je kent hemquote:Op woensdag 3 december 2008 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
zat ik met de zanger/gitarist van Moke wel erg in de richting .........
quote:
quote:
ik ken die hele paul weller niet, is dat ernstig?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
kwa gezichtmaar ze staan dus in het voorprogramma van Paul Weller op zn Europe tour
neequote:
antwoord:quote:
quote:
Luister maar eens naar 'You do something to me'quote:Op woensdag 3 december 2008 23:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ik ken die hele paul weller niet, is dat ernstig?
Ik ga zo ookquote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef swarmahoer het volgende:
briggy leef je uit, ik raad hem wel
Hoe vroeg?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:50 schreef Briggy het volgende:
Trusten PR
[..]
Ik ga zo ook... morgen weer vroeg op
Jep, omdat er de laatste tijd weinig nieuwe sleutelwoorden kwamen heeft swarmahoer voorgedragen om de puntentelling te veranderen. Als je het sleutelwoord raad krijg je 3 punten, per plaatje 1 punt en degene die het overneemt van iemand die geen nieuw SW post krijgt 5 punten.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hoe vroeg?
Maar puntentelling veranderd?
quote:Op donderdag 4 december 2008 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jep, omdat er de laatste tijd weinig nieuwe sleutelwoorden kwamen heeft swarmahoer voorgedragen om de puntentelling te veranderen. Als je het sleutelwoord raad krijg je 3 punten, per plaatje 1 punt en degene die het overneemt van iemand die geen nieuwe SW post krijgt 5 punten.
klopt ja, je kan dus in theoriequote:Op donderdag 4 december 2008 11:21 schreef eNGine10 het volgende:
dus als je wint en je maakt een nieuwe krijg je daar ook vijf punten voor? oke dan snap ik het vanaf nu helemaalhoop ik
Ik wacht dan wel op een opgave van Briggy of TT ..quote:Op donderdag 4 december 2008 16:29 schreef ItaloDancer het volgende:
*kick* ik weet zeker dat de die-hards deze zo oplossen
Ben net thuis uit mijn werk, ff eenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |