waarom heb je er een gemaakt? Topicsluiter opent nieuwequote:Op maandag 1 december 2008 22:49 schreef BwennieBren het volgende:
5. Sergeant Pepper?
Jij was eerder trouwens, we hebben nu 2 topics
sorry!quote:Op maandag 1 december 2008 22:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
waarom heb je er een gemaakt? Topicsluiter opent nieuwe
okay danquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 23:14 schreef tomtomaat het volgende:
Sw molen?
Zaanse schans inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 23:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
![]()
Yes, deze keer was 1 wel een nuttige hint
ik zie t tot nu toe nog niet hoorquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Szura: dit kan een makkelijke achtpunter worden.
de laatste tijd heb je weinig gemistquote:
Wat ben je toch aardigquote:Op woensdag 3 december 2008 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
de laatste tijd heb je weinig gemist
ik ben altijd aardigquote:
mja... zo schrik je mensen wel afquote:Op woensdag 3 december 2008 10:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik ben altijd aardigik bedoel dat er de laatste tijd helaas weinig sleutelwoorden gespeeld worden.
maar jij bent nu de aangewezen persoon om daar verandering in te brengen
quote:
quote:
Uiteraardquote:
lolquote:Op woensdag 3 december 2008 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
fuck vergetenmaarja moest nog n gedicht afmaken
Oh wat lief... je hebt een gedicht voor me gemaaktquote:Op woensdag 3 december 2008 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
fuck vergetenmaarja moest nog n gedicht afmaken
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
ik hoef nou nergens meer punten af te halen toch? 3 voor het sw en 1 per plaatje en dan 5 voor mij voor het maken van een sw?
quote:
Dan heb je pechquote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef tomtomaat het volgende:
ik hoop niet dat het goed is, want ik ben even weg tennissen.
bij 1. zie ik hier geen plaatje in explorer 6quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:42 schreef tomtomaat het volgende:
sorry een misser van mij. Ik heb een post van swarmaatje over het hoofd gezien...![]()
![]()
quote:
Was mij ook al opgevallenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:45 schreef PhysicsRules het volgende:
die meid met bier komt wel vaak voorbij.
Ben net te laatIk ga maar weer aan mijn sinterklaasgedicht
Het enige aanknooppunt op die foto is de brouwer van het bier, ik heb daar ooit wel eens een mailtje heen gestuurd. Alleen nooit een reactie op gehad.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
ik zou wel willen weten wie het is
kun jij 'm dan niet schrijven? Ik ben nog niet verder danquote:Op woensdag 3 december 2008 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
ben er ook (pr stuur m ff door ik heb er ook nog een nodig)
quote:
je kent hemquote:Op woensdag 3 december 2008 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
zat ik met de zanger/gitarist van Moke wel erg in de richting .........
quote:
quote:
ik ken die hele paul weller niet, is dat ernstig?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
kwa gezichtmaar ze staan dus in het voorprogramma van Paul Weller op zn Europe tour
neequote:
antwoord:quote:
quote:
Luister maar eens naar 'You do something to me'quote:Op woensdag 3 december 2008 23:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ik ken die hele paul weller niet, is dat ernstig?
Ik ga zo ookquote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef swarmahoer het volgende:
briggy leef je uit, ik raad hem wel
Hoe vroeg?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:50 schreef Briggy het volgende:
Trusten PR
[..]
Ik ga zo ook... morgen weer vroeg op
Jep, omdat er de laatste tijd weinig nieuwe sleutelwoorden kwamen heeft swarmahoer voorgedragen om de puntentelling te veranderen. Als je het sleutelwoord raad krijg je 3 punten, per plaatje 1 punt en degene die het overneemt van iemand die geen nieuw SW post krijgt 5 punten.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hoe vroeg?
Maar puntentelling veranderd?
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jep, omdat er de laatste tijd weinig nieuwe sleutelwoorden kwamen heeft swarmahoer voorgedragen om de puntentelling te veranderen. Als je het sleutelwoord raad krijg je 3 punten, per plaatje 1 punt en degene die het overneemt van iemand die geen nieuwe SW post krijgt 5 punten.
klopt ja, je kan dus in theoriequote:Op donderdag 4 december 2008 11:21 schreef eNGine10 het volgende:
dus als je wint en je maakt een nieuwe krijg je daar ook vijf punten voor? oke dan snap ik het vanaf nu helemaalhoop ik
Ik wacht dan wel op een opgave van Briggy of TT ..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:29 schreef ItaloDancer het volgende:
*kick* ik weet zeker dat de die-hards deze zo oplossen
Ben net thuis uit mijn werk, ff eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |