Dat is zo. Er zit een soort steun onder bij de lattenbodem. En die zit ineens los merkte ik. Kim had wat achter het bed gegooid. Dus ik trok het bed aan de kant. KRRRAAAKKK Poef*. De buren hoorden me vast wel mopperen.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Beter nu dan tijdens de bevalling.
*PUFPUFKRAAAAAAAAAAAAAK*.
Ow nee zeg... dan is vandaag wel wat beter...quote:Op donderdag 4 december 2008 11:22 schreef Dakota het volgende:
ja mijn vriend is morgen jarig en mijn zusje 6 dec.. dus t lijkt mij ook niets
De uitslagen van de TBC test waren er, die was negatief. Toen lag ik dus dinsdag mooi klaar voor een infuus, bleek dat ik koorts had en toen kwamen ze opeens tot de conclusie dat een mantouxtest vals negatief kan zijn als je immuunsysteem zojuist gefrituurd is.. Uiteindelijk hebben we dus helemaal geen uitslag gehad van de TBC test en heb ik gisteren een infuus gekregen (toen de koorts weer weg was). Nu is het trouwens wel duidelijk dat ik geen TBC hebquote:Op woensdag 3 december 2008 21:52 schreef marlieske het volgende:
Raissa wat goed dat je je wat beter voelt na het infuus, wist niet dat je de uitslagen al binnen had gekregen van de TBC-test, maar ben blij om te lezen dat je langzaamaan weer een beetje opknapt.
Heb je wel al wat meer duidelijkheid over hoe het straks allemaal zal gaan na de bevalling enzo omtrent borstvoeding willen/kunnen geven? bij mij was het toen ook niet erg duidelijk en doorzichtig allemaal alleen had ik (gelukkig dan maar hé) al zelf besloten geen bv te willen geven, kan me voorstellen als je dat wel wilt doen dat het straks misschien een tegenvaller kan zijn als ze zo onduidelijk zijn in hu adviesvoor jou tis allemaal gewoon shit dat het zo moet lopen.
3 januari zijn mijn broertje en zusje jarig, dus dat is niet zo handig, maar de 5e is goed!quote:Op donderdag 4 december 2008 11:59 schreef Jelief het volgende:
cattie, lijkt 3 januari je wat, maken we er een datumtweeling van of anders de 5e ?
Ik gokte eerst ook op de 5dequote:Op donderdag 4 december 2008 11:59 schreef Jelief het volgende:
cattie, lijkt 3 januari je wat, maken we er een datumtweeling van of anders de 5e ?
Goed afgesproken danquote:Op donderdag 4 december 2008 12:09 schreef cattie het volgende:
[..]
3 januari zijn mijn broertje en zusje jarig, dus dat is niet zo handig, maar de 5e is goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |