Jij monteert en verkoopt snoep?quote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben de wintersportvideo van vorig jaar in elkaar aan het monteren. Ik heb echt zin om te boarden, maar ik moet nog twee maanden wachten
Vertelquote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En praat niet over boarden, vorige keer liep het uit op onze eigen reintji die mn pols moest xrayen
Artikel 3:226 BK zegt dat de sluiter van het vorige topic binnen een aanzienlijke tijd de nieuwe moet openen. Ik heb mij hier aan gehouden waardoor artikel 7:632 FB ongeldig wordt verklaard.quote:Op maandag 1 december 2008 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens artikel 7:632 FB moeten we verder gaan in het topic van Edje omdat die eerder was!
Mhh je hebt gelijk!quote:Op maandag 1 december 2008 22:01 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Artikel 3:226 BK zegt dat de sluiter van het vorige topic binnen een aanzienlijke tijd de nieuwe moet openen. Ik heb mij hier aan gehouden waardoor artikel 7:632 FB ongeldig wordt verklaard.
Niet heel veel, ik brak mn pols op de 2e dag, ik kreeg in oostenrijk tijdelijk gips, thuis via fok naar reintji gegaan om zn 20gb over te kopen. En een paar dagen later in het ziekenhuis een nieuwe xray, en daar bleek hij te zijn, the xray man.quote:Op maandag 1 december 2008 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
VertelWant daar was toch iets mee?
Oke want ik dacht dat hij vroeg als iemand een X-ray ofzo wou van iets zou die dat fixen dus ik dacht misschien heb je die rotte kip er ondergelegdquote:Op maandag 1 december 2008 22:05 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Niet heel veel, ik brak mn pols op de 2e dag, ik kreeg in oostenrijk tijdelijk gips, thuis via fok naar reintji gegaan om zn 20gb over te kopen. En een paar dagen later in het ziekenhuis een nieuwe xray, en daar bleek hij te zijn, the xray man.
Nee dat was later, dat hij opeens kwam met xrays van zn xbox. Ik zit nog steeds te denken wat voor dingen ik hem eronder kan laten leggenquote:Op maandag 1 december 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke want ik dacht dat hij vroeg als iemand een X-ray ofzo wou van iets zou die dat fixen dus ik dacht misschien heb je die rotte kip er ondergelegd
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:29 schreef koei het volgende:
Als er nog mensen zijn die een kadootje voor mij willen kopen: http://nothingbutcreative(...)en-moo-does-not.html
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:29 schreef koei het volgende:
Als er nog mensen zijn die een kadootje voor mij willen kopen: http://nothingbutcreative(...)en-moo-does-not.html
Quoteupdatequote:
Regels zijn Regelsquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:52 schreef Edwinuss het volgende:
Kutopic.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Regels zijn Regels
lees het maar na!
Ik zou maar snel beginnen met genieten van dit topic, anders wil ik mn stickers terugquote:
Ruilen tegen gears of war schoenen? Wel verzenden, want je bent lelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:02 schreef Poit het volgende:
Iemand trouwens mijn auto kopen??
wat voor een en tot hoe lang APK?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Ik kan je daarvoor helaas alleen mijn OV geven maar mijn foto hou ik dan zelf!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:37 schreef Poit het volgende:
Ford Fiesta Diesel uit 1996 APK tot april 2009
Dat is gemeenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:15 schreef Poit het volgende:
Dat het een review ding is maakt niet uit maar ik denk dat hij dat wel gaat zeggen om niet met jou hoeven te spelen
Heel niet!!! Ik ben nooit gemeen. Ben de liefste Poit die er isquote:
Op die link ga ik niet klikkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
SCHOKKEND!!! Man schiet poes dood
Wat een vuile klootzak
Juist wel klikken. Enige goede kat is een dooie kat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Op die link ga ik niet klikken![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kitten zit vet wild rond te rennen nu
Beter doe je dat idd nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:20 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Op die link ga ik niet klikken![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kitten zit vet wild rond te rennen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |