abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 december 2008 @ 11:20:19 #276
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63750205
Nou 5 december lijkt mij geen leuke datum om te bevallen tenminste mn collega is ook op 5 december bevallen en vindt het elk jaar weer verschrikkelijk en een hoop gedoe. Maar daar heb je natuurlijk niets over te zeggen, de baby komt wanneer het komt....
Make love, not war ☮
pi_63750254
ja mijn vriend is morgen jarig en mijn zusje 6 dec.. dus t lijkt mij ook niets
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  donderdag 4 december 2008 @ 11:22:53 #278
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_63750278
Als jullie allemaal bevallen kom ik opeens zo snel bovenaan te staan.
Hou het nog maar even binnen hoor, maar dan zonder dat vermoeiende gerommel de hele tijd...
pi_63750286
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Beter nu dan tijdens de bevalling .

*PUFPUFKRAAAAAAAAAAAAAK*

.
Dat is zo. Er zit een soort steun onder bij de lattenbodem. En die zit ineens los merkte ik. Kim had wat achter het bed gegooid. Dus ik trok het bed aan de kant. KRRRAAAKKK Poef*. De buren hoorden me vast wel mopperen.
En natuurlijk krijg ik het zelf niet voor elkaar te fixen.
Nouja, eerst maar eens kijken wat Kim aan het doen is, hoor ohoh ohoh.
  donderdag 4 december 2008 @ 11:25:34 #280
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63750357
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:22 schreef Dakota het volgende:
ja mijn vriend is morgen jarig en mijn zusje 6 dec.. dus t lijkt mij ook niets
Ow nee zeg... dan is vandaag wel wat beter... maar nog beter is gewoon ergens volgende week.

ik moet er trouwens ook niet aan denken om met de kerst of oud&nieuw te bevallen.... ik hoop dat die van mij nog maar even lekker blijft zitten
Make love, not war ☮
pi_63750480
jeetje Reinhilde en Dakota ... wat een teleurstelling dat het niet door zet nog !
(voor jullie dan vooral natuurlijk )
pi_63750797
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:52 schreef marlieske het volgende:
Raissa wat goed dat je je wat beter voelt na het infuus, wist niet dat je de uitslagen al binnen had gekregen van de TBC-test, maar ben blij om te lezen dat je langzaamaan weer een beetje opknapt.
Heb je wel al wat meer duidelijkheid over hoe het straks allemaal zal gaan na de bevalling enzo omtrent borstvoeding willen/kunnen geven? bij mij was het toen ook niet erg duidelijk en doorzichtig allemaal alleen had ik (gelukkig dan maar hé) al zelf besloten geen bv te willen geven, kan me voorstellen als je dat wel wilt doen dat het straks misschien een tegenvaller kan zijn als ze zo onduidelijk zijn in hu advies voor jou tis allemaal gewoon shit dat het zo moet lopen.

De uitslagen van de TBC test waren er, die was negatief. Toen lag ik dus dinsdag mooi klaar voor een infuus, bleek dat ik koorts had en toen kwamen ze opeens tot de conclusie dat een mantouxtest vals negatief kan zijn als je immuunsysteem zojuist gefrituurd is.. Uiteindelijk hebben we dus helemaal geen uitslag gehad van de TBC test en heb ik gisteren een infuus gekregen (toen de koorts weer weg was). Nu is het trouwens wel duidelijk dat ik geen TBC heb

Over de borstvoeding ga ik maandag even vragen. Ik moet toch naar de gyn en mijn internist had al aangegeven dat we daarna maar even bij hem moesten langsrollen/lopen. Mijn vriend wil wel graag alle opties voor borstvoeding openhouden, met als motivatie: "Als ons kind ook maar iets van jouw gezondheid erft wil ik er zo veel mogelijk aan gedaan hebben om dat immuunsysteem zo goed mogelijk op te starten". Ik snap dat wel maar ik wil niet experimenteren met iets waarvan ze simpelweg nog weinig tot niets weten.. Stel mezelf er ook op in dat ik GEEN borstvoeding ga geven, dan kan het alleen maar meevallen straks als blijkt dat het toch zou mogen..

Maandag ook meer over de wijze van bevallen... Ben benieuwd!

En inderdaad, Carmella, je post wel maar geen updates over jezelf!! Doe eens?
pi_63750826
Dakota en Reinhilde veel rust nemen vandaag hoor

En laat de babietjes maar komen
  donderdag 4 december 2008 @ 11:49:02 #284
108648 cattie
lieve moeder
pi_63750907
Raissa, in ieder geval fijn dat je geen TBC hebt!
Hopelijk krijg je maandag wel duidelijke informatie over bv en de manier van bevallen.
  donderdag 4 december 2008 @ 11:51:19 #285
108648 cattie
lieve moeder
pi_63750972
Ik heb trouwens met mijn baby afgesproken dat die zeker tot 37 weken blijft zitten en bij voorkeur pas in 2009 wordt geboren. Niet voor 37 weken ivm het verhaal van het babietje van mijn collega, die is met 33 weken geboren, ging goed, heeft nu alleen het RS virus opgelopen en is levensgevaarlijk ziek.. En liever pas in 2009 ivm feestdagen.
pi_63751104
Fijn Raissa

Dakota, pfff, vermoeiend, hopen dat het doorzet.

Oh Reinhilde wat denk ik aan je nu... ik hoop dat de VK je gestript heeft en dat het goed zoden aan de dijk zet nu en dat je goed nieuws hebt over ontsluiting of-hoe-dat-ook-werkt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63751190
cattie, lijkt 3 januari je wat, maken we er een datumtweeling van of anders de 5e ?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63751320
Nog geen nieuwe baby's ?! Jeetje, sterkte aan alle dames voor wie 't eind in zicht is

Miss Sly, ik begrijp je volkomen, ik zit ook al een week in de stress én in zenuwachtige blijdschap over de eerste echo. Mijnes is vanmiddag Ben zó benieuwd...
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
  donderdag 4 december 2008 @ 12:09:02 #289
108648 cattie
lieve moeder
pi_63751439
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:59 schreef Jelief het volgende:
cattie, lijkt 3 januari je wat, maken we er een datumtweeling van of anders de 5e ?
3 januari zijn mijn broertje en zusje jarig, dus dat is niet zo handig, maar de 5e is goed!
  donderdag 4 december 2008 @ 12:09:35 #290
108648 cattie
lieve moeder
pi_63751446
Spannend Rabsadani! Veel plezier vanmiddag!
pi_63751500
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:59 schreef Jelief het volgende:
Ik gokte eerst ook op de 5de
In ieder geval niet eerder, zeker 1 januari lijkt me vervelend...

De laatste gyn waar ik was, was trouwens minder stellig over bij week 38 inleiden (wat de eerste gyn zei), die wilde het wellicht even aankijken, in ieder geval niet voorbij mijn uitgerekende datum te gaan. Dat verhaal was dus toch wat genuanceerder, ik zag me zelf al liggen op 2 januari
pi_63751507
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:09 schreef cattie het volgende:

[..]

3 januari zijn mijn broertje en zusje jarig, dus dat is niet zo handig, maar de 5e is goed!
Goed afgesproken dan
pi_63751515
jeetje meiden, jullie geduld word wel heel erg op de proef gesteld zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63751521
Datumdrieling?
  donderdag 4 december 2008 @ 12:14:21 #295
108648 cattie
lieve moeder
pi_63751550
Begin januari kunnen we voor een datum 8-ling gaan zie ik in het lijstje!
Al hoe ik er serieus rekening mee dat deze baby ook langer blijft zitten en het pas 23 januari ofzo gaat worden.
pi_63751568
23 januari geeft leuke mensen!
  donderdag 4 december 2008 @ 12:16:02 #297
108648 cattie
lieve moeder
pi_63751583
Oh, vertel?
pi_63751655
pi_63751944
Ik zou eigenlijk een datum 4ling doen met Owlet, Igraine en Marie...

Nouja. De VK zei al dat ik te goed voor de baby zorg, dat hij/zij daarom niet naar buiten wilt. tssk.
afgelopen di kon ik maar half gestript worden, vandaag wel helemaal gelukkig! Ik heb 1 cm ontsluiting .

anyway, ze was er niet heel erg van overtuigd dat het al genoeg was, ook omdat baarmoedermond nog steeds niet helemaal verstreken is. Morgen zkh dus, en afspraak maken voor inleiden hoop ik. Terwijl ik dit typ is er weer zo'n gemeen kreng begonnen... pufpufpuf. Ik ga pas weer een beetje hyperen als ze om de 3/4 minuten komen en de vk hier is en zegt dat ik 3 cm heb.

Raissa wat fijn dat het geen tbc is!
Alle andere dames in dit topic, sorry dat ik alleen maar met mezelf bezig ben, ik hoop dat het met jullie goed gaat, voor zover ik me herinner is maandag een heel spannende dag voor MissSly, Tex en Marlieske. Heel veel sterkte alvast daarmee!
pi_63751987
Als je echt al moet wegpuffen dan is dat toch wel het echte werk hoor Reinhilde.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')