Da's waar. Hij heeft wel veel tegen. Hij had dit interview beter kunnen aangrijpen om een nieuwe start te maken, gewoon zeggen: stom geweest, ik houd er helemaal niet van maar wist niet wat me bezielde ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:20 schreef cultheld het volgende:
De politierechter heeft ook gerefereerd aan het feit dat Noten bepaalde, niets aan de verbeelding overlatende, zoektermen veelvuldig heeft ingevoerd op Limewire. Die vent is zo schuldig als Richard Klinkhamer.
Issie een nicht? Niks erg maar hij toch getrouwd en krijgt kind 2 toch? En indeed, als hij had gezegd stom te zijn geweest, les geleerd, spijt heeft, cq verantwoordelijkheid genomen...dan had hij misschien iets van verloren credits teruggewonnen. Niets van dat al, en zelfs met Spong aan zijn zijde ging hij niet in hoger beroep, veelzeggend imo. Nooit meer die kop op de buis en voor altijd....zwijg.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's waar. Hij heeft wel veel tegen. Hij had dit interview beter kunnen aangrijpen om een nieuwe start te maken, gewoon zeggen: stom geweest, ik houd er helemaal niet van maar wist niet wat me bezielde ofzo.
Maar hij zal sowieso wel in de knoop zitten. Nicht als een paard (veulen in zijn geval) en dan over mooie vrouwen beginnen
Als hij geen nicht is, dan ben ik een paardquote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef Suko het volgende:
[..]
Issie een nicht? Niks erg maar hij toch getrouwd en krijgt kind 2 toch?
Je hinnikt weer.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:51 schreef SCH het volgende:
Als hij geen nicht is, dan ben ik een paard
Gelukkig, dan doet mijn radar het toch nog goed.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan vraag je je af wát hij dan aan onfris heeft gezien/gezocht...het is nooit bekend gemaakt wat de inhoud daarvan was. Wil het ook maar niet weten, misschien Jeugdzorg wel, hij werkt nog steeds met kinderen, Peter R. de Vries-alert!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
ze wimpelt ook alle argumenten af, want die doen niet ter zake, ze wil alleen HAAR standpunt aankaarten. Die VVD-er is nog best aardig voor haar.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:15 schreef Suko het volgende:
Zij, Nadia Bouras, lid van de Hoge Raad van Migranten, heeft altijd de vermeende spionage van een aantal Marokkanen gedownplayed. Ik vertrouw haar gewoon niet echt.
Ja, de vleesgeworden redelijkheid. Ook wel irritant hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef golfer het volgende:
Plasterk blijft het mooi kunnen vertellen en brengt het allemaal op een manier dat je het eigenlijk alleen maar met hem eens kunt zijn.
Tot je het Nederlandse (vooral hbo) onderwijs vergelijkt met landen als Japan, Finland en Amerika.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef golfer het volgende:
Plasterk blijft het mooi kunnen vertellen en brengt het allemaal op een manier dat je het eigenlijk alleen maar met hem eens kunt zijn.
ik vind hem ook wel leuk nu, ik snap alleen niet waarom hij dat jammerstemmetje niet eens dropt.quote:
leuke verhaaltjes bij de foto'squote:
Daar ben ik het eerste slachtoffer van geweest op een experiment-school, een jaar voor de echte invoering ervan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |