Spoilers? Waar? Welnee joh. De video die Strolie hier poste is afkomstig van het level die voor het eerst werd geshowed in Mei.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
k durf eigenlijk geen filmpjes te kijken uit angst voor spoilers
Als dat de trein scene is... Dan zeg ik Soldier of Fortune 1 - level 1.quote:
zo moeilijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:05 schreef Chocobo het volgende:
ik kijk geen filmpjes meer totdat ik het spel gespeeld heb.
Dan ben ik eens benieuwd wat de steelbook SE moet gaan kosten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:06 schreef SuperFruitig het volgende:
80 euro voor een game
De tering dan ben je dom.
Ik heb de steelbook bij game.co.uk gekocht voor nog minder,... iets van 48 Euro ofzo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:44 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dan ben ik eens benieuwd wat de steelbook SE moet gaan kosten.
Normaliter ben ik wel te vinden voor SE's maar aangezien ze er zo nog niet direct een prijs op konden plakken en de extra's enkel voor de multiplayer (waarvan de beta mij toch een beetje tegenvalt) heb ik gewone gepreordered.
Ik zie dat de gewone versie bij Play.com 52 euro moet kosten, da's wel bijna 35% goedkoper.
De videos kun je gewoon terug bekijken in Cinema Mode, in de lijst met opgenomen videos van de laatste 20 matches. Het uploaden van een video is puur en alleen om het met een vriend te delen. Je kunt ze dan ook niet bekijken in een browser, noch via Youtube.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:49 schreef rakotto het volgende:
Waar kan je de replays bekijken die je geupload hebt?
Hm, ik had het gewoon geupload. Ik dacht dat het ergens terecht zou komen, bijvoorbeeld op de STATS pagina op Naughty Dog dat onbereikbaar is.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De videos kun je gewoon terug bekijken in Cinema Mode, in de lijst met opgenomen videos van de laatste 20 matches. Het uploaden van een video is puur en alleen om het met een vriend te delen. Je kunt ze dan ook niet bekijken in een browser, noch via Youtube.
uitknippen en dan met prit op je scherm plakken. Goed aandrukken anders is het niet zichtbaar voor de mensen die van buiten Nederland op de site komen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:33 schreef janrad het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een afbeelding plaats ?
Bedankt het werkt. zie je de foto nu ook ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:41 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
uitknippen en dan met prit op je scherm plakken. Goed aandrukken anders is het niet zichtbaar voor de mensen die van buiten Nederland op de site komen.
graag gedaan!
Knuppel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:41 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
uitknippen en dan met prit op je scherm plakken. Goed aandrukken anders is het niet zichtbaar voor de mensen die van buiten Nederland op de site komen.
graag gedaan!
quote:Death Match (Shoot your enemies in the face)
Elimination (Eliminate Other team)
Plunder (Fight for treasure)
Turf War (Hold as many zones as you can)
King of the Hill (Hold the Hill)
Chain Reaction (Captures the zones in order)
Survival (Survive the waves of soldiers)
Gold Rush (Steal the treasure fom the soldiers)
Co-op (Survive with your friends)
Machinima (Machinima mode)
Ik het co-op level uit de demo wel erg vermakelijk. Hopelijk zitten in de full version nog wat meer levels.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Multiplayer modes die in het spel zullen zitten:
[..]
Voor een multiplayer ziet het er uitstekend uit. Er zijn maar weinig games die dit ook hebben weten te leveren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:08 schreef SoldMayor het volgende:
Mwa.. heb net ff online gespeeld.. voelt niet echt lekker aan maar dit is spel vind ik ook meer een single player. Ook qua graphics was het wel mooi maar niet zo .. wow wtf !!!!!!!!!
quote:"There will be downloadable content, yes," he told us at Sony's London HQ.
"What you'll probably see is more of the competitive type: more maps, more modes, stuff like that. The co-op stuff is hugely time-intensive and the size of it - the physical download size - is huge, so that's probably not an option.
"I'm not going to say never," he added, "but for the foreseeable future we're not going to be doing that."
quote:Richmond revealed that programmers are already optimising on the engine, and have been split into groups to work on "whatever we're going to do next".
http://www.gamespot.com/p(...)s/review.html?page=1quote:Uncharted 2: Among Thieves is a complete package. The perfectly paced campaign is pure joy from beginning to end, seamlessly combining top-notch shooting, smooth platforming, clever puzzles, and a playful story into one of the most engaging and satisfying adventures around. Competitive multiplayer is just as compelling, displaying the same fun gameplay elements from the main quest in a chaotic battle against other players. The cooperative mode has its own unique pull, letting players merge their efforts to take down an unrelenting force of angry attackers. The few flaws--touchy cover controls in tight spaces and linear platforming sections--are so slight they barely stand out among the sea of fantastic features. Uncharted 2: Among Thieves is an incredible game.
Wat is daar wazig aanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Wazige vraag. Maar je bedoelt waarschijnlijk of er in de retail versie meer wapens aanwezig zullen zijn.
Reactie daarop is: NEE.
Yep.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:36 schreef jimjim1983 het volgende:
is die beta in nederland ook gratis te downloaden?
Daarom vroeg ik me af of er nog meer wapens kwamen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat de beta je juist een voorproefje geeft op de multiplayer en co-op?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:25 schreef CecilBDemented het volgende:
kippenvel en tranen in mijn ogen als ik dit zie.
Spelers die met de collectors edition spelen hebben wel een "gouden" AK47 en pistool ter beschikking.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:27 schreef intraxz het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me af of er nog meer wapens kwamen.Jammer dat dat niet zo is.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:25 schreef CecilBDemented het volgende:
kippenvel en tranen in mijn ogen als ik dit zie. De eerste developer die nu nog zegt dat de ps3 niet krachtig genoeg is voor zijn game, zal met betere shit dan dit moeten komen.
uncharted 2 is magistraal
quote:De multiplayer-demo van Uncharted 2: Among Thieves is nu meer dan een week beschikbaar en dat is niet onopgemerkt gebleven. De demo is razend populair met de cijfertjes als bewijs.
Evan Wells van Naughty Dog heeft namelijk wat simpele statistieken vrijgegeven op het PlayStation Blog. Tevens is bekend geworden dat de demo op nummer één staat in de 'top five first-week' downloads. De demo is hard op weg om de meest gedownloade demo ooit te worden op het PlayStation Network.
* Total Number of games played – 1,217,424
* Total Number of Kills – 92,110,787
* Total Number of Treasures Captured – 1,860,645
* Total Amount of Money Earned – $38,841,367,350
* Total Time Played – 9,905 days (or 27+ years!)
Ik ben er denk ik ook nog wel even vanavond.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben straks rond half 9 weer online.
Jullie hebben geluk. Net even de officiële bluetooth ps3 headset gekocht voor 18 pond.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Koop es een headset man Torn
Nu moeten we elke x over je lullen , ipv met je
Kijk nu begint het echte werk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Jullie hebben geluk. Net even de officiële bluetooth ps3 headset gekocht voor 18 pond.![]()
Welke shop?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Jullie hebben geluk. Net even de officiële bluetooth ps3 headset gekocht voor 18 pond.![]()
Ik heb hem bij blahdvd besteld.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Welke shop?
Same here.quote:
Daar heb ik wel vaker last van dat ik hem net tegen de hoek van de muur gooi.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here.
Heb daarna toch nog flink wat matches met succes kunnen spelen met Athlon en Torn.Ow en Torn, je self grenade kill was best hilarisch.
Mijne ookquote:
Waar heb jij het besteld dan?quote:
Ok, cool bedank.quote:
KZ2&Resistance 2 waren bij mij dinsdag-zaterdag dus ga er toch vanuit dat ik woensdag Uncharted in huis heb. Heb ik ook een etentje dus ik kan er dan nog niets meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:45 schreef SToRM81 het volgende:
De enige game die ik ooit bij VGP besteld heb is Warhawk en daar moest ik toen enorm lang op wachten (2 tot 3 weken). Of zijn ze tegenwoordig al wat sneller met verzenden?
Speel anders met Cyberia en mij dit weekend wat potjes. Dan win je er genoeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
Die MP is tooofWord alleen nog maar heel erg ingemaakt
Geen problemen met belasting ophef oid?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:22 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb al stuk of zeven spellen besteld bij VGP en altijd in iets van 4/5 dagen bezorgd. Uncharted zal bij mij dus ook rond woensdag binnenkomen
Nope. Ze versturen al hun orders namelijk als gift.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:53 schreef Glennz het volgende:
[..]
Geen problemen met belasting ophef oid?
Whoa nice, dat wist ik niet. Thnx.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope. Ze versturen het spel namelijk als gift.
Voor de verandering kom ik vanavond niet online mensen.
quote:1. Eligibility. The Uncharted 2: Among Thieves Fortune Hunter Edition Giveaway (“Promotion”) is open only to legal residents of the fifty United States and the District of Columbia
Special Edition? Zit er nog iets in je mandje, normaal is het 4 euro.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:16 schreef Glennz het volgende:
Ik krijg het volgende bericht op VGP:
Shipping Rate (Country NL : 0.3 lb(s)) $22.49CDN
Hoezo is dat zo duur?
Nee, deze link: http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=15503quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Special Edition? Zit er nog iets in je mandje, normaal is het 4 euro.
quote:Uncharted 2 is a masterstroke of game creation. This is the killer app PlayStation 3 owners have been waiting for, and I’d even be saying this without the outstanding competitive and co-op multiplayer (see sidebar). Given the complexity of the character relationships, I urge players to play the original game before venturing into the sequel. Some of the jokes and references fall flat if you don’t have the knowledge of Nathan’s previous exploits.
Uncharted 2 is a ringing testament to the power of both games and storytelling. It pulls you in, keeps you engaged, and concludes with a thunderous bang.
http://gameinformer.com/g(...)09/10/12/review.aspxquote:Second Opinion: Uncharted 2: Among Thieves is a stunning, gorgeous adventure that will likely stand as the defining game of the PlayStation 3. Nearly every flaw of the original game has been corrected. The spotty gunplay is polished to a military shine, with accurate and smooth targeting. Platforming is more fluid, but at the same time more challenging due to the more complex level designs. But the real impact of this game comes from the story and characters. The gripping plot, snappy dialogue, and fantastic voice acting serve to create the most cinematic experience in gaming history. It’s like playing a brilliant summer action movie, right down to the most memorable explosive set pieces you may ever see. I was also pleasantly surprised by the excellent multiplayer, which offers unique spins on both co-op and competitive online play. From beginning to end, Uncharted 2 is a masterpiece, and a new standard in the action genre.
Ben je het hier mee eens? Heb deel 1 niet gedaan, daar ik pas een maandje een ps3 heb. Heb de demo even gespeeld. Is er niet ergens een samenvatting van het verhaal ofzo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[Uncharted 2 is a masterstroke of game creation. This is the killer app PlayStation 3 owners have been waiting for, and I’d even be saying this without the outstanding competitive and co-op multiplayer (see sidebar). Given the complexity of the character relationships, I urge players to play the original game before venturing into the sequel. Some of the jokes and references fall flat if you don’t have the knowledge of Nathan’s previous exploits.
Uncharted 2 is a ringing testament to the power of both games and storytelling. It pulls you in, keeps you engaged, and concludes with a thunderous bang.]
[..]
http://gameinformer.com/g(...)09/10/12/review.aspx
10/10
Als ik voor mezelf praat kan ik me daar wel in vinden ja. Natuurlijk kun je een overview nalezen van het verhaal, maar dat is niet relevant voor Uncharted 2. Het is tenslotte geen sequel. Wat wél interessant is om zelf de achtergrond, relatie onderling en karaktereigenschappen van de characters komen te weten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Ben je het hier mee eens? Heb deel 1 niet gedaan, daar ik pas een maandje een ps3 heb. Heb de demo even gespeeld. Is er niet ergens een samenvatting van het verhaal ofzo?
Uncharted 1 is echtquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Ben je het hier mee eens? Heb deel 1 niet gedaan, daar ik pas een maandje een ps3 heb. Heb de demo even gespeeld. Is er niet ergens een samenvatting van het verhaal ofzo?
Oeh boyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |