Over Nijland gesproken.. PSV wilde toch alle Nederlandse talenten aantrekken? Hoe zit het dan met van Wolfswinkel houdt PSV hem ook in de gaten of gaan ze hem dan ook halen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:23 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Zij gaan met Marcus Berg aan de haal. Maar goed......wij hebben Nijland!![]()
Zou niet geheel onterecht zijn, want waarom zouden Wuytens of Nijland ook de voorkeur boven Bakkal moeten krijgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:32 schreef Manu82 het volgende:
Iemand overigens de sportweek gelezen?
Volgens Derksen staat Bakkal daar te janken...
Ja, maar wil wel eens weten wat hij dan gezegd heeftquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zou niet geheel onterecht zijn, want waarom zouden Wuytens of Nijland ook de voorkeur boven Bakkal moeten krijgen...
quote:Tot zijn eigen verrassing zat Otman Bakkal zaterdag op de bank bij PSV tijdens de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. "Ik hield er rekening mee dat ik zou spelen. Dus was ik vooral verbaasd. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik ernaast zou staan."
"De trainer zei dat hij wilde vasthouden aan de tweede helft tegen Atletico Madrid. Nou, daar was ik volgens mij gewoon bij", vertelt de 23-jarige aanvallende middenvelder in Sportweek. "Maar ja, als de trainer hiervoor kiest, dan is dat zijn goed recht natuurlijk. Nee, een verklaring waarom deze beslissing is genomen, heb ik niet gekregen. En die heb ik zelf eigenlijk ook niet, maar het is niet zo dat ik dan meteen op de trainer afstap."
Tegen Atletico Madrid verving hij vorige week woensdag al na een halfuur de geblesseerd geraakte Ibrahim Afellay. De middenvelder was ook in Friesland nog afwezig. "Ik doe mijn stinkende best. Op wat voor positie dat ook is. Ik word niet snel boos. Maar de trainer beoordeelt."
Wel mooi hoe Derksen tekeer ging tegen Genee over Huub Stevens..quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:32 schreef Manu82 het volgende:
Iemand overigens de sportweek gelezen?
Volgens Derksen staat Bakkal daar te janken...
"Jij moet eens zo'n grote mond hebben als Huub hier een keer zit..."quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:14 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Wel mooi hoe Derksen tekeer ging tegen Genee over Huub Stevens..
Derksen heeft nog alle vertrouwen in Huub!
ja dat was inderdaad wel een mooi moment..quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:14 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Wel mooi hoe Derksen tekeer ging tegen Genee over Huub Stevens..
Derksen heeft nog alle vertrouwen in Huub!
eens! Toch is Stevens ook niet altijd even gelukkig geweest dit seizoen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Degene die ECHT kunnen/MOETEN vertrekken zijn Reker, Schuitema, Timmer en de rest van dat zooitje van de RVC
Timmer is allang vertrokkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Amen. Want als ik al een zie hier en op PSV Netwerk dat Stevens maar beter kan vertrekken... man man. Degene die ECHT kunnen/MOETEN vertrekken zijn Reker, Schuitema, Timmer en de rest van dat zooitje van de RVC
Ajax wil hem halen als opvolger van Huntelaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:31 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Over Nijland gesproken.. PSV wilde toch alle Nederlandse talenten aantrekken? Hoe zit het dan met van Wolfswinkel houdt PSV hem ook in de gaten of gaan ze hem dan ook halen?
Denk het niet, jullie krijgen vast een opleidingsvergoeding? Of krijgt alleen De Graafschap die?quote:
wij ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Denk het niet, jullie krijgen vast een opleidingsvergoeding? Of krijgt alleen De Graafschap die?
Maar dat zal niet veel zijn.quote:
van 2000 tot 2003, kan toch best wat centjes opbrengen. Als hij uitgeleend is dan vangen volgens mij de hurende club voor die jaren de centenquote:
quote:1/12/2008 - Kans op vertrek Van Bommel bij Bayern steeds groter
(Gepost door RvN)
BRON: Telegraaf.nl
De kans op een noodgedwongen vertrek van Mark van Bommel bij Bayern Munchen wordt volgens Duitse media steeds groter. Afgelopen weekend heeft de Duitse club onderhandeld met Zenit St. Petersburg over het aantrekken van Anatoly Tymoschuk. De middenvelder zou veertien miljoen euro moeten kosten en Van Bommel op gaan volgen.
Ja, behalve het feit dat Ajax never nooit niet Huntelaar aan PSV zal verkopen voor 20 miljoen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:45 schreef WooZ het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat we ipv zo'n nijland/pieters etc spendering beter real voor kunnen zijn en 20 mil voor huntelaar betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |