abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63720751
Je kadootje in de placenta verstoppen??
gadver!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63720841
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63720849
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
pff sinds wanneer ben jij daarvan onder de indruk?
sinds ie angstaanjagende geluiden maakt
wanna rub mah puppeh?!
pi_63720857
Ik vond het al niets dat de vk dat ding onder mn neus douwde "mooi he????". NEE goor.
pi_63720976
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:28 schreef Dakota het volgende:

[..]

sinds ie angstaanjagende geluiden maakt
Is dat niet over bij z`n volgende prothese?
Saartje
pi_63720990
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik vond het al niets dat de vk dat ding onder mn neus douwde "mooi he????". NEE goor.
Mijn oudste heeft een hele fotoreportage gemaakt van de placenta toen jongste geboren was
Saartje
pi_63721238
Dakota, netjes dat je toch alweer zo'n end bent! Ben benieuwd wanneer jouw beeb komt buiten spelen...

Fuente en Reinhilde... we wachten rustig (lees: ongeduldig) af hoor :*
Fake it till you make it...
pi_63721275
quote:
Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Nijna het volgende:
Dakota, netjes dat je toch alweer zo'n end bent! Ben benieuwd wanneer jouw beeb komt buiten spelen...

Fuente en Reinhilde... we wachten rustig (lees: ongeduldig) af hoor :*
Ja en tot die tijd mag nixx niet posten....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 december 2008 @ 12:00:21 #159
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63721846
even goed nieuws melden ... Junior wordt onder geen beding uithuis geplaatst!!!! alles was in orde, en ze was heel blij en trots op me dat ik het verleden zo goed verwerkt heb/achter me gelaten heb. ik moest ook trots op mezelf zijn van haar, maar dat vind ik nog wel moeilijk hoor we krijgen wel een voorlopige OTS omdat ze mij (nog even) in de gaten willen houden vanwege mijn verleden, maar daar kan ik mee leven, onze zoon mag gewoon bij ons blijven

ook over het gezag over mijn oudste is het laatste woord nog niet gesproken, jeugdzorg heeft fout gehandeld door mij niet op de hoogte te brengen van hun verzoek daartoe...

dank lieve mensen voor jullie steunende woorden er is een hele grote last van mijn schouders gevallen en ik durf nu met een vrij gerust hart echt naar de bevalling uit te kijken (ja zelfs naar de onherroepelijke pijn die erbij hoort )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63721901
DJMO, wat een opluchting zal dit voor je zijn
Heel fijn, nu kun je vooruit kijken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63722034
DJMO super!
Ik heb ook een OTS gehad trouwens zaten voor mij alleen maar voordelen aan (studiekostenvergoeding en een fiets enzo

maar fijn joh
nu persen hoppa

Ik heb net gedouched om te kijken of het gekramp op zal houden
wanna rub mah puppeh?!
pi_63722346
En? is het opgehouden?

Ik heb net de vk gebeld, met het verzoek of ik vandaag of morgen nog een keer gestript kon worden (na tips hier!!) en dat was prima!
Morgen moet ik even bellen om 10 uur, dan hoor ik hoe laat ik langs kan komen.
Ik wil nu eigenlijk het liefste dat het al vrijdag is, dat de gyn me verteld wanneer ik precies (als het goed is woensdag) ingeleid wordt, dan heb ik daar ook 100% zekerheid over, en kan ik me daar op richten.

DJMO, wat een goed nieuws!! Ik ben blij voor je!!

Fuente, heb je een nieuw voorstel?
pi_63722448
niet echt maar het wordt ook niet erger ofzo
wanna rub mah puppeh?!
pi_63722569
Daar heb je helemaal niks aan dus.
Ik ga zo ook maar eens douchen. En opstaan. Verplaatsen naar de bank. Dvd'tje kijken.

pi_63723744
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:19 schreef Reinhilde het volgende:

Ik heb net de vk gebeld, met het verzoek of ik vandaag of morgen nog een keer gestript kon worden (na tips hier!!) en dat was prima!

Goed zeg! Elke dag strippen heeft geen nut, ik denk dat de VK dat ook wel aangegeven heeft, maar om de dag kan prima. Kan me voorstellen dat je hier blij mee bent
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 3 december 2008 @ 13:24:45 #166
108648 cattie
lieve moeder
pi_63723963
Alle baby's zijn nog binnen lees ik.
Dakota, de 37 weken! Je hebt ze binnen! Nog een paar dagen extra zou fijn zijn natuurlijk.
Fuente en reinhilde, hopelijk gaat het nu snel echt gebeuren bij jullie.
pi_63724043
Hé gelukkig Reinhilde dat de vk met je mee wilde in je verzoek, hopen dat het wat gaat doen voor je.
Ik zit namelijk al dagen te wachten op vrolijk en blij baby nieuws ! *ongeduldig is*

DJMO wat een goed nieuws ach en een extra oogje in het zeil is niet verkeerd kan ook heel voordelig werken omdat je dan altijd een beroep op ze mag doen als je het ff niet meer weet. Probeer er iig het positieve over te denken en niet meteen negatief hé

ik heb net mijn werkgever gebeld dat ik morgen nog thuis blijf, trek het denk ik niet en wil gewoon ff rust aan de bovenkamer geloof niet dat het afsluiten van de jaarcijfers me gaat helpen mijn gedachten op 0 te zetten en daar was hij het wel mee eens, de zoon van mijn werkgever is daarbij een gyn en die zal zijn vader vast hebben verteld hoe het voelt als je maagvlies word aangeprikt dus uitleg waarom was vrijwel overbodig.
Ben iig blij dat er bij deze werkgever begrip is scheelt een hoop gedoe en stress.
Dalijk ff lekker een eindje wandelen met Isa het is hier nu lekker weer (naja droog en dat is al heel wat).
Mama van Isa en Ties
pi_63724705
hier zet de kramp wel door, vriend gaat nu snel matras halen voor verhoging van de boxspring.. hopen dat het alsnog vals alarm is maar heb er nu wel een hard hoofd in *weer in bed kruipt *
wanna rub mah puppeh?!
pi_63724798
Dakota, zou je niet even je vk bellen?
  woensdag 3 december 2008 @ 13:58:11 #170
108648 cattie
lieve moeder
pi_63724806
Je meisje lijkt zich dus wel erg op de 37 weken grens te hebben geconcentreerd!
Succes!
pi_63724815
Nou Dakota vind het wel tijd voor een telefoontje naar de vk NU dan (al zit ze maar op het einde van de straat).

Heel veel succes (ergens hoop ik dat het niet doorzet.... ) toitoitoi hé
Mama van Isa en Ties
pi_63724851
marlies, jij krijgt toch binnenkort de eerste uitslagen?
pi_63724875
maandag pas Ticootje... duurt allemaal veel te lang, ergste is dat ik nu zelf niets meer in de hand heb of hoef te doen.
Mama van Isa en Ties
pi_63724904
Eeeh Dakota je kan nu wel als het doorzet je surprise in je placenta verstoppen heel flauw ik weet het, maar je kwam er zelf mee
Mama van Isa en Ties
  woensdag 3 december 2008 @ 14:17:57 #175
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63725214
quote:
Op woensdag 3 december 2008 10:00 schreef Dakota het volgende:
gek ik? Jij wilde mijn baarorgaan volproppen met marsepein en pepernoten
Maar t heeft wel geholpen je zit nu mooi wel op 37 weken ipv 35
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63725295
Marlieske, ik ga niet out hoor Lig lekker in mijn bedje tv te kijken en dan gaat het wel, maar moest net ff plassen en toen draaide alles weer rond. Ik ga eens kijken of ik dropjes inhuis heb,volgens mij wel.
Ik zal voor je duimen maandag! En wat fijn dat je werkgever zo reageert.
Fuente, balen dat het strippen nog niet veel gedaan heeft. Hopelijk wel snel!
Reinhilde, fijn dat vk nog een keer wil strippen van de week!
Oehh Dakota, spannend hoor! Ik hoop da je kleintje snel komt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63726780
Reinhilde, morgen maar doen dan ?

Dakota, wat spannend!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 3 december 2008 @ 15:31:07 #178
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63726844
Dakota, spannend hoor

Reinhilde fijn dat je morgen weer bij de VK kunt komen!!

Ik heb vandaag van 9 tot 3 uur opgepast op ons buurmeisje van 4 jaar.. ben nu best wel moe ondanks dat ik niet veel gedaan heb Ik ga lekker op de bank hangen en film kijken totdat Peaceman thuis is.
Make love, not war ☮
pi_63727091
Jeetje Dakota, hoe is het nu?

Marlieske, fijn dat je nu zo'n begrijpende werkgever hebt, kan me voorstellen dat het laatste wat jij nu nodig hebt, gezeur is van je werk.

Diaan lekker op de bank liggen! Vicky ook!

De VK belde net; ik kan morgen om 11:00 komen, aan het begin van het spreekuur. En ze had idd verteld dat er 48 uur tussen moet zitten. Ik had daar zelf echt niet aan gedacht, om te vragen voor nog een keer strippen! Hopen dat het werkt!
pi_63727210
Fijn dat je nog een keer kan Reinhilde

Hier slijmverlies en harde buiken inmiddels. We zijn eigenlijk net terug van kidscity met Sara, daar begon het een beetje te rommelen. Het is nog niets serieus, maar als manlief terug is met de boodschappen ga ik toch maar eens lekker douchen.
Sara
Merel
Ukje
pi_63727301
Oeh Fuente! Ik heb idd ook veel slijm, en het rommelt minimaal. Maar het is niks hoor hier.
Ik hoop dat het bij jou wel doorzet!
Ik wilde net even naar buiten gaan, maar eenmaal klaar staand bij de deur, durfde ik niet meer. Het voelde gewoon niet goed! Dus ben maar binnen gebleven! Ik ga zo ook eens douchen, wie weet brengt het iets op gang!

Enne, qua datum? Ik denk jij & Dakota vanavond/morgen, en ik de 10e of 11e.
pi_63727310
nou moeten jullie wel niet allemaal tegelijk gaan rommelen hé dan krijgen we het straks veel te moeilijk met ooooh en aaaah roepen bij al die verse mooie baby's

Iedere dag eentje dan hebben wij er ook langer plezier van en blijft de spanning er nog ff in.
Als DJMO nou ook nog ff aan de rommel gaat dan is het compleet geloof ik.
Mama van Isa en Ties
pi_63727578
Oh kom er eens kijken, wat ik in mijn placenta vind
Kom maar Koot, doe het dan maar meteen ook. Ik wil nu verdulleme de naam wel eens weten
Saartje
pi_63729117
DJMO goed nieuws zeg!

Spannend rommelende dames!
pi_63729256
Dakota ben je al bezig?
Fake it till you make it...
pi_63730607
Ze zal wel bezig zijn Anders had ze vast wel gezegd dat er niets aan de hand was
F5`t
Saartje
  woensdag 3 december 2008 @ 18:17:37 #187
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63730862
Spannend! Ben benieuwd! Lijkt wel alsof jullie er een wedstrijdje van maken wie het eerste baby werpt Maar vooralsnog ligt Dakota dus aan kop!

Dakota mocht het geen vals alarm zijn, succes
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63731026
Dakota, joehoeeeew, doe eens updaten!

Hier zakt het allemaal al weer af na een douche. Ik ga voor na het weekend en dat vind ik stiekem niet erg, met Sint op komst enzo
Sara
Merel
Ukje
pi_63731317
Ooh het is spannend hier! Ik let even niet op, en gelijk rommelt er vanalles!

Ik moet ook nog een surprise maken... heeft er iemand nog een placenta over?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63731721
DJMO; wat goed nieuws! Dat zal een grote last van je schouders zijn, wat onwijs fijn!
quote:
Op woensdag 3 december 2008 13:54 schreef Dakota het volgende:
hier zet de kramp wel door, vriend gaat nu snel matras halen voor verhoging van de boxspring.. hopen dat het alsnog vals alarm is maar heb er nu wel een hard hoofd in *weer in bed kruipt *
Dakota; wat fijn dat je wel al de 37 weken hebt gehaald! Ik ben benieuwd of het nu doorzet. Zo ja; zet hem op

Fuente en Reinhilde; ik ben benieuwd wanneer het bij jullie echt gaat beginnen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 3 december 2008 @ 18:59:58 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63731994
dakota flink aan het rommelen lees ik?? sterkte meis
marlieske.. ik en nu aan de rommel gaan??? alsjeblieft _niet_ zeg .. ik ben helemaal dood van de verjaardag van mijn dochter.. en dat merk ik ook aan junior, hij is (op dit moment) rustiger dan gisteren en vanmorgen, dat vind mama voor de verandering even niet erg, want elke beweging doet me pijn aan mijn rug.. ook wat meer harde buiken nu en ik heb me een partij slaap, dat is niet normaal meer .. ik kwam ook alleen even kijken of er al verse baby's waren, maar dat dus nog niet

er is na vanmorgen idd een last van me afgevallen, en daarvan te kunnen ontspannen is ook vermoeiend dus ik vermoed dat ik vannacht heel goed kan slapen *hoopt iig van wel*

hoe is het met raissa en carmella nu??? gaat het nog een beetje??
voor de rommelende llm's een en een en voor marlieske een voor het moeten wachten en ook een voor maffemuts, je weet wel waarom meis, dank je wel

ik kom vanavond nog wel even kijken of ik vers babynieuws zie.. nu even rustig bijkomen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63732254
quote:
Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef DJMO het volgende:
hoe is het met raissa en carmella nu??? gaat het nog een beetje??
Ik heb vandaag van 9 tot 3 aan het infuus gehangen.. Voelde me daarna een soort van "opgeladen". Ben toen ook heel stiekem vanmiddag (toen nog even langs het werk was) stiekem in mijn eentje boodschappen gaan doen Was niet een heel erg goed idee uiteindelijk maar om even aan te geven hoe "lekker" ik me voelde.. Lig nu weer gestrekt in bed

Verder gelukkig al een paar dagen geen last meer van harde buiken

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!
pi_63734817
Fijn zeg Raissa!

Ik heb sinds een uur of 16:00 pijnlijke krampen, en ben even gaan douchen en daar zijn ze niet regelmatiger van geworden, maar wel pijnliijker. Moet ze echt wegpuffen, maar er zit wel veel tijd tussen; 8/9 minuten.

Ik kom voorlopig niet van de bank!

Dakota? Fuente?
pi_63734858
datumdrieling!
Saartje
pi_63734868

hihi
succes dan maar! hopen dat het strippen morgen dan gewoon helemaal niet meer nodig is!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 3 december 2008 @ 20:22:06 #196
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63734870
Dat is het betere werk, Reinhilde

Dakota zal ook wel echt bezig zijn, als ik het zo lees..

Tijd voor verse babies!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63735046
Het doet echt venijnig pijn, die van vandaag. Wie weet....
pi_63735163
quote:
Op woensdag 3 december 2008 20:26 schreef Reinhilde het volgende:
Het doet echt venijnig pijn, die van vandaag. Wie weet....
Oehhhhh!! Spannend! Ik wens je vast sterkte!
  woensdag 3 december 2008 @ 20:31:47 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63735187
Ja, Dakota is wel bezig nu denk ik maar zo! Net aan die 37w gehaald zeg! Ik doe er een paar tegenaan hoor!

Reinhilde, bij jou begint het ook wat serieuzer te klinken! Ik hoop zo dat het doorzet!
Ik heb mijjn hele laatste paar dagen door zitten lezen gisteren en vandaag, en dat van jou lijkt erg op hoe het bij mij begon, hele lange aanloop zeg maar die laatste paar dagen.

Fuente, hoe is het bij jou nu?

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 03-12-2008 20:51:00 ]
  Jubileum moderator woensdag 3 december 2008 @ 20:33:32 #200
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63735241
Wow spannend hier Dakota en Reinhilde zet hem op
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')