Hé gelukkig Reinhilde dat de vk met je mee wilde in je verzoek, hopen dat het wat gaat doen voor je.
Ik zit namelijk al dagen te wachten op vrolijk en blij baby nieuws ! *ongeduldig is*
DJMO wat een goed nieuws ach en een extra oogje in het zeil is niet verkeerd kan ook heel voordelig werken omdat je dan altijd een beroep op ze mag doen als je het ff niet meer weet. Probeer er iig het positieve over te denken en niet meteen negatief hé
ik heb net mijn werkgever gebeld dat ik morgen nog thuis blijf, trek het denk ik niet en wil gewoon ff rust aan de bovenkamer geloof niet dat het afsluiten van de jaarcijfers me gaat helpen mijn gedachten op 0 te zetten en daar was hij het wel mee eens, de zoon van mijn werkgever is daarbij een gyn en die zal zijn vader vast hebben verteld hoe het voelt als je maagvlies word aangeprikt dus uitleg waarom was vrijwel overbodig.
Ben iig blij dat er bij deze werkgever begrip is scheelt een hoop gedoe en stress.
Dalijk ff lekker een eindje wandelen met Isa het is hier nu lekker weer (naja droog en dat is al heel wat).