jaquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 21:35 schreef thats-me het volgende:
Waren leuke foto's Zug-Chefalleen bij die van de ITL-149 dacht ik die komt mij bekend voor :p
Hier die van Zug-chef http://i184.photobucket.c(...)148-NYK69046-Lak.jpg
en hier die van Rob van der Woude http://robvanderwoude654.fotopic.net/p55273750.html
Vanaf Den Haag Centraal op zaterdag iedere 5 minuten een RR dus? Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:09 schreef Thetallguy het volgende:
RR3 en 4 van de HTM rijden nog vaker hoor, elke 2,5 minuut een in de spits en elke 5 een erbuiten. 3 en 4 komen beiden langs L-Voorburg. RET ook nog 4x idd
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
heel vaak werd ik dus gewoon naar Voorburg NS gestuurd. Maar daarvandaan is het een knaters eind lopen en daar heb ik geen zin in. Bovendien heb ik nog nooit (!) in de RR gezeten. Al is de kans natuurlijk wel dik aanwezig dat dat gelijk de laatste keer zal zijn ook
Ik ben die gast die met stoom uit z'n oren tegen die RR aan het trappen isquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:21 schreef Duvel het volgende:
Whehe, ik kijk wel of ik je nog tegenkom in Lsdm zaterdag.
Ja, dat deed ik dus. Maar wat is het adres van de werkplaats van Nedtrain? Dat staat nergens. Google Earth leert me dat het daar Westvlietweg heet, maar een nummer heb ik dus niet. Zoek ik op 9292OV op Westvlietweg, dan word ik naar Voorburg NS gestuurd, met 13 minuten lopenquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:38 schreef ikbenik het volgende:
via 9292ov is er toch gewoon op adresniveau te zoeken?
Van prorail.nl.quote:Afscheid tram
Op vrijdagmiddag 12 december kunnen bewoners en reizigers onder het genot van een toepasselijke versnapering afscheid nemen van de tram en haar trouwe bestuurders. Het afscheid is tussen 14:00 uur en 18:00 uur op het perron van Houten Castellum.
Ok, dan zal ik wel ff gaan kijken dan...quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van prorail.nl.
Maar er staat nergens dat er zaterdag niet gereden wordtIk ga er vanuit dat er zaterdag gewoon gereden wordt.
Is ook een groot manco van die site. Je moet daar gewoon op haltenaam kunnen zoeken, wat voor soort station dat dan ook mag wezen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
9292OV niet: daar kan je zoeken op treinstations, en niet op RRhaltes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |