quote:De multiplayer-demo van Uncharted 2: Among Thieves is nu meer dan een week beschikbaar en dat is niet onopgemerkt gebleven. De demo is razend populair met de cijfertjes als bewijs.
Evan Wells van Naughty Dog heeft namelijk wat simpele statistieken vrijgegeven op het PlayStation Blog. Tevens is bekend geworden dat de demo op nummer één staat in de 'top five first-week' downloads. De demo is hard op weg om de meest gedownloade demo ooit te worden op het PlayStation Network.
* Total Number of games played – 1,217,424
* Total Number of Kills – 92,110,787
* Total Number of Treasures Captured – 1,860,645
* Total Amount of Money Earned – $38,841,367,350
* Total Time Played – 9,905 days (or 27+ years!)
Ik ben er denk ik ook nog wel even vanavond.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben straks rond half 9 weer online.
Jullie hebben geluk. Net even de officiële bluetooth ps3 headset gekocht voor 18 pond.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Koop es een headset man Torn
Nu moeten we elke x over je lullen , ipv met je
Kijk nu begint het echte werk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Jullie hebben geluk. Net even de officiële bluetooth ps3 headset gekocht voor 18 pond.![]()
Welke shop?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Jullie hebben geluk. Net even de officiële bluetooth ps3 headset gekocht voor 18 pond.![]()
Ik heb hem bij blahdvd besteld.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Welke shop?
Same here.quote:
Daar heb ik wel vaker last van dat ik hem net tegen de hoek van de muur gooi.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here.
Heb daarna toch nog flink wat matches met succes kunnen spelen met Athlon en Torn.Ow en Torn, je self grenade kill was best hilarisch.
Mijne ookquote:
Waar heb jij het besteld dan?quote:
Ok, cool bedank.quote:
KZ2&Resistance 2 waren bij mij dinsdag-zaterdag dus ga er toch vanuit dat ik woensdag Uncharted in huis heb. Heb ik ook een etentje dus ik kan er dan nog niets meequote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:45 schreef SToRM81 het volgende:
De enige game die ik ooit bij VGP besteld heb is Warhawk en daar moest ik toen enorm lang op wachten (2 tot 3 weken). Of zijn ze tegenwoordig al wat sneller met verzenden?
Speel anders met Cyberia en mij dit weekend wat potjes. Dan win je er genoeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:58 schreef RaymanNL het volgende:
Die MP is tooofWord alleen nog maar heel erg ingemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |