Ja, weer een trainerswissel. Echt het beste voor Ajaxquote:Op maandag 1 december 2008 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben van menig dat dat het beste voor Ajax zou zijn.
Sukkeltje!quote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Inter was een vriendschappelijke wedstrijd en ik vroeg om de winnende, je weet toch wel wat dat is?
Loop je nu alleen de domme zeug uit te hangen of heb je ook nog argumenten?quote:
Ze noemen het zelfs een kerstcadeau.quote:Op maandag 1 december 2008 21:50 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich wel logisch dat ze hem deze week willen presenteren, ze willen niet wachten tot de resultaten nóg meer tegenvallen. Nu alvast punten scoren bij de supporters, krediet opbouwen,
Gast, ik had afgelopen zondag nog net niet mijn broodje kroket naar hem toegegooidquote:Op maandag 1 december 2008 21:43 schreef StarGazer het volgende:
Maar we hebben een S een N en een O!!!
SNO!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Inter was een vriendschappelijke wedstrijd
quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef Landgeld het volgende:
Waarom verkopen ze hem dan niet in de zomerstop voor 40! miljoen...Ongelovelijk, wat een amateurisme weer.... damn
quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
20 miljoen. En hoeveel moet daar dan weer van naar Heerenveen? Die vast zo'n clausule bepaald hebben.
Sowieso één miljoen euro en een percentage van het verkoopbedrag.quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
20 miljoen. En hoeveel moet daar dan weer van naar Heerenveen? Die vast zo'n clausule bepaald hebben.
Dat zeg je nu, maar als het echt zou gebeuren...quote:Op maandag 1 december 2008 21:55 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, is dit :tekentje jullie allemaal onbekend?
Aldus Highlow.nlquote:Technische staf Ajax ontkent deal Huntelaar
John van 't Schip heeft maandagavond tegenover highlow.nl ontkent dat Ajax al rond is met Real Madrid over een vertrek van Klaas Jan Huntelaar. "Je weet meer dan ik", antwoordde de assistent van hoofdcoach Marco van Basten op geruchten dat Huntelaar per 1 januari een Madrileen is. "Het is niet waar!"
wat ik net las niet, maar weet niet of dat een eindstand was.quote:Op maandag 1 december 2008 21:57 schreef w00h00 het volgende:
We vergeten Aissati helemaal, heeft die al gescoord vanavond?
Dat klinkt goed, in de zomerstop mag hij pas gaanquote:
Geeft niks hoor. Die paar cellen die je hebt kunnen niet alles onthouden.quote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef Borga het volgende:
Ooow de wedstrijd tegen Inter voor de Champions League. Dat is al zo lang geleden, helemaal vergeten.
Sadness. En morgen is de deal gewoon rondquote:Op maandag 1 december 2008 21:59 schreef Saekerhett het volgende:
Bericht op teletekst is veranderd naar "KJH LIJKT vanaf 1 januari...."
Jeuj!
Denk dat die er niet direct iets mee te maken hebben hoor. Die moeten het uiteindelijk wel goedkeuren, maar als de zaakwaarnemertjes al een deal hebben dan krijgen zij het pas later te horen denk ik.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Die paar cellen die je hebt kunnen niet alles onthouden.
4 miljoenquote:Op maandag 1 december 2008 22:02 schreef Adidah het volgende:
OMG, waarom kopen ze Jackie "de reuzendoder" Tuyp niet?!
Moet KJH niet eerst toestemming krijgen van Ajax om met Real te praten?quote:Op maandag 1 december 2008 22:02 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Denk dat die er niet direct iets mee te maken hebben hoor. Die moeten het uiteindelijk wel goedkeuren, maar als de zaakwaarnemertjes al een deal hebben dan krijgen zij het pas later te horen denk ik.
quote:Zojuist meldde voorzitter Uri Coronel highlow.nl, dat "Ajax Klaas Jan Huntelaar niet voor 20 miljoen aan Real Madrid heeft verkocht. Het is pertinent niet waar en we verschijnen binnen een half uur met een persbericht hierover!" Op Ajax.nl meldt de club: "Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht."
quote:Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef Rumille het volgende:
Isi
En dan alsnog een transfer naar Real.quote:Op maandag 1 december 2008 22:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax moet zich nu echt sterk opstellen richting Real. Voor minder dan 30 Miljoen kunnen ze een andere spits zoeken. Transfers moet echt afketsenAl gun ik het Huntelaar wel. Maar ik gun hem ook een kampioenschap met Ajax
Hoor net dat ie 3 min geleden op het arena-dek zijn auto heeft geparkeerd.quote:Op maandag 1 december 2008 22:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zou Wilhelmsson wel graag in de spits willen zien trouwens.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
HOAX
Berichtgeving Huntelaar onjuist
Amsterdam, 01 dec 2008
Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht.
AJAX.NL
Dat Ajax.nl met zoiets komtquote:Op maandag 1 december 2008 22:06 schreef reconnect het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68197
het is niet waar dus!
quote:Heb vandaag Dario zien spelen met Jong Ajax en het was werkelijk dramatisch wat hij liet zien. Was samen met Aissati verreweg de slechtste van het elftal (daarentegen speelde Blind en de Jong wel erg sterk).
Ze gaan dus verhurenquote:Op maandag 1 december 2008 22:06 schreef reconnect het volgende:
het is niet waar dus!
Van Wolfswinkel de man die elke wedstrijd 3 niet te missen kansen gewoon mistquote:Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef Rumille het volgende:
Van Wolfswinkel bitte. Aissati moet straks dan sowieso in de basis, nu moet Suarez het in z'n eentje opknappen, met Isi erachter kan hij zich meer op het doel richten.
Zijn net terug van een blessure he. Sulejmani speelt ook nog niet geweldig.quote:
Aan wie zullen ze hem dan hebben verkocht? Want ze ontkennen niet dat hij verkocht is.quote:Op maandag 1 december 2008 22:06 schreef reconnect het volgende:
het is niet waar dus!
Huntelaar gaat wel denk ik, maar niet voor 20 miljoen, denk dat Ajax not amused is dat dat bedrag genoemd wordt.quote:Op maandag 1 december 2008 22:06 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En dan alsnog een transfer naar Real.
Maar wel op een behoorlijk niveau hoger imo.quote:Op maandag 1 december 2008 22:09 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Zijn net terug van een blessure he. Sulejmani speelt ook nog niet geweldig.
Behalve bij een rookworst!quote:Op maandag 1 december 2008 22:11 schreef Landgeld het volgende:
Die berichtgeving is alleen om de beurs een beetje kalm te houden
...Waar rook is, is vuur!
Nee?quote:Op maandag 1 december 2008 22:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Ajax moet toch transferbedragen bekend maken?
Wie ben jij eigenlijk? Nog nooit gezien hier en opeens begin je te zeiken.. zeker een kloon.quote:Op maandag 1 december 2008 22:11 schreef Landgeld het volgende:
Die berichtgeving is alleen om de beurs een beetje kalm te houden
...Waar rook is, is vuur!
In Huntelaar zag ook niemand wat toen hij bij AGOVV zatquote:Op maandag 1 december 2008 22:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Van Wolfswinkel de man die elke wedstrijd 3 niet te missen kansen gewoon mist
Volgens mij alleen bij een bedrag dat hoger is dan 10% van de totale begroting.quote:
Zit er niet een verschil tussen spelers kopen en verkopen?quote:Op maandag 1 december 2008 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij een bedrag dat hoger is dan 10% van de totale begroting.
Al weet ik dat niet helemaal zeker.
Het bedrag van Sulejmani was bijvoorbeeld wel openbaar gemaakt.
Ik twijfel nog aan Van Wolfswinkel. Ik zie liever dat Marco z'n miljoenen pompt in Arnautovic of Dembele.quote:Op maandag 1 december 2008 22:14 schreef w00h00 het volgende:
[..]
In Huntelaar zag ook niemand wat toen hij bij AGOVV zat
Van Wolfswinkel is, net zoals Huntelaar toentertijd, echt wel iemand met veel potentie. Ik zou hem wel graag bij Ajax zien, want met de juiste begeleiding, (lees Van Basten en Bergkamp) kan hij echt wel een goede voetballer worden.
Geniet je nog steeds of is het nu genieten onder voorbehoud?quote:
Dat dus. Al zou het 15% kunnen zijnquote:Op maandag 1 december 2008 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij alleen bij een bedrag dat hoger is dan 10% van de totale begroting.
Al weet ik dat niet helemaal zeker.
Het bedrag van Sulejmani was bijvoorbeeld wel openbaar gemaakt.
Ik ben benieuwd hoe het met Aissati is gegaan.quote:Jong Ajax wint met 3-0 van De Graafschap
Jong Ajax heeft maandagavond op De Toekomst met 3-0 gewonnen van Jong De Graafschap. Doordat koploper Jong NEC niet verder kwam dan een gelijkspel, staat Ajax nu nog slechts vier punten achter de nieuwe koploper Jong Feyenoord. Jong Ajax staat vierde en kan bij winst van de inhaalwedstrijd op de tweede plaats terechtkomen.
Ajax meldt alleen dat hij nog niet verkocht is. Niet dat ze niet aan het onderhandelen zijn met Madrid.quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Tjonge jonge zeg. Liet Marca en vele andere me toch even schrikken.
Jij gelooft ook in conspiracyquote:Op maandag 1 december 2008 22:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax meldt alleen dat hij nog niet verkocht is. Niet dat ze niet aan het onderhandelen zijn met Madrid.
Gewoon gevalletje prijs opdrijven. 20 mil lijkt me ook wat weinig, ook omdat ze bij Madrid perse een spits moeten hebben die ook in de CL kan spelen. Ook ajax weet dat, bovendien betaalt Madrid ALTIJD fors.
Eensch.quote:Op maandag 1 december 2008 22:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax meldt alleen dat hij nog niet verkocht is. Niet dat ze niet aan het onderhandelen zijn met Madrid.
Gewoon gevalletje prijs opdrijven. 20 mil lijkt me ook wat weinig, ook omdat ze bij Madrid perse een spits moeten hebben die ook in de CL kan spelen. Ook ajax weet dat, bovendien betaalt Madrid ALTIJD fors.
Nee anders was het bedrag van Sneijder ook nooit bekend geworden en dat stond destijds ook gewoon op de site van Ajax.quote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zit er niet een verschil tussen spelers kopen en verkopen?
20 zou ik echt te weinig vindenquote:Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax probeert het onderste uit de kan te halen qua transferbedrag
ergens las ik 23 miljoen plus bonussen. ik zou 25 miljoen plus eventuele bonussen wel acceptabel vinden.quote:
Hij heeft dus een gelimiteerde transfersom over een half jaarquote:1/12/2008 - AD: Ajax vroeg 48 uur bedenktijd aan Real Madrid
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Real Madrid maandag de onderhandelingen met Huntelaar zelf en diens agent afgerond. Ajax staat niet onwelwillend tegenover een vertrek van zijn geblesseerde spits, die in de zomer volgend jaar voor een sterk gereduceerd bedrag zou mogen vertrekken. Het akkoord tussen de twee clubs zou rond een prijs van 20 miljoen euro liggen. Ajax vroeg maandag 48 uur bedenktijd om met een vraagprijs te komen, aldus de onderhandelaars van Real, die zich "zeer optimistisch" toonden over een goede afloop.
Volgens het Spaanse persbureau EFE (zie Nu.nl) was het de bedoeling van Real Madrid om de transfer aan het begin van de avond naar buiten te brengen, maar zouden complicaties dat op het laatste moment hebben tegengehouden.
Dat zei ik.quote:Op maandag 1 december 2008 22:22 schreef jna het volgende:
Teletekst is ook al een beetje milder. Er staat nu: Huntelaar LIJKT vanaf januari voor real madrid te spelen
Dat lijkt me juist heel reeel. Van Basten heeft niets aan die miljoenen, dus hij zal graag KJH houden.quote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef Jasza het volgende:
Misschien toch van Basten die dwars ligt al lijkt dat me sterk.
Die heeft pas een slecht geheugenquote:
Die haalt de 100mtr wel in 33.4 seconden!quote:
quote:'Berg is goed voor Groningen, niet voor Ajax.'
Written by Jacques Happe
Monday, 01 December 2008
John van 't Schip heeft maandagavond tegenover highlow.nl ontkent dat Ajax al rond is met Real Madrid over een vertrek van Klaas Jan Huntelaar. "Je weet meer dan ik", antwoordde de assistent van hoofdcoach Marco van Basten op geruchten dat Huntelaar per 1 januari een Madrileen is. Voorzitter Uri Coronel vertelde highlow.nl om 21.55 uur: "Het is pertinent niet waar!" Markus Berg wordt bij Ajax niet als kandidaatopvolger gezien van Huntelaar. "Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax."
Zojuist meldde voorzitter Uri Coronel highlow.nl, dat "Ajax Klaas Jan Huntelaar niet voor 20 miljoen aan Real Madrid heeft verkocht. Het is pertinent niet waar en we verschijnen binnen een half uur met een persbericht hierover!" Op Ajax.nl meldt de club: "Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht." Iedere maandagmiddag heeft de technische staf (inclusief scouting) overleg en daar is een mogelijk vertrek niet aan de orde geweest, melden bronnen binnen Ajax. Over een opvolger voor Klaas Jan Huntelaar wordt wel druk gespeculeerd. Zo melden media in Denemarken dat technisch manager Danny Blind in Denemarken is om met de 23-jarige Baye Djiby Fall te praten over een overgang naar Ajax. Lang werd ook over Markus Berg van FC Groningen gesproken, maar binnen Ajax vindt men de Zweedse topschutter niet geschikt voor de Amsterdamse club. "Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax."
quote:
100 liter wel.quote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Die haalt de 100mtr wel in 33.4 seconden!
Wie zegt dat? Binnen Ajax? Dat kan ook de kantine juffrouw geweest zijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |