sinds ie angstaanjagende geluiden maaktquote:Op woensdag 3 december 2008 11:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
pff sinds wanneer ben jij daarvan onder de indruk?
Is dat niet over bij z`n volgende prothese?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
sinds ie angstaanjagende geluiden maakt
Mijn oudste heeft een hele fotoreportage gemaakt van de placenta toen jongste geboren wasquote:Op woensdag 3 december 2008 11:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik vond het al niets dat de vk dat ding onder mn neus douwde "mooi he????". NEE goor.
Ja en tot die tijd mag nixx niet posten....quote:Op woensdag 3 december 2008 11:42 schreef Nijna het volgende:
Dakota, netjes dat je toch alweer zo'n end bent! Ben benieuwd wanneer jouw beeb komt buiten spelen...
Fuente en Reinhilde... we wachten rustig (lees: ongeduldig) af hoor:*
Goed zeg! Elke dag strippen heeft geen nut, ik denk dat de VK dat ook wel aangegeven heeft, maar om de dag kan prima. Kan me voorstellen dat je hier blij mee bentquote:Op woensdag 3 december 2008 12:19 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb net de vk gebeld, met het verzoek of ik vandaag of morgen nog een keer gestript kon worden (na tips hier!!) en dat was prima!
Maar t heeft wel geholpenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:00 schreef Dakota het volgende:
gek ik? Jij wilde mijn baarorgaan volproppen met marsepein en pepernoten
Dakota; wat fijn dat je wel al de 37 weken hebt gehaald! Ik ben benieuwd of het nu doorzet. Zo ja; zet hem opquote:Op woensdag 3 december 2008 13:54 schreef Dakota het volgende:
hier zet de kramp wel door, vriend gaat nu snel matras halen voor verhoging van de boxspring.. hopen dat het alsnog vals alarm is maar heb er nu wel een hard hoofd in *weer in bed kruipt *
Ik heb vandaag van 9 tot 3 aan het infuus gehangen.. Voelde me daarna een soort van "opgeladen". Ben toen ook heel stiekem vanmiddag (toenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef DJMO het volgende:
hoe is het met raissa en carmella nu??? gaat het nog een beetje??
Oehhhhh!! Spannend! Ik wens je vast sterkte!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:26 schreef Reinhilde het volgende:
Het doet echt venijnig pijn, die van vandaag. Wie weet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |