ooh Estrys ik zou daar zo van schrikken als ik dat zag, hoop dat hij straks wel veilig aan het hoofdeinde kan staan om je te steunen... op een tijd een boterham eten is voor hem wel een aanrader (dat moest mijn man voor we de o.k. in zouden gaan zo bang waren ze om pap's out te zien gaan  

) 
Reinhilde meid zet hem op het klinkt nu toch wel als het serieuze werk  

Dakota jij bent vast druk bezig, succes !!  

DJMO ach was wel leuk geweest als er 4 tegelijk aan de gang zouden gaan maar Fuente is de spelbreker, anders hadden we 4 op een rij kunnen doen 
 En voor ik het vergeet je bent een schat 
 Raissa wat goed dat je je wat beter voelt na het infuus, wist niet dat je de uitslagen al binnen had gekregen van de TBC-test, maar ben blij om te lezen dat je langzaamaan weer een beetje opknapt. 
Heb je wel al wat meer duidelijkheid over hoe het straks allemaal zal gaan na de bevalling enzo omtrent borstvoeding willen/kunnen geven? bij mij was het toen ook niet erg duidelijk en doorzichtig allemaal alleen had ik (gelukkig dan maar hé) al zelf besloten geen bv te willen geven, kan me voorstellen als je dat wel wilt doen dat het straks misschien een tegenvaller kan zijn als ze zo onduidelijk zijn in hu advies  

voor jou tis allemaal gewoon shit dat het zo moet lopen. 
Joo Carmella doe jij eens een update, gaat het allemaal nog met je? maak me een beetje zorgen je bent zo stil de laatste dagen.