Ajax meldt alleen dat hij nog niet verkocht is. Niet dat ze niet aan het onderhandelen zijn met Madrid.quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Tjonge jonge zeg. Liet Marca en vele andere me toch even schrikken.
Jij gelooft ook in conspiracyquote:Op maandag 1 december 2008 22:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax meldt alleen dat hij nog niet verkocht is. Niet dat ze niet aan het onderhandelen zijn met Madrid.
Gewoon gevalletje prijs opdrijven. 20 mil lijkt me ook wat weinig, ook omdat ze bij Madrid perse een spits moeten hebben die ook in de CL kan spelen. Ook ajax weet dat, bovendien betaalt Madrid ALTIJD fors.
Eensch.quote:Op maandag 1 december 2008 22:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax meldt alleen dat hij nog niet verkocht is. Niet dat ze niet aan het onderhandelen zijn met Madrid.
Gewoon gevalletje prijs opdrijven. 20 mil lijkt me ook wat weinig, ook omdat ze bij Madrid perse een spits moeten hebben die ook in de CL kan spelen. Ook ajax weet dat, bovendien betaalt Madrid ALTIJD fors.
Nee anders was het bedrag van Sneijder ook nooit bekend geworden en dat stond destijds ook gewoon op de site van Ajax.quote:Op maandag 1 december 2008 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zit er niet een verschil tussen spelers kopen en verkopen?
20 zou ik echt te weinig vindenquote:Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax probeert het onderste uit de kan te halen qua transferbedrag
ergens las ik 23 miljoen plus bonussen. ik zou 25 miljoen plus eventuele bonussen wel acceptabel vinden.quote:
Hij heeft dus een gelimiteerde transfersom over een half jaarquote:1/12/2008 - AD: Ajax vroeg 48 uur bedenktijd aan Real Madrid
(Gepost door RvN)
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Real Madrid maandag de onderhandelingen met Huntelaar zelf en diens agent afgerond. Ajax staat niet onwelwillend tegenover een vertrek van zijn geblesseerde spits, die in de zomer volgend jaar voor een sterk gereduceerd bedrag zou mogen vertrekken. Het akkoord tussen de twee clubs zou rond een prijs van 20 miljoen euro liggen. Ajax vroeg maandag 48 uur bedenktijd om met een vraagprijs te komen, aldus de onderhandelaars van Real, die zich "zeer optimistisch" toonden over een goede afloop.
Volgens het Spaanse persbureau EFE (zie Nu.nl) was het de bedoeling van Real Madrid om de transfer aan het begin van de avond naar buiten te brengen, maar zouden complicaties dat op het laatste moment hebben tegengehouden.
Dat zei ik.quote:Op maandag 1 december 2008 22:22 schreef jna het volgende:
Teletekst is ook al een beetje milder. Er staat nu: Huntelaar LIJKT vanaf januari voor real madrid te spelen
Dat lijkt me juist heel reeel. Van Basten heeft niets aan die miljoenen, dus hij zal graag KJH houden.quote:Op maandag 1 december 2008 22:24 schreef Jasza het volgende:
Misschien toch van Basten die dwars ligt al lijkt dat me sterk.
Die heeft pas een slecht geheugenquote:
Die haalt de 100mtr wel in 33.4 seconden!quote:
quote:'Berg is goed voor Groningen, niet voor Ajax.'
Written by Jacques Happe
Monday, 01 December 2008
John van 't Schip heeft maandagavond tegenover highlow.nl ontkent dat Ajax al rond is met Real Madrid over een vertrek van Klaas Jan Huntelaar. "Je weet meer dan ik", antwoordde de assistent van hoofdcoach Marco van Basten op geruchten dat Huntelaar per 1 januari een Madrileen is. Voorzitter Uri Coronel vertelde highlow.nl om 21.55 uur: "Het is pertinent niet waar!" Markus Berg wordt bij Ajax niet als kandidaatopvolger gezien van Huntelaar. "Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax."
Zojuist meldde voorzitter Uri Coronel highlow.nl, dat "Ajax Klaas Jan Huntelaar niet voor 20 miljoen aan Real Madrid heeft verkocht. Het is pertinent niet waar en we verschijnen binnen een half uur met een persbericht hierover!" Op Ajax.nl meldt de club: "Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht." Iedere maandagmiddag heeft de technische staf (inclusief scouting) overleg en daar is een mogelijk vertrek niet aan de orde geweest, melden bronnen binnen Ajax. Over een opvolger voor Klaas Jan Huntelaar wordt wel druk gespeculeerd. Zo melden media in Denemarken dat technisch manager Danny Blind in Denemarken is om met de 23-jarige Baye Djiby Fall te praten over een overgang naar Ajax. Lang werd ook over Markus Berg van FC Groningen gesproken, maar binnen Ajax vindt men de Zweedse topschutter niet geschikt voor de Amsterdamse club. "Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax."
quote:
100 liter wel.quote:Op maandag 1 december 2008 22:27 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Die haalt de 100mtr wel in 33.4 seconden!
Wie zegt dat? Binnen Ajax? Dat kan ook de kantine juffrouw geweest zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |