/12/2008 - ´Salcido wil zo snel mogelijk weg, Chivas in beeld´
In Mexicaanse media heeft Carlos Salcido in een interview laten weten zo snel mogelijk weg te willen bij PSV. De verdediger hoopt in de winterstop een nieuwe club te vinden. Salcido laat weten enige problemen te hebben, maar niet met de club zelf, de club is altijd goed voor hem geweest. Salcido zou het liefst in Europa blijven, maar sluit een terugkeer naar Mexico niet uit. Zijn oude club Chivas is zeer geďnteresseerd om hem terug te halen. De vice-voorzitter van die club is sowieso in Europa om de banden met PSV aan te halen en PSV, Barcelona en Manchester City proberen te strikken voor een openingstoernooi van het nieuwe stadion van Chivas. De Mexicaan vreest echter dat Salcido te duur is voor Chivas, omdat het contract van de PSV verdediger nog 1,5 jaar doorloopt, zo laat hij weten.
quote:'Chivas Guadalajara staat open voor terugkeer Salcido'
Uitgegeven: 5 december 2008 12:07
Laatst gewijzigd: 5 december 2008 12:20
AMSTERDAM - Carlos Salcido heeft PSV laten weten dat hij in de winterstop wil vertrekken bij de Eindhovenaren. De verdediger sprak zijn wens uit vanwege de problemen met trainer Huub Stevens. Zijn oude club Chivas Guadalajara is zeer geďnteresseerd in een terugkeer van de speler.
"Het enige wat ik wil is dat ik weer kan genieten van het voetbal en me daar ook weer volledig op te kunnen concentreren", zegt de Mexicaan.
Salcido ontkent dat hij problemen heeft met de club. "Er is een conflict hier, maar absoluut niet met de club. PSV heeft zich altijd keurig opgesteld en daar ben ik ze dankbaar voor."
Bij de zoektocht naar een nieuwe club heeft Salcido een duidelijke voorkeur voor een verder verblijf in Europa. Een terugkeer naar zijn vaderland sluit hij echter niet uit. "Een terugkeer naar Chivas zou mooi zijn voor mij, maar ik ben eerst bezig om een oplossing te vinden.
Daarna zien we wel wat er gaat gebeuren," zegt hij tegenover het Mexicaanse Estadioweb.
Zeer lekker idd! En de tweede van Amrabat mocht er ook wezenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand de goal van Romario Sabajo tegen Feyenoord gezien? Goedemiddag zeg!
Ik ga het proberen, ben nu nuchterquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:24 schreef noxious het volgende:
Rubber: minder bier, meer uitleg.
Geen idee waar je het over hebt
hier dus:quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:45 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Zeer lekker idd! En de tweede van Amrabat mocht er ook wezen![]()
(Als je 'm wil zien: check PSV.TV)
Duidelijker wel maar je nachtelijke uitleg was veel grappigerquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, ben nu nuchter
PSV heeft bij vrijwel alle spelers een vaste gelimiteerde transfersom in het contract staan. Bijvoorbeeld zoals bij Gomes 14 miljoen. In zo'n geval kan je als club nooit zo'n klapper maken als Ajax de laatste jaren heeft gehad bij bijvoorbeeld Sneijder. Daarop was weleens kritiek hier in deze reeks van diverse kanten. Maar het kon nu eenmaal niet ander omdat het Webster arrest boven de markt hangt.
Dat Ajax die regelingen nog niet in de contracten had was wat vreemd aangezien PSV er al jaren mee werkte. Dat zorge soms wel voor wat vraagtekens. En nu heeft Ajax bekend gemaakt ook met dezelfde constructie te gaan werken van gelimiteerde transfersommen.
zo duidelijker?
Bron?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV heeft bij vrijwel alle spelers een vaste gelimiteerde transfersom in het contract staan. Bijvoorbeeld zoals bij Gomes 14 miljoen. In zo'n geval kan je als club nooit zo'n klapper maken als Ajax de laatste jaren heeft gehad bij bijvoorbeeld Sneijder. Daarop was weleens kritiek hier in deze reeks van diverse kanten. Maar het kon nu eenmaal niet ander omdat het Webster arrest boven de markt hangt.
Dat Ajax die regelingen nog niet in de contracten had was wat vreemd aangezien PSV er al jaren mee werkte. Dat zorge soms wel voor wat vraagtekens. En nu heeft Ajax bekend gemaakt ook met dezelfde constructie te gaan werken van gelimiteerde transfersommen.
zo duidelijker?
quote:Contract Jeroen Zoet opengebroken, vanaf januari bij selectie
05 december 2008 14:50
Het contract van doelman Jeroen Zoet is opengebroken en verlengd tot en met 2012. Vanaf januari wordt hij tevens toegevoegd aan de selectie van hoofdcoach Huub Stevens, zo heeft de clubleiding van PSV vrijdagmiddag bekendgemaakt. Zoet zit sinds 2006 bij PSV en maakt in Eindhoven een snelle ontwikkeling door.
Eén van de vier keepers
Jeroen Zoet (17), in 2006 overgekomen van BV Veendam, werd in de voorbereiding van dit seizoen al betrokken bij de selectie. Na de winterstop - Zoet wordt begin januari 18 jaar - maakt hij definitief de overstap naar de groep van Huub Stevens en is dan één van de vier keepers uit de selectie. Zoet maakt in Eindhoven een snelle ontwikkeling door: sinds 2006 ging hij via de B1, A1 en een half seizoen Jong PSV naar de hoofdmacht. Vrijdagmiddag maakte de directie van PSV bekend dat zijn contract is opengebroken en verlengd tot en met 2012.
Š PSV NV
Duidelijker, en zoals Grrrrrrr al zei ook minder grappig. Maar wat ik voornamelijk bedoelde was, hoe kom je daar zo bij. De vertaling van het dronken gebrabbel lukte wel aardig, maar ik vroeg me ook af of je het uit je zatte duim had gezogen of ergens had gelezenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo duidelijker?
Ja, ik heb precies het zelfde :-(. Mischien eens een mailtje naar psv.tv er aan wagen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:13 schreef noxious het volgende:
Trouwens, heeft iemand anders heel toevallig ook een Mac, en problemen met PSV.TV?
Ik word schijtziek van die schrale player, en schijnbaar had ik hem per ongeluk aan de gang vorige week en kon ik 1 filmpje bekijken, nu wil ik het weer proberen maar geen enkel filmpje wil starten.
Ja, ik heb Flip4Mac geinstalleerd, maakt geen reet uit
Tering zeg, die Salcido. Wat een kindje, weer zo één. "M'n baas is niet aardig tegen me, weeeeh." Wat is er toch mis met die voetballers tegenwoordig.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:29 schreef Morrigun99 het volgende:
Die foto bij dat artikel over Van Bommel![]()
[ afbeelding ]
Van het Netwerk:
[..]
En nu ook op NU.nl:
[..]
Oh en Amrabat heeft 2 keer gescoord in de wedstrijd Jong PSV - Jong Feijenoord.
Vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Tering zeg, die Salcido. Wat een kindje, weer zo één. "M'n baas is niet aardig tegen me, weeeeh." Wat is er toch mis met die voetballers tegenwoordig.
Als meneer de sterren van de hemel zou voetballen zou hij recht van klagen hebben. Maar hij moet niet verbaasd zijn dat hij kritiek te horen krijgt als hij beneden zijn niveau presteert.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vraag en aanbod.Alsof jij blijft werken voor een bedrijf waar je je niet goed behandelt voelt terwijl je ook ergens anders aan de slag kan voor hetzelfde of meer geld.
"Wat is er toch mis met die werknemers tegenwoordig."
lol.. ik dacht dat alleen van die kleine kindjes zoals een Aissati zo konden janken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Tering zeg, die Salcido. Wat een kindje, weer zo één. "M'n baas is niet aardig tegen me, weeeeh." Wat is er toch mis met die voetballers tegenwoordig.
goede vraag, ik denk dat ik mrogen even door het AD moet speuren. Daarin stond een stukje over de aandeelhoudersvergadering en daar zou dat vertelt zijn.quote:
Mwoh, er zal wel iets meer aan de had zijn denk je niet? Of is het toeval dat er zoveel mensen niet meer bij PSV willen werken sinds Reker er zit?quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als meneer de sterren van de hemel zou voetballen zou hij recht van klagen hebben. Maar hij moet niet verbaasd zijn dat hij kritiek te horen krijgt als hij beneden zijn niveau presteert.
quote:
Salcido schaamt zich en wil weg
Carlos Salcido voelt zich zo 'vernederd' door Huub Stevens dat hij weg wil bij PSV. De vice-aanvoerder zegt zaterdag in het NRC Handelsblad dat de trainer hem als voetballer 'mentaal heeft doodgemaakt'. "Eén ding staat voor mij al weken vast: in januari pak ik mijn koffers en ben ik weg", benadrukt de Mexicaan.
Onder Ronald Koeman groeide de centrumverdediger uit tot belangrijke schakel in de defensie. Stevens botst echter veelvuldig met Salcido in wie hij bovendien een vleugelverdediger ziet. Salcido werd vaak op een andere positie neergezet. "Ik schaam me voor mijn eigen spel", bekent Salcido in het dagblad. "Er is maar één iemand schuldig aan deze situatie: de trainer.”
"Ik moet mijn nieuwe positie accepteren, maar het is helemaal verkeerd uitgepakt voor mij. Als ik coach zou zijn van PSV, zou ik een speler die zo functioneert nooit opstellen'', zegt Salcido. Volgens Stevens staat zijn pupil zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen 'gewoon weer' op het wedstrijdformulier. Hij wil verder 'niet reageren op zaken die journalisten van spelers horen'.
Niet meer opstellen, hoef die man niet meer in PSV-shirt te zien. En hij is toch zwaar uit vorm ook, dus zijn vervanger zal niet slechter doen...quote:Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij zit hij z'n vertrek te forceren![]()
![]()
Ik denk niet dat die staat te springen om naar PSV te komen, aangezien Salcido toch een redelijk grote naam is in Mexico en hem bevalt het niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:19 schreef Prik0 het volgende:
Waarom ruilen we Salcido niet voor een speler van Chivas. Araujo schijnt een groot talent te zijn.
Het zou erg jammer zijn als PSV nu door deze situatie een slecht figuur slaat in Zuid/Midden-Amerika.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:27 schreef noxious het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die staat te springen om naar PSV te komen, aangezien Salcido toch een redelijk grote naam is in Mexico en hem bevalt het niet.
Ik begin steeds meer te denken dat Stevens gewoon niet de juiste man op de juiste plek is op dit moment, ondanks dat het best een goede trainer is. Maar gewoon niet nu, en niet voor dit PSV.
Positief gevolg van Salcido's gezeik: Marcellis weer centraal? Ik hoop het....
of je draait het om, hij heeft er weinig aan om slecht te spelen want dan wil niemand hebquote:Op zaterdag 6 december 2008 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens, als Salcido weg wil is het verstandig hem niet meer op te stellen. Dat zou alleen zijn transferwaarde drukken aangezien hij er dan weinig aan heeft om goed te spelen, dat zou zijn prijs opdrijven namelijk.
Kan Brechet daar niet heen? Die is oorspronkelijk linksback, en heeft daar ook voor zover ik weet altijd ook gespeeld behalve hier. Vraag me dan ook af waarom Stevens hem uberhaupt centraal neerzette, aangezien we met Salcido en Marcellis een prima centraal duo hadden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of je draait het om, hij heeft er weinig aan om slecht te spelen want dan wil niemand heb
maar het ergste is dat er geen fatsoenlijk alternatief is voor de linksback positie
Smerige kutmof!!! Verrader!!!!quote:Van Bommel wil liever naar Spanje of Engeland dan naar PSV
Van Bommel zei tegenover Sport1 dat een vertrek naar Spanje en Engeland hem wel wat lijken. De Nederlandse competitie kan daar qua niveau bij lange na niet tegenop in zijn ogen. 'Alleen als er echt niets langskomt, is PSV een optie', zei Van Bommel dan ook.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Schokkend!!!![]()
[..]
Smerige kutmof!!! Verrader!!!!
Zou prima passen in een falend aankoopbeleidquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:24 schreef Manu82 het volgende:
Ooijer dan toch maar halen als vervanger voor Salcido in de winterstop
Dan pas.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:25 schreef Manu82 het volgende:
Oh en vandaag kunnen we inzetten op 2 dingen:
De eerste belangrijke fout van Salcido'
En
De eerste omhaal van Salcido
Ik ga voor minuut 19 en minuut 67
Nee laat amrabat maar starten en laat manco de 2e helft maar invallen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:28 schreef ganzenherder het volgende:
Als Manco in de basis start komt alles goed vanavond. Maargoed dat zal toch wel niet gebeuren Huub kennende
Nee joh, Amrabat is nog lang niet 100% fit. Laat manco maar starten en in de loop van de 2e helft mag Nordin hem dan vervangenquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee laat amrabat maar starten en laat manco de 2e helft maar invallen.
- 34quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:25 schreef Manu82 het volgende:
Oh en vandaag kunnen we inzetten op 2 dingen:
De eerste belangrijke fout van Salcido'
En
De eerste omhaal van Salcido
Ik ga voor minuut 19 en minuut 67
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:40 schreef -SG- het volgende:
Ik heb salcido op mijn psv shirt staan.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:52 schreef Rucebo het volgende:
Andreas Isaksson (Zwe); Jason Culina (Aus), Dirk Marcellis, Jérémie Bréchet (Fra), Carlos Salcido (Mex); Edison Méndez (Ecu), Timmy Simons (C) (Bel), Stefan Nijland, Stijn Wuytens (Bel); Balázs Dzsudzsák (Hon)
Danko Lazovic (Ser)
Wissels
Cássio (Bra)
Francisco Rodríguez (Mex)
Nordin Amrabat
Erik Pieters
Reimond Manco (Per)
Eric Addo (Gha)
Otman Bakkal
Eensquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:54 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
![]()
Bakkal <-> Wuytens
Manco <-> Nijland
Rodriguez <-> Salcido
PSV.nlquote:Ook Reimond Manco zit er weer bij, hij was vorige week nog belangrijk als invaller toen hij een panklare voorzet gaf op Danny Koevermans. Die moet vanavond zelf verstek laten gaan, hij heeft last van zijn kuit.
quote:
quote:Stef Nijland staat vanavond (aftrap 19.45 uur) in het Philips Stadion tegen zijn oude club FC Groningen in de basis. Met Danko Lazovic en Balázs Dzsudzsák vormt hij de voorhoede, Danny Koevermans is afgehaakt met een blessure. Achterin keert Dirk Marcellis terug, Nordin Amrabat zit ook weer bij de groep.
Amrabat speelde afgelopen donderdag één helft mee met Jong PSV in de overwinning op Jong Feyenoord (4-0) en maakte daarin twee doelpunten. Hij begint vanavond in Eindhoven op de bank. Eind oktober zat hij voor het laatst bij de groep, toen hij thuis tegen Roda JC geblesseerd uitviel. Ook Reimond Manco zit er weer bij, hij was vorige week nog belangrijk als invaller toen hij een panklare voorzet gaf op Danny Koevermans. Die moet vanavond zelf verstek laten gaan, hij heeft last van zijn kuit. Dirk Marcellis keert weer terug in de basis en vormt een centraal duo met Jérémie Bréchet. Hierdoor zit Maza op de bank. Ibrahim Afellay is er nog niet bij en dat geldt ook voor Jan Kromkamp. Wel keert ook Stijn Wuytens terug in de basis, hij staat op het middenveld met Edison Méndez en Timmy Simons. Op PSV.nl verschijnt in de rust een verslag van de eerste helft en direct na afloop een volledig wedstrijdverslag. Ook volgt daarna een bericht over de persconferentie met Huub Stevens.
psv.nl
IK stel mijn mening bij: 0-4.quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:52 schreef Rucebo het volgende:
Andreas Isaksson (Zwe); Jason Culina (Aus), Dirk Marcellis, Jérémie Bréchet (Fra), Carlos Salcido (Mex); Edison Méndez (Ecu), Timmy Simons (C) (Bel), Stefan Nijland, Stijn Wuytens (Bel); Balázs Dzsudzsák (Hon)
Danko Lazovic (Ser)
Wissels
Cássio (Bra)
Francisco Rodríguez (Mex)
Nordin Amrabat
Erik Pieters
Reimond Manco (Per)
Eric Addo (Gha)
Otman Bakkal
quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:54 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
![]()
Bakkal <-> Wuytens
Manco <-> Nijland
Rodriguez <-> Salcido
Dat zou nog best eens een nuttige oplossing kunnen zijnquote:
Stevens en hij vliegt een paar Duitsers in die ze allemaal wel even Deutsche Grundlichheit zal bij brengenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie traint de Boeren na de winterstop dan?
Zag de bui al hangen.....quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:42 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Heb een slecht gevoel over vanavond. Kijk niet raar op als we punten verspelen
ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Stevens en hij vliegt een paar Duitsers in die ze allemaal wel even Deutsche Grundlichheit zal bij brengen
Je kon beter met boys naar Parijs gaan morgenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:39 schreef jmac het volgende:
Wat een zaadpot
Waarschijnlijk een opvolger van het niveau 'Maza'quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg je nog wat voor Salcido eigenlijk?
Ligt ook aan de opstelling. Bakkal & Amrabat is gewoon beter dan Wuytens & Nijland.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:12 schreef Manu82 het volgende:
Maar waarom kan dit gvd de eerste helft niet?
En vind het nog steeds belachelijk van dat fluiten
dat fluiten tegen salcido?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:12 schreef Manu82 het volgende:
Maar waarom kan dit gvd de eerste helft niet?
En vind het nog steeds belachelijk van dat fluiten
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat fluiten tegen salcido?![]()
Op welke zender kijk jij überhaupt?Op teletekst hoor ik dat niet
Manco en Dzudzack afwisselen danquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
---- Bakkal - Simons
Manco - Afellay - Amrabat
---------- Lazovic?
Manco zal dat gezeur van Stevens zo beu zijn, net zoals Salcido en Mendez.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAA MANCO MAG NOG 1 MINUUT 20 SECONDEN SPELEN!!!!111
Op zich niksquote:
Haha, dat zuo hilarisch zijn he, iemand kunnen uitlachen om z'n naam?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op zich niks
Maar misschien krijg je wel de lachers op je hand als je "Misser" of "Ontbrekende" heet. Dat zou kunnen natuurlijk, ik weet het niet
Van de doorsnee voetbalsupporter verwacht je natuurlijk veel meer intelligentiequote:Op zaterdag 6 december 2008 21:49 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Haha, dat zuo hilarisch zijn he, iemand kunnen uitlachen om z'n naam?
Die post psv_ehv_1913 altijd op voetbal.fok.nlquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef Zwansen het volgende:
Iemand link waar ik de goals kan bekijken?
Ik denk eerder dat Bakkal de missende schakel is als die druif van een Stevens steeds met z'n Nijland en Wuytens komt aanzetten.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:16 schreef Manu82 het volgende:
Amrabat is volgens mij de missende schakel geweest de afgelopoen weken
quote:"Als ik zijn hoofd zie blokkeer ik", vertelde verdediger Carlos Salcido in een op de dag van de wedstrijd gepubliceerd interview.
Had al het idee dat het maar een aantal idioten waren en toen hoorde je daarna dat Salcidooooo ook wel, maar die idioot van een Leol Driessenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:54 schreef jmac het volgende:
Fluiten was alleen zuid. Oost begon toen opeens "salcdooo" te zingen..
De goals:quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef Zwansen het volgende:
Iemand link waar ik de goals kan bekijken?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:19 schreef jmac het volgende:
.s
[..]
De goals:
De 0-1 van Berg
De 0-2 van Lovre
De 1-2 van Bakkal
De 2-2 van Bakkal
De 3-2 van Lazovic
De 4-2 van Lazovic
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
---- Bakkal - Simons
---------- Lazovic?
Als dat de volgende basis-opstelling wordt, neem ik voor de rest van het seizoen een Stevens avatar.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
---- Bakkal - Simons
---------- Lazovic?
Manco zal iig niet in de basis staan en ik denk niet dat Afellay klaar is voor dinsdag.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:53 schreef noxious het volgende:
[..]
Als dat de volgende basis-opstelling wordt, neem ik voor de rest van het seizoen een Stevens avatar.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
---- Bakkal - Simons
---------- Lazovic?
En wat is er precies slecht aan het uitfluiten van Salcido? Ik snap ook wel dat met uitfluiten hij vast niet beter gaat presteren maar die jongen krijgt al jaren het vertrouwen, en nu het even niet goed gaat, ligt het aan de trainer.. Vind het maar respectloos van zijn kant om nu op deze manier een transfer te forceren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had al het idee dat het maar een aantal idioten waren en toen hoorde je daarna dat Salcidooooo ook wel, maar die idioot van een Leol Driessenzegt daar dan niks over
Kees Klaverjas toch?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk heet hij Piet Jansen.
Ik denk niet dat die nodig zijn dit jaar. Gewonde banden voor de zomer daarentegen...quote:Op zondag 7 december 2008 04:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Als ie dat eens deed hč
MAARUH WAAR ZIJN DIE WINTERBANDEN?!
...en dat dan bij wijze van uitzondering vanaf de bank ipv in het stadion...quote:Op zondag 7 december 2008 01:02 schreef Ruudt het volgende:
Lang geleden dat ik zo door het dolle heen ben geweest!![]()
Ik kan me herinneren tegen de spurs!quote:Op zondag 7 december 2008 01:02 schreef Ruudt het volgende:
Woppa!
Tegen beter weten in toch maar de 2e helft gaan kijken en WTF! we winnen gewoon met 4-2!!!
Lang geleden dat ik zo door het dolle heen ben geweest!![]()
Laatste keer voor mij was waarschijnlijk Vitesse thuisquote:Op zondag 7 december 2008 11:07 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren tegen de spurs!
Tja, dat geldt voor mij ook. Toen ik die opstelling zag dacht ik echt: "Gast, waar ben je nou mee bezig?".quote:Op zondag 7 december 2008 10:08 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb Stevens de laatste tijd nog halfslachtig proberen te verdedigen, maar als hij vanaf nu niet Bakkal in de basis zet, ga ik voortaan mee doen met de Stevens-bash.
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op zondag 7 december 2008 13:26 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zie het trouwens al gebeuren dat er in de winterstop een of andere Engelse middenmotor langskomt met een kutbod op Bakkal. En dat die dan wegwilt, want ja hij moet zich 1000x harder bewijzen dan de rest vd selectie en krijgt na al zijn goede prestaties nog steeds geen grammetje vertrouwen. En in zo'n situatie kun je een speler natuurlijk niet houden....
Gewoon een onvervalst Gomesje. Isaksson keept prima, en iedere keeper maakt wel eens een blunderquote:Op zondag 7 december 2008 15:25 schreef Leso_Varen het volgende:
Zoo, die tweede helft
Wat deed Isaksson nou bij die tweede goal van Groningen? Ziet er volgens mij niet helemaal jofel uit...
Na het verkwanselen van al heel wat goede spelers houden Reker en co natuurlijk nu nog niet op he.quote:Op zondag 7 december 2008 13:26 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zie het trouwens al gebeuren dat er in de winterstop een of andere Engelse middenmotor langskomt met een kutbod op Bakkal. En dat die dan wegwilt, want ja hij moet zich 1000x harder bewijzen dan de rest vd selectie en krijgt na al zijn goede prestaties nog steeds geen grammetje vertrouwen. En in zo'n situatie kun je een speler natuurlijk niet houden....
Isaksson prima? Ik vind het 3x niets. Het enige wat hij uitstraalt is onzekerheid, slaapt hij verder wel genoeg? Ik zie hem enkel op de grond liggen.quote:Op zondag 7 december 2008 16:08 schreef noxious het volgende:
[..]
Gewoon een onvervalst Gomesje. Isaksson keept prima, en iedere keeper maakt wel eens een blunder
Isaksson mag de schoenen van de Gomes van PSV niet eens poetsen.quote:Op zondag 7 december 2008 16:08 schreef noxious het volgende:
[..]
Gewoon een onvervalst Gomesje. Isaksson keept prima, en iedere keeper maakt wel eens een blunder
In grote competities als de NBA is het vrij 'normaal' dat de duurste speler vaker speelt dan de 'goedkopere' speler. Daar hebben Elson en Gadzuric ook last van.quote:Op zondag 7 december 2008 11:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, dat geldt voor mij ook. Toen ik die opstelling zag dacht ik echt: "Gast, waar ben je nou mee bezig?".
Maar ja, aankoop Nijland moet natuurlijk spelen want die heeft geld gekost. En goed dat ie was
Geef die jongen even de tijd, hoeveel hebben Gomes niet afgeschreven na de eerste paar wedstrijden en hoeveel mensen schrijven in Engeland Gomes op het moment niet afquote:Op zondag 7 december 2008 17:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Isaksson prima? Ik vind het 3x niets. Het enige wat hij uitstraalt is onzekerheid, slaapt hij verder wel genoeg? Ik zie hem enkel op de grond liggen.
Isaksson speelt al jaren in Europa dus zou nu toch weten hoe daar gespeelt werd. Dat is heel wat anders als dat je uit een ander continent komt en ander voetbal gewend bent. Isaksson heeft het niet, het lijkt net een handbal keeper, bij iedere corner tegen krijg ik zo ongeveer hartritmestoornissen.quote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geef die jongen even de tijd, hoeveel hebben Gomes niet afgeschreven na de eerste paar wedstrijden en hoeveel mensen schrijven in Engeland Gomes op het moment niet af
Dat tering opportunisme is echt vervelend, net zoals de debielen (op zuid blijkbaar) die Salcido uit zaten te fluiten
Heel slecht idd, hoe die zaterdag ook weer stond te grabbelen, heel matigquote:Op zondag 7 december 2008 17:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Isaksson prima? Ik vind het 3x niets. Het enige wat hij uitstraalt is onzekerheid, slaapt hij verder wel genoeg? Ik zie hem enkel op de grond liggen.
Nu we het toch over slaap hebben, gaf Reker niet aan 's nachts slecht te slapen door de prestaties van PSV? Volgens mij weet hij dat slaapgebrek ruimschoots te compenseren op zijn werk.
Jij als Manchester City fan moet toch weten dat Isaksson een modale keeper is die geen punten voor je pakt.quote:Op zondag 7 december 2008 22:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geef die jongen even de tijd, hoeveel hebben Gomes niet afgeschreven na de eerste paar wedstrijden en hoeveel mensen schrijven in Engeland Gomes op het moment niet af
Dat tering opportunisme is echt vervelend, net zoals de debielen (op zuid blijkbaar) die Salcido uit zaten te fluiten
Ja, dat weet ik idd, maar ik vind dat hij op dit moment te snel wordt afgebrand. Waterreus was ook geen wereldkeeper. Hij is gewoon een keeper die de potentie heeft voor een 'topclub' (eredivisie-niveau). Op dit moment wordt hij afgeschoten omdat hij de legende van Gomes moet invullen, wat onmogelijk is en daarbij is de defensie dit jaar ook dramatisch.....quote:Op zondag 7 december 2008 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij als Manchester City fan moet toch weten dat Isaksson een modale keeper is die geen punten voor je pakt.
Dat is nou juist gunstig voor PSV, want die reserves willen zich wel in de kijker spelen als Europa meekijkt.quote:Op zondag 7 december 2008 23:33 schreef Manu82 het volgende:
Volgens Borst gaat Atletico met het B-team naar Marseille dus dat zal nu wel helemaal een gelopen zaak zijn....
Dan hebben we alsnog geen spits, een tactiek welke volledig uit balans is en Doedel centraal.quote:Op zondag 7 december 2008 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik hoop nog steeds dat we na de winterstop de volgende basiself hebben;
------------------Gomes----------
Kromkamp - Marcellis - Salcido - Brechet
----------------Simons
Bakkal------Afellay----Dzsudzsák--Amrabat
------------Van Nistelrooij
Zoiets, in ieder geval
Enige wijzigingen mogen natuurlijk doorgevoerd worden, maar ik wil heeeeel graag Ruud van Nistelrooij terug bij PSV.quote:Op zondag 7 december 2008 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan hebben we alsnog geen spits, een tactiek welke volledig uit balans is en Doedel centraal.
Dromenquote:Op zondag 7 december 2008 23:54 schreef Manu82 het volgende:
Hey -_Guitarist_- ben je dronken of zit je te dromen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |