Jij monteert en verkoopt snoep?quote:Op maandag 1 december 2008 21:53 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben de wintersportvideo van vorig jaar in elkaar aan het monteren. Ik heb echt zin om te boarden, maar ik moet nog twee maanden wachten
Vertelquote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En praat niet over boarden, vorige keer liep het uit op onze eigen reintji die mn pols moest xrayen
Artikel 3:226 BK zegt dat de sluiter van het vorige topic binnen een aanzienlijke tijd de nieuwe moet openen. Ik heb mij hier aan gehouden waardoor artikel 7:632 FB ongeldig wordt verklaard.quote:Op maandag 1 december 2008 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens artikel 7:632 FB moeten we verder gaan in het topic van Edje omdat die eerder was!
Mhh je hebt gelijk!quote:Op maandag 1 december 2008 22:01 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Artikel 3:226 BK zegt dat de sluiter van het vorige topic binnen een aanzienlijke tijd de nieuwe moet openen. Ik heb mij hier aan gehouden waardoor artikel 7:632 FB ongeldig wordt verklaard.
Niet heel veel, ik brak mn pols op de 2e dag, ik kreeg in oostenrijk tijdelijk gips, thuis via fok naar reintji gegaan om zn 20gb over te kopen. En een paar dagen later in het ziekenhuis een nieuwe xray, en daar bleek hij te zijn, the xray man.quote:Op maandag 1 december 2008 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
VertelWant daar was toch iets mee?
Oke want ik dacht dat hij vroeg als iemand een X-ray ofzo wou van iets zou die dat fixen dus ik dacht misschien heb je die rotte kip er ondergelegdquote:Op maandag 1 december 2008 22:05 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Niet heel veel, ik brak mn pols op de 2e dag, ik kreeg in oostenrijk tijdelijk gips, thuis via fok naar reintji gegaan om zn 20gb over te kopen. En een paar dagen later in het ziekenhuis een nieuwe xray, en daar bleek hij te zijn, the xray man.
Nee dat was later, dat hij opeens kwam met xrays van zn xbox. Ik zit nog steeds te denken wat voor dingen ik hem eronder kan laten leggenquote:Op maandag 1 december 2008 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke want ik dacht dat hij vroeg als iemand een X-ray ofzo wou van iets zou die dat fixen dus ik dacht misschien heb je die rotte kip er ondergelegd
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:29 schreef koei het volgende:
Als er nog mensen zijn die een kadootje voor mij willen kopen: http://nothingbutcreative(...)en-moo-does-not.html
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:29 schreef koei het volgende:
Als er nog mensen zijn die een kadootje voor mij willen kopen: http://nothingbutcreative(...)en-moo-does-not.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |